abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118148841
quote:
2s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:36 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Inderdaad, WWE 13-verhaallijnen zijn van Attitude, zo is er een verhaallijn van Stone Cold en een verhaallijn van oude DX. Daarnaast heeft Stone Cold al aangegeven nooit meer te worstelen behalve af en toe een promo.

Batista gaat niet terugkomen, die gast heeft net zijn eerste professionele MMA-partij gewonnen. Die gaat daar mee door :)
Lijkt me sterk, hij is 43 ofzo, en hij is echt niet goed in MMA, en dat weet/zegt hij zelf ook. Hij weet dat hij nooit ver gaat komen omdat hij te oud is. Of hij terug gaat ooit naar WWE, maybe. Maar met MMA gaat hij niet ver.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 22:25:41 #77
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_118149053
Zn eerste partij gewonnen _O- Heb je die partij gezien? Die sloeg werkelijk nergens op, ik zie Batista echt wel terugkomen hoor, misschien wel al bij de Rumble
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_118163196
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:25 schreef kidkash19 het volgende:
Zn eerste partij gewonnen _O- Heb je die partij gezien? Die sloeg werkelijk nergens op, ik zie Batista echt wel terugkomen hoor, misschien wel al bij de Rumble
Nee, die zal niet meer terug komen. Hij heeft duidelijk aangegeven dat als het nog steeds pg is, het een absolute nee is. En aangezien jij zegt dat het zo zal blijven, zal batista echt niet meer terugkomen.

Andere kant is ook de mma. De ufc zal hij niet meer halen, maar denk dat hij bij strikeforce, oid, zal komen. Dat zou ook mooi zijn.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:51:35 #79
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_118169783
In the end its all about the money en in de WWE kan die vele malen meer verdienen
Luck is for losers
pi_118181355
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:51 schreef kidkash19 het volgende:
In the end its all about the money en in de WWE kan die vele malen meer verdienen
Ik heb geleerd geen discussie met je aan te gaan op zulke punten, omdat je niet open staat voor andere inzichten. :)
pi_118183053
Batista zegt zelf dat hij niet ver gaat komen in MMA en nooit goed zou zijn. Strikeforce is van UFC, denk dat dat ook te hoog voor hem is. Doet het alleen maar voor de lol. Als hij geld wilt moet hij wel terug naar WWE, want ze films zijn ook niet super lijkt mij :+
pi_118183243
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Batista zegt zelf dat hij niet ver gaat komen in MMA en nooit goed zou zijn. Strikeforce is van UFC, denk dat dat ook te hoog voor hem is. Doet het alleen maar voor de lol. Als hij geld wilt moet hij wel terug naar WWE, want ze films zijn ook niet super lijkt mij :+
Hij had ook ooit gezegd dat ie het gewoon wilde proberen omdat die ook fan is van die sport. ;)

En ik geloof er ook wel in hoor als die eenmaal goed wil/kan verdienen, dat die dan weer terug gaat naar de WWE O-)
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:31:40 #83
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_118188444
Joh hij heeft nu 1 of andere papzak verslagen en dat weinig overtuigend, als hij straks echt in zn gezicht geraakt word is het snel over let maar op.

Dan moet je zien hoe snel hij terugkomt hoe hard hij ook roept over het PG gebeuren (waar hij zelf zn beste heelwerk in liet zien)

De geruchten zijn er al
Luck is for losers
pi_118189982
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:31 schreef kidkash19 het volgende:
Joh hij heeft nu 1 of andere papzak verslagen en dat weinig overtuigend, als hij straks echt in zn gezicht geraakt word is het snel over let maar op.

Dan moet je zien hoe snel hij terugkomt hoe hard hij ook roept over het PG gebeuren (waar hij zelf zn beste heelwerk in liet zien)

De geruchten zijn er al
gast, batista is financieel al binnen, MMA doet hij voor de uitdaging, lashley deed ook MMA, weet niet waar hij nu uithangt, hij iig niet terug naar de wwe.
pi_118190699
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 22:00 schreef THEFXR het volgende:

[..]

gast, batista is financieel al binnen, MMA doet hij voor de uitdaging, lashley deed ook MMA, weet niet waar hij nu uithangt, hij iig niet terug naar de wwe.
Dat dus! De reden dat ryback zo snel gestegen is, komt omdat alle "bruut uiziende" worstelaars ermee gestopt zijn. Brock lesnar krijgt in jan/feb een feud met the undertaker en zal the undertaker verslaan. Undertaker stopt, geen uitdaging meer voor lesnar bij wwe en dana wil lesnar weer bij de ufc. Want lesnar sells. Verder stone cold tegen the rock of punk.

Denk dat dit de grote lijnen t/m wrestlemania worden.
pi_118190949
Die Daniel Bryan ziet er eigenlijk ook niet uit zeg :P
pi_118191491
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 22:16 schreef Vault-Boy het volgende:
Die Daniel Bryan ziet er eigenlijk ook niet uit zeg :P
Haha! Nee, inderdaad. hij is nu net een gekortwiekte viking!
pi_118191650
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 22:25 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Haha! Nee, inderdaad. hij is nu net een gekortwiekte viking!
Haha echt he :P _O-
pi_118194699
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 22:12 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Dat dus! De reden dat ryback zo snel gestegen is, komt omdat alle "bruut uiziende" worstelaars ermee gestopt zijn. Brock lesnar krijgt in jan/feb een feud met the undertaker en zal the undertaker verslaan. Undertaker stopt, geen uitdaging meer voor lesnar bij wwe en dana wil lesnar weer bij de ufc. Want lesnar sells. Verder stone cold tegen the rock of punk.

Denk dat dit de grote lijnen t/m wrestlemania worden.
Als je het over gespierde mannen hebt dan zijn er nog genoeg die zo dat gat kunnen opvullen. Persoonlijk heb ik daar niet zoveel mee, ik vind het personage belangerijker dan hun fysieke gesteldheid.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 23:51:26 #90
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_118194958
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 22:00 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Ja dat was ene JaMarcus Russell in de NFL ook en zo zijn er nog legio voorbeelden te noemen, Brock was ook binnen zeiden ze en zou niet snel terugkeren in de WWE, tada!

Het moment dat de faam echt weg is en de levensstijl wat lastiger vol te houden word gaan ze terug naar waar het geld vandaan komt. Daarbij ziet Batista heus wel de dollartekens in zijn ogen bij een korte terugkeer + feud met bv een Punk/Lesnar.
Daarbij moet je ook denken aan het feit dat de WWE in een soort tranisitiefase zit met heel wat talent wat op de deur klopt maar misschien net dat ene zetje nodig hebben om die stap te maken, ook dat is iets waar Batista in kan helpen. Ik schrijf een feud tussen een terugkerende Batista en een Sandow niet meteen af, denk aan de promos tussen die 2, of een Batista vs Ziggler.

Als hij terugkomt zal het niet full time zijn neem ik aan maar meer af en toe een feud, we gaan het zien maar ik gok op een Rumble return met kortstondige feud eindigend op WM

[ Bericht 7% gewijzigd door kidkash19 op 19-10-2012 23:59:17 ]
Luck is for losers
pi_118199482
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:51 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Ja dat was ene JaMarcus Russell in de NFL ook en zo zijn er nog legio voorbeelden te noemen, Brock was ook binnen zeiden ze en zou niet snel terugkeren in de WWE, tada!

Het moment dat de faam echt weg is en de levensstijl wat lastiger vol te houden word gaan ze terug naar waar het geld vandaan komt. Daarbij ziet Batista heus wel de dollartekens in zijn ogen bij een korte terugkeer + feud met bv een Punk/Lesnar.
Daarbij moet je ook denken aan het feit dat de WWE in een soort tranisitiefase zit met heel wat talent wat op de deur klopt maar misschien net dat ene zetje nodig hebben om die stap te maken, ook dat is iets waar Batista in kan helpen. Ik schrijf een feud tussen een terugkerende Batista en een Sandow niet meteen af, denk aan de promos tussen die 2, of een Batista vs Ziggler.

Als hij terugkomt zal het niet full time zijn neem ik aan maar meer af en toe een feud, we gaan het zien maar ik gok op een Rumble return met kortstondige feud eindigend op WM
Heel leuk, maar ik zie stone cold eerder terug komen.
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 09:19:55 #92
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_118201300
Die komt ook nog wel, niet voor niets dat Punk Stone Cold heel de tijd noemt
Luck is for losers
pi_118204072
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 09:19 schreef kidkash19 het volgende:
Die komt ook nog wel, niet voor niets dat Punk Stone Cold heel de tijd noemt
Heb je de limited edition van wwe 13 gezien? Wil die wel uit de budgetbakken vissen. :)
pi_118204367
Stone Cold is pas geopereerd en komt deze WM niet terug, en die daarna ook niet door al ze blessures las ik. De hype die ze nu doen tussen Punk en hem is alleen maar voor de game helaas.
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 12:44:15 #95
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_118205000

Vanaf een minuut of 10, Ik zeg de match zit er wel aan te komen, wanneer is de vraag
Luck is for losers
pi_118205298
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 12:16 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Stone Cold is pas geopereerd en komt deze WM niet terug, en die daarna ook niet door al ze blessures las ik. De hype die ze nu doen tussen Punk en hem is alleen maar voor de game helaas.
Serieus?

NNNNOOOOO!!!!!!!!!!!!

Heb je daar een bron van?
pi_118205406
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 12:16 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Er zijn toch geruchten dat Mayweather voor wat miljoentjes wilt terugkeren op WM XIX? die zie ik het wel opnemen tegen een Brock danwel Batista.
pi_118209721
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 12:56 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Serieus?

NNNNOOOOO!!!!!!!!!!!!

Heb je daar een bron van?
Las dat al een tijd terug, maar hij heeft dit zelf op ze eigen blog gezegt ook:

quote:
“I am slowly regaining size and strength in my left leg,” Austin stated. “I had a new ACL and PCL grafted in on July 2 and I am happy with how everything is progressing.”
Volgens mij had hij ook weer last van ze nek. Denk niet dat hij weer gaat worstelen. Hoop het wel maar het klinkt alsof hij gewoon helemaal kapot is.
pi_118212841
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 15:57 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Las dat al een tijd terug, maar hij heeft dit zelf op ze eigen blog gezegt ook:

[..]

Volgens mij had hij ook weer last van ze nek. Denk niet dat hij weer gaat worstelen. Hoop het wel maar het klinkt alsof hij gewoon helemaal kapot is.
das mooi klote... dan zou ik echt niet weten hoe hell in a cell zou verlopen. ja, punk zou moeten wegrennen van ryback... maargoed, dat is ook ver gezocht. wat denken jullie wat er zal gaan gebeuren?
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 17:54:42 #100
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_118213177
Vind het allang gaaf dat het zo is dat niemand een idee heeft hoe het kan aflopen, probleem is dat welke afloop dan ook niet helemaal is wat ze willen denk ik
Luck is for losers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')