SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
hmm ja wordt natuurlijk lastig omdat je die 5* zo graag wiltquote:
Het is een complot.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Servers zijn hier ook niet beschikbaar..
Ja Hulk is echt een beestquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hmm ja wordt natuurlijk lastig omdat je die 5* zo graag wiltZou sowieso Pato en Welliton in ede spits en Eduardo erachter maarja, kost je wel **
Hulk rechts, baas manEn Dede vast wel>Lucio. En baas Ramires als cdm natuurlijk
O precies mijn team dan
Hij is nog steeds onder de 20kquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:37 schreef Kamikazie het volgende:
Altidore is begonnen met stijgen
[ afbeelding ]
Ik heb er nog 3 hehequote:Op maandag 1 oktober 2012 20:37 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
25-30kquote:
Ik ook precies 3quote:
Goed zo je kunt grafiekjes lezen!quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hij is nog steeds onder de 20k
Jij ook!quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ook precies 3
[..]
Goed zo je kunt grafiekjes lezen!
Idd, mensen met een klote verbinding moeten maar tegen mensen met een klote verbinding spelen. Die schokjes valt echt niet mee te voetballen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:41 schreef Proxzor het volgende:
Waarom laggen zoveel mensen online, gaat nergens over af en toe die schokjes zijn zooooooooo irritant.
O....quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij had Gerrard
Maar dat was eerder vandaag
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:37 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:47 schreef Kamikazie het volgende:
Net 2 IF altidore's verkocht voor 13 en 10K
Xbox? Wat is je teamnaam?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:47 schreef Kamikazie het volgende:
Man die van 10k had ik wel willen hebbenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:47 schreef Kamikazie het volgende:
Nee gewoon nietquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:47 schreef Kamikazie het volgende:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:41 schreef bombmannl het volgende:
Ziggo internet van 50 naar 60mb/s download snelheid![]()
Minder lagg hopelijk
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:41 schreef bombmannl het volgende:
Ziggo internet van 50 naar 60mb/s download snelheid![]()
Minder lagg hopelijk
quote:
Misschien ben je het zelf wel als je er de hele tijd last van hebt?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:52 schreef Proxzor het volgende:
Ik probeer die gold cup te doen maar elke keer kom ik tegen iemand die gewoon geen normaal internet kan betalen, door die schokjes mis je gewoon echt de belangerijke steekballen enz:(
Werkelijk nooit last van. Is je internetabo niet toevallig ook ¤5?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:52 schreef Proxzor het volgende:
Ik probeer die gold cup te doen maar elke keer kom ik tegen iemand die gewoon geen normaal internet kan betalen, door die schokjes mis je gewoon echt de belangerijke steekballen enz:(
Je bent het gewoon zelf want je hebt het zóvaak dat het niet meer aan anderen kan liggenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:52 schreef Proxzor het volgende:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:54 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Je bent het gewoon zelf want je hebt het zóvaak dat het niet meer aan anderen kan liggen
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:50 schreef marcie216 het volgende:
Is die Ramirez ook wat op CF, die Sessegnon is duur, 10k.
Was dat maar waar, dan kon ik er wat aan doenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:53 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Misschien ben je het zelf wel als je er de hele tijd last van hebt?
Ramires van Chelsea bedoel je? Nee.quote:
jaquote:
Nee die bedoel ik niet. Ik bedoel Ramirez uit de BPL, die Uruguayaan van Southamptonquote:
Kan echt haast niet hoor..ik heb er 1 op de 30 potjes max ofzo eens last van..speel wel alleen tegen groene verbinding.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:56 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Was dat maar waar, dan kon ik er wat aan doenMaar nee helaas ben ik het niet.
oh sorry. Had zijn IF vorig jaar als CAM, dat was een held. Lijkt me een prima optiequote:Op maandag 1 oktober 2012 20:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee die bedoel ik niet. Ik bedoel Ramirez uit de BPL, die Uruguayaan van Southampton
Die onder rundl32.exequote:Op maandag 1 oktober 2012 20:58 schreef Covati het volgende:
welk proces moet je kiezen om makkelijk naar 59 minuten te gaan met cheatengine want ik heb ongeveer 8 google chroem processen -_-
Oke dankjequote:Op maandag 1 oktober 2012 20:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh sorry. Had zijn IF vorig jaar als CAM, dat was een held. Lijkt me een prima optie
Nee.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:01 schreef Maver24 het volgende:
kan je met cheatengine verder komen dan pagina 835 ??
Dat kan inderdaad niet. 834 is de grens.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:01 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hoe moet dat dan ?? of gaat het gewoon niet
dan moet je dus wel erg gespecificeerd gaan zoeken en hopen dat je niet de grens passeertquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad niet. 834 is de grens.
Ik had hem nietquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:02 schreef vandermar het volgende:
Alsjeblieft, een 3-4-3 altidore voor jou voor 17K
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik had hem niet.
Ik stopte bij 14.5k.
Ja ik was met 1 iemand aan het bieden en toen kwam er ineens nog iemand bij toen ik stoptequote:
Gr grquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:04 schreef Greenpeas het volgende:
Welke lul gooide die Altidore naar 13k?
Welke lul bood mee tot 14?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:04 schreef Greenpeas het volgende:
Ik deed hem tot 9kquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:04 schreef Greenpeas het volgende:
On it, boss.quote:
quote:
quote:
:0quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Deze bargain moet ik gewoon even laten zien
[ afbeelding ]
Wutquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:07 schreef Covati het volgende:
[ afbeelding ]
Woehoe even doorverkopen met 10-20k winst
zekersteweten -_-quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]________________________!
Ja gooi er maar op voor 35k man.
Hoe kom jij ineens aan 15kquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:07 schreef Covati het volgende:
[ afbeelding ]
Woehoe even doorverkopen met 10-20k winst
team verkopen met dikke winstquote:
Ja jij denkt dat je er even 20k winst op kan pakken.quote:
da pacequote:Op maandag 1 oktober 2012 21:11 schreef Jimbo het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom die Osborne zo duur is ? :/ is het zn speciale bronze kaart oid ?
wtf!!!quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
2 zelfs!quote:
Qua stats is hij de beste Engelse bronze CB. 81 pace, 63 defending (wel 86 strength) en 71 heading.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:11 schreef Jimbo het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom die Osborne zo duur is ? :/ is het zn speciale bronze kaart oid ?
Sick, verkocht er gisteren nog eentje voor 25kquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Song en Fabregas omdraaien lijkt mij nogal logisch tenzij je Fabregas daar voor de passing uit de 2e bal hebt staan.quote:
Maat van me heeft een Di Natale voor 500 coins gepakt op de eerste woensdag toen de markt offline ging door die pack glitchquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:14 schreef Kamikazie het volgende:
Procentueel gezien heeft Darksonic volgens mij de beste koop tot nu toe gehad
En voor hoeveel verkocht?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maat van me heeft een Di Natale voor 500 coins gepakt op de eerste woensdag toen de markt offline ging door die pack glitch
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:15 schreef TJV het volgende:
Studeert er hier toevallig iemand bedrijfseconomie aan de VU? Zat er vanochtend eentje voor me bronze packs te openen.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:15 schreef TJV het volgende:
Studeert er hier toevallig iemand bedrijfseconomie aan de VU? Zat er vanochtend eentje voor me bronze packs te openen.
Ik zat vanochtend wel bronze packs te openen en ik studeer BE maar niet aan de VU.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:15 schreef TJV het volgende:
jammer idd, maar ik lees toch dingen waar we toch een beetje aan onze zij kunnen staan dat ze moeten gaan leveren,quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:16 schreef Anonymous61 het volgende:
![]()
http://www.nu.nl/internet(...)an-1092-95-euro.html
quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zat vanochtend wel bronze packs te openen en ik studeer BE maar niet aan de VU.
Hier werken ze.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:18 schreef TJV het volgende:
Liggen die teringservers er nog steeds uit.
Nee hele weekend gehandeld, mijn handen doen er zeer van. Mijn broertje gaat nog casillas en ramos kopen voor dit team.quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:22 schreef Geluidssysteem het volgende:
Eto'o voor 15k gekocht en even later voor 20k verkocht.
Moneyfarming![]()
.
Dit was hem dusquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:22 schreef Geluidssysteem het volgende:
Moneyfarming![]()
.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:22 schreef Geluidssysteem het volgende:
Moneyfarming![]()
.
150 Start Pricequote:Op maandag 1 oktober 2012 21:26 schreef Covati het volgende:
nee maar nu ff serieus, voor hoeveel kan ik altidore erop zetten
Ja 3 weken geleden misschienquote:
Ik ging gewoon voor de lol meebieden zodat iemand heel veel moest betalen voor hem, maarja nu nog ruim 1k winstquote:
Hier niet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hier werken ze.Heb m'n PS3 even opnieuw opgestart.
Nopequote:
Heb totaal geen last van! Net nog met 10-2 4-1 en 7-3 gewonnen in UT online divisionsquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:28 schreef Proxzor het volgende:
Hmmm ik dacht dat ik goed was maar ik word best wel hardjes gepakt onlineverlies helaas wel meestal met 1 goal verschil...
Ga lekker negatief commentaar geven op anderen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bijzonder dat je een IF van 10k voor 10k oppikt
Mwah, geen probleem ik heb er toch nog 1.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik denk dat je die beter nog even vast had kunnen houden ... je hebt nu amper winst.
Oh je wil er een complimentje voor hebben, ook goed hoor.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga lekker negatief commentaar geven op anderen.
Aids, Oscar voor 11K gekocht
Döner>Kebab.quote:
Broertje van VDMquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:35 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Hoeveel weeg jij wel niet? Gisteren had je nog twee zakken patat en nog wat snacks besteld
quote:
7.5kquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:37 schreef leoon. het volgende:
Pakjes brons openen is die van 400 coins of 750 coins beter?
400quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:37 schreef leoon. het volgende:
1500quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:37 schreef leoon. het volgende:
Heb ik ook, dan maar klikkenquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:37 schreef Covati het volgende:
Wow, die cheatengine pagina trick werkt niet bij mij ofzo
ik doe alles wat zij zeggen dat ik moet doen maar ngo steeds niet
Ik ben 15quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:38 schreef leoon. het volgende:
Gemiddelde leeftijd hier 15, met al die kinderachtige grappen?
[..]
oke thnx!
Deze quote gaat in mijn sigquote:
aantal posts: 5 (gemiddeld 3 per dag)quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:38 schreef leoon. het volgende:
[..]
oke thnx!
Gemiddeld ligt het toch wel wat hoger, maar dat komt omdat we hier een Opa hebben van 75+quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:38 schreef leoon. het volgende:
[..]
oke thnx!
Nou de 'grap' onder jouw username is ook nou niet bepaald van hoogstaand niveau!quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:38 schreef leoon. het volgende:
[..]
oke thnx!
Autoclickerquote:
Beter dan eenquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:38 schreef leoon. het volgende:
[..]
oke thnx!
Hijs niet jou opa, knul.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:38 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Gemiddeld ligt het toch wel wat hoger, maar dat komt omdat we hier een Opa hebben van 75+
Jouwquote:
Ik vind 'm goedquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:39 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nou de 'grap' onder jouw username is ook nou niet bepaald van hoogstaand niveau![ afbeelding ]
Staat er ook niet wijsneus.quote:
Hij is niet jouw neef, baasquote:
Hey oh zo grappige, verstandige, volwassen jongen (die overigens zelf niet kan nadenken) 1.5k packs zijn bijvoorbeeld best handig. Helaas zijn die er nu nog niet en dus gaat het niet op, maar dan hoef je niet zo debiel te gaan doen met je domme vragen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:38 schreef leoon. het volgende:
[..]
oke thnx!
Ik koop wel zo'n Gotze van je voor 5kquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:40 schreef vandermar het volgende:
Nou ok, het valt meeik maak nog winst ook
Ps3 verpatsen dan maarquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:41 schreef poker4lifee het volgende:
Foutmelding 8071053D als ik op psn wil inloggen,
had ik maar een Xbox.
Wen der helaas maar aan.... soms gaat het leuk...soms erg kinderachtigquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:38 schreef leoon. het volgende:
[..]
oke thnx!
Nee dat weet ik inderdaad niet, ik constateer alleen nu..quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
aantal posts: 5 (gemiddeld 3 per dag)
Ja. Jij zal wel weten hoe het hier gaat, ja.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:41 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik koop wel zo'n Gotze van je voor 5k
welke van de 2?quote:
Dat is hetzelfde als een speler beoordelen op een Youtubefilmpjequote:Op maandag 1 oktober 2012 21:42 schreef leoon. het volgende:
[..]
