Vergeet de mooie piercings niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze heeft ook een fijne kont, die MeMo hoor
Friesland.quote:
Oh jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vergeet de mooie piercings niet.
ja hallo, Magnetronnetje zet dat toch in de tt?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat zo geslaagd vind.
piercingsquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vergeet de mooie piercings niet.
tongweb whut?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
piercings
en neem die tongweb, echt de leukste piercing ever
Geen idee wat ik met die lapo's heb, ik heb ze steeds de laatste tijdquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ja hallo, Magnetronnetje zet dat toch in de tt?
mn nieuwste aanwinstquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
tongweb whut?
en wat heb je inmiddels nog meer buiten de dermals die ik al ken?
Ga jij maarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel een leuke date, toch?
ohquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
tongweb whut?
en wat heb je inmiddels nog meer buiten de dermals die ik al ken?
Ja maar er zijn een paar dingetjes. Anja zet hem niet en ik weet niet zeker of het bij mij kan en of het samen gaat met mijn tongpiercing (had jij nou ook een tongpiercing?). Daarnaast gaat vriendje het niet zo leuk vinden als ik een tijdje niet mag zoenen (laat staan iets andersquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
piercings
en neem die tongweb, echt de leukste piercing ever
Je zit aardig vol.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oh
euhm
- 5 dermals idd van voren
- 2 dermals pols
- dermal nek/rug
- Tragus
- Helix
- VCH
- Tongweb
dat denk k
Fixed..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
Voor mij is het ook ver weg, maar ach.
Friesland DW lijkt me wel leuk om te zien
Gewoon duodate, ik heb al een potentieel slachtoffer gevonden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat zo geslaagd vind.
Foto's en sollicitatieformulier in mijn PM-box gaarne.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wil wel met je daten hoor, kan geen kwaad toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |