SPOILER: zooiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flipsje
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2012 21:39:52 ]
19 + 13 = legaal, ga je gang d.mquote:
Snowiequote:
De helft plus 2 was de formule toch?quote:
Koorts weg maar nog heel erg keelpijnquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Snowieben je alweer helemaal beter?
dacht het jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:41 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
De helft plus 2 was de formule toch?
Ahw moppie tochquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Koorts weg maar nog heel erg keelpijn.
Al zin in je nieuwe werk?
Wat voor werk doe je?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ahw moppie tochbeterschap dan maar weer he
Ja tof! Ik had vandaag mijn eerste werkdagsuperleuk was het
Aw beter! Da's fijn, geld verdienen terwijl het leuk isquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ahw moppie tochbeterschap dan maar weer he
Ja tof! Ik had vandaag mijn eerste werkdagsuperleuk was het
Debiteurenadministratie bij een incassobureau. Wel grappig, al die mensen die een incassobureau inschakelen om betalingen binnen te halen en vervolgens zelf niet betalenquote:
Heheh Insert vunzige opmerkingquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Aw beter! Da's fijn, geld verdienen terwijl het leuk is
quote:
Bed insleuren of goedmaakseks zijn volgens mij 2 verschillende dingenquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:37 schreef Danger.Mouse het volgende:
Kutzooi ik ben in de war met Flippiee, zij was degene die mij het bed in zou sleuren![]()
___!!!
Royalsadness.jpg
En dit.quote:
Ja preciesquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Aw beter! Da's fijn, geld verdienen terwijl het leuk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |