SPOILER: zooiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flipsje
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2012 21:39:52 ]
19 + 13 = legaal, ga je gang d.mquote:
Snowiequote:
De helft plus 2 was de formule toch?quote:
Koorts weg maar nog heel erg keelpijnquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Snowieben je alweer helemaal beter?
dacht het jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:41 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
De helft plus 2 was de formule toch?
Ahw moppie tochquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Koorts weg maar nog heel erg keelpijn.
Al zin in je nieuwe werk?
Wat voor werk doe je?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ahw moppie tochbeterschap dan maar weer he
Ja tof! Ik had vandaag mijn eerste werkdagsuperleuk was het
Aw beter! Da's fijn, geld verdienen terwijl het leuk isquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ahw moppie tochbeterschap dan maar weer he
Ja tof! Ik had vandaag mijn eerste werkdagsuperleuk was het
Debiteurenadministratie bij een incassobureau. Wel grappig, al die mensen die een incassobureau inschakelen om betalingen binnen te halen en vervolgens zelf niet betalenquote:
Heheh Insert vunzige opmerkingquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Aw beter! Da's fijn, geld verdienen terwijl het leuk is
quote:
Bed insleuren of goedmaakseks zijn volgens mij 2 verschillende dingenquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:37 schreef Danger.Mouse het volgende:
Kutzooi ik ben in de war met Flippiee, zij was degene die mij het bed in zou sleuren![]()
___!!!
Royalsadness.jpg
En dit.quote:
Ja preciesquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Aw beter! Da's fijn, geld verdienen terwijl het leuk is
Hoe dannnnquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:44 schreef Chocoprince het volgende:
Fuck, m'n telefoon van nog geen week oud nu al kapotte accu.
Dafuqquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:44 schreef Chocoprince het volgende:
Fuck, m'n telefoon van nog geen week oud nu al kapotte accu.
Het ging om het verwisselen van persoon. Gelijk heb je trouwens welquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Bed insleuren of goedmaakseks zijn volgens mij 2 verschillende dingen
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:45 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Het ging om het verwisselen van persoon. Gelijk heb je trouwens wel
Lekker, ben je m weer kwijt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:46 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
Ja, hij wil niet meer opladen. Morgen gaat hij op de post terug naar Apple.
ik weet hoe je niestquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:46 schreef Snowbells het volgende:
Mijn moeder schrikt elke keer dat ik nies
Ik zal de TS eens advies geven.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Flips, een topic voor je
Echte Mannen topic
Dat kan jij als de beste aangezien je een echte man bentquote:
Bekkie, anders jaag je mijn hossel bij mij wegquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat kan jij als de beste aangezien je een echte man bent
Ja inderdaad. Ik kijk eerst even of het niet aan de lader ligt, maar ik heb er maar 1tje van, en die van mn oude 4s past er niet op want de 5 heeft een kleinere uitgang.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lekker, ben je m weer kwijt.
Leest hij mee dan?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bekkie, anders jaag je mijn hossel bij mij weg
Hoe ga je dan kijken of het aan de lader ligt?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:53 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik kijk eerst even of het niet aan de lader ligt, maar ik heb er maar 1tje van, en die van mn oude 4s past er niet op want de 5 heeft een kleinere uitgang.
Heb je een iPhone 5?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:53 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik kijk eerst even of het niet aan de lader ligt, maar ik heb er maar 1tje van, en die van mn oude 4s past er niet op want de 5 heeft een kleinere uitgang.
Er is vast wel iemand die dat al doet uit dit topicquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je weet maar nooit. Mannen kunnen ook stalken.
Flips heb je een piemol?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bekkie, anders jaag je mijn hossel bij mij weg
We noemen maar geen namen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand die dat al doet uit dit topic
Wij weten het zelf alquote:
Nee, die maat heb ik zelf, niets bijzonders meer.quote:
Trustequote:Op maandag 1 oktober 2012 21:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga maar eens lekker vroeg slapen.
Gelukkig wel.quote:
Daar gaat onze goedmaakseksquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:56 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Nee, die maat heb ik zelf, niets bijzonders meer.
Slaap lekker SVquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga maar eens lekker vroeg slapen.
mietje.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:57 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Echte mannen worden door niemand een watje, miet of wijf genoemd.
quote:
Zegt degene die zich voordoet als vrouw tegenover een hetero.quote:
geen flauw ideequote:Op maandag 1 oktober 2012 22:01 schreef Flippiee het volgende:
Steven hoe doe ik het in het echte mannen topic?
Je bent een echte man dusquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Dat van die homo's gebeurde mij 2x waar flipsels bij was
En het gebeurde nog een keer op een andere FOK! meetquote:
Wie is er van de mannenliefde dan?quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En het gebeurde nog een keer op een andere FOK! meet
Die andere kerelsquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:04 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Wie is er van de mannenliefde dan?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die andere kerels
Blijkbaar vinden ze mij elke keer leuk
Sowieso jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]goed je drankje in de gaten houden voordat ze je pakken met je eigen handel.
Misschien keek je ze wel iets te zwoel aan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die andere kerels
Blijkbaar vinden ze mij elke keer leuk
Hahahahaquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso ja
Maar laatste keer stonden ze buiten te seinen naar mij en ik dacht dat ze het tegen flipsels hadden
Ik keek ze helemaal niet aanquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:06 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Misschien keek je ze wel iets te zwoel aan.
Ik ben heel zeker van mijn zaakquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien ben je er nog niet achter..
Die kerels stonden wel achter hem.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien ben je er nog niet achter..
Ja dat is waar jij hebt wel ervaring met mannelijke blote konten aantreffen in je bed. Dan had je wel wat gevoeld als je gay was.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben heel zeker van mijn zaak
Ik moest lachenquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja dat is waar jij hebt wel ervaring met mannelijke blote konten aantreffen in je bed. Dan had je wel wat gevoeld als je gay was.
Vaak terugkomend onderwerpquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:10 schreef Flippiee het volgende:
Blijft leuk onderwerp: Steven en homo's
Je kan gewoon niet rijden. Spiegels zijn alles. Scannen, scannen, scannen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:10 schreef Amoeba het volgende:
Rijles was een ramp.spiegelgezanik alles
Het zullen vast hele grappige situaties zijn wanneer je erbij bent jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:10 schreef Flippiee het volgende:
Blijft leuk onderwerp: Steven en homo's
quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:11 schreef Amoeba het volgende:
En ik rijd als een opa blijkbaar. Altijd te zacht.
quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:14 schreef Hypocriet het volgende:
wauw, mijn postgemiddelde is vandaag naar 8 gestegen.![]()
Vroeger, toen je nog een leven had?quote:
mijn posgemiddelde was eerst veel, toen kwam ik een paar maanden niet meer online en toen was het 2 of zoquote:
Uhuquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:15 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Vroeger, toen je nog een leven had?
hihi
Moebiequote:Op maandag 1 oktober 2012 22:16 schreef Amoeba het volgende:
Snowballs.
Maar ik ga slapen. Vroege wekker weer.
aantal posts: 91461 (gemiddeld 63 per dag)quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:16 schreef Ro-ald het volgende:
aantal posts: 11780 (gemiddeld 27 per dag)
no jobquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
aantal posts: 91461 (gemiddeld 63 per dag)
Maar jij bent dan ook modquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is het niet verplicht als mod geen leven buiten FOK! te hebben?quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben niet knap. Vraag maar aan hypocriet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Eerst pics voor ik kan oordelen of je dat bent.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
en dan kijken om het te controleren en dan blijkt dat nog serieus te zijn ook.
Neequote:Op maandag 1 oktober 2012 22:18 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Is het niet verplicht als mod geen leven buiten FOK! te hebben?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:19 schreef Snowbells het volgende:
Hypo is 'moebie' een leuke jongen en mag hij de naam jonge adonis hebben?
Hypo doet hier geen uitspraken over. Hypo blijft ten alle tijden onpartijdig en neutraal.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:19 schreef Snowbells het volgende:
Hypo is 'moebie' een leuke jongen en mag hij de naam jonge adonis hebben?
Ik trek nu conclusies.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hypo doet hier geen uitspraken over. Hypo blijft ten alle tijden onpartijdig en neutraal.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hypo doet hier geen uitspraken over. Hypo blijft ten alle tijden onpartijdig en neutraal.
Je hebt mijn dat zojuist weer goedgemaakt door dat te bewijzen ja. Ik voel me momenteel übersociaal en zo.quote:
Even kijken of ik hem vind.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
daar deed ik het ook een beetje voor. Tevens staan er foto's van "moebie" op internet.
Niet googlen, dat is niet leuk. Die foto's toen ik 14 was.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
daar deed ik het ook een beetje voor. Tevens staan er foto's van "moebie" op internet.
Nee ik bedoelde gewoon die in US hier.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Niet googlen, dat is niet leuk. Die foto's toen ik 14 was.
Goed bezigquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alles klaarmaken voor bruiloft van mijn broer. Vandaag de hele dag hooibalen gesjouwd.
Hoezo?quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:22 schreef Danger.Mouse het volgende:
Dump die link even opnieuw, heb zin om te lachen.
Omdat ik zin heb om te lachen?quote:
Ik was wel kaulo goed in dat spel.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde gewoon die in US hier.
Nu ga ik googlen jaik zal snow niets sturen
Wat is daar lachen aan?quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:23 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Omdat ik zin heb om te lachen?
Doorbikkelen. Fles whisky achter de kiezen, slapen, morgenvroeg brakkus verderquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is hier half 10 en ik ben kapot.
Geen alcohol vandaag. Ik wil geen kater tijdens de bruiloft en morgen moet ik nog een avond doorgaan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:25 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Doorbikkelen. Fles whisky achter de kiezen, slapen, morgenvroeg brakkus verder
FL loonslaaf mattiequote:Op maandag 1 oktober 2012 22:26 schreef FL_Freak het volgende:
10 min thuis van werken.
9.30 tot 21.30 gewerkt.
Was het leuk?quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:26 schreef FL_Freak het volgende:
10 min thuis van werken.
9.30 tot 21.30 gewerkt.
Hoe was je eerste werkdag?quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:26 schreef FL_Freak het volgende:
10 min thuis van werken.
9.30 tot 21.30 gewerkt.
Kut, weet je m'n naam ook al?quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Link. Je fb is ook niet echt helder
Jonger. Ik heb de Nederlandse titel wel 5x.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jezus man.![]()
![]()
Wacht was je daar serieus 14?
Amoebie?quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jezus man.![]()
![]()
Wacht was je daar serieus 14?
Ik dacht alquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Jonger. Ik heb de Nederlandse titel wel 5x.
Hoe?quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik doe er niks mee hoor. Je kan mij ook zo vinden
Je stalkte eerst mij en kwam zo bij Amoeba's facebook?quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moet je wel detective skills als de mijne hebben.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
serieus? Dat spelletje? Echt? Wauw.
Nu zie je er sowieso beter uit ja.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Goed, ik zie er nu wel wat normaler uit toch? Toen had ik echt overal maling aan.
Geen zin in.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moet je wel detective skills als de mijne hebben.
Doe maar. Dan kan Danger Mouse lachenquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:31 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nu zie je er sowieso beter uit ja.![]()
Ik mag de foto vast niet hier plaatsen heh
Serieus? Mag ik die foto van jou van toen je klein was hier plaatsen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Doe maar. Dan kan Danger Mouse lachen
Nee, maar ik zou het lullig vinden als je dat wel zou doen en ik deed het per ongeluk toch.quote:
Kijk, humor, je kent hetquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Doe maar. Dan kan Danger Mouse lachen
Ga je gang.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:33 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou het lullig vinden als je dat wel zou doen en ik deed het per ongeluk toch.
Ik heb nu wel krullen, dat heb ik pas sinds 2 jaar.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Waar zijn je krulletjes daar trouwens?
Ik heb sinds ik 12 ben of zo opeens krullen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:35 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb nu wel krullen, dat heb ik pas sinds 2 jaar.
Pics.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik heb sinds ik 12 ben of zo opeens krullen.Daarvoor alleen slag en daarvoor kaal
![]()
Jouw krullenquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik heb sinds ik 12 ben of zo opeens krullen.Daarvoor alleen slag en daarvoor kaal
![]()
Gast, hoe oud ben je hier?quote:
sowieso jijquote:
quote:
quote:
En hier gaat het mis bij mijquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat google geen foto's van mij heeft eigenlijk.
Tsja als je elke dag eentje post op FOK!quote:
Van vroeger bedoel ik.quote:
Alleen zul je niet die foto's verbonden zien aan mijn naam. Gaat om andere foto's.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Tsja als je elke dag eentje post op FOK!
Holy shit dude, je veegt ze hard de pan uitquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:40 schreef Amoeba het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen zonder de dikste trofee
quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:40 schreef Amoeba het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen zonder de dikste trofee
Vriendschappelijk en Duitsers?quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:42 schreef Amoeba het volgende:
Dat was vriendschappelijk tegen 4 Duitsers.
Dat had je niet?quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:42 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik begin toch een beetje respect voor je te krijgen door dit te laten zien![]()
FBquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:44 schreef Hypocriet het volgende:
oh wauw google heeft wel een foto van mij
Zowel jouw voor- als achternaam kom je vrij weinig voor jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:44 schreef Hypocriet het volgende:
oh wauw google heeft wel een foto van mij
Alleen die van facebook heeft google.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zowel jouw voor- als achternaam kom je vrij weinig voor ja![]()
mijnes zie je nietMisschien als je goed zoekt
tevens dit.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:46 schreef Amoeba het volgende:
Jill niet in het echt over de vloer hebben gehad.
Ik zag het jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Alleen die van facebook heeft google.
Achternaam is nog maar 11 in Nederland waarvan 3/4 hoogbejaardIk sterf uit
allemaal google om mijn naam vragenquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zag het ja
Serieus?![]()
Trouwen met iemand die jouw achternaam wilt aannemen
'Meest gegoogelde van 1 oktober 2012 '[Hypo's echte naam]''quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
allemaal google om mijn naam vragen
Maar dat is nepplus stomme achternaam.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'Meest gegoogelde van 1 oktober 2012 '[Hypo's echte naam]''
Nee ja oke misschienMannen achternaam aannemen ja
Niet altijd single blijvenquote:
'ik shine harder dan du sonnn'quote:
Zon, doe geen moeite, deze niggah shined harderquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik sterf later alleen met een kat met obesitas genaamd Doggie. Ik weet het nu al.
Samen alleen sterven kan helemaal niet xd xdquote:
kutquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:53 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Samen alleen sterven kan helemaal niet xd xd
Stukkie terug staan mn foto'squote:Op maandag 1 oktober 2012 22:54 schreef Snowbells het volgende:
He bitches jullie staan in mijn schaduw.
Het valt wel op.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik vind het leuk hoe er telkens over deze opmerkingen heen wordt gepraat.
Zou ik een foto van haar mogen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Doggie![]()
de enige die oprecht-oprecht van mij houdt.
![]()
Is goed plan eigenlijk wel
De opmerking slaat ook op jou lievuuurd.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik vind het leuk hoe er telkens over deze opmerkingen heen wordt gepraat.
Wacht. Foto van Doggiequote:Op maandag 1 oktober 2012 22:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zou ik een foto van haar mogen?Lekkere knuffelbeertje
Okok mooi
slaapse xxquote:
Awwquote:
Welterustenquote:
Laat mijquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Aww
Je plaatst wel overal een filter overheen hoor hipstertje
Ik zeg toch niet dat het niet magquote:
Ik moest vrij vragen voor mn werk, 2 weken geleden al gezegd maar moet via internet. Maar ik heb dus die code niet om in te loggen want heb nog geen contractquote:
Zonder filter dan. Ga haten op mijn hipsterheidquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het niet mag
hipsterhipsterhipsterhipster
quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Zonder filter dan. Ga haten op mijn hipsterheid
[ afbeelding ]
Zo zwaar ziet ze er niet uitquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Zonder filter dan. Ga haten op mijn hipsterheid
[ afbeelding ]
nee daar is ze ook nog dun. Zoals ik zeg.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zo zwaar ziet ze er niet uit
En ik haat nietEnkel lof
ja ik zag het later pasquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
nee daar is ze ook nog dun. Zoals ik zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |