quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Grapje lieverd, je ziet er leuk uitquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:47 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Nee, dit werkt echt heel erg goed voor m'n zelfbeeld hoor!
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:48 schreef Evie het volgende:
[..]Ja in die tijd ruikt de kut ook echt lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja in die tijd ruikt de kut ook echt lekker
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja in die tijd ruikt de kut ook echt lekker
Ohnee met je hoofd bij een kut gaan is echt gestoordquote:
Nee, dank je. Zoveel hoef ik niet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je mag wel een litertje aftappen
[..]
Ah, geen studie in een andere stad?
Een liter aftappen is ook niet heel gezondquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen voorraadje aanleggen voor tussendoortje?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:48 schreef Evie het volgende:
[..]Verkeerde conclusie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Doen ze bij de bloedbank ook.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een liter aftappen is ook niet heel gezond
Nee joh, ik zit er niet om verlegenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen voorraadje aanleggen als tussendoortje?
Nee maar een halve liter max.quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh, ik zit er niet om verlegen.
Jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
Lik jij ook aan wondjes die je op hebt gelopen?
Ja, wondjesquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wacht even, we hebben het over bloed uit wondjes toch? Niet uit die scheur van jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |