abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117491781

OP in aanbouw.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 00:17:19 #2
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_117491945
Tis vast al vaker gezegd maar Tiny Tina is mogelijk een van de beste game karakters ooit _O_

Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_117493297
Vandaag het gevecht tegen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens niet.
pi_117545471
Gisteren de Safe and Sound side quest gedaan. Bij het begin van het gebied waar je begint ben ik 2 keer doodgegaan omdat ik niet zag dat ik linksaf moest. Ben tot 2 keer toe m'n dood tegemoet gesprongen door maar rechtdoor te rennen en vervolgens te springen. :').

Vervolgens ben ik ook nog een stuk of wat keer dood gegaan aan het begin van de Caustic Caverns. Daarmee ongeveer $2000+ verloren bij elkaar.
Na Safe and Sound te hebben afgemaakt heb ik maar even een super makkelijke sidequest gedaan waarna ik ineens meer dan 2 keer zoveel geld had. :P.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_117552171
Vandaag wat via matchmaking random games gejoined, klom vrij snel omhoog vanaf lvl 42 naar lvl 44 nu, beetje jammer dat ze lomp deden met de light runners, want ik wilde graag de passive agressive challenge gaan halen...

Wel flink wat andere challenges gehaald though, hoef er nog maar 4 ofzo om de trophy te behalen, iemand een idee waar de makkelijkste plek is om goliaths op te laten lvlen?

[ Bericht 29% gewijzigd door meowingtons op 03-10-2012 17:36:31 ]
Jaaa, dansen! dansen!
  woensdag 3 oktober 2012 @ 20:52:44 #6
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_117562128
WinPC: KJK33-XFZ6H-F3BBT-3BBJJ-WTXR6
PS3: KTKJT-Z3K9B-FS35T-S35T3-BBKXC
X360: CT5BT-6BCKX-B6F3X-KXTTB-WXHH5
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_117562270
Ik kom weer eens niet op shift.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_117563293
quote:
99s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 20:52 schreef Bart het volgende:
:D een extra key
Jaaa, dansen! dansen!
pi_117564910
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:13 schreef meowingtons het volgende:

[..]

na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:41:07 #10
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_117565298
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:13 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Thx!
pi_117566327
Uitgespeeld op level 32. Jullie? Maar wat side quest doen.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:17:19 #12
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_117568039
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:53 schreef stoeltafel het volgende:
Level 23
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117568570
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:53 schreef stoeltafel het volgende:
Uitgespeeld op level 30.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_117570902
Meerdere vraagjes, ik heb geen verstand van borderlands:
- Heeft het een vermakelijke endgame? Of is het singleplayer uitspelen > in de kast gooien
- Is het uitgebreid RPG'ish? Levels, upgrades, loot, shops etc. Ik dacht van wel maar ik weet niets van shops enzo.
- Ik heb momenteel geld om ff een game van te kopen maar twijfel aan meerdere games :') Battlefield 3, Max Payne, Skyrim ofzo. Dus ehm, is het een aanrader? staat hij boven deze overhyped titles.

Yea. dat was 'm.
pi_117571379
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:01 schreef EpicKnife het volgende:
Meerdere vraagjes, ik heb geen verstand van borderlands:
- Heeft het een vermakelijke endgame? Of is het singleplayer uitspelen > in de kast gooien
- Is het uitgebreid RPG'ish? Levels, upgrades, loot, shops etc. Ik dacht van wel maar ik weet niets van shops enzo.
- Ik heb momenteel geld om ff een game van te kopen maar twijfel aan meerdere games :') Battlefield 3, Max Payne, Skyrim ofzo. Dus ehm, is het een aanrader? staat hij boven deze overhyped titles.

Yea. dat was 'm.
Als je hem uitspeelt dan ga je naar playthrough 2, veel meer uitdaging en wat nog belangrijker is; nieuwe, verse loot. De drive om continu betere, mooiere loot te vinden werkt als crack. Net zoals bij diablo. Ik ga deze game wsl blijven spelen totdat deel 3 uitkomt. Als je playthrough 2 uitspeelt dan kom je in '2.5' en dan wordt alles pas echt insane. De uitdaging blijft, niet alleen in het vinden van loot.

- Levels zitten erin, upgrades, loot, loot, er zit loot in, shops, uitgebreide character building, meerdere classes. Oh er zit ook nog eens GODDAMN veel loot in.

Ik vind borderlands 2 de beste titel die ik ooit gespeeld heb. Er zit humor in, graphics zien er buitengewoon goed uit, het spel voelt 'af' en je merkt dat het met liefde gemaakt is. Hij is eindeloos speelbaar (helemaal als je multiplayer gaat) etc. etc.
pi_117571741
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:09 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Als je hem uitspeelt dan ga je naar playthrough 2, veel meer uitdaging en wat nog belangrijker is; nieuwe, verse loot. De drive om continu betere, mooiere loot te vinden werkt als crack. Net zoals bij diablo. Ik ga deze game wsl blijven spelen totdat deel 3 uitkomt. Als je playthrough 2 uitspeelt dan kom je in '2.5' en dan wordt alles pas echt insane. De uitdaging blijft, niet alleen in het vinden van loot.

- Levels zitten erin, upgrades, loot, loot, er zit loot in, shops, uitgebreide character building, meerdere classes. Oh er zit ook nog eens GODDAMN veel loot in.

Ik vind borderlands 2 de beste titel die ik ooit gespeeld heb. Er zit humor in, graphics zien er buitengewoon goed uit, het spel voelt 'af' en je merkt dat het met liefde gemaakt is. Hij is eindeloos speelbaar (helemaal als je multiplayer gaat) etc. etc.
Ook open world enzo? :) Dus zeg maar first person shooter mode "skyrim"?
Dat diablo system is wel sucky, het word dus een grindfest en repetitief op een gegeven moment.
En multiplayer.... multiplayer.. hoe moet ik dat zien? enkel co-op singleplayer missions en dus vergelijkbaar met portal/left4dead enzo?
pi_117571885
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:15 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Ook open world enzo? :) Dus zeg maar first person shooter mode "skyrim"?
Dat diablo system is wel sucky, het word dus een grindfest en repetitief op een gegeven moment.
En multiplayer.... multiplayer.. hoe moet ik dat zien? enkel co-op singleplayer missions en dus vergelijkbaar met portal/left4dead enzo?
Het is geen sandbox open wereld maar wel echt gigantische open maps die me deden denken aan die van HALO, en de gameplay blijft uitdagend. Multiplayer = met 4 man missies spelen idd, moeilijkere tegenstanders en betere loot. Omdat je verschillende classes hebt en verschillende builds hebt kan je een mooi team samenstellen. Check anders een video review:

pi_117572062
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:18 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Het is geen sandbox open wereld maar wel echt gigantische open maps die me deden denken aan die van HALO, en de gameplay blijft uitdagend. Multiplayer = met 4 man missies spelen idd, moeilijkere tegenstanders en betere loot. Omdat je verschillende classes hebt en verschillende builds hebt kan je een mooi team samenstellen. Check anders een video review:

Zal ik doen, jammer dat er maar 4 classes zijn. In borderlands 1 waren er meer. Die had ik een paar uurtjes gespeeld (geleend van een vriend, en toen dacht ik meh... terwijl BL2 juist heeeel positief ontvangen is, ook van de BL1 dislikers, dus ik twijfel. :)
pi_117572294
In borderlands had je ook maar 4 classes en er komt een 5e class aan voor borderlands 2. Ik kan me voorstellen dat mensen deel 1 saai vonden omdat de omgevingen soms erg eentonig waren maar dat is een van de dingen die nu veranderd zijn. Omgevingen hebben heel veel afwisseling en zijn erg kleurrijk. Als je het shooter/rpg/loot gedeelte niet kan waarderen dan is het geen game voor jou denk ik nee.
pi_117572416
Ik speel maar al te graag games als Skryim, any shooter, Guild Wars 2, Assassasins Creed, Batman achtige games, dus ja, fps/action adventure/(mmo)rpg, zijn meer mijn top 3 genres, dus dat moet goed komen. Hij is alleen 50 euro en ik ken misschien max. 1 persoon die hem ook voor de pc gaat kopen. Kun je het spel met een controller spelen? x360 controller voor op de pc?
pi_117572660
Hij is 3 tientjes bij thehut.com voor de pc. Geen idee, ik speel 'm @ de ps3 maar kan me niet voorstellen van niet.
pi_117573165
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:35 schreef An_awesome_wave het volgende:
Hij is 3 tientjes bij thehut.com voor de pc. Geen idee, ik speel 'm @ de ps3 maar kan me niet voorstellen van niet.
The hut is een buitenlandse winkel ;(
pi_117573258
En dat is erg omdat? :P Hier is ie 36 (steam-key)

http://www.gamesync.nl/bo(...)bestellen-kopen.html
pi_117573418
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:49 schreef An_awesome_wave het volgende:

Die sites zijn meestal nep he, 50+-k mensen van guildwars 2 gekicked omdat ze neppe keys hadden. :)
pi_117573572
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:53 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Die sites zijn meestal nep he, 50+-k mensen van guildwars 2 gekicked omdat ze neppe keys hadden. :)
Shopreview van gamesync op tweakers:

http://tweakers.net/shopreview/8268/gamesync.html

lijkt me nogal betrouwbaar dus. Daarbij staat hij er ook tussen op budgetgaming.
  Lieve Belg donderdag 4 oktober 2012 @ 00:20:21 #26
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_117574264
Pfff, eens die kist met die speciale sleutel geopend en teleurgesteld. Kreeg twee granaten die niet eens beter waren dan diegene dat ik nu al heb...
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_117574518
Keuzes maken is moeilijk :( Steamsale met The elders scrolls collection, Borderlands 2, en dan ook freaking dishonored die volgende week uitkomt en alvast te koop is op steam !
Ik weet niet tot hoever dit spel eigenlijk een aanrader is zonder co-op mate.
pi_117576302
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:29 schreef EpicKnife het volgende:
Ik speel maar al te graag games als Skryim, any shooter, Guild Wars 2, Assassasins Creed, Batman achtige games, dus ja, fps/action adventure/(mmo)rpg, zijn meer mijn top 3 genres, dus dat moet goed komen. Hij is alleen 50 euro en ik ken misschien max. 1 persoon die hem ook voor de pc gaat kopen. Kun je het spel met een controller spelen? x360 controller voor op de pc?
Zoek op budgetgaming, ik had hem daar in de pre-order voor 43 euro voor de PS3, zonder verzendkosten, kan me niet voorstellen dat ze nu nergens al goedkoper dan 43 zijn...
Jaaa, dansen! dansen!
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 08:21:00 #29
28033 Pek
je moet wat
pi_117617235
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:49 schreef An_awesome_wave het volgende:

20 euro op eBay :P

http://www.ebay.nl/itm/12(...)l2649#ht_3286wt_1397

Aan de feedback te zien legit.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_117618239
Als je aan een tweede playthrough begint, met betere loot en lastigere tegenstand, moet dat dan met hetzelfde karakter?
pi_117618321
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 09:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Als je aan een tweede playthrough begint, met betere loot en lastigere tegenstand, moet dat dan met hetzelfde karakter?
Lijkt me wel het beste aangezien "The enemy levels range from level 32 at the start, to level 50 by the end". Dat wil je niet tegen vechten met een level 1 character.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_117619479
Ja maar als je dus opnieuw begint, dan ga je meteen met sterkere vijanden verder dus?
pi_117619680
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 10:15 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ja maar als je dus opnieuw begint, dan ga je meteen met sterkere vijanden verder dus?
In playthrough 2 wel.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 10:26:13 #34
85962 ioko
I Appear Missing
pi_117619773
Ik moet heel erg wennen aan het savesysteem. Dat vijanden respawnen als je na een tijd naar een gebied teruggaat, ok. Maar soms respawnen ze gewoon achter/onder je.

Hoe zie je nu of je voortgang echt is gesaved, zonder dat je 6 gebieden opnieuw door moet lopen om op hetzelfde punt uit te komen?

Verder een topspel, speel vooralsnog alleen (level 9) als soldier.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_117621393
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 10:26 schreef ioko het volgende:
Ik moet heel erg wennen aan het savesysteem. Dat vijanden respawnen als je na een tijd naar een gebied teruggaat, ok. Maar soms respawnen ze gewoon achter/onder je.

Hoe zie je nu of je voortgang echt is gesaved, zonder dat je 6 gebieden opnieuw door moet lopen om op hetzelfde punt uit te komen?

Verder een topspel, speel vooralsnog alleen (level 9) als soldier.
Hij saved bij die fasttravel punten. Als je een gebied aan het clearen bent zitten er ook savepunten tussendoor, alleen spawn je daar als je doodgaat. Als je de game uitzet en later opnieuw start kom je dus niet op die plek terecht }:|
pi_117621438
Als je naar het menu gaat en dan continue doet dan ga je wel naar zo'n savepunt tussendoor.
pi_117621498
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 11:33 schreef An_awesome_wave het volgende:
Als je naar het menu gaat en dan continue doet dan ga je wel naar zo'n savepunt tussendoor.
Bij jou wel? Ik heb al vaak gehad dat ik helemaal terug word gezet en alles opnieuw kan doen :{
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 11:37:42 #38
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_117621527
Inmiddels flink eind opgeschoten lvl 28 commando :7.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 11:52:35 #39
85962 ioko
I Appear Missing
pi_117622002
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 11:33 schreef An_awesome_wave het volgende:
Euhmm, nee hoor. Begin nooit bij een savepunt, alleen als ik dood ga.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_117622473
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 11:52 schreef ioko het volgende:

[..]

Euhmm, nee hoor. Begin nooit bij een savepunt, alleen als ik dood ga.
Hmmm, nu begin ik te twijfelen, zou zweren dat we dat laatst gedaan hebben om een swift code te redeemen.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 12:42:52 #41
65252 Bart
pi_117623588
Als je doodgaat dan spawn je bij het laatste savepunt. Ga je uit het spel, dan spawn je bij de dichtstbijzijnde fasttravel.
pi_117624210
Straks weer opnieuw beginnen met Borderlands. Denk dat ik als Siren gaat. :Y
pi_117628267
Eén van de weinige dingen die ik niet leuk vind zijn die missies waar er een klok loopt en je binnen 2 minuten 5 dingen moet halen of zo (waar je wel weer X seconden krijgt als je iets pakt / bezorgd / etc).

Gisteren zo'n missie bij Overlook gedaan, was de 2e keer dat ik zo'n soort missie tegenkwam. Heb 'em 4 keer over moeten doen, de eerste keer verprutste ik 'em door eerst een stel Threshers omver te knallen, de 2 keer daarna kon ik een brievenbus niet vinden. Uiteindelijk wel gehaald.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 15:00:42 #44
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_117628323
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 14:58 schreef OMG het volgende:
Eén van de weinige dingen die ik niet leuk vind zijn die missies waar er een klok loopt en je binnen 2 minuten 5 dingen moet halen of zo (waar je wel weer X seconden krijgt als je iets pakt / bezorgd / etc).

Gisteren zo'n missie bij Overlook gedaan, was de 2e keer dat ik zo'n soort missie tegenkwam. Heb 'em 4 keer over moeten doen, de eerste keer verprutste ik 'em door eerst een stel Threshers omver te knallen, de 2 keer daarna kon ik een brievenbus niet vinden. Uiteindelijk wel gehaald.
Idd, die tijdmissies vind ik ook echt geen fuck aan. Die heb ik dan ook allemaal overgeslagen.
Get woke, go broke!
pi_117628528
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 14:58 schreef OMG het volgende:

Zulke missies doe ik dan ook met z'n 2e. Eentje verzamelt dan die dingen en de andere staat al klaar om de missie te voltooien.

Maar ga nu denk ik ook in me eentje heel die playthrough doen. Ik merk toch wel dat heel veel mensen gewoon door die game rushen.
pi_117628804
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 15:06 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Zulke missies doe ik dan ook met z'n 2e. Eentje verzamelt dan die dingen en de andere staat al klaar om de missie te voltooien.
Oh goede dit, gewoon 2e controller bij het eindpunt laten staan, damn, zo kan ik die bij Overlook wel halen...
Jaaa, dansen! dansen!
pi_117628877
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 15:14 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Oh goede dit, gewoon 2e controller bij het eindpunt laten staan, damn, zo kan ik die bij Overlook wel halen...
_O- _O- _O-
pi_117629259
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 15:14 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Uiteindelijk was voor mij de beste manier om de brievenbus bij Overlook te openen, maar niets op te pakken, vervolgens de overige 4 openen en dingen oppakken en dan terug naar Overlook. Had meer dan een minuut over.
pi_117634729
Ik faalde die de eerste keer ook.
Tweede keer zette ik de auto bij de 2e brievenbus, liep ik daarna terug naar Overlook waar ik de eerste oppakte, om daarna naar de auto te teleporten met Catch-a-Ride.
Doe eens niet.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 20:00:27 #50
65252 Bart
pi_117638654
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 15:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Idd, die tijdmissies vind ik ook echt geen fuck aan. Die heb ik dan ook allemaal overgeslagen.
Dat ja. Anders zou ik wel een racegame spelen ofzo.
pi_117656260
PC: W3KB3-X996S-F3TJB-TJBBJ-R5RZJ
360: 5JKJT-S5WWR-BF6TF-W63J3-9W3SK
PS3: 5JKJT-S5WZJ-FH3WB-Z35J3-9W3XZ

*O* *O*
pi_117660808
Die codes zitten me niet echt mee. Ik ben of te laat, zoals nu, of ik ben aan het werk.
pi_117660926
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 15:41 schreef OMG het volgende:
Die codes zitten me niet echt mee. Ik ben of te laat, zoals nu, of ik ben aan het werk.
Ik had nu ook geluk dat ik dit zag. :) Eindelijk mijn eerste golden key binnen :Y

Zo bijzonder is het ook weer niet, maar toch is het leuk om ook een keer een key te krijgen.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 15:44:57 #54
65252 Bart
pi_117660939
Godver al weer expired ;(. Volgende keer ff dm'en :7.
pi_117661039
That's it for the 5AM codes! We'll be posting additional SHiFT codes here in a few hours at 11AM and 3PM CT.
pi_117664669
Get ready – at 11AM CT (In a couple minutes) we’ll drop a set of SHiFT codes that can be redeemed for a Golden Key in Borderlands 2.
pi_117664743
PC SHiFT Code for a Golden Key in Borderlands 2: 5BCBT-SZ969-6J3JJ-BJTJT-C56T9 [Active 11AM-2PM CT on 10/6]

Xbox 360 SHiFT Code for a Golden Key in Borderlands 2: CT5J3-BF5CX-366JF-W63TJ-XSKZZ [Active 11AM-2PM CT on 10/6]

PlayStation 3 SHiFT Code for a Golden Key in Borderlands 2: CT5J3-BF5HT-693KB-Z35TJ-XSKRT [Active 11AM-2PM CT on 10/6]
pi_117668131
Eindelijk! Zag net die post met codes, zet m'n Xbox aan... Moest 'ie eerst een update installeren. 1:59 kon ik eindelijk een code invoeren. :P.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 20:33:35 #59
65252 Bart
pi_117669150
*O*
pi_117669556
Zijn die codes nu actief?
pi_117669877
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nee :N
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 20:51:41 #62
65252 Bart
pi_117669958
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Volgens mij nog tien minuten. 20 minuten geleden in ieder geval wel.
pi_117670592
Dat hoarden voor die keys, als je ze zo graag wilt gewoon editten (pc)
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 21:26:08 #64
65252 Bart
pi_117671523
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 21:03 schreef DeeCruise het volgende:
Dat hoarden voor die keys, als je ze zo graag wilt gewoon editten (pc)
Je kan ook een savegame downloaden vlak voor de eindbaas, iddqd intikken en dan uitspelen binnen anderhalve minuut *O*.
pi_117671554
quote:
15s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 21:26 schreef Bart het volgende:

[..]

Je kan ook een savegame downloaden vlak voor de eindbaas, iddqd intikken en dan uitspelen binnen anderhalve minuut *O*.
Teveel werk :{w

SPOILER
pi_117671764
quote:
15s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 21:26 schreef Bart het volgende:

[..]

En idkfa voor de heb.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_117671822
Geen idnoclip?
pi_117687226
Helaasch zie ik dit topic met de keys nu pas.. nu ze verlopen zijn!
pi_117729288
Echt man dit spel is zo verslavend ;( Gister ben ik op het verjaardagspartijtje van Claptrap geweest *O*

SPOILER
pi_117729528
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 13:30 schreef Vault-Boy het volgende:
Echt man dit spel is zo verslavend ;( Gister ben ik op het verjaardagspartijtje van Claptrap geweest *O*

SPOILER
Pizza was lekker he? Je kan 'm ook een high-five geven, voor een achievement.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_117729536
Level 42 nu en echt ontzettend vaak dood gegaan in playtrough 2. Vooral bij sommige 'eindbaasjes' zoals die grote oranje vogel! Man wat is die taai.
Ik had 99 miljoen geglitched vorige week en nu nog maar 6 miljoen over door het vele dood gaan.
pi_117729653
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 13:38 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Pizza was lekker he? Je kan 'm ook een high-five geven, voor een achievement.
Nah pizza was een beetje koud :{ En die achievment heb ik behaald ja :)
pi_117729683
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 13:38 schreef Wiebeldak het volgende:
Level 42 nu en echt ontzettend vaak dood gegaan in playtrough 2. Vooral bij sommige 'eindbaasjes' zoals die grote oranje vogel! Man wat is die taai.
Ik had 99 miljoen geglitched vorige week en nu nog maar 6 miljoen over door het vele dood gaan.
Als je met 99 miljoen 1x doodgaat kost dat je 6 miljoen ofzo. :P
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_117737430
Halverwege lvl 48, dus nog anderhalf leveltje voor ik level 50 ben en 2,5 begint. Toch ben ik eerst nog bezig met challenge accepted, moet nog ongeveer 200 point blank kills met de shotgun voor lvl 5 van die challenge zodat de laatste shotgun challenge zichtbaar wordt... Wat een gedoe die Hidden challenges :r 750 point blank kills met een shotgun zijn nogal saai

Moet ook Jenkins nog vinden, verschrikkelijk dat dat kreng zo weinig spawnt :( Heb al minstens 3 runs door heel opporunity gedaan om hem te vinden

Daarna nog Terra killen en de gunzerker en zero trophies halen en dan heb ik de game op 100%

Hoop dat er ook nog enkele extra trophies bij de Mecromancer komen terwijl we wachten op de eerste DLC :D

quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 13:42 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Als je met 99 miljoen 1x doodgaat kost dat je 6 miljoen ofzo. :P
Meer in de buurt van 7 miljoen toch? Ik dacht dat het zo rond de 7% van je cash ligt
Jaaa, dansen! dansen!
pi_117776103
Pffrt, nu ik in
SPOILER
begint het toch wel erg lastig te worden in de true vault hunter mode... Best frustrerend dit :P En ik kan nog maar 2 keer levelen

edit: ook is de mecromancer vandaag uitgekomen, een week voor de oorspronkelijke planning

[ Bericht 4% gewijzigd door meowingtons op 09-10-2012 15:28:42 ]
Jaaa, dansen! dansen!
pi_117783648
quote:
Trees even doorgelopen, maar het lijkt me dus echt 3x niks, laat die DLC dan ook fijn links liggen.
Doe eens niet.
pi_117785983
DLC is nu te downloaden, ben benieuwd.
pi_117786531
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:31 schreef stoeltafel het volgende:
DLC is nu te downloaden, ben benieuwd.
Waar?
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 19:41:36 #80
65252 Bart
pi_117786690
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:39 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Waar?
Je hebt wel eens van Steam gehoord?
SPOILER
pi_117786829
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:39 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Waar?
Uhmm nee :N
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 19:44:16 #82
65252 Bart
pi_117786901
Dan PS-network of Xbox-live :*.
pi_117786956
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:44 schreef Bart het volgende:
Dan PS-network of Xbox-live :*.
Geintje man :P

Zag het inderdaad nog niet staan, maar zie nu net dat die voor 4,49 euro te krijgen is ^O^
pi_117794554
pi_117795383
Ja. Gisteren een half uur naar de beste vent gezocht. Kon 'em niet vinden. Probeer het vanavond nog een keer.
pi_117802696
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 22:17 schreef OMG het volgende:
Ja. Gisteren een half uur naar de beste vent gezocht. Kon 'em niet vinden. Probeer het vanavond nog een keer.
Hij heeft 10 spawnplaatsen, op de consoles is de kans hem te vinden 100%
SPOILER
later in het spel is dit lager schijnbaar. Op de PC is dit bugged en is de spawnrate altijd laag (of de consoles zijn bugged)

Op ps3trophies.com in het forum staat geloof ik ergens een plaatje waar hij kan spawnen, na elke story mission een nieuwe spawnkans

Eerste DLC gaat pirate-theme krijgen als ik de trophies zo bekijk :)

Even snel Gaige uitgeprobeerd daarnet, zal nog wel even moeten inkomen en kijken wat me het beste ligt, Ordered Chaos lijkt een leuke tree, vooral met shotguns O+ Waarmee ik graag speel.

edit: nieuwe update zorgt ervoor dat op elk platform michael's spawnrate 10% is geworden

[ Bericht 0% gewijzigd door meowingtons op 10-10-2012 06:58:25 ]
Jaaa, dansen! dansen!
pi_117802834
Dit is hoe ik momenteel speel. En nog is het moeilijk zo nu en dan.

woensdag 10 oktober 2012 @ 10:56:26 #88
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_117806845
Gisteren de game in huis gehaald. Gelijk verslaafd. Wat een humor zit er in die game, geweldig gewoon!
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_117815094
Na een tijdje twijfelen toch maar de Season pass aangeschaft, scheelt toch weer 10 euro en zo te zien gaan het flinke DLC's worden O+
Jaaa, dansen! dansen!
pi_117818398
Yep, eerste playthrough gedaan, en net mijn eerste legendary gevonden (Whisky Tango Foxtrot, een compleet willekeurig clusterfuckschild die de helft van de tijd alles en iedereen molt en je redt, en de andere helft je je leven kost...)

Ook maar de Season pass gekocht, omdat ik me toch wel erg vermaak met de game. Volgens mij telt de mechromancer niet mee voor de season pass, toch?
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_117821051
Nee Mechromancer is premiere club (dwz pre-order) en anders het belachelijk hoge bedrag van 10 euro ofzo betalen? :')

Als er dan nog een klein extra stukje bij zat vind ik het nog wel te rechtvaardigen, maar er zit niet eens een aparte trophy bij voor de Mechromancer...

Speelt wel leuk trouwens, Ordered Chaos met een stukje Best Friend Forever, wat je mist in accuracy wordt opgevangen in de kogels die bouncen :D
Jaaa, dansen! dansen!
pi_117821107
Dit was niet de bedoeling

[ Bericht 96% gewijzigd door meowingtons op 10-10-2012 17:42:10 (Dubbelpost) ]
Jaaa, dansen! dansen!
  woensdag 10 oktober 2012 @ 19:59:59 #93
359955 Ishimaru
Op zijn japans
pi_117826746
Ik moet echt beginnen met BL2, spel ligt hier stof te happen :@
pi_117828598
En terra verslagen met de hulp van een stel Duitsers *O* Nu nog zelf in playthrough 1 doen en ik zit in de buurt van 100% completion, mogelijk nog nét voor de eerste DLC :P
Jaaa, dansen! dansen!
pi_117829296
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:59 schreef Ishimaru het volgende:
Ik moet echt beginnen met BL2, spel ligt hier stof te happen :@
Shame on you. o|O
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  woensdag 10 oktober 2012 @ 21:08:19 #96
309762 Schpast
Kritisch en rancuneus
pi_117830410
Echt een gruwelijk spel. _O_ Zit nu op level 25, ben vooral bezig met sidequests. Straks weer verder aan de story.

Gunzerken. _O_ _O_
Op dinsdag 6 maart 2012 20:18 schreef Arcadia het volgende:
... de gouden autist gaat naar Schpast.
Op vrijdag 21 september 2012 23:31 schreef tralalala het volgende:
pi_117832874
Area objectives zijn zo afschuwelijk kut als enemies niks droppen. Al 2 missies waar dat nu is gebeurd.. |:(
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_117839007
Of het valt door de grond, vandaag trouwens 2 uurtjes bezig geweest met Jenkins zoeken, ben wel lvl 49 geworden, maar Jenkins is nog steeds niet gevonden, kut luck-based trophies ook eigenlijk :')
Jaaa, dansen! dansen!
  donderdag 11 oktober 2012 @ 07:48:39 #99
65252 Bart
pi_117842662
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 16:33 schreef Akkerdjie het volgende:
Yep, eerste playthrough gedaan, en net mijn eerste legendary gevonden (Whisky Tango Foxtrot, een compleet willekeurig clusterfuckschild die de helft van de tijd alles en iedereen molt en je redt, en de andere helft je je leven kost...)

Ook maar de Season pass gekocht, omdat ik me toch wel erg vermaak met de game. Volgens mij telt de mechromancer niet mee voor de season pass, toch?
whisky tango foxtrot :D
  donderdag 11 oktober 2012 @ 12:53:57 #100
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_117849971
Ben inmiddels level 8 en kon nu voor het eerst van catch a ride gebruik maken. Rijden hiermee is wel even wennen. :P
pi_117862493
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
Area objectives zijn zo afschuwelijk kut als enemies niks droppen. Al 2 missies waar dat nu is gebeurd.. |:(
Bij mij ook al een paar keer gebeurd. En 1 keer op playtrough 2 waar we met 4 man tegen Captain Flynt aan knokken waren. De soldier in ons team gooide zijn turret met nuke en daardoor vloog Flynt de map uit, het water in. :( Alle loot ergens waar je er niet meer bij kon.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 12:53 schreef aeque het volgende:
Ben inmiddels level 8 en kon nu voor het eerst van catch a ride gebruik maken. Rijden hiermee is wel even wennen. :P
Idd. Ik ben al een aantal keer de map uitgevlogen met de turbo aan :D
pi_117871716
Zo playtrough 1 zit erop *O* Kon nog wel 1 baas verslaan maar daar moet je level 50 voor zijn. Laat Borderlands 2 nu in ieder geval voorlopig even liggen :) Tijd voor andere games :)
pi_117872171
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:18 schreef Vault-Boy het volgende:
Zo playtrough 1 zit erop *O* Kon nog wel 1 baas verslaan maar daar moet je level 50 voor zijn. Laat Borderlands 2 nu in ieder geval voorlopig even liggen :) Tijd voor andere games :)
Terramorphous the Invincible.

Nu aan playthrough 2 beginnen joh.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_117872344
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:25 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Terramorphous the Invincible.

Nu aan playthrough 2 beginnen joh.
Haha :P

Playtrough 2 is dan die True Vault Hunter Mode?
pi_117879872
Zijn er nog meer mensen die last hebben van dikke lag in co-op play?

Voor mij en een vriend is het bijna onspeelbaar
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 00:19:13 #106
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_117880991
SPOILER
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
pi_117881048
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 23:41 schreef Harlon het volgende:
Zijn er nog meer mensen die last hebben van dikke lag in co-op play?

Voor mij en een vriend is het bijna onspeelbaar
Ja, wel wat lat van gehad ookal wat de verbinding prima (45mbit per sec.). Sniperen wat zowat onmogelijk. Maar dat zette zich uiteindelijk na vijf minuten spelen of zo om een of andere reden...
pi_117882257
Mijn eerste Terra kill in playthrough 1 ben ik 3 keer dood gegaan :')
Beetje jammer, maar ik had nu eindelijk een paar man die wilden helpen :P

Ook lvl 50 bereikt, nu nog Zer0 en salvador powerlevelen en Jenkins vinden voor de trophies :P

Ohja, 16 November komt de eerste DLC eraan _O_
Jaaa, dansen! dansen!
pi_117882533
Damn ben nu net thuis want was even bij een vriend van me. We hadden daar ook even Borderlands 2 gespeeld op zijn Xbox. :P Moet toch wel zeggen dat de Xbox 360 toch wel leuker is, omdat je naast elkaar zit en het is echt lachen als je dat zo doet. _O-

Ik speel hem nu wel op de pc, maar misschien ga ik hem toch ook op de 360 spelen. Ook omdat het merendeel van de mensen die ik ken op de Xbox 360 spelen :{ PC is natuurlijk wel mooier maar daar kan je niet zo makkelijk coopen :N
pi_117882797
Er is een mod die het mogelijk maakt om op de pc coop splitscreen te spelen, staat wel ergens op de gearbox fora
Jaaa, dansen! dansen!
pi_117883953
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 01:31 schreef meowingtons het volgende:
Mijn eerste Terra kill in playthrough 1 ben ik 3 keer dood gegaan :')
Beetje jammer, maar ik had nu eindelijk een paar man die wilden helpen :P

Ook lvl 50 bereikt, nu nog Zer0 en salvador powerlevelen en Jenkins vinden voor de trophies :P

Ohja, 16 November komt de eerste DLC eraan _O_
16 oktober ;)

De downloadbare Borderlands 2-uitbreiding Captain Scarlett and Her Pirate's Booty verschijnt volgende week. Dit is te lezen op Associated Press.

De uitbreiding heeft een piratenthema en draait om de piratenkoningin Captain Scarlett die in een woestijnachtige omgeving haar piratenbende aanstuurt en op zoek is naar een legendarische piratenschat. In de uitbreiding zijn onder meer zandwormen en hoovercrafts te vinden als toevoeging.

De uitbreiding moet volgens Randy Pitchford van ontwikkelaar Gearbox geschikt zijn voor zowel spelers die de game nog aan het spelen zijn, alsook spelers die de game opnieuw aan het ontdekken zijn om meer spullen te vinden. De uitbreiding is vanaf volgende week dinsdag verkrijgbaar en kost 9,99 dollar. Een Europese prijs kon 2K Benelux nog niet geven.

pi_117885531
hmm miss toch maar zo'n seasonpass aanschaffen? :)
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:13:50 #113
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_117885619
Ik ga die season pass ook nog maar even snel kopen voordat hij straks niet meer te krijgen is :P Weet niet of ze deze actie verwijderen na het uitkomen van de eerste DLC, maar toch... voor de zekerheid maar even doen :)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_117885722
zal wel niet hoor, ik denk dat ik juist maar even wacht. Ben de standaard content nog niet zat en als ik dat wel doe dan zijn er alweer 4 nieuwe dlc's uit. Dan kan je vast zo'n pack kopen ofzo :) komt wel goed!
pi_117891032
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 03:26 schreef meowingtons het volgende:
Er is een mod die het mogelijk maakt om op de pc coop splitscreen te spelen, staat wel ergens op de gearbox fora
Oh echt? Dan ga ik dat even opzoeken :)
pi_117917488
16 oktober ja, November is nog wat verder weg hehe
Jaaa, dansen! dansen!
pi_117951088
Whehe, 2 x orange loot drop in 5 minuten... ben aan het grinden bij Wilhelm, zit nu @ level 40 bijna.
pi_118018590
Kun je die Season Pass nog ergens goedkoper aanschaffen?
pi_118026587
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 22:08 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Kun je die Season Pass nog ergens goedkoper aanschaffen?
http://gocdkeys.com/buy-cdkey-borderlands-2-season-pass-dlc
Doe eens niet.
pi_118030697
Werkt deze bij mij dan?

http://www.cdkeydeals.com(...)acking=50600ae823604

Heb de EU en RU gekregen toen ik een sleutel kocht :)
pi_118038198
EU en RU gekregen?
Die key werkt alleen als je een Russische Borderlands 2 hebt gekocht.
Doe eens niet.
pi_118038240
Ja dat heb ik, en dat zou een Russische moeten zijn... Nu wacht ik echter op een verificatiesms van de site...
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 20:18:57 #125
28033 Pek
je moet wat
pi_118052346
Waarom hoor ik steeds dat Prison Break deuntje? :')
pi_118053409
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 20:18 schreef Pek het volgende:
Lol wut :')
pi_118055279
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 20:18 schreef Pek het volgende:
_O-
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:11:35 #128
28033 Pek
je moet wat
pi_118055688
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 20:35 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Lol wut :')
Ik hoor het toch echt :Y |:(
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:21:59 #129
28033 Pek
je moet wat
pi_118056196
Gevalletje beter goed gejat dan slecht zelf verzonnen? :P
pi_118072134
Hehe speelde campaign nu weer door met de mechromancer, net langs de bloodshot stronghold gegaan... Zag me daar toch een enorme spoiler waar je zo langsheen kijkt

SPOILER
Tevens: het wachten op de dlc duurt lang, stom PSN
Jaaa, dansen! dansen!
pi_118072802
De dlc is tot nu toe best vermakelijk! Die sandskiff is behoorlijk fijn om je mee te verplaatsen.
pi_118081228
Nu ik level 50 ben en zwaar overpowered is er eigenlijk niet heel veel meer aan. Gisteren alleen nog wat moeite gahad met die arena tegen de robotjes in ronde 5 maar Terramorphous lag al binnen 15 seconden :(
Vanavond de laatste 2 side quests en dan aan de dlc beginnen.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 09:23:09 #133
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_118115328
Gister aardig kunnen levelen en iets wat me opviel.

SPOILER
pi_118122123
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 09:56 schreef meowingtons het volgende:
Hehe speelde campaign nu weer door met de mechromancer, net langs de bloodshot stronghold gegaan... Zag me daar toch een enorme spoiler waar je zo langsheen kijkt

SPOILER
Tevens: het wachten op de dlc duurt lang, stom PSN
De PS3 en DLC lijken totaal niet van elkaar te houden de laatste tijd :')
pi_118122146
Vanmiddag weer een nieuwe playtrough doen met de Mecromancher >:) :Y
pi_118124069
Gisteravond eens de Season Pass gekocht en Captain Scarlett and Her Pirate's Booty gedownload. Heb de game nog niet uitgespeeld, maar wilde hier wel al een glimps van opvangen. Alleen de eerste missie gedaan, die gelukkig niet boven m'n huidige level was. :P.
pi_118124292
Net opnieuw begonnen, maar nadat ik bullymong had verslagen vond ik een oranje gun. :)

In mijn 1e playtrough had ik er geen 1 gevonden ;(
pi_118126770
Ik heb geen xbox live, maar heb mij toch kunnen vermaken met de Single Player van de eerste Borderlands en af en toe een potje split-screen co-op, is de SP in Borderlands 2 ook goed? Of is het nu meer gefocused op Multiplayer?

Oh, en zijn die irritante rot skags er nog? :')
Pogo dancing!
  donderdag 18 oktober 2012 @ 15:31:28 #139
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_118128381
quote:
14s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:53 schreef Crocodi1e het volgende:
Ik heb geen xbox live, maar heb mij toch kunnen vermaken met de Single Player van de eerste Borderlands en af en toe een potje split-screen co-op, is de SP in Borderlands 2 ook goed? Of is het nu meer gefocused op Multiplayer?

Oh, en zijn die irritante rot skags er nog? :')
Heb zelf het eerste deel niet gespeeld, maar ik speel voornamelijk alleen en dat is prima te doen. :)
En ja de skags zijn er nog :P
pi_118128511
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:31 schreef aeque het volgende:

[..]

Heb zelf het eerste deel niet gespeeld, maar ik speel voornamelijk alleen en dat is prima te doen. :)
En ja de skags zijn er nog :P
Okee dank :)
En dat is wel jammer, wat een rotbeesten zijn dat zeg :(
Pogo dancing!
  donderdag 18 oktober 2012 @ 15:35:54 #141
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_118128576
quote:
14s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:34 schreef Crocodi1e het volgende:

[..]

Okee dank :)
En dat is wel jammer, wat een rotbeesten zijn dat zeg :(
Er zitten in BL2 nog irritantere beesten... :X
pi_118128595
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:35 schreef aeque het volgende:

[..]

Daar kom ik zelf nog wel achter :P
Pogo dancing!
  donderdag 18 oktober 2012 @ 15:52:52 #143
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_118129305
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:35 schreef aeque het volgende:

[..]

Skrakks :D
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_118134770
Even wat info over de achievement Challenge accepted. Ik had gisteren alles op level 2 maar ik kreeg de achievement niet. Dat kwam dus hierdoor:

Nu heb ik hem wel al bijna. Voor de sniper had ik alles al vol maar de shotgun nog niet. aangezien ik nu een erg goede shotgun heb zal ik die achievement snel ontvangen.

Nu alleen nog de achievement voor de Goliath en voor de 3 spelers waar ik nog niet mee gespeeld heb. Dan is de 1000G binnen. En dan aan de DLC beginnen.
pi_118134840
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:52 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Skrakks :D
Juist. Ik heb echt een hekel aan alles wat vliegt in dit spel :D
Kost mij veel ammo vaak omdat ik nog al eens mis schiet en dat terwijl ik mijn bullet speed op een extra 100% heb staan met de Assasin.
Meestal ben ik in de lucht aan het aimen tot dat iets recht op mij afvliegt en ondertussen springt er iets op mijn nek vanaf de grond :D

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2012 18:05:39 ]
pi_118137046
Die threshers dan. Vooral de Wormhole die je naar zich toe trekt. :')
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_118162464
Randy Pitchford ‏@DuvalMagic
360: CJWJJ-HR5W6-3RX3R-K6TBT-6TJHT
Openen
2u Randy Pitchford ‏@DuvalMagic
PSN: CJWJJ-HR5Z3-6ST5J-S3WBT-6TJWZ
Openen
2u Randy Pitchford ‏@DuvalMagic
WinPC: K3CT3-X3BHH-XT3JB-TBJJT-T5BRF

Bij mij deden ze het net nog 15min geleden
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:36:38 #148
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_118162562
nvm het zijn shiftcodes natuurlijk, doh :')

[ Bericht 85% gewijzigd door Rossdale op 19-10-2012 10:41:43 ]
pi_118162941
Wat dacht jij dan. Doen ze het nog? Had er twee sinds vannacht.

Shield van 12000:)
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:06:35 #150
28033 Pek
je moet wat
pi_118163453
Die voor PC deed het nog net, bedankt! *O*
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:32:04 #151
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_118164394
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die threshers dan. Vooral de Wormhole die je naar zich toe trekt. :')
Dit en die irritante stalkers...

Ik probeer de Goliath's 4x te laten levelen, maar elke keer stoppen ze bij 3 en vallen ze mij aan. Iemand hier een makkelijk 'trucje' voor?
pi_118164535
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:55 schreef FerryNL het volgende:

[..]

De PS3 en DLC lijken totaal niet van elkaar te houden de laatste tijd :')
De dlc was er al wel voor de gewone update, maar dan moest je er specifiek naar zoeken :P Dat wist ik niet

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 11:32 schreef aeque het volgende:

[..]

Ik probeer de Goliath's 4x te laten levelen, maar elke keer stoppen ze bij 3 en vallen ze mij aan. Iemand hier een makkelijk 'trucje' voor?
Tundra express, lok hem mee naar de stukjes met varkids, die varkids maakt hij zo kapot en heb je ook geen risico dat hij overlijdt voor hij klaar is met lvlen, als hij jou aan blijft vallen, gewoon door de groepjes varkids blijven rennen, hij valt ze vanzelf weer aan :Y (Ik verzwakte voor de zekerheid wel elke keer de adult varkids tot het moment dat ze niet meer vliegen, just in case)
Jaaa, dansen! dansen!
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:37:41 #153
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_118164608
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 11:32 schreef aeque het volgende:

[..]

Mij lukte het bij het level

SPOILER
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:47:01 #154
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_118164995
meowingtons & Rossdale, bedankt voor de tips. Vanavond is even proberen(althans die van meowingtons aangezien ik nog niet zo ver ben als Rossdale :P)

Wat betreft de shiftcodes, worden die nog ergens specifiek publiekelijk gemaakt..? Ik grijp er namelijk elke keer naast omdat ik vaak aan het werk ben als ze hier staan. :')
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:00:10 #155
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_118165531
Is Borderlands 2 ook nog een beetje leuk als je het alleen speelt? Ik heb namelijk geen vrienden. ;(
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:07:06 #156
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_118165813
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:00 schreef L3viathan het volgende:
Is Borderlands 2 ook nog een beetje leuk als je het alleen speelt? Ik heb namelijk geen vrienden. ;(
Ik vind hem in je uppie vrij snel saai worden. Maar co-op is het erg leuk.

Je kunt ook met randoms spelen hoor :)
pi_118175042
quote:
3s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:07 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik vind hem in je uppie vrij snel saai worden. Maar co-op is het erg leuk.

Je kunt ook met randoms spelen hoor :)
Ik heb ook geen vrienden ;( :') en speel het soms met random mensen. Maar toch merk ik als je dat doet, dat iedereen maar rusht door de game. Voordeel van vrienden is dat je ook echt kan afspreken wat je gaat doen, en gewoon rustig door die game gaan. Wapens delen met elkaar en niet meteen als enige alles oprapen zodat de ander al te laat is. :')

Voor sommige missies is het wel handig om co-op te doen, maar ben er toch achter als je geen vrienden heb om te spelen. Dat je het dan beter alleen kan spelen zodat je zelf alles rustig kan checken :Y
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:14:17 #158
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_118175189
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 16:10 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Ik heb ook geen vrienden ;( :') en speel het soms met random mensen. Maar toch merk ik als je dat doet, dat iedereen maar rusht door de game. Voordeel van vrienden is dat je ook echt kan afspreken wat je gaat doen, en gewoon rustig door die game gaan. Wapens delen met elkaar en niet meteen als enige alles oprapen zodat de ander al te laat is. :')

Voor sommige missies is het wel handig om co-op te doen, maar ben er toch achter als je geen vrienden heb om te spelen. Dat je het dan beter alleen kan spelen zodat je zelf alles rustig kan checken :Y
klinkt herkenbaar.. die ervaring heb ik ook als ik met random mensen speel :')
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_118175251
WinPC: C3CJB-HB3ZZ-F33TB-BTJJT-TXKRF .
PSN: WTCTJ-J9CS3-RSJ53-Z3K3B-BT9F9 .
X360: WTCTJ-J9CK6-JRR36-W6J3B-BT96W
pi_118175476
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 16:15 schreef stoeltafel het volgende:
Jeuj thanx man :)
pi_118179422
Damn man nu ik opnieuw begonnen ben en het nu toch maar even alleen speel. Speelt het toch wel fijner omdat je echt gewoon rustig plekken kan ontdekken. ;)

Zo heb ik nu plekken ontdekt in het begin, waar ik eigenlijk nog nooit ben gekomen omdat al die andere telkens erdoor heen rushde :o Nu al 50 bully mongs gekild :P
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 18:47:38 #162
65252 Bart
pi_118181077
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 16:15 schreef stoeltafel het volgende:
code already redeemed :?
pi_118183273
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 18:47 schreef Bart het volgende:

[..]

code already redeemed :?
Each code can be redeemed once per user. Thousands of redemptions per code that should expire in three or four hours.

Denk dat je net iets te laat was :)
pi_118186120
Lol moet soms wel lachen hoor als je die uitspraken hoort als je eenmaal een tijd stil staat. :P

Gaige:

LAGGGG!
FML!

_O- _O-
pi_118197010
WinPC: 5JKBB-RKTHZ-RTJBT-BT33J-WJRWW PSN: K3WBT-Z95HT-FZT5J-HTWJB-ZFXC3 X360: K3WBT-Z95CX-BXX3R-CXTJB-ZFX95
pi_118197472
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:34 schreef stoeltafel het volgende:
WinPC: 5JKBB-RKTHZ-RTJBT-BT33J-WJRWW PSN: K3WBT-Z95HT-FZT5J-HTWJB-ZFXC3 X360: K3WBT-Z95CX-BXX3R-CXTJB-ZFX95
Net op tijd voor het slapen. Thanx :)
pi_118197600
Ik ook. Dik slag pistool van 7000, niet gek
pi_118198468
Zielige mensen op Twitter zeg. :')

@DuvalMagic @nightdrifter08 stress test the system??? U can charge for add ons no problem but cant have servers working properly. Rip offs!

@gpsocho1 This is all free via my personal twitter acc't. How can free be a rip off?

En er stond nog een andere tweet dat iemand anders een beetje zielig zat te doen, maar die is geblokt door Randy.

@nightdrifter08 that's why I am doing this! Stress test the system and work the kinks out. Thanks for the help!

@mjw3786 good point. I'll just block the trolls :)
pi_118201487
Waarom grijp ik iedere keer naast die codes.... :(
pi_118202171
Er waren net weer nieuwe codes hoor. Had de code om 10 uur gebruikt en het werkte prima.
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 10:57:16 #171
85962 ioko
I Appear Missing
pi_118202688
NIeuwe code werkte hier ook zojuist.

https://twitter.com/DuvalMagic
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_118210346
WinPC: 53C3T-BFJSZ-RBT33-BB3JJ-C6CT3
PS3: W3KJJ-KJXHT-6SJCJ-9TW3T-33XWH
X360: W3KJJ-KJXCX-3RRBR-5XT3T-33XKB
pi_118215566
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 10:57 schreef ioko het volgende:
NIeuwe code werkte hier ook zojuist.

https://twitter.com/DuvalMagic
Die had ik wel :D
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 19:26:40 #174
85962 ioko
I Appear Missing
pi_118215784
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 19:18 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Die had ik wel :D
Mooi :).
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_118215899
Ik ben nu trouwens voor het eerst met die gunzerker bezig voor de achievement maar ik weet nu al dat ik deze tot een level 50 ga maken want wat is dit een ontzettend vet karakter. Gunzerker mode aan en pompen maar met 2 pistols met explosive damage om maar een voorbeeld te noemen.
Met de assasin was ik soms 5 minuten bezig op 1 plek, met de gunzerker 15 seconden :D
  zondag 21 oktober 2012 @ 13:44:01 #176
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_118238724
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 19:31 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik ben nu trouwens voor het eerst met die gunzerker bezig voor de achievement maar ik weet nu al dat ik deze tot een level 50 ga maken want wat is dit een ontzettend vet karakter. Gunzerker mode aan en pompen maar met 2 pistols met explosive damage om maar een voorbeeld te noemen.
Met de assasin was ik soms 5 minuten bezig op 1 plek, met de gunzerker 15 seconden :D
Ben ook voor het eerst bezig met hem. Heel bruut idd.
pi_118239339
Levelt de Leviathan mee of niet? Gisteren solo geprobeerd, maar tot 4 keer mislukt. Ik was level 30 (nu 31), Leviathan 32, en dacht er nu van dit even over te slaan tot ik wat hoger in level ben. Tenzij hij dus meeschaalt, dan probeer ik wel iets co-op.
pi_118241043
WinPC: WB5T3-JS3Z9-RJTTT-JJ333-FTXJX
PS3: KB5BJ-WCRZ3-6S35J-HBK3T-XK9RH
X360: KB5BJ-WCRW6-3R63R-CFJ3T-XK9TB
pi_118242912
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:51 schreef stoeltafel het volgende:
WinPC: WB5T3-JS3Z9-RJTTT-JJ333-FTXJX
PS3: KB5BJ-WCRZ3-6S35J-HBK3T-XK9RH
X360: KB5BJ-WCRW6-3R63R-CFJ3T-XK9TB
Thanx alweer! :Y

4e key nu :s)
pi_118242957
Heb er zelf al een stuk of 8/9 gehad, niet gek.
pi_118243034
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 15:44 schreef stoeltafel het volgende:
Heb er zelf al een stuk of 8/9 gehad, niet gek.
Netjes. Ik wil ze nu opsparen tot ik een goed level heb, en dan wil ik ze redeemen.in die box. oO<
pi_118243086
Welk level ben je? Heb ze gebruikt rond de 30 tot 40. Had bij level 35 een shield van 12000
pi_118244301
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 15:48 schreef stoeltafel het volgende:
Welk level ben je? Heb ze gebruikt rond de 30 tot 40. Had bij level 35 een shield van 12000
9 haha. :P Ben opnieuw begonnen met mechromancher. Dus nog ff verder levellen :P
pi_118244368
Zo maar merk wel sinds ik nu alleen speel dat ik veel meer van die wereld zie. Ik kijk rustiger rond en niet meer gehaast. Vind het eigenlijk zo wel fijner om alleen te spelen :)
pi_118253370
WinPC: 53KTT-KSJ9H-63TTB-JTTBB-XTC6S
PS3: 535JJ-XKRHJ-XS3WT-9JKT3-FTSSR
X360: 535JJ-XKRCR-TR6TX-5RJT3-FTSSW

*O* *O*
pi_118257017
Kan ik dat ergens in mijn venster online ook invullen? Zit niet bij de pc namelijk...
pi_118257384
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:20 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Kan ik dat ergens in mijn venster online ook invullen? Zit niet bij de pc namelijk...
Nee moet je volgens mij in-game doen :N
  zondag 21 oktober 2012 @ 21:27:42 #188
65252 Bart
pi_118257488
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:20 schreef Peter_Aragorn het volgende:
pc werkt toch al niet meer.
pi_118257981
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 20:24 schreef FerryNL het volgende:
WinPC: 53KTT-KSJ9H-63TTB-JTTBB-XTC6S
PS3: 535JJ-XKRHJ-XS3WT-9JKT3-FTSSR
X360: 535JJ-XKRCR-TR6TX-5RJT3-FTSSW

*O* *O*
Na een uur al niet meer goed ;(
pi_118258708
Wow gaat snel dan :')
  maandag 22 oktober 2012 @ 08:47:46 #191
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_118270471
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:18 schreef Vault-Boy het volgende:
Zo maar merk wel sinds ik nu alleen speel dat ik veel meer van die wereld zie. Ik kijk rustiger rond en niet meer gehaast. Vind het eigenlijk zo wel fijner om alleen te spelen :)
Ik had hetzelfde, vind het solo veel fijner om te doorlopen. Juist om de missies te doen vind ik solo fijner. Al had ik lynchwood wel even willen doorlopen met z'n tweeen, wat spawnen daar veel bandits :P

Heb van t weekend ook maar twitter aangeslingerd op mn telefoon voor de codes. Heb er toch volgensmij een stuk of 4/5 kunnen redeemen. Waarbij ook eentje gebruikt(lvl 25) want ik had een nieuw schild nodig en deze kreeg ik dan ook. :D
  maandag 22 oktober 2012 @ 09:35:22 #192
65252 Bart
pi_118271324
WinPC: KT5B3-Z93ZH-FB3JB-JTBT3-JWKBK
PS3: 535T3-JR6ZB-6H3K3-9TKT3-T9JS6
X360: 535T3-JR6WF-3F6J6-5XJT3-T9J5H
pi_118272151
Beste code tot nu toe, dikke slagsniper van dik 9000 punten
pi_118272421
Kut dat je ze niet via internet kan redeemen. ;(
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_118272459
quote:
99s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 20:52 schreef Bart het volgende:
waar is dat voor?
is er iemand die me kan overtuigen waarom ik bo zou moeten spelen?
  maandag 22 oktober 2012 @ 10:30:37 #196
65252 Bart
pi_118272479
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:29 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

waar is dat voor?
Sleutels.
quote:
is er iemand die me kan overtuigen waarom ik bo zou moeten spelen?
Is tof.
pi_118272503
quote:
99s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:30 schreef Bart het volgende:

[..]

Sleutels.

[..]

Is tof.
:')
  maandag 22 oktober 2012 @ 10:35:38 #198
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_118272600
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
Kut dat je ze niet via internet kan redeemen. ;(
Inderdaad :'(

Als ze die codes nu eens niet tijdens werkuren zouden uitgeven...
  maandag 22 oktober 2012 @ 11:17:19 #199
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_118273824
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:14 schreef stoeltafel het volgende:
Beste code tot nu toe, dikke slagsniper van dik 9000 punten
Volgens mij ligt dat niet aan de code, maar is het random...

Via internet zou wel een hoop schelen. Nu kan je sowieso al geen reet doen op de shift site...
pi_118273910
Ja weet ik. Soms is het ook kut maar wel erg lekke nu. Eindelijk weer is een dikke sniper. Echt leuk bedacht die keys.

Zijn er al mensen die level 50 zijn? Zijn jullie gewoon door gaan gamen? Of is dan de lol er wel een beetje vanaf? Ben nu level 41 en heb de DLC nog niet gespeeld.
pi_118274399
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:20 schreef stoeltafel het volgende:
Ja weet ik. Soms is het ook kut maar wel erg lekke nu. Eindelijk weer is een dikke sniper. Echt leuk bedacht die keys.

Zijn er al mensen die level 50 zijn? Zijn jullie gewoon door gaan gamen? Of is dan de lol er wel een beetje vanaf? Ben nu level 41 en heb de DLC nog niet gespeeld.
Ik ben lvl 50, moet de dlc met dat karakter nog wel dorn, maar ik moet eerlijk zeggen dat de lol wel wat minder is... Ik denk dat ik later als er meer dlc is en de lvlcap omhoog is en ik het verhaal weer een klein beetje kwijt ben dat het dan weer een genot zal zijn om te spelen
Jaaa, dansen! dansen!
pi_118276528
Fukkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Had vanmorgen een dikke sniper van 9000 punten. Even mee geschoten en vervolgens het spel uit gedaan via windows, heel stom maar nu heb ik mijn nieuwe twee wapens niet meer :(:(

Pffffffff Dikste wapen van de 10 keys is gewoon weg, lekker BL2
pi_118277450
_O-
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_118278713
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:31 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

Naja wat moeten we anders zeggen. Het spel is fucking tof man *O* Als je van shooters, rpg's en een leuke co-op game houdt, dan moet je deze zeker spelen man. Hij is nog beter dan deel 1 :Y Je moet ook wel dat comic stijltje kunnen waarderen :Y
pi_118278738
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:34 schreef stoeltafel het volgende:
Fukkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Had vanmorgen een dikke sniper van 9000 punten. Even mee geschoten en vervolgens het spel uit gedaan via windows, heel stom maar nu heb ik mijn nieuwe twee wapens niet meer :(:(

Pffffffff Dikste wapen van de 10 keys is gewoon weg, lekker BL2
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!

Dat meen je niet. Pffff lekker dan ;(

SPOILER
pi_118278836
Lekker dom van mezelf he. Voortaan altijd netjes afsluiten.
pi_118279138
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:35 schreef stoeltafel het volgende:
Lekker dom van mezelf he. Voortaan altijd netjes afsluiten.
Ja dat is wel het beste idd. Wel zonde hoor want je had wel een tof wapen. ;(

Misschien een andere key erin gooien en wie weet krijg je nog een betere gun ;) :P
pi_118279248
Werkt die key glitch nog op de pc?
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  maandag 22 oktober 2012 @ 13:48:11 #209
65252 Bart
pi_118279332
Wat de fuck, ik logde net bij iemand in en die stond bij de jackpot in moxxi, en constant drie vaultsymbols :'). Achter elkaar door :D. Ik ook draaien, ook alleen maar vault symbols _O-.
pi_118279372
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
Werkt die key glitch nog op de pc?
Volgens mij wel ja. Moet je ff op YT zoeken :Y
pi_118279524
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:49 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Volgens mij wel ja. Moet je ff op YT zoeken :Y
Was meer bedoeld voor Stoeltafel. ;)
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_118280701
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:53 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Was meer bedoeld voor Stoeltafel. ;)
Oh ok *)
pi_118286683
Voor de mensen die op de PC spelen en geen zin hebben elke keer weer op die keys te moeten wachten en deze te moeten invullen... Zie onderstaand filmpje. Geloof dat er voor de consoles ook een manier is, door steeds met een local account opnieuw de game te joinen (heb je dan wel 2 controllers voor nodig), hoe dat echter precies in zijn werk gaat weet ik niet.

LET OP: Zorg wel dat je een backup maakt van je profile save bestand, anders ben je al je badass punten kwijt!

Getest en het werkt
pi_118288198
Hoewel ik vind dat ze die keys wel makkelijker uit moeten geven en op meer manieren vind ik dat cheaten een beetje jammer :')
Jaaa, dansen! dansen!
pi_118291046
Zo jammer dat cheaten idd :') Is is niks mooier dan dikke loot vinden na er moeite voor te hebben gedaan. Dat maakt het spel juist leuk.
pi_118291180
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 18:12 schreef An_awesome_wave het volgende:
Zo jammer dat cheaten idd :') Is is niks mooier dan dikke loot vinden na er moeite voor te hebben gedaan. Dat maakt het spel juist leuk.
En het balanceren van je key-gebruik, zo moeilijk om het niet meteen te gebruiken, maar ik wacht nog even met mijn laatste 2 keys
Jaaa, dansen! dansen!
pi_118307677
Hyperius the Invincible..........

Idd

Net een stuk of 10x geprobeerd met zijn vieren en 1 keer net niet gehaald. Hij zat op 25% ongeveer en toen ging het mis met weet ik veel hoeveel stroom er door het veld ging. Wat een dikke motherfucker is dat zeg. Echt een invincible tot nu toe maar het moet en zal een keer lukken.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 08:56:51 #218
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_118363360
SPOILER
Nu moet ik weer overnieuw beginnen... :')
pi_118371997
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 23:05 schreef Wiebeldak het volgende:
Hyperius the Invincible..........

Idd

Net een stuk of 10x geprobeerd met zijn vieren en 1 keer net niet gehaald. Hij zat op 25% ongeveer en toen ging het mis met weet ik veel hoeveel stroom er door het veld ging. Wat een dikke motherfucker is dat zeg. Echt een invincible tot nu toe maar het moet en zal een keer lukken.
Eindelijk heb ik hem verslagen! En dat koste veel tijd en vooral geld omdat ik ontzettend vaak dood ben gegaan. De loot viel een beetje tegen maar dat is wel vaker bij mij met eind baasjes. Maar vlak daarvoor haalde ik wel een heel dik oranje wapen (pistol) uit een kist. Heel vreemd.
En ik had een achievement verwacht omdat dat mijn laatste missie was. Maar helaas:

SPOILER
pi_118373225
Ik moet nog steeds Leviathan doen. :P.
pi_118396346
En ik heb nu iedere missie gehaald van de DLC en de game zelf. Nu nog 1 achievement en dat is challenge accepted. Maar daarvoor moet ik de openwide van de shotgun nog op 750 kills en dan heb ik die ook :D
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 07:50:55 #222
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_118448671
Vandaag en morgen weer shift codes!

Dit zijn de tijden wanneer ze verschijnen op de Borderlands facebook of Gearbox twitter.

Friday, October 26 - 6PM CT (1:00 lokale tijd)
Friday, October 26 - 11PM CT (6:00 lokale tijd)
Saturday, October 27 - 5AM CT (12:00 lokale tijd)
Saturday, October 27 - 11AM CT (18:00 lokale tijd)
Saturday, October 27 - 3PM CT (22:00 lokale tijd)
pi_118457108
Gisteren eens Leviathan verslagen. Leviathan was level 32, ik was level 33, dan is het ineens een stuk makkelijker. :P. Die level 50 bazen daarna zal ik eens co-op moeten doen.

Ik zit nog steeds in m'n eerste playthrough, maar ik neem aan dat je in Borderlands 2 ook gewoon tussen playthrough 1 en 2 kunt switchen en door kunt blijven levelen door missies te doen in beide playthroughs? (In de eerste game heb ik namelijk alles, inclusief DLC, in playthrough 1 gedaan, en heb playthrough 2 eigenlijk hoofdzakelijk gebruikt om door te levelen en heb dus hier en daar wat side missions overgeslagen.)
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:53:29 #224
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_118457305
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 13:47 schreef OMG het volgende:
Gisteren eens Leviathan verslagen. Leviathan was level 32, ik was level 33, dan is het ineens een stuk makkelijker. :P. Die level 50 bazen daarna zal ik eens co-op moeten doen.

Ik zit nog steeds in m'n eerste playthrough, maar ik neem aan dat je in Borderlands 2 ook gewoon tussen playthrough 1 en 2 kunt switchen en door kunt blijven levelen door missies te doen in beide playthroughs? (In de eerste game heb ik namelijk alles, inclusief DLC, in playthrough 1 gedaan, en heb playthrough 2 eigenlijk hoofdzakelijk gebruikt om door te levelen en heb dus hier en daar wat side missions overgeslagen.)
Zou moeten kunnen ja :)
pi_118457568
Mooi. Dan probeer ik alles voor de Captain Scarlett DLC in PT1 te doen, ook voor de game zelf, en de rest van de DLC, dat zie ik dan wel. Mogelijk doe ik die in playthrough 2, vanwege XP en zo.

Overigens is m'n active story mission "Data Mining" en heb ik 2 open side missions, dus ik hoop dat ik ergens in de buurt van het einde van de game zit.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:02:32 #226
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_118457672
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 14:00 schreef OMG het volgende:
Mooi. Dan probeer ik alles voor de Captain Scarlett DLC in PT1 te doen, ook voor de game zelf, en de rest van de DLC, dat zie ik dan wel. Mogelijk doe ik die in playthrough 2, vanwege XP en zo.

Overigens is m'n active story mission "Data Mining" en heb ik 2 open side missions, dus ik hoop dat ik ergens in de buurt van het einde van de game zit.
Yes Data Mining is ver op het einde :) Eén na laatste storymission zelfs dacht ik
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 12:17:07 #227
65252 Bart
pi_118492026
PC SHiFT Code: WTKJJ-CW55J-JCKK3-Z3CB3-KWZ36
Xbox 360 SHiFT Code: 5TWT3-3RWHC-XHRJR-CFB3J-9KRRS
PlayStation 3 SHiFT Code: K3CJJ-BJ9BK-WRT3B-B3BB3-BX9RC

Van 12.00 tot 15.00 uur.
pi_118497460
Grrr. Get to Know Jack quest is glitched. Gisteravond eens wat co-op gehost. Dit was 1 van de missies die we speelden.

Echo #5 gevonden, bovenop een molen, iemand zette dat ding aan, valt die echo bovenop die molen. :(. Toen maar naar bed gegaan. Denk ik nu vanochtend even die quest af te maken, doet die switch het niet meer. :'(.
pi_118499148
...en ik join een game, is die missie nog active en heb nu alle echoes. Straks eens afmaken.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:13:07 #230
65252 Bart
pi_118507389
PC SHiFT Code: 535TB-FK5K3-3W5KJ-SBK3B-R6RRX
Xbox 360 SHiFT Code: 5BKBT-WF5H5-XSFJF-KX3B3-F5SJS
PlayStation 3 SHiFT Code: 5BKBT-5BHTC-WXJJ3-JBBBT-KZX3B

Tot 2100 uur volgens mij.
pi_118507961
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:13 schreef Bart het volgende:
PC SHiFT Code: 535TB-FK5K3-3W5KJ-SBK3B-R6RRX
Xbox 360 SHiFT Code: 5BKBT-WF5H5-XSFJF-KX3B3-F5SJS
PlayStation 3 SHiFT Code: 5BKBT-5BHTC-WXJJ3-JBBBT-KZX3B

Tot 2100 uur volgens mij.
Waar/hoe kan dat ingegeven worden? Als ik dat erin plak krijg ik te zien dat steam de code niet weet te herkennen
pi_118508074
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Waar/hoe kan dat ingegeven worden? Als ik dat erin plak krijg ik te zien dat steam de code niet weet te herkennen
:') Moet ook niet via Steam slimpie ;)

Dat moet je in-game doen en dan via opties/extras in je Shift Account invoeren. :P
pi_118512927
Op pc heb ik de eerste cheaters alweer gevonden :') Ik joinde een game en ineens kon ik 10tallen meters omhoog springen. :o Dat vind ik altijd wel een minpunt op de pc qua gamen. Al die kutcheaters :r
  zondag 28 oktober 2012 @ 02:39:15 #234
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_118523407
Heb 'm nu pas uit, level 31 met gunzerker (PS3). Heerlijke game en ik ga ook gelijk verder spelen. Ik heb ook de mechrodinges dlc gekocht en even mee gespeeld. Volgens mij is die z'n (haar) geld wel waard. Iemand de game al uitgespeeld met mechro? Borderlands is wat mij betreft de beste rpg shooter op de markt, like als je het ermee eensch bent :')
  zondag 28 oktober 2012 @ 02:41:25 #235
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_118523452
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 22:32 schreef FerryNL het volgende:
Op pc heb ik de eerste cheaters alweer gevonden :') Ik joinde een game en ineens kon ik 10tallen meters omhoog springen. :o Dat vind ik altijd wel een minpunt op de pc qua gamen. Al die kutcheaters :r
Cheaters moeten gewoon keihard in de (vul in naar gelieve) worden
pi_118532649
Die keys zijn wel borderline imba, zojuist op mijn level 24 gunzerker twee stuks 3x780 (+ elemental) shotguns en twee snipers van 860 en 950 damage (+ elemental) gekregen.

Dat is meer dan het dubbele van wat ik had (en daar zat geen elemental op)
  maandag 29 oktober 2012 @ 12:26:29 #237
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_118572764
Zo zit inmiddels op 11 keys :D

Maar ff 1tje gebruikt voor the warrior.
pi_118574381
Heb er nu nog 6, geloof ik. Ergens rond level 30 - 31 heb ik er voor de grap eens 1 gebruikt. Kreeg toen een best toffe en goede sniper rifle, maar ik ben helemaal geen goede sniper. :P.

Overigens eindelijk de game uitgespeeld op level 35. The Warrior was dan best makkelijk. De enige dingen die ik nog moet doen in m'n eerste playthrough (naast de challenges afmaken, wat wel even een grind wordt), zijn Terramorphous, Hyperious, en wat na Hyperious komt. En nog 4 rondes in Ore Chasm.
Binnenkort maar eens een nieuwe playthrough starten, doorlevelen naar 50, en dan proberen in co-op die Invincibles te verslaan.
pi_118575118
quote:
7s.gif Op maandag 29 oktober 2012 13:13 schreef OMG het volgende:
Heb er nu nog 6, geloof ik. Ergens rond level 30 - 31 heb ik er voor de grap eens 1 gebruikt. Kreeg toen een best toffe en goede sniper rifle, maar ik ben helemaal geen goede sniper. :P.

Overigens eindelijk de game uitgespeeld op level 35. The Warrior was dan best makkelijk. De enige dingen die ik nog moet doen in m'n eerste playthrough (naast de challenges afmaken, wat wel even een grind wordt), zijn Terramorphous, Hyperious, en wat na Hyperious komt. En nog 4 rondes in Ore Chasm.
Binnenkort maar eens een nieuwe playthrough starten, doorlevelen naar 50, en dan proberen in co-op die Invincibles te verslaan.
Niet te lang wachten hoor met die key's. Ik heb tot level 50 gewacht maar ik had allang veel sterkere wapens dan dat er uit die kist kwam. Die 2e invincible kun je het beste alleen doen.

Ondertussen heb ik alle achievements alweer. Als ik een spel echt tof vind heb ik hem ook echt zo uit. Kom maar op met die nieuwe dlc. Ik ben nu bezig om een gunzeker naar level 50 te krijgen zodat ik die 1e invincible een paar keer kan pakken om te looten :D Die 2 pak ik wel met de assasin.

PS die warrior heb ik gisteren ook gedaan met een level 28. Dat was echt bikkelen en al helemaal dat stuk ervoor. Maar ik heb het wel gehaald.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2012 13:33:53 ]
pi_118575156
Gunzerk vind/t ik dus echt geen leuke class om te spelen, vooral omdat ik wapens gebruik waar je niet kunt blijven schieten (pistool en rocketlauncher).
pi_118575361
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 13:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gunzerk vind/t ik dus echt geen leuke class om te spelen, vooral omdat ik wapens gebruik waar je niet kunt blijven schieten (pistool en rocketlauncher).
Ik loop met 2 precies dezelfde shotguns naast 2 bijna dezelfde Tediore SMG's. Dat gaat echt heel hard dan. Maar pistols doen het ook goed hoor alleen daar heb ik nog geen goede van gevonden omdat ik eigenlijk hier een beetje door heen rush puur om te levelen.
Een launcher gebruik ik over het algemeen alleen als ik down ben zodat je snel weer opstaat. Verder zo goed als nooit.

PS. Als iemand op de Xbox ergens hulp bij nodig heeft hoor ik het graag :)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2012 13:43:20 ]
pi_118579095
Ben een beetje burned out met borderlands op het moment, ben maar tijdelijk gestopt en zal wel weer beginnen als de volgende DLC uit is.

Grootste probleem is Salvador lvlen, dat is een grind voor die stomme trophy en jenkins, want ik wil toch eindelijk wel eens een game 100% halen met trophies...

Salvador en zer0 zijn dus totaal mijn classes niet, maya heb ik nog te weinig gespeeld maar voelde leuk aan, axton met z'n turret was mijn eerste class en blijf ik fijn vinden, spelen met zo'n afleidende turret en Gaige is ook leuk, al wil ik 2 maal met Gaige doorspelen uiteindelijk, omdat ik een Ordered Chaos Gaige en een shock trooper wil maken O+
Jaaa, dansen! dansen!
pi_118582204
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:21 schreef meowingtons het volgende:
Ben een beetje burned out met borderlands op het moment, ben maar tijdelijk gestopt en zal wel weer beginnen als de volgende DLC uit is.

Grootste probleem is Salvador lvlen, dat is een grind voor die stomme trophy en jenkins, want ik wil toch eindelijk wel eens een game 100% halen met trophies...

Salvador en zer0 zijn dus totaal mijn classes niet, maya heb ik nog te weinig gespeeld maar voelde leuk aan, axton met z'n turret was mijn eerste class en blijf ik fijn vinden, spelen met zo'n afleidende turret en Gaige is ook leuk, al wil ik 2 maal met Gaige doorspelen uiteindelijk, omdat ik een Ordered Chaos Gaige en een shock trooper wil maken O+
Level 22 heb je ongeveer nodig met salvador. Zer0 weet ik niet want daar ben ik mee begonnen en die haalde ik pas toen ik al level 50 was toen ik die skill tree anders instelden. Ik had in ieder geval die commando en die siren binnen een paar uur. Ook is het handig om met een level 1 even een level 50 te joinen zodat je erg snel omhoog ranked.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2012 16:31:27 ]
pi_118585509
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 16:30 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Level 22 heb je ongeveer nodig met salvador. Zer0 weet ik niet want daar ben ik mee begonnen en die haalde ik pas toen ik al level 50 was toen ik die skill tree anders instelden. Ik had in ieder geval die commando en die siren binnen een paar uur. Ook is het handig om met een level 1 even een level 50 te joinen zodat je erg snel omhoog ranked.
Ik heb zer0 al gehaald, weer verwijdert na het powerlevelen though...
Daarbij wil ik salvador ook nog nuttig gebruiken om Jenkins makkelijker te vinden met mijn axton :)
Jaaa, dansen! dansen!
pi_118585663
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 17:37 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Ik heb zer0 al gehaald, weer verwijdert na het powerlevelen though...
Daarbij wil ik salvador ook nog nuttig gebruiken om Jenkins makkelijker te vinden met mijn axton :)
Hoe vind je die Jenkins eigenlijk want ik had die blijkbaar al 2 keer afgemaakt, terwijl veel van mijn buddy's er moedeloos van worden :D
pi_118585884
Ik wil met Salvador het volgende gaan doen waardoor ik hem als level 50 wil hebben. Ik speel met Zer0 met het schild The bee al een hele tijd icm deze shotgun die echt niet normaal meer is qua sterkte.

Nu wil ik Salvador gaan bewapen met The bee en 2 van die shotguns :D Volgens mij ben je dan echt niet meer te stoppen.
pi_118587469
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 17:40 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Hoe vind je die Jenkins eigenlijk want ik had die blijkbaar al 2 keer afgemaakt, terwijl veel van mijn buddy's er moedeloos van worden :D
Random uit doosjes en ammo crates, maar er is een manier om op een bepaalde plek bij 4 kartonnen doosjes een 100% spawn rate te krijgen voor loot midgets, dan moet de lood midget alleen toevallig Jenkins zijn :P
Jaaa, dansen! dansen!
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:32:46 #248
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_118626333
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 18:16 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Random uit doosjes en ammo crates, maar er is een manier om op een bepaalde plek bij 4 kartonnen doosjes een 100% spawn rate te krijgen voor loot midgets, dan moet de lood midget alleen toevallig Jenkins zijn :P
Wildlife Preservation bedoel je? Is net voordat je bij de holdingcell van bloodwing komt.
Maar moet wel voor een bepaalde quest.
pi_118644674
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 16:32 schreef aeque het volgende:

[..]

Wildlife Preservation bedoel je? Is net voordat je bij de holdingcell van bloodwing komt.
Maar moet wel voor een bepaalde quest.
Jep Docter's Orders, en dan niets voor die quest oppakken
Jaaa, dansen! dansen!
pi_118645482
Misschien een rare vraag hoor. Maar wat is er zo speciaal aan die jenkins :P
pi_118647222
Hij is een rare spawn en nodig voor "challenge accepted"
Jaaa, dansen! dansen!
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:50:49 #252
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_118650663
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 17:45 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik wil met Salvador het volgende gaan doen waardoor ik hem als level 50 wil hebben. Ik speel met Zer0 met het schild The bee al een hele tijd icm deze shotgun die echt niet normaal meer is qua sterkte.

[ afbeelding ]

Nu wil ik Salvador gaan bewapen met The bee en 2 van die shotguns :D Volgens mij ben je dan echt niet meer te stoppen.
Speelde onlangs online met een gast die ook met een Bee shield + SCC shotgun Terramorphous ging mollen. Nog geen 20 seconden later regende het wapens... :{

Nu heb ik zelf ook een Bee shield gevonden en loop ik zonder enige moeite overal doorheen. Toch jammer dat ze zulke belachelijk sterke wapens in de game stoppen. Ik doe nu niet eens meer de moeite om lootkisten te openen...
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
pi_118654897
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 23:50 schreef Samael het volgende:

[..]

Speelde onlangs online met een gast die ook met een Bee shield + SCC shotgun Terramorphous ging mollen. Nog geen 20 seconden later regende het wapens... :{

Nu heb ik zelf ook een Bee shield gevonden en loop ik zonder enige moeite overal doorheen. Toch jammer dat ze zulke belachelijk sterke wapens in de game stoppen. Ik doe nu niet eens meer de moeite om lootkisten te openen...
Ik ga nog vaak genoeg dood hoor, vooral in de DLC. En looten doe ik nog steeds. Laatst nog een heel mooi oranje pistooltje gevonden van 2x5000 damage. Ik denk toch dat je die wapens nodig gaat hebben in de komende DLC.
Ik hielp iemand van de week nog even met Terramorphous dacht ik. Het eerste wat ie deed was mij de berg afslaan :D
  woensdag 31 oktober 2012 @ 08:04:54 #254
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_118654964
Ik denk dat ik vanaf vandaag tijdig zowel BF3 als BL2 achter me moet laten, want Assassin's Creed 3 is uit. :P
pi_118693514
Ugh ik ben echt al dagen aan 't farmen voor die Conference Call (xbox360)
Heb gelukkig wel al de bee shield ;P
Don't think, be sure!
  donderdag 1 november 2012 @ 08:38:06 #256
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_118695559
Ik was helemaal vergeten dat ik de Conference Call al had. Alleen level 10 kwaliteit. Heb ik nu dus niks aan. ;(
  donderdag 1 november 2012 @ 09:37:05 #257
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_118696655
Als iemand de conference call of andere oranje shit wil en nu puur en alleen maar aan het farmen is om die reden (kan ook nooit lang leuk zijn), dan kan ik ze wel dupen hoor als je het echt wil. En het lief vraagt natuurlijk :P

Het is wel lvl 50 materiaal.
pi_118705618
quote:
3s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:37 schreef Rossdale het volgende:
Als iemand de conference call of andere oranje shit wil en nu puur en alleen maar aan het farmen is om die reden (kan ook nooit lang leuk zijn), dan kan ik ze wel dupen hoor als je het echt wil. En het lief vraagt natuurlijk :P

Het is wel lvl 50 materiaal.
Welke conference call hebben jullie?
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_118705760
Ha net nog een conference call gevonden, maar die was crap
  donderdag 1 november 2012 @ 15:02:04 #260
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_118706696
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 14:28 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Welke conference call hebben jullie?
Zo'n heule goeie!
pi_118707001
quote:
10s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:02 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Zo'n heule goeie!
Deze?

SPOILER
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_118742920
Yea! Gister eindelijk de conference call geloot.
Jammer genoeg niet de critical maar goed het blijft een zieke combo met the bee shield.
Don't think, be sure!
pi_118759716
Ik heb BL2 volgens mij een beetje te vaak opnieuw gespeeld. :P Merk nu toch wel een beetje dat ik het niet meer leuk vind en het allemaal wel gezien heb. ;( Val toch weer terug op mijn andere games die ik meer speel.
pi_118769423
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:54 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik heb BL2 volgens mij een beetje te vaak opnieuw gespeeld. :P Merk nu toch wel een beetje dat ik het niet meer leuk vind en het allemaal wel gezien heb. ;( Val toch weer terug op mijn andere games die ik meer speel.
Jup, beste is gewoon een pauze in te lasten, doe ik eigenlijk altijd met games, tenzij ze echt heel fijn spelen in de multiplayer, story keer op keer doorlopen is gewoon al snel minder leuk
Jaaa, dansen! dansen!
  zondag 4 november 2012 @ 00:17:26 #265
28033 Pek
je moet wat
pi_118793773

Wat een sukkel :') _O-
pi_118804188
quote:
10s.gif Op zondag 4 november 2012 00:17 schreef Pek het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een sukkel :') _O-
Waarschijnlijk krijgt die nu wel meer aandacht dan een retweet :)
Don't think, be sure!
  zondag 4 november 2012 @ 19:33:32 #267
28033 Pek
je moet wat
pi_118818135
Een nekschot hopelijk :Y
pi_118818181
Toch bestaan ze :') Zulke domme mensen :|W
pi_118818462
Had vandaag legendary loot; Righteous Infinity. Een volautomatische gun met infinite ammo :9
pi_119164700
Vandaag 'The bee' het schild gefarmed.... dat slaat helemaal nergens op die damageoutputs die je krijgt :')
pi_119170120
Gisteren Warrior gekilled op level 34, geen conference call of ook maar enigzins noemenswaardige loot gekregen. :N
pi_119170730
Ik heb level 50 saturn met 200 smg rounds kapot en level 50 b3nkr met het dubbele ofzo :') 1 schot van mijn shotgun is zo'n 700k damage.
pi_119174025
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:24 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik heb level 50 saturn met 200 smg rounds kapot en level 50 b3nkr met het dubbele ofzo :') 1 schot van mijn shotgun is zo'n 700k damage.
Level 35, en geen zak meer te doen, opnieuw beginnen weinig zin in...
pi_119199775
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:07 schreef DeeCruise het volgende:
Gisteren Warrior gekilled op level 34, geen conference call of ook maar enigzins noemenswaardige loot gekregen. :N
Toevallig van de week iemand mee geholpen en meteen een oranje level 30 impaler schild. Daarna zelf nog een keer gedaan en meteen weer level 50 oranje granaten met echt belachelijke corrosive damage. En uit terramorfius (hoe je het ook schijft.) kreeg ik een oranje level 50 sniper die in 3 bursts schiet maar dan heel wijd. Echt een heel fijn ding. Ik had ook nog geen oranje level 50 sniper, wel een 36.
Ik ben telkens diegenen die alles krijgt de laatste tijd. Ik lijk de kerstman ook wel door alles telkens weer uit de delen aan vrienden :D
  woensdag 14 november 2012 @ 14:04:42 #275
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119199791
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:07 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Level 35, en geen zak meer te doen, opnieuw beginnen weinig zin in...
Same here zo'n beetje, ga niet herspelen.
Get woke, go broke!
pi_119199842
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 14:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Same here zo'n beetje, ga niet herspelen.
Je ranked wel enorm snel bij de 2e play trough plus dat je dan pas echt de wapens gaat vinden.
Ik heb serieus al 2 level 50's en zit nu met de mechromancer op level 37 alweer :)
  woensdag 14 november 2012 @ 14:07:03 #277
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_119199861
Heb na Borderlands nog Soul Calibur 5 gekocht en gisteren is Black Ops 2 binnengekomen. Dat spel gaat stof happen als Jezus z'n graf...
  woensdag 14 november 2012 @ 14:08:05 #278
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119199889
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 14:06 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Je ranked wel enorm snel bij de 2e play trough plus dat je dan pas echt de wapens gaat vinden.
Ik heb serieus al 2 level 50's en zit nu met de mechromancer op level 37 alweer :)
Ja, maar ik speel toch voor de missies, nou zijn veel missies niets meer dan, knal alles dood, maar zodra ik de verhalen al gezien heb hoef ik ze niet nog een keer te spelen eigenlijk.
Get woke, go broke!
pi_119199923
Ik heb Borderlands 2 al een aantal weken niet meer opgestart. Het was leuk voor 1 run, maar had er daarna wel weer genoeg van. ;(
pi_119199944
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 14:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, maar ik speel toch voor de missies, nou zijn veel missies niets meer dan, knal alles dood, maar zodra ik de verhalen al gezien heb hoef ik ze niet nog een keer te spelen eigenlijk.
Kan ik mij ook wel voorstellen maar ik ben dan ook een beetje doorgedraaid met dit spel. Mijn bad-ass rank is ook rond de 26.000. Dat slaat ook nergens op.
En de DLC is ook leuk trouwens.
pi_119199985
Ohja de DLC moet ik wel nog een keertje spelen :P
pi_119200012
Ik vind het nog steeds leuk, 1 level 50 character, zit in playthrough 2,5 en een level 18 character waarmee ik het opnieuw ga uitspelen. Ben ook veel bezig met het farmen van legendary stuff en moet nog aan de DLC beginnen.

Moet zeggen dat coop ook erg helpt om het interessant te houden.
pi_119200031
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 14:09 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Kan ik mij ook wel voorstellen maar ik ben dan ook een beetje doorgedraaid met dit spel. Mijn bad-ass rank is ook rond de 26.000. Dat slaat ook nergens op.
En de DLC is ook leuk trouwens.
wtf, 26k :')
pi_119200108
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 14:12 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik vind het nog steeds leuk, 1 level 50 character, zit in playthrough 2,5 en een level 18 character waarmee ik het opnieuw ga uitspelen. Ben ook veel bezig met het farmen van legendary stuff en moet nog aan de DLC beginnen.
Misschien er toch weer eens aan beginnen :P
pi_119206745
quote:
10s.gif Op woensdag 14 november 2012 14:13 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

wtf, 26k :')
:D

Nu komt dat ook omdat ik daar goed mee bezig ben. Ik gebruik niet telkens dezelfde wapens maar telkens wat anders en dat ook met een schild en granaten. En dat al met 3 karakters, en dan gaat het snel.
Ook wil ik bepaalde skins erg graag hebben waardoor je sommige challenges helemaal vol moet spelen.
Waar speel jij eigenlijk op? Ik zelf op de 360. Anders een keer wapens ruilen/ geven/ bekijken van elkaar? Omdat ik ook erg veel oranje wapens/ schilden/ class mods etc heb.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2012 17:43:40 ]
pi_119206944
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 17:43 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

:D

Nu komt dat ook omdat ik daar goed mee bezig ben. Ik gebruik niet telkens dezelfde wapens maar telkens wat anders en dat ook met een schild en granaten. En dat al met 3 karakters, en dan gaat het snel.
Ook wil ik bepaalde skins erg graag hebben waardoor je sommige challenges helemaal vol moet spelen.
Waar speel jij eigenlijk op? Ik zelf op de 360. Anders een keer wapens ruilen/ geven/ bekijken van elkaar? Omdat ik ook erg veel oranje wapens/ schilden/ class mods etc heb.
Ik speel ps3... dit zijn m'n favo guns @ the moment, nog geen level 50 omdat ik nog in True Vault hunter mode zit met m'n level 50 character, en Jack nog voor de 2e keer moet verslaan. Ook geen legendary omdat die nog niet beter zijn dan mijn huidige paarse guns:

en dan icm dit schild:

vrij zwak qua capacity maar hij heeft dit effect:

quote:
Prior to its nerf, The Bee could be extremely powerful. Amp damage affected every round, including every pellet in weapons like shotguns. For example, using Maggie, total damage roughly came to (50k Amp + 5k pellet) x 6 pellets, resulting in 330,000 damage per shot.

The Bee also applies a damage bonus for every round remaining in a Tediore weapon when it is reloaded. This can result in a high-quality SMG dealing several million damage on impact.
Als je shield vol is, dan ben je god. Met die shotgun heb ik shots tot over de 700k. damage gehad en die smg tot op 250k per round. Dat ding vreet zich echt door alles heen :')
pi_119207102
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 17:49 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Ik speel ps3... dit zijn m'n favo guns @ the moment, nog geen level 50 omdat ik nog in True Vault hunter mode zit met m'n level 50 character, en Jack nog voor de 2e keer moet verslaan. Ook geen legendary omdat die nog niet beter zijn dan mijn huidige paarse guns:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

en dan icm dit schild:

[ afbeelding ]

vrij zwak qua capacity maar hij heeft dit effect:

[..]

Als je shield vol is, dan ben je god. Met die shotgun heb ik shots tot over de 700k. damage gehad en die smg tot op 250k per round. Dat ding vreet zich echt door alles heen :')
Mooie verzameling!

The bee shield had ik ook heel lang- Een level 49 maar ik heb nu een bee shield die helemaal belachelijk is. de Alkaline Bee. Hij heeft nog iets minder ´schild´ dan de gewone bee maar nog meer AMP damage.

[ïmg]http://img.photobucket.co(...)ries_zps8601eb1f.jpg[/img]

Dit is niet mijn profiel maar zo'n beetje ziet het er ondertussen wel uit :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2012 17:54:33 ]
pi_119207258
Ja ik had gehoord van die Alkaline Bee.... die kun je ook farmen bij

SPOILER
?

Bij de laatste pc patch voor BL2, die volgens mij gisteren is uitgekomen is The Bee nerfed btw.

quote:
Balance adjustments to "The Bee":
Increased Recharge Delay
Significantly increased Recharge Rate
Reduced Amplify damage
Zodra ik in 2.5 zit dan ga ik weer farmen en dan krijg ik echt fatsoenlijke guns. Wil die sniper nog die Saturn dropt en die infinite ammo gun op lvl 50, de laatste is echt ideaal tijdens second wind gevechten. Hoef je iig niet te reloaden en dat ding schiet zo snel als een smg.
pi_119207331
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 17:58 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ja ik had gehoord van die Alkaline Bee.... die kun je ook farmen bij

SPOILER
Bij de laatste pc patch voor BL2, die volgens mij gisteren is uitgekomen is The Bee nerfed btw.

[..]

Zodra ik in 2.5 zit dan ga ik weer farmen en dan krijg ik echt fatsoenlijke guns. Wil die sniper nog die Saturn dropt en die infinite ammo gun op lvl 50, de laatste is echt ideaal tijdens second wind gevechten. Hoef je iig niet te reloaden en dat ding schiet zo snel als een smg.
Die infinite ammo gun zou ik ook wel als een level 50 willen hebben. Heb hem als een level 7 en een level 37. Als je er daar 2 van op een gunzerker plant schieten ze nog 3x zo snel door alle fire rate van de gunzerker :D Dat is echt gestoord.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2012 18:00:11 ]
pi_119207418
Dit is de gun die ik nog erg graag wil trouwens:

lijkt niet zo heel sterk in eerste instantie maar check wat ie doet icm The Bee: (check vanaf 01:45)

pi_119207494
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 18:02 schreef An_awesome_wave het volgende:
Dit is de gun die ik nog erg graag wil trouwens:

[ afbeelding ]

lijkt niet zo heel sterk in eerste instantie maar check wat ie doet icm The Bee:

Haha die heb ik ook. En dan 2 stuks. precies dezelfde als diegenen die je nu ziet en dan heb ik er nog 1 met corrosive damage, allebei level 50. En dan nog die level 50 the bee.
Zet dat op een gunzerker zodat je er 2 kan vasthouden en dan schiet je serieus Terramorfious in 10 seconden dood. :D
pi_119207682
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 18:04 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Haha die heb ik ook. En dan 2 stuks. precies dezelfde als diegenen die je nu ziet en dan heb ik er nog 1 met corrosive damage, allebei level 50. En dan nog die level 50 the bee.
Zet dat op een gunzerker zodat je er 2 kan vasthouden en dan schiet je serieus Terramorfious in 10 seconden dood. :D
Heb je die bij Jack geloot? Dat ding is echt moeilijk te krijgen :X En dan heb je er wel enorm veel tijd in gestoken zeg! :D
pi_119207828
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 18:11 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Heb je die bij Jack geloot? Dat ding is echt moeilijk te krijgen :X En dan heb je er wel enorm veel tijd in gestoken zeg! :D
Die normale had ik idd een keer bij Jack of the Warrior, ik weet niet waar hij uit kwam. Die 2e met corrosive damage heb ik gekregen van iemand. Waar hij die vandaan had weet ik niet.
Ik heb trouwens de meeste oranje loot uit de DLC :) Veel pistols o.a.
Daar zit ook meteen een favoriet pistol bij. 2x 10.000 damage met enorme elecrocution damage. Met dat ding heb ik mijzelf al zeker 100x omgelegd. Je schiet die kogels waarna ze ook ontploffen. En dat is nog al eens mijn eigen dood. Datzelfde geldt voor die tiodore wapens met herladen. Erg irritant soms :D

Heel vele tijd ja. Ik heb hier Halo 4 liggen, bijna niet gespeeld. en ik heb hier Dishonered liggen nog in de seal...... zegt al genoeg. Ik kan niet stoppen met Borderlands.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2012 18:23:03 ]
pi_119216857
Wat ik al zei. Ik ben net weer aan het spelen en weer loot ik een oranje schild. Dit keer uit een fucking constructer! Een level 36, ben zelf 39, The cradle shield met een belachelijk hoge recharge rate. Die recharge rate is 2.5x zo hoog als de capacity en dan ook met een enorm korte delay 2.73.
Dit schild heb ik nog nooit eerder gezien. Ik speelde nu met 2 man.

Deze dus maar dan een level 36 :) Ga hem zo uittesten na de wedstrijd van NED _GER
  woensdag 14 november 2012 @ 22:13:58 #295
28033 Pek
je moet wat
pi_119219232
Vandaag een bugfix ontvangen voor PC en daarbij 60 Badass-punten en 10 Golden Keys cadeau gekregen, nice! ^O^
pi_119224616
WTF Steam zegt dat Borderlands 2 een update nodig heeft. Wat is dat voor update? Normaal install die dat automatisch. :{
pi_119224869
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 00:10 schreef Vault-Boy het volgende:
WTF Steam zegt dat Borderlands 2 een update nodig heeft. Wat is dat voor update? Normaal install die dat automatisch. :{
http://www.reddit.com/r/B(...)tch_notes_nov132012/
pi_119225198
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:36 schreef Wiebeldak het volgende:
Wat ik al zei. Ik ben net weer aan het spelen en weer loot ik een oranje schild. Dit keer uit een fucking constructer! Een level 36, ben zelf 39, The cradle shield met een belachelijk hoge recharge rate. Die recharge rate is 2.5x zo hoog als de capacity en dan ook met een enorm korte delay 2.73.
Dit schild heb ik nog nooit eerder gezien. Ik speelde nu met 2 man.

[ afbeelding ]

Deze dus maar dan een level 36 :) Ga hem zo uittesten na de wedstrijd van NED _GER
Nice! Dit is mijn favouriete shield ATM, naast the Bee. Als ik niet voor damage output ga:

Bijna 50% elemental damage resist + bijna 11k health. En dan icm 40% extra health relic is de shit. Met dat ding heb ik 37k shield en 72k health.

en er zijn nieuwe shift codes:

PC SHiFT Code: WTCJ3-SHH3K-KFJT3-JBJ3J-H5965
Xbox 360 SHiFT Code: 5JWTJ-JCSSC-6S6TX-5RBTJ-9RZBJ
PlayStation 3 SHiFT Code: 5BWJB-W5F5J-JKKWT-9JWJT-KCZ99
pi_119272018
quote:
Randy Pitchford stated that if they win studio of the year that he will "rain golden keys" at the VGA. Voting is live Dec. 7th.
Dus vote :P

http://www.spike.com/even(...)g/studio-of-the-year
  vrijdag 16 november 2012 @ 14:40:45 #300
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_119276090
Hier ook maar net even voor de lapo wat plaatsen. Ben nu ongeveer een week bezig, nu lvl 17 Commando en de laatste storyline-missie die ik gedaan heb was Bright Lights, Flying City.

Prima spel, maar ik moet wel zeggen dat ik niet kan wachten totdat wat vrienden van me het ook op Steam aanschaffen. Solo vind ik het wat saai worden.
pi_119276173
Volgende week dinsdag komt de volgende DLC uit :) Heb wel weer zin om Borderlands 2 in te duiken
Jaaa, dansen! dansen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')