Nee dat weet ik inderdaad niet, ik constateer alleen nu..
Rijke boiiiiiquote:
Dat was mijn bod.quote:
Nee. Gewoon neequote:Op maandag 1 oktober 2012 21:43 schreef Dudeweiser het volgende:
Sommige mensen letten echt niet opnet een Iraizoz voor 400 coins
Is het roy?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:44 schreef poker4lifee het volgende:
lol ingelogd nieuw bericht ik kijken
'Hebben jullie nog een TOP keeper nodig?'
We hebben weer een fan van de club
Was niet doorzichtig en daarom erg amuserend!quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:44 schreef KC.PSV het volgende:
[..]
Haha mijn broertje had even wat overgemaakt om ons team compleet te maken..
nope, z'n broertje misschien.quote:
Op ps3 hb ik ook gezeikquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:44 schreef De-Hamster het volgende:
Ik heb dus sinds net Fifa 13 en alles geinstalleerd maar ik kom maar niet online. Hij blijft maar aangeven: "De EAS FC servers zijn momenteel niet beschikbaar, probeer het later nog eens."
Terwijl ik gewoon internet heb en verder helemaal niemand op Twitter o.i.d zie klagen over de servers.
Heb ik ook op PS3, dus zal er wel uit liggen gok ik..quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:44 schreef De-Hamster het volgende:
Ik heb dus sinds net Fifa 13 en alles geinstalleerd maar ik kom maar niet online. Hij blijft maar aangeven: "De EAS FC servers zijn momenteel niet beschikbaar, probeer het later nog eens."
Terwijl ik gewoon internet heb en verder helemaal niemand op Twitter o.i.d zie klagen over de servers.
Heb je wel de pas ingevoerd.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:44 schreef De-Hamster het volgende:
Heb er ook last van.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:44 schreef De-Hamster het volgende:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:44 schreef De-Hamster het volgende:
Goed gezochttwitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 01-10-2012 om 21:13:59We've noticed a dip in PS3 users being unable to connect to #FUT. We're currently investigating this. reageer retweet
Ow alleen FUT heb toch heel mijn team op de verkooplijst staanquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:48 schreef GuRBuH het volgende:
[..]Goed gezochttwitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 01-10-2012 om 21:13:59We've noticed a dip in PS3 users being unable to connect to #FUT. We're currently investigating this. reageer retweet
![]()
Ik heb ook die code ingevuld van 2 weken geleden maar nog geen mail gekregen om em op te halenquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:48 schreef fetss het volgende:
Wie won hier samen met mij die eredivisiebal? Die van mij is binnen!
Dadelijk iedereen een bal met die ene code!quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb ook die code ingevuld van 2 weken geleden maar nog geen mail gekregen om em op te halen
sowiesoquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:50 schreef LinQ het volgende:
Wordt er op de ps3 nog een beetje serieus geclubbed?
Ja. Hoog niveau wel.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:50 schreef LinQ het volgende:
Sinds wanneer heb jij een ps3?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:50 schreef LinQ het volgende:
Ik heb de PC versie.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:48 schreef GuRBuH het volgende:
[..]Goed gezochttwitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 01-10-2012 om 21:13:59We've noticed a dip in PS3 users being unable to connect to #FUT. We're currently investigating this. reageer retweet
![]()
Kun je ook vriendschappelijk Club tegen Club doen?quote:
Kwartiertjequote:
Jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Kun je ook vriendschappelijk Club tegen Club doen?
Al een hele tijdquote:
Wat is Clubnaam? Bij deze wil ik mij aanmeldenquote:
Vet.quote:
Jij mag dus mooi rechtsback.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:54 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Wat is Clubnaam? Bij deze wil ik mij aanmelden
Kan op alle posities behalve verdediging aan de bak, liefst op lv/rv
Ps3 naam: fersann
ken ald ie gasten totaal nietquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:56 schreef Lindgren. het volgende:
p4l beslist.De kans dat je RV staat is trouwens klein.
Nee ik ook niet.quote:
Haha geen probleem hoor ;-) maar vleugels vind ik het leukstquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:56 schreef Lindgren. het volgende:
p4l beslist.De kans dat je RV staat is trouwens klein.
Cash!quote:
GJEquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:56 schreef poker4lifee het volgende:
Iemand die een beetje goed op any uit de voeten kan is trouwens zonder sollicitatieprocedure welkom.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb gewoon 60k voor Di Natale neergelegd hoor #YOLO
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Di natale is zo'n beest. Ik zou hem zelfs mijn moeder laten neuken zo absurd goed is die vent
Ik ga mijn Legitters niet verlatenquote:
Hij moet wat meer fut spelen.quote:
Als ik moet solliciteren dan laat maar zitten :p ga niet "smeken" voor een plekje in een proclubquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:56 schreef poker4lifee het volgende:
Iemand die een beetje goed op any uit de voeten kan is trouwens zonder sollicitatieprocedure welkom.
En Johan Boskamp kent waarschijnlijk alle spelers die in FUT zittenquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij kent bijna niemand, laat staan dat hij ze ooit heeft zien spelen.
Hij kent alleen van niemand de naamquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En Johan Boskamp kent waarschijnlijk alle spelers die in FUT zitten
Kom nou maarquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij kent alleen van niemand de naam
bedoelde gewoon dat een any er gelijk in kanquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:01 schreef LinQ het volgende:
[..]
Als ik moet solliciteren dan laat maar zitten :p ga niet "smeken" voor een plekje in een proclub
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
bedoelde gewoon dat een any er gelijk in kanMaar laat liever geen mensen erin die niemand kent.
Hij speelde vroeger in de FOK XBOX CLUB JONGESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:03 schreef Covati het volgende:
[..]
hey uh #YOLO dus ik wil wel even weten wat #JLMEK betekent
quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
bedoelde gewoon dat een any er gelijk in kanMaar laat liever geen mensen erin die niemand kent.
Is Omni weg ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
ah neequote:
Haha heel vroeger, zeker 2 weken geleden al weerquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij speelde vroeger in de FOK XBOX CLUB JONGE
Als hij voor 9100 verkoopt niet, gaat 5% tax af.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:06 schreef Flashbag het volgende:
Zet ik per ongeluk mn Ivanovic voor 150 coins bid op de AuctionIk balen dus kocht maar een nieuwe voor 9k 4-1-2-1-2. Kijk ik net weer staat hij al op 9100 met nog 20 minuten te gaan
geluk bij een ongeluk
Maak ik nog profit ook
Ik wilde links eigenlijk een driehoekje uit een andere league maar die LM en LW zijn allemaal kutquote:
Ah, kwam zo wanhopig overquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah neemaar een alternatief achter de hand hebben lijkt me wel handig
Mensen gaan pas echt bieden in de laatste 2 a 3 minuten dus komt wel goedquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:06 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Als hij voor 9100 verkoopt niet, gaat 5% tax af.
En toen waren je coins opquote:
First world problemsquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:09 schreef WezepAFCA het volgende:
Ik wil mn team maken met Aguero, Balotelli, Toure etc maar ik vind het zonde om ze nu voor zoveel te kopen terwijl ze over een maandje veel minder kosten
dan kan je wachten tot fifa 14quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:09 schreef WezepAFCA het volgende:
Ik wil mn team maken met Aguero, Balotelli, Toure etc maar ik vind het zonde om ze nu voor zoveel te kopen terwijl ze over een maandje veel minder kosten
Waarom denk je dat ze over een maand een stuk minder duur zijn ?. Spel is net uit en ik zie de prijzen nog wel verder stijgen komende 2 wekenquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:09 schreef WezepAFCA het volgende:
Bale is 30K ofzo? Zoek eigenlijk een andere leaguequote:
Minder vraag, meer op de markt. Zo was het vorig jaar ook met alles.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze over een maand een stuk minder duur zijn ?
Ik vraag me af wanneer ze dat gaan fixen bij EA. Vorig jaar was ik na 5000 pagina's (van alle golds) op de 59e minuut, nu zouden dat veel meer zijnquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:08 schreef Maver24 het volgende:
met de barclays kan je echt niet bij het uur komen, moet je volgens mij min bin van 10k doen ofzo want anders red je het niet met die max van 835 pagina's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |