SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens niet.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:52 schreef Bart het volgende:
WinPC: KJK33-XFZ6H-F3BBT-3BBJJ-WTXR6
PS3: KTKJT-Z3K9B-FS35T-S35T3-BBKXC
X360: CT5BT-6BCKX-B6F3X-KXTTB-WXHH5
Level 23quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:53 schreef stoeltafel het volgende:
Uitgespeeld op level 32. Jullie? Maar wat side quest doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitgespeeld op level 30.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:53 schreef stoeltafel het volgende:
Uitgespeeld op level 32. Jullie? Maar wat side quest doen.
Als je hem uitspeelt dan ga je naar playthrough 2, veel meer uitdaging en wat nog belangrijker is; nieuwe, verse loot. De drive om continu betere, mooiere loot te vinden werkt als crack. Net zoals bij diablo. Ik ga deze game wsl blijven spelen totdat deel 3 uitkomt. Als je playthrough 2 uitspeelt dan kom je in '2.5' en dan wordt alles pas echt insane. De uitdaging blijft, niet alleen in het vinden van loot.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:01 schreef EpicKnife het volgende:
Meerdere vraagjes, ik heb geen verstand van borderlands:
- Heeft het een vermakelijke endgame? Of is het singleplayer uitspelen > in de kast gooien
- Is het uitgebreid RPG'ish? Levels, upgrades, loot, shops etc. Ik dacht van wel maar ik weet niets van shops enzo.
- Ik heb momenteel geld om ff een game van te kopen maar twijfel aan meerdere gamesBattlefield 3, Max Payne, Skyrim ofzo. Dus ehm, is het een aanrader? staat hij boven deze overhyped titles.
Yea. dat was 'm.
Ook open world enzo?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:09 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Als je hem uitspeelt dan ga je naar playthrough 2, veel meer uitdaging en wat nog belangrijker is; nieuwe, verse loot. De drive om continu betere, mooiere loot te vinden werkt als crack. Net zoals bij diablo. Ik ga deze game wsl blijven spelen totdat deel 3 uitkomt. Als je playthrough 2 uitspeelt dan kom je in '2.5' en dan wordt alles pas echt insane. De uitdaging blijft, niet alleen in het vinden van loot.
- Levels zitten erin, upgrades, loot, loot, er zit loot in, shops, uitgebreide character building, meerdere classes. Oh er zit ook nog eens GODDAMN veel loot in.
Ik vind borderlands 2 de beste titel die ik ooit gespeeld heb. Er zit humor in, graphics zien er buitengewoon goed uit, het spel voelt 'af' en je merkt dat het met liefde gemaakt is. Hij is eindeloos speelbaar (helemaal als je multiplayer gaat) etc. etc.
Het is geen sandbox open wereld maar wel echt gigantische open maps die me deden denken aan die van HALO, en de gameplay blijft uitdagend. Multiplayer = met 4 man missies spelen idd, moeilijkere tegenstanders en betere loot. Omdat je verschillende classes hebt en verschillende builds hebt kan je een mooi team samenstellen. Check anders een video review:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:15 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Ook open world enzo?Dus zeg maar first person shooter mode "skyrim"?
Dat diablo system is wel sucky, het word dus een grindfest en repetitief op een gegeven moment.
En multiplayer.... multiplayer.. hoe moet ik dat zien? enkel co-op singleplayer missions en dus vergelijkbaar met portal/left4dead enzo?
Zal ik doen, jammer dat er maar 4 classes zijn. In borderlands 1 waren er meer. Die had ik een paar uurtjes gespeeld (geleend van een vriend, en toen dacht ik meh... terwijl BL2 juist heeeel positief ontvangen is, ook van de BL1 dislikers, dus ik twijfel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:18 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Het is geen sandbox open wereld maar wel echt gigantische open maps die me deden denken aan die van HALO, en de gameplay blijft uitdagend. Multiplayer = met 4 man missies spelen idd, moeilijkere tegenstanders en betere loot. Omdat je verschillende classes hebt en verschillende builds hebt kan je een mooi team samenstellen. Check anders een video review:
The hut is een buitenlandse winkelquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:35 schreef An_awesome_wave het volgende:
Hij is 3 tientjes bij thehut.com voor de pc. Geen idee, ik speel 'm @ de ps3 maar kan me niet voorstellen van niet.
Die sites zijn meestal nep he, 50+-k mensen van guildwars 2 gekicked omdat ze neppe keys hadden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:49 schreef An_awesome_wave het volgende:
En dat is erg omdat?Hier is ie 36 (steam-key)
http://www.gamesync.nl/bo(...)bestellen-kopen.html
Shopreview van gamesync op tweakers:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:53 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Die sites zijn meestal nep he, 50+-k mensen van guildwars 2 gekicked omdat ze neppe keys hadden.
Zoek op budgetgaming, ik had hem daar in de pre-order voor 43 euro voor de PS3, zonder verzendkosten, kan me niet voorstellen dat ze nu nergens al goedkoper dan 43 zijn...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:29 schreef EpicKnife het volgende:
Ik speel maar al te graag games als Skryim, any shooter, Guild Wars 2, Assassasins Creed, Batman achtige games, dus ja, fps/action adventure/(mmo)rpg, zijn meer mijn top 3 genres, dus dat moet goed komen. Hij is alleen 50 euro en ik ken misschien max. 1 persoon die hem ook voor de pc gaat kopen. Kun je het spel met een controller spelen? x360 controller voor op de pc?
20 euro op eBayquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:49 schreef An_awesome_wave het volgende:
En dat is erg omdat?Hier is ie 36 (steam-key)
http://www.gamesync.nl/bo(...)bestellen-kopen.html
Lijkt me wel het beste aangezien "The enemy levels range from level 32 at the start, to level 50 by the end". Dat wil je niet tegen vechten met een level 1 character.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Als je aan een tweede playthrough begint, met betere loot en lastigere tegenstand, moet dat dan met hetzelfde karakter?
In playthrough 2 wel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:15 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ja maar als je dus opnieuw begint, dan ga je meteen met sterkere vijanden verder dus?
Hij saved bij die fasttravel punten. Als je een gebied aan het clearen bent zitten er ook savepunten tussendoor, alleen spawn je daar als je doodgaat. Als je de game uitzet en later opnieuw start kom je dus niet op die plek terechtquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:26 schreef ioko het volgende:
Ik moet heel erg wennen aan het savesysteem. Dat vijanden respawnen als je na een tijd naar een gebied teruggaat, ok. Maar soms respawnen ze gewoon achter/onder je.
Hoe zie je nu of je voortgang echt is gesaved, zonder dat je 6 gebieden opnieuw door moet lopen om op hetzelfde punt uit te komen?
Verder een topspel, speel vooralsnog alleen (level 9) als soldier.
Bij jou wel? Ik heb al vaak gehad dat ik helemaal terug word gezet en alles opnieuw kan doenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:33 schreef An_awesome_wave het volgende:
Als je naar het menu gaat en dan continue doet dan ga je wel naar zo'n savepunt tussendoor.
Euhmm, nee hoor. Begin nooit bij een savepunt, alleen als ik dood ga.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:33 schreef An_awesome_wave het volgende:
Als je naar het menu gaat en dan continue doet dan ga je wel naar zo'n savepunt tussendoor.
Hmmm, nu begin ik te twijfelen, zou zweren dat we dat laatst gedaan hebben om een swift code te redeemen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:52 schreef ioko het volgende:
[..]
Euhmm, nee hoor. Begin nooit bij een savepunt, alleen als ik dood ga.
Idd, die tijdmissies vind ik ook echt geen fuck aan. Die heb ik dan ook allemaal overgeslagen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:58 schreef OMG het volgende:
Eén van de weinige dingen die ik niet leuk vind zijn die missies waar er een klok loopt en je binnen 2 minuten 5 dingen moet halen of zo (waar je wel weer X seconden krijgt als je iets pakt / bezorgd / etc).
Gisteren zo'n missie bij Overlook gedaan, was de 2e keer dat ik zo'n soort missie tegenkwam. Heb 'em 4 keer over moeten doen, de eerste keer verprutste ik 'em door eerst een stel Threshers omver te knallen, de 2 keer daarna kon ik een brievenbus niet vinden. Uiteindelijk wel gehaald.
Zulke missies doe ik dan ook met z'n 2e. Eentje verzamelt dan die dingen en de andere staat al klaar om de missie te voltooien.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:58 schreef OMG het volgende:
Eén van de weinige dingen die ik niet leuk vind zijn die missies waar er een klok loopt en je binnen 2 minuten 5 dingen moet halen of zo (waar je wel weer X seconden krijgt als je iets pakt / bezorgd / etc).
Gisteren zo'n missie bij Overlook gedaan, was de 2e keer dat ik zo'n soort missie tegenkwam. Heb 'em 4 keer over moeten doen, de eerste keer verprutste ik 'em door eerst een stel Threshers omver te knallen, de 2 keer daarna kon ik een brievenbus niet vinden. Uiteindelijk wel gehaald.
Oh goede dit, gewoon 2e controller bij het eindpunt laten staan, damn, zo kan ik die bij Overlook wel halen...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:06 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Zulke missies doe ik dan ook met z'n 2e. Eentje verzamelt dan die dingen en de andere staat al klaar om de missie te voltooien.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:14 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Oh goede dit, gewoon 2e controller bij het eindpunt laten staan, damn, zo kan ik die bij Overlook wel halen...
Uiteindelijk was voor mij de beste manier om de brievenbus bij Overlook te openen, maar niets op te pakken, vervolgens de overige 4 openen en dingen oppakken en dan terug naar Overlook. Had meer dan een minuut over.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:14 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Oh goede dit, gewoon 2e controller bij het eindpunt laten staan, damn, zo kan ik die bij Overlook wel halen...
Dat ja. Anders zou ik wel een racegame spelen ofzo.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, die tijdmissies vind ik ook echt geen fuck aan. Die heb ik dan ook allemaal overgeslagen.
Ik had nu ook geluk dat ik dit zag.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:41 schreef OMG het volgende:
Die codes zitten me niet echt mee. Ik ben of te laat, zoals nu, of ik ben aan het werk.
Neequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zijn die codes nu actief?
Volgens mij nog tien minuten. 20 minuten geleden in ieder geval wel.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zijn die codes nu actief?
Je kan ook een savegame downloaden vlak voor de eindbaas, iddqd intikken en dan uitspelen binnen anderhalve minuutquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:03 schreef DeeCruise het volgende:
Dat hoarden voor die keys, als je ze zo graag wilt gewoon editten (pc)
Teveel werkquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Je kan ook een savegame downloaden vlak voor de eindbaas, iddqd intikken en dan uitspelen binnen anderhalve minuut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
En idkfa voor de heb.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Je kan ook een savegame downloaden vlak voor de eindbaas, iddqd intikken en dan uitspelen binnen anderhalve minuut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:30 schreef Vault-Boy het volgende:
Echt man dit spel is zo verslavendGister ben ik op het verjaardagspartijtje van Claptrap geweest
Pizza was lekker he? Je kan 'm ook een high-five geven, voor een achievement.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Nah pizza was een beetje koudquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Pizza was lekker he? Je kan 'm ook een high-five geven, voor een achievement.
Als je met 99 miljoen 1x doodgaat kost dat je 6 miljoen ofzo.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:38 schreef Wiebeldak het volgende:
Level 42 nu en echt ontzettend vaak dood gegaan in playtrough 2. Vooral bij sommige 'eindbaasjes' zoals die grote oranje vogel! Man wat is die taai.
Ik had 99 miljoen geglitched vorige week en nu nog maar 6 miljoen over door het vele dood gaan.
Meer in de buurt van 7 miljoen toch? Ik dacht dat het zo rond de 7% van je cash ligtquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Als je met 99 miljoen 1x doodgaat kost dat je 6 miljoen ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. begint het toch wel erg lastig te worden in de true vault hunter mode... Best frustrerend ditEn ik kan nog maar 2 keer levelen
edit: ook is de mecromancer vandaag uitgekomen, een week voor de oorspronkelijke planning
[ Bericht 4% gewijzigd door meowingtons op 09-10-2012 15:28:42 ]Jaaa, dansen! dansen!
Trees even doorgelopen, maar het lijkt me dus echt 3x niks, laat die DLC dan ook fijn links liggen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:41 schreef stoeltafel het volgende:
http://www.borderlands2.com/us/skilltree/mechromancer.html
Waar?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:31 schreef stoeltafel het volgende:
DLC is nu te downloaden, ben benieuwd.
Je hebt wel eens van Steam gehoord?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Geintje manquote:
Hij heeft 10 spawnplaatsen, op de consoles is de kans hem te vinden 100%quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:17 schreef OMG het volgende:
Ja. Gisteren een half uur naar de beste vent gezocht. Kon 'em niet vinden. Probeer het vanavond nog een keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. later in het spel is dit lager schijnbaar. Op de PC is dit bugged en is de spawnrate altijd laag (of de consoles zijn bugged)
Op ps3trophies.com in het forum staat geloof ik ergens een plaatje waar hij kan spawnen, na elke story mission een nieuwe spawnkans
Eerste DLC gaat pirate-theme krijgen als ik de trophies zo bekijk
Even snel Gaige uitgeprobeerd daarnet, zal nog wel even moeten inkomen en kijken wat me het beste ligt, Ordered Chaos lijkt een leuke tree, vooral met shotgunsWaarmee ik graag speel.
edit: nieuwe update zorgt ervoor dat op elk platform michael's spawnrate 10% is geworden
[ Bericht 0% gewijzigd door meowingtons op 10-10-2012 06:58:25 ]Jaaa, dansen! dansen!
Shame on you.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:59 schreef Ishimaru het volgende:
Ik moet echt beginnen met BL2, spel ligt hier stof te happen
whisky tango foxtrotquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:33 schreef Akkerdjie het volgende:
Yep, eerste playthrough gedaan, en net mijn eerste legendary gevonden (Whisky Tango Foxtrot, een compleet willekeurig clusterfuckschild die de helft van de tijd alles en iedereen molt en je redt, en de andere helft je je leven kost...)
Ook maar de Season pass gekocht, omdat ik me toch wel erg vermaak met de game. Volgens mij telt de mechromancer niet mee voor de season pass, toch?
Bij mij ook al een paar keer gebeurd. En 1 keer op playtrough 2 waar we met 4 man tegen Captain Flynt aan knokken waren. De soldier in ons team gooide zijn turret met nuke en daardoor vloog Flynt de map uit, het water in.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
Area objectives zijn zo afschuwelijk kut als enemies niks droppen. Al 2 missies waar dat nu is gebeurd..
Idd. Ik ben al een aantal keer de map uitgevlogen met de turbo aanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:53 schreef aeque het volgende:
Ben inmiddels level 8 en kon nu voor het eerst van catch a ride gebruik maken. Rijden hiermee is wel even wennen.
Terramorphous the Invincible.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:18 schreef Vault-Boy het volgende:
Zo playtrough 1 zit eropKon nog wel 1 baas verslaan maar daar moet je level 50 voor zijn. Laat Borderlands 2 nu in ieder geval voorlopig even liggen
Tijd voor andere games
Hahaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Terramorphous the Invincible.
Nu aan playthrough 2 beginnen joh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
Ja, wel wat lat van gehad ookal wat de verbinding prima (45mbit per sec.). Sniperen wat zowat onmogelijk. Maar dat zette zich uiteindelijk na vijf minuten spelen of zo om een of andere reden...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:41 schreef Harlon het volgende:
Zijn er nog meer mensen die last hebben van dikke lag in co-op play?
Voor mij en een vriend is het bijna onspeelbaar
16 oktoberquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:31 schreef meowingtons het volgende:
Mijn eerste Terra kill in playthrough 1 ben ik 3 keer dood gegaan
Beetje jammer, maar ik had nu eindelijk een paar man die wilden helpen
Ook lvl 50 bereikt, nu nog Zer0 en salvador powerlevelen en Jenkins vinden voor de trophies
Ohja, 16 November komt de eerste DLC eraan
Oh echt? Dan ga ik dat even opzoekenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 03:26 schreef meowingtons het volgende:
Er is een mod die het mogelijk maakt om op de pc coop splitscreen te spelen, staat wel ergens op de gearbox fora
http://gocdkeys.com/buy-cdkey-borderlands-2-season-pass-dlcquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:08 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Kun je die Season Pass nog ergens goedkoper aanschaffen?
Lol wutquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:18 schreef Pek het volgende:
Waarom hoor ik steeds dat Prison Break deuntje?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:18 schreef Pek het volgende:
Waarom hoor ik steeds dat Prison Break deuntje?
Ik hoor het toch echtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens: het wachten op de dlc duurt lang, stom PSNJaaa, dansen! dansen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:56 schreef meowingtons het volgende:
Hehe speelde campaign nu weer door met de mechromancer, net langs de bloodshot stronghold gegaan... Zag me daar toch een enorme spoiler waar je zo langsheen kijktDe PS3 en DLC lijken totaal niet van elkaar te houden de laatste tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens: het wachten op de dlc duurt lang, stom PSN![]()
Heb zelf het eerste deel niet gespeeld, maar ik speel voornamelijk alleen en dat is prima te doen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:53 schreef Crocodi1e het volgende:
Ik heb geen xbox live, maar heb mij toch kunnen vermaken met de Single Player van de eerste Borderlands en af en toe een potje split-screen co-op, is de SP in Borderlands 2 ook goed? Of is het nu meer gefocused op Multiplayer?
Oh, en zijn die irritante rot skags er nog?
Okee dankquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb zelf het eerste deel niet gespeeld, maar ik speel voornamelijk alleen en dat is prima te doen.
En ja de skags zijn er nog
Er zitten in BL2 nog irritantere beesten...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:34 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Okee dank
En dat is wel jammer, wat een rotbeesten zijn dat zeg
Daar kom ik zelf nog wel achterquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Er zitten in BL2 nog irritantere beesten...
Skrakksquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Er zitten in BL2 nog irritantere beesten...
Juist. Ik heb echt een hekel aan alles wat vliegt in dit spelquote:
Dit en die irritante stalkers...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die threshers dan. Vooral de Wormhole die je naar zich toe trekt.
De dlc was er al wel voor de gewone update, maar dan moest je er specifiek naar zoekenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:55 schreef FerryNL het volgende:
[..]
De PS3 en DLC lijken totaal niet van elkaar te houden de laatste tijd
Tundra express, lok hem mee naar de stukjes met varkids, die varkids maakt hij zo kapot en heb je ook geen risico dat hij overlijdt voor hij klaar is met lvlen, als hij jou aan blijft vallen, gewoon door de groepjes varkids blijven rennen, hij valt ze vanzelf weer aanquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit en die irritante stalkers...
Ik probeer de Goliath's 4x te laten levelen, maar elke keer stoppen ze bij 3 en vallen ze mij aan. Iemand hier een makkelijk 'trucje' voor?
Mij lukte het bij het levelquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit en die irritante stalkers...
Ik probeer de Goliath's 4x te laten levelen, maar elke keer stoppen ze bij 3 en vallen ze mij aan. Iemand hier een makkelijk 'trucje' voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Ik vind hem in je uppie vrij snel saai worden. Maar co-op is het erg leuk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:00 schreef L3viathan het volgende:
Is Borderlands 2 ook nog een beetje leuk als je het alleen speelt? Ik heb namelijk geen vrienden.
Ik heb ook geen vriendenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vind hem in je uppie vrij snel saai worden. Maar co-op is het erg leuk.
Je kunt ook met randoms spelen hoor
klinkt herkenbaar.. die ervaring heb ik ook als ik met random mensen speelquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:10 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik heb ook geen vrienden![]()
en speel het soms met random mensen. Maar toch merk ik als je dat doet, dat iedereen maar rusht door de game. Voordeel van vrienden is dat je ook echt kan afspreken wat je gaat doen, en gewoon rustig door die game gaan. Wapens delen met elkaar en niet meteen als enige alles oprapen zodat de ander al te laat is.
![]()
Voor sommige missies is het wel handig om co-op te doen, maar ben er toch achter als je geen vrienden heb om te spelen. Dat je het dan beter alleen kan spelen zodat je zelf alles rustig kan checken
Jeuj thanx manquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:15 schreef stoeltafel het volgende:
Randy Pitchford @DuvalMagic
WinPC: C3CJB-HB3ZZ-F33TB-BTJJT-TXKRF .
PSN: WTCTJ-J9CS3-RSJ53-Z3K3B-BT9F9 .
X360: WTCTJ-J9CK6-JRR36-W6J3B-BT96W
code already redeemedquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:15 schreef stoeltafel het volgende:
WinPC: C3CJB-HB3ZZ-F33TB-BTJJT-TXKRF .
PSN: WTCTJ-J9CS3-RSJ53-Z3K3B-BT9F9 .
X360: WTCTJ-J9CK6-JRR36-W6J3B-BT96W
Each code can be redeemed once per user. Thousands of redemptions per code that should expire in three or four hours.quote:
Net op tijd voor het slapen. Thanxquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:34 schreef stoeltafel het volgende:
WinPC: 5JKBB-RKTHZ-RTJBT-BT33J-WJRWW PSN: K3WBT-Z95HT-FZT5J-HTWJB-ZFXC3 X360: K3WBT-Z95CX-BXX3R-CXTJB-ZFX95
Die had ik welquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:57 schreef ioko het volgende:
NIeuwe code werkte hier ook zojuist.
https://twitter.com/DuvalMagic
Ben ook voor het eerst bezig met hem. Heel bruut idd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:31 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik ben nu trouwens voor het eerst met die gunzerker bezig voor de achievement maar ik weet nu al dat ik deze tot een level 50 ga maken want wat is dit een ontzettend vet karakter. Gunzerker mode aan en pompen maar met 2 pistols met explosive damage om maar een voorbeeld te noemen.
Met de assasin was ik soms 5 minuten bezig op 1 plek, met de gunzerker 15 seconden
Thanx alweer!quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:51 schreef stoeltafel het volgende:
WinPC: WB5T3-JS3Z9-RJTTT-JJ333-FTXJX
PS3: KB5BJ-WCRZ3-6S35J-HBK3T-XK9RH
X360: KB5BJ-WCRW6-3R63R-CFJ3T-XK9TB
Netjes. Ik wil ze nu opsparen tot ik een goed level heb, en dan wil ik ze redeemen.in die box.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:44 schreef stoeltafel het volgende:
Heb er zelf al een stuk of 8/9 gehad, niet gek.
9 haha.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:48 schreef stoeltafel het volgende:
Welk level ben je? Heb ze gebruikt rond de 30 tot 40. Had bij level 35 een shield van 12000
Nee moet je volgens mij in-game doenquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:20 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Kan ik dat ergens in mijn venster online ook invullen? Zit niet bij de pc namelijk...
pc werkt toch al niet meer.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:20 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Kan ik dat ergens in mijn venster online ook invullen? Zit niet bij de pc namelijk...
Na een uur al niet meer goedquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:24 schreef FerryNL het volgende:
WinPC: 53KTT-KSJ9H-63TTB-JTTBB-XTC6S
PS3: 535JJ-XKRHJ-XS3WT-9JKT3-FTSSR
X360: 535JJ-XKRCR-TR6TX-5RJT3-FTSSW
![]()
Ik had hetzelfde, vind het solo veel fijner om te doorlopen. Juist om de missies te doen vind ik solo fijner. Al had ik lynchwood wel even willen doorlopen met z'n tweeen, wat spawnen daar veel banditsquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:18 schreef Vault-Boy het volgende:
Zo maar merk wel sinds ik nu alleen speel dat ik veel meer van die wereld zie. Ik kijk rustiger rond en niet meer gehaast. Vind het eigenlijk zo wel fijner om alleen te spelen
waar is dat voor?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:52 schreef Bart het volgende:
WinPC: KJK33-XFZ6H-F3BBT-3BBJJ-WTXR6
PS3: KTKJT-Z3K9B-FS35T-S35T3-BBKXC
X360: CT5BT-6BCKX-B6F3X-KXTTB-WXHH5
Sleutels.quote:
Is tof.quote:is er iemand die me kan overtuigen waarom ik bo zou moeten spelen?
Inderdaadquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
Kut dat je ze niet via internet kan redeemen.
Volgens mij ligt dat niet aan de code, maar is het random...quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:14 schreef stoeltafel het volgende:
Beste code tot nu toe, dikke slagsniper van dik 9000 punten
Ik ben lvl 50, moet de dlc met dat karakter nog wel dorn, maar ik moet eerlijk zeggen dat de lol wel wat minder is... Ik denk dat ik later als er meer dlc is en de lvlcap omhoog is en ik het verhaal weer een klein beetje kwijt ben dat het dan weer een genot zal zijn om te spelenquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:20 schreef stoeltafel het volgende:
Ja weet ik. Soms is het ook kut maar wel erg lekke nu. Eindelijk weer is een dikke sniper. Echt leuk bedacht die keys.
Zijn er al mensen die level 50 zijn? Zijn jullie gewoon door gaan gamen? Of is dan de lol er wel een beetje vanaf? Ben nu level 41 en heb de DLC nog niet gespeeld.
Naja wat moeten we anders zeggen. Het spel is fucking tof manquote:
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:34 schreef stoeltafel het volgende:
Fukkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Had vanmorgen een dikke sniper van 9000 punten. Even mee geschoten en vervolgens het spel uit gedaan via windows, heel stom maar nu heb ik mijn nieuwe twee wapens niet meer:(
Pffffffff Dikste wapen van de 10 keys is gewoon weg, lekker BL2
Ja dat is wel het beste idd. Wel zonde hoor want je had wel een tof wapen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:35 schreef stoeltafel het volgende:
Lekker dom van mezelf he. Voortaan altijd netjes afsluiten.
Volgens mij wel ja. Moet je ff op YT zoekenquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
Werkt die key glitch nog op de pc?
Was meer bedoeld voor Stoeltafel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:49 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Moet je ff op YT zoeken
Oh okquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Was meer bedoeld voor Stoeltafel.
En het balanceren van je key-gebruik, zo moeilijk om het niet meteen te gebruiken, maar ik wacht nog even met mijn laatste 2 keysquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:12 schreef An_awesome_wave het volgende:
Zo jammer dat cheaten iddIs is niks mooier dan dikke loot vinden na er moeite voor te hebben gedaan. Dat maakt het spel juist leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu moet ik weer overnieuw beginnen...
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Eindelijk heb ik hem verslagen! En dat koste veel tijd en vooral geld omdat ik ontzettend vaak dood ben gegaan. De loot viel een beetje tegen maar dat is wel vaker bij mij met eind baasjes. Maar vlak daarvoor haalde ik wel een heel dik oranje wapen (pistol) uit een kist. Heel vreemd.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:05 schreef Wiebeldak het volgende:
Hyperius the Invincible..........
Idd
Net een stuk of 10x geprobeerd met zijn vieren en 1 keer net niet gehaald. Hij zat op 25% ongeveer en toen ging het mis met weet ik veel hoeveel stroom er door het veld ging. Wat een dikke motherfucker is dat zeg. Echt een invincible tot nu toe maar het moet en zal een keer lukken.
Zou moeten kunnen jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:47 schreef OMG het volgende:
Gisteren eens Leviathan verslagen. Leviathan was level 32, ik was level 33, dan is het ineens een stuk makkelijker.. Die level 50 bazen daarna zal ik eens co-op moeten doen.
Ik zit nog steeds in m'n eerste playthrough, maar ik neem aan dat je in Borderlands 2 ook gewoon tussen playthrough 1 en 2 kunt switchen en door kunt blijven levelen door missies te doen in beide playthroughs? (In de eerste game heb ik namelijk alles, inclusief DLC, in playthrough 1 gedaan, en heb playthrough 2 eigenlijk hoofdzakelijk gebruikt om door te levelen en heb dus hier en daar wat side missions overgeslagen.)
Yes Data Mining is ver op het eindequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:00 schreef OMG het volgende:
Mooi. Dan probeer ik alles voor de Captain Scarlett DLC in PT1 te doen, ook voor de game zelf, en de rest van de DLC, dat zie ik dan wel. Mogelijk doe ik die in playthrough 2, vanwege XP en zo.
Overigens is m'n active story mission "Data Mining" en heb ik 2 open side missions, dus ik hoop dat ik ergens in de buurt van het einde van de game zit.
Waar/hoe kan dat ingegeven worden? Als ik dat erin plak krijg ik te zien dat steam de code niet weet te herkennenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:13 schreef Bart het volgende:
PC SHiFT Code: 535TB-FK5K3-3W5KJ-SBK3B-R6RRX
Xbox 360 SHiFT Code: 5BKBT-WF5H5-XSFJF-KX3B3-F5SJS
PlayStation 3 SHiFT Code: 5BKBT-5BHTC-WXJJ3-JBBBT-KZX3B
Tot 2100 uur volgens mij.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Waar/hoe kan dat ingegeven worden? Als ik dat erin plak krijg ik te zien dat steam de code niet weet te herkennen
Cheaters moeten gewoon keihard in de (vul in naar gelieve) wordenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:32 schreef FerryNL het volgende:
Op pc heb ik de eerste cheaters alweer gevondenIk joinde een game en ineens kon ik 10tallen meters omhoog springen.
Dat vind ik altijd wel een minpunt op de pc qua gamen. Al die kutcheaters
Niet te lang wachten hoor met die key's. Ik heb tot level 50 gewacht maar ik had allang veel sterkere wapens dan dat er uit die kist kwam. Die 2e invincible kun je het beste alleen doen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:13 schreef OMG het volgende:
Heb er nu nog 6, geloof ik. Ergens rond level 30 - 31 heb ik er voor de grap eens 1 gebruikt. Kreeg toen een best toffe en goede sniper rifle, maar ik ben helemaal geen goede sniper..
Overigens eindelijk de game uitgespeeld op level 35. The Warrior was dan best makkelijk. De enige dingen die ik nog moet doen in m'n eerste playthrough (naast de challenges afmaken, wat wel even een grind wordt), zijn Terramorphous, Hyperious, en wat na Hyperious komt. En nog 4 rondes in Ore Chasm.
Binnenkort maar eens een nieuwe playthrough starten, doorlevelen naar 50, en dan proberen in co-op die Invincibles te verslaan.
Ik loop met 2 precies dezelfde shotguns naast 2 bijna dezelfde Tediore SMG's. Dat gaat echt heel hard dan. Maar pistols doen het ook goed hoor alleen daar heb ik nog geen goede van gevonden omdat ik eigenlijk hier een beetje door heen rush puur om te levelen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gunzerk vind/t ik dus echt geen leuke class om te spelen, vooral omdat ik wapens gebruik waar je niet kunt blijven schieten (pistool en rocketlauncher).
Level 22 heb je ongeveer nodig met salvador. Zer0 weet ik niet want daar ben ik mee begonnen en die haalde ik pas toen ik al level 50 was toen ik die skill tree anders instelden. Ik had in ieder geval die commando en die siren binnen een paar uur. Ook is het handig om met een level 1 even een level 50 te joinen zodat je erg snel omhoog ranked.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:21 schreef meowingtons het volgende:
Ben een beetje burned out met borderlands op het moment, ben maar tijdelijk gestopt en zal wel weer beginnen als de volgende DLC uit is.
Grootste probleem is Salvador lvlen, dat is een grind voor die stomme trophy en jenkins, want ik wil toch eindelijk wel eens een game 100% halen met trophies...
Salvador en zer0 zijn dus totaal mijn classes niet, maya heb ik nog te weinig gespeeld maar voelde leuk aan, axton met z'n turret was mijn eerste class en blijf ik fijn vinden, spelen met zo'n afleidende turret en Gaige is ook leuk, al wil ik 2 maal met Gaige doorspelen uiteindelijk, omdat ik een Ordered Chaos Gaige en een shock trooper wil maken
Ik heb zer0 al gehaald, weer verwijdert na het powerlevelen though...quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:30 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Level 22 heb je ongeveer nodig met salvador. Zer0 weet ik niet want daar ben ik mee begonnen en die haalde ik pas toen ik al level 50 was toen ik die skill tree anders instelden. Ik had in ieder geval die commando en die siren binnen een paar uur. Ook is het handig om met een level 1 even een level 50 te joinen zodat je erg snel omhoog ranked.
Hoe vind je die Jenkins eigenlijk want ik had die blijkbaar al 2 keer afgemaakt, terwijl veel van mijn buddy's er moedeloos van wordenquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:37 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik heb zer0 al gehaald, weer verwijdert na het powerlevelen though...
Daarbij wil ik salvador ook nog nuttig gebruiken om Jenkins makkelijker te vinden met mijn axton
Random uit doosjes en ammo crates, maar er is een manier om op een bepaalde plek bij 4 kartonnen doosjes een 100% spawn rate te krijgen voor loot midgets, dan moet de lood midget alleen toevallig Jenkins zijnquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:40 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Hoe vind je die Jenkins eigenlijk want ik had die blijkbaar al 2 keer afgemaakt, terwijl veel van mijn buddy's er moedeloos van worden
Wildlife Preservation bedoel je? Is net voordat je bij de holdingcell van bloodwing komt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:16 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Random uit doosjes en ammo crates, maar er is een manier om op een bepaalde plek bij 4 kartonnen doosjes een 100% spawn rate te krijgen voor loot midgets, dan moet de lood midget alleen toevallig Jenkins zijn
Jep Docter's Orders, en dan niets voor die quest oppakkenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Wildlife Preservation bedoel je? Is net voordat je bij de holdingcell van bloodwing komt.
Maar moet wel voor een bepaalde quest.
Speelde onlangs online met een gast die ook met een Bee shield + SCC shotgun Terramorphous ging mollen. Nog geen 20 seconden later regende het wapens...quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:45 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik wil met Salvador het volgende gaan doen waardoor ik hem als level 50 wil hebben. Ik speel met Zer0 met het schild The bee al een hele tijd icm deze shotgun die echt niet normaal meer is qua sterkte.
[ afbeelding ]
Nu wil ik Salvador gaan bewapen met The bee en 2 van die shotgunsVolgens mij ben je dan echt niet meer te stoppen.
Ik ga nog vaak genoeg dood hoor, vooral in de DLC. En looten doe ik nog steeds. Laatst nog een heel mooi oranje pistooltje gevonden van 2x5000 damage. Ik denk toch dat je die wapens nodig gaat hebben in de komende DLC.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:50 schreef Samael het volgende:
[..]
Speelde onlangs online met een gast die ook met een Bee shield + SCC shotgun Terramorphous ging mollen. Nog geen 20 seconden later regende het wapens...![]()
Nu heb ik zelf ook een Bee shield gevonden en loop ik zonder enige moeite overal doorheen. Toch jammer dat ze zulke belachelijk sterke wapens in de game stoppen. Ik doe nu niet eens meer de moeite om lootkisten te openen...
Welke conference call hebben jullie?quote:Op donderdag 1 november 2012 09:37 schreef Rossdale het volgende:
Als iemand de conference call of andere oranje shit wil en nu puur en alleen maar aan het farmen is om die reden (kan ook nooit lang leuk zijn), dan kan ik ze wel dupen hoor als je het echt wil. En het lief vraagt natuurlijk![]()
Het is wel lvl 50 materiaal.
Zo'n heule goeie!quote:Op donderdag 1 november 2012 14:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Welke conference call hebben jullie?
Deze?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Jup, beste is gewoon een pauze in te lasten, doe ik eigenlijk altijd met games, tenzij ze echt heel fijn spelen in de multiplayer, story keer op keer doorlopen is gewoon al snel minder leukquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:54 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik heb BL2 volgens mij een beetje te vaak opnieuw gespeeld.Merk nu toch wel een beetje dat ik het niet meer leuk vind en het allemaal wel gezien heb.
Val toch weer terug op mijn andere games die ik meer speel.
Level 35, en geen zak meer te doen, opnieuw beginnen weinig zin in...quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:24 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik heb level 50 saturn met 200 smg rounds kapot en level 50 b3nkr met het dubbele ofzo1 schot van mijn shotgun is zo'n 700k damage.
Toevallig van de week iemand mee geholpen en meteen een oranje level 30 impaler schild. Daarna zelf nog een keer gedaan en meteen weer level 50 oranje granaten met echt belachelijke corrosive damage. En uit terramorfius (hoe je het ook schijft.) kreeg ik een oranje level 50 sniper die in 3 bursts schiet maar dan heel wijd. Echt een heel fijn ding. Ik had ook nog geen oranje level 50 sniper, wel een 36.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:07 schreef DeeCruise het volgende:
Gisteren Warrior gekilled op level 34, geen conference call of ook maar enigzins noemenswaardige loot gekregen.
Same here zo'n beetje, ga niet herspelen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:07 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Level 35, en geen zak meer te doen, opnieuw beginnen weinig zin in...
Je ranked wel enorm snel bij de 2e play trough plus dat je dan pas echt de wapens gaat vinden.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Same here zo'n beetje, ga niet herspelen.
Ja, maar ik speel toch voor de missies, nou zijn veel missies niets meer dan, knal alles dood, maar zodra ik de verhalen al gezien heb hoef ik ze niet nog een keer te spelen eigenlijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:06 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Je ranked wel enorm snel bij de 2e play trough plus dat je dan pas echt de wapens gaat vinden.
Ik heb serieus al 2 level 50's en zit nu met de mechromancer op level 37 alweer
Kan ik mij ook wel voorstellen maar ik ben dan ook een beetje doorgedraaid met dit spel. Mijn bad-ass rank is ook rond de 26.000. Dat slaat ook nergens op.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar ik speel toch voor de missies, nou zijn veel missies niets meer dan, knal alles dood, maar zodra ik de verhalen al gezien heb hoef ik ze niet nog een keer te spelen eigenlijk.
wtf, 26kquote:Op woensdag 14 november 2012 14:09 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Kan ik mij ook wel voorstellen maar ik ben dan ook een beetje doorgedraaid met dit spel. Mijn bad-ass rank is ook rond de 26.000. Dat slaat ook nergens op.
En de DLC is ook leuk trouwens.
Misschien er toch weer eens aan beginnenquote:Op woensdag 14 november 2012 14:12 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik vind het nog steeds leuk, 1 level 50 character, zit in playthrough 2,5 en een level 18 character waarmee ik het opnieuw ga uitspelen. Ben ook veel bezig met het farmen van legendary stuff en moet nog aan de DLC beginnen.
quote:
Ik speel ps3... dit zijn m'n favo guns @ the moment, nog geen level 50 omdat ik nog in True Vault hunter mode zit met m'n level 50 character, en Jack nog voor de 2e keer moet verslaan. Ook geen legendary omdat die nog niet beter zijn dan mijn huidige paarse guns:quote:Op woensdag 14 november 2012 17:43 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Nu komt dat ook omdat ik daar goed mee bezig ben. Ik gebruik niet telkens dezelfde wapens maar telkens wat anders en dat ook met een schild en granaten. En dat al met 3 karakters, en dan gaat het snel.
Ook wil ik bepaalde skins erg graag hebben waardoor je sommige challenges helemaal vol moet spelen.
Waar speel jij eigenlijk op? Ik zelf op de 360. Anders een keer wapens ruilen/ geven/ bekijken van elkaar? Omdat ik ook erg veel oranje wapens/ schilden/ class mods etc heb.
Als je shield vol is, dan ben je god. Met die shotgun heb ik shots tot over de 700k. damage gehad en die smg tot op 250k per round. Dat ding vreet zich echt door alles heenquote:Prior to its nerf, The Bee could be extremely powerful. Amp damage affected every round, including every pellet in weapons like shotguns. For example, using Maggie, total damage roughly came to (50k Amp + 5k pellet) x 6 pellets, resulting in 330,000 damage per shot.
The Bee also applies a damage bonus for every round remaining in a Tediore weapon when it is reloaded. This can result in a high-quality SMG dealing several million damage on impact.
Mooie verzameling!quote:Op woensdag 14 november 2012 17:49 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ik speel ps3... dit zijn m'n favo guns @ the moment, nog geen level 50 omdat ik nog in True Vault hunter mode zit met m'n level 50 character, en Jack nog voor de 2e keer moet verslaan. Ook geen legendary omdat die nog niet beter zijn dan mijn huidige paarse guns:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dan icm dit schild:
[ afbeelding ]
vrij zwak qua capacity maar hij heeft dit effect:
[..]
Als je shield vol is, dan ben je god. Met die shotgun heb ik shots tot over de 700k. damage gehad en die smg tot op 250k per round. Dat ding vreet zich echt door alles heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Bij de laatste pc patch voor BL2, die volgens mij gisteren is uitgekomen is The Bee nerfed btw.Zodra ik in 2.5 zit dan ga ik weer farmen en dan krijg ik echt fatsoenlijke guns. Wil die sniper nog die Saturn dropt en die infinite ammo gun op lvl 50, de laatste is echt ideaal tijdens second wind gevechten. Hoef je iig niet te reloaden en dat ding schiet zo snel als een smg.quote:Balance adjustments to "The Bee":
Increased Recharge Delay
Significantly increased Recharge Rate
Reduced Amplify damageMisery, complaints, self pity, injustice!!!!
quote:Op woensdag 14 november 2012 17:58 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ja ik had gehoord van die Alkaline Bee.... die kun je ook farmen bijDie infinite ammo gun zou ik ook wel als een level 50 willen hebben. Heb hem als een level 7 en een level 37. Als je er daar 2 van op een gunzerker plant schieten ze nog 3x zo snel door alle fire rate van de gunzerkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij de laatste pc patch voor BL2, die volgens mij gisteren is uitgekomen is The Bee nerfed btw.
[..]
Zodra ik in 2.5 zit dan ga ik weer farmen en dan krijg ik echt fatsoenlijke guns. Wil die sniper nog die Saturn dropt en die infinite ammo gun op lvl 50, de laatste is echt ideaal tijdens second wind gevechten. Hoef je iig niet te reloaden en dat ding schiet zo snel als een smg.Dat is echt gestoord.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2012 18:00:11 ]
Haha die heb ik ook. En dan 2 stuks. precies dezelfde als diegenen die je nu ziet en dan heb ik er nog 1 met corrosive damage, allebei level 50. En dan nog die level 50 the bee.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:02 schreef An_awesome_wave het volgende:
Dit is de gun die ik nog erg graag wil trouwens:
[ afbeelding ]
lijkt niet zo heel sterk in eerste instantie maar check wat ie doet icm The Bee:
Heb je die bij Jack geloot? Dat ding is echt moeilijk te krijgenquote:Op woensdag 14 november 2012 18:04 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Haha die heb ik ook. En dan 2 stuks. precies dezelfde als diegenen die je nu ziet en dan heb ik er nog 1 met corrosive damage, allebei level 50. En dan nog die level 50 the bee.
Zet dat op een gunzerker zodat je er 2 kan vasthouden en dan schiet je serieus Terramorfious in 10 seconden dood.
Die normale had ik idd een keer bij Jack of the Warrior, ik weet niet waar hij uit kwam. Die 2e met corrosive damage heb ik gekregen van iemand. Waar hij die vandaan had weet ik niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:11 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Heb je die bij Jack geloot? Dat ding is echt moeilijk te krijgenEn dan heb je er wel enorm veel tijd in gestoken zeg!
http://www.reddit.com/r/B(...)tch_notes_nov132012/quote:Op donderdag 15 november 2012 00:10 schreef Vault-Boy het volgende:
WTF Steam zegt dat Borderlands 2 een update nodig heeft. Wat is dat voor update? Normaal install die dat automatisch.
Nice! Dit is mijn favouriete shield ATM, naast the Bee. Als ik niet voor damage output ga:quote:Op woensdag 14 november 2012 21:36 schreef Wiebeldak het volgende:
Wat ik al zei. Ik ben net weer aan het spelen en weer loot ik een oranje schild. Dit keer uit een fucking constructer! Een level 36, ben zelf 39, The cradle shield met een belachelijk hoge recharge rate. Die recharge rate is 2.5x zo hoog als de capacity en dan ook met een enorm korte delay 2.73.
Dit schild heb ik nog nooit eerder gezien. Ik speelde nu met 2 man.
[ afbeelding ]
Deze dus maar dan een level 36Ga hem zo uittesten na de wedstrijd van NED _GER
Dus votequote:Randy Pitchford stated that if they win studio of the year that he will "rain golden keys" at the VGA. Voting is live Dec. 7th.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |