Haha, niet per direct.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik lig in bed, Killers staat erop.
Dan wil ik Caro Emerald op mijn bedquote:
That's my girl!quote:
Ik gun het je als je weer minder gemeen raaktquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan wil ik Caro Emerald op mijn bed
Ik dezequote:Op maandag 1 oktober 2012 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vraag haar.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, ik zal niet meer gemeen zijn tegen jou en anderequote:Op maandag 1 oktober 2012 21:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik gun het je als je weer minder gemeen raakt
Ik heb haar nummer nietquote:
Het lijkt verdeurie wel een huwelijksaanzoekquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, ik zal niet meer gemeen zijn tegen jou en anderedat beloof ik
Ik geloof van niet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
That's my girl!
Heb je de 1986 Transformers film gezien?
Wacht jij bent Caroquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Het lijkt verdeurie wel een huwelijksaanzoek
quote:
Ik ook, zo'n 20-25 jaar, vrouwelijke bodem, bedekt met een dun laagje slagroom of een andere eetbare lekkernij.quote:
Ik weet het zo niet meer. Het is lang geleden dat ik de tekenfilms gezien heb.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geweldige film met heerlijke foute jaren '80 hair/glam metal muziek.
quote:
Een tosti en een chocomel vind ik voldoende.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ook, zo'n 20-25 jaar, vrouwelijke bodem, bedekt met een dun laagje slagroom of een andere eetbare lekkernij.
Volle chocomel?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Een tosti en een chocomel vind ik voldoende.
Aangenaam ik ben Tijnbreinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |