Leg mij eens uit hoe die persoon 3100 Euro moet sparen in een jaar terwijl hij 24 uur per week werkt?quote:Iemand die geen recht meer heeft op studiefinanciering is oud genoeg om genoeg geld te hebben verdiend, of verdient ten tijde van dat hij of zij wil gaan studeren genoeg geld om niet in aanmerking te komen om studiefinanciering te krijgen.
ja, nu de universiteiten nog. Zoals ik hierboven al schreef ; uva betaalt niks terug en blijft incasseren totdat er nieuwe wetgeving ligt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:27 schreef LSVb.Vraagbaak het volgende:
Gefeliciteerd allen!!![]()
![]()
![]()
![]()
De politiek is ook wakker geworden
Doen ze allemaal hoor. VU ook iig.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:08 schreef Yreal het volgende:
De UvA wacht met het aanpassen van het collegegeldtarief voor de langstudeerders tot het moment dat er nieuwe wet- en regelgeving is. Tot die tijd betalen langstudeerders het eerder vastgestelde collegegeldtarief.
Kut uva![]()
![]()
Dat is ook logisch, want het 'deelakkoord' is nog maar een wetsvoorstelquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
ja, nu de universiteiten nog. Zoals ik hierboven al schreef ; uva betaalt niks terug en blijft incasseren totdat er nieuwe wetgeving ligt.
Ik ga ervanuit dat er een richtlijn komt vanuit het ministerie die de opdracht geeft op de wetgeving vooruit te lopen. Is met de huishoudinkomenstoets ook gebeurd bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:30 schreef LSVb.Vraagbaak het volgende:
[..]
Dat is ook logisch, want het 'deelakkoord' is nog maar een wetsvoorstelPas als deze door de Tweede- en Eerste Kamer wordt aangenomen moeten de onderwijsinstellingen zich er aan houden. En met terugwerkende kracht
Dit is logisch. Immers gaat het allemaal pas door wanneer Samsom en Rutte daadwerkelijk tot een regering gaan komen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:08 schreef Yreal het volgende:
De UvA wacht met het aanpassen van het collegegeldtarief voor de langstudeerders tot het moment dat er nieuwe wet- en regelgeving is. Tot die tijd betalen langstudeerders het eerder vastgestelde collegegeldtarief.
Kut uva![]()
![]()
Tuurlijk niet. Ze hebben een meerderheid dus het voorstel kunnen ze nu al gaan doen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:33 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dit is logisch. Immers gaat het allemaal pas door wanneer Samsom en Rutte daadwerkelijk tot een regering gaan komen.
Zo werkt dat niet. Een meerderheid van de kamer is er al tijden tegen. Toch werd het doorgezet in ingevoerd.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ze hebben een meerderheid dus het voorstel kunnen ze nu al gaan doen.
het cda krabbelde terug en daarmee was de meerderheid om per direct te stoppen weg.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:15 schreef Kenju het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet. Een meerderheid van de kamer is er al tijden tegen. Toch werd het doorgezet in ingevoerd.
Wat wel extreem ironisch is, want het hele idiote idee kwam uit hun kokerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
het cda krabbelde terug en daarmee was de meerderheid om per direct te stoppen weg.
Meen je niet! En de DUO heeft m'n aanvraag voor de lening gestopt omdat de boete wordt afgeschaft! Kan toch niet..Morgen maar eens met mijn uni bellen..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:08 schreef Yreal het volgende:
Kut uva![]()
![]()
TU Delft ookquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Doen ze allemaal hoor. VU ook iig.
Serieus? Dat is wel heel lulligquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:49 schreef Nailpolish het volgende:
[..]
Meen je niet! En de DUO heeft m'n aanvraag voor de lening gestopt omdat de boete wordt afgeschaft! Kan toch niet..Morgen maar eens met mijn uni bellen..
Dat klopt volgens mij niet hoor. Dit heeft nog niks met de regering te maken. Het is een deelakkoord, wat bij de begroting van volgend jaar hoort en dus wordt uitgevoerd.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:33 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dit is logisch. Immers gaat het allemaal pas door wanneer Samsom en Rutte daadwerkelijk tot een regering gaan komen.
Ik meen het ook gehoord te hebben op het nieuws of 2Vandaag oid. Het lijkt me ook vrij logisch, aangezien een regering die niet is, geen geldend deelakkoord kan sluiten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:55 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat klopt volgens mij niet hoor. Dit heeft nog niks met de regering te maken. Het is een deelakkoord, wat bij de begroting van volgend jaar hoort en dus wordt uitgevoerd.
Weet je dit zeker?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:45 schreef Yreal het volgende:
2de kamer heeft dezelfde