ooooh zoquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat doe ik al. Ik doelde op werken
Ik dacht het niet, ik hooptequote:Op maandag 1 oktober 2012 20:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry, ik heb een goed maar selectief geheugen. Tijdje terug dacht je dat ik Mur was
Neequote:
Daar wil je niet over nadenken. Maar je denkt er dus wel over na?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Neeze wilde die film toch zien
of ze dat andere wilt daar wil ik niet over nadenken.
Kusje op je stekenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat ja. Die steken voel ik soms nog
Sta al wel ingeschreven bij de woningbouwdinges, Altijd handigquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Komt vanzelf hoor. Heerlijk, die vrijheid. Helaas mag het ook wat kosten
Niet over wat samzz doet of wilt doenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:39 schreef Sammers het volgende:
[..]
Daar wil je niet over nadenken. Maar je denkt er dus wel over na?
Eindhoven? Hier duurt dat niet zo langquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:42 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Sta al wel ingeschreven bij de woningbouwdinges, Altijd handig
Duurt alleen nog wel een jaar of 5 eerdat ik kans heb op een appartementje/huis.
Bloed is lekkerquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
*veegt het bloed van Samzz lippen af*.
Sorry, ze waren nogal diep in mijn lijf
Ik sta hier ook ingeschreven in de buurt, maar zal toch nog even duren.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eindhoven? Hier duurt dat niet zo lang.
Je kan ook een man zoeken die al een woning heeft
Nee, wel vlakbij Eindhoven. Valkenswaardquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eindhoven? Hier duurt dat niet zo lang.
Je kan ook een man zoeken die al een woning heeft
Je mag wel een litertje aftappenquote:
Ah, geen studie in een andere stad?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:45 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik sta hier ook ingeschreven in de buurt, maar zal toch nog even duren.
Hier is het een jaar of 6quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:45 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik sta hier ook ingeschreven in de buurt, maar zal toch nog even duren.
Wehehe beetje make-up, pruik en een stuk gordijn om je lijf, kun je zo door voor omaquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:46 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Nee, wel vlakbij Eindhoven. Valkenswaard
Dr worden wel veel app. gebouwd maar die zijn alleen
voor bejaarden
Studie? Daar had ik het niet overquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je mag wel een litertje aftappen
[..]
Ah, geen studie in een andere stad?
Snel oud worden danquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:46 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Nee, wel vlakbij Eindhoven. Valkenswaard
Dr worden wel veel app. gebouwd maar die zijn alleen
voor bejaarden
Nee, dit werkt echt heel erg goed voor m'n zelfbeeld hoor!quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehe beetje make-up, pruik en een stuk gordijn om je lijf, kun je zo door voor oma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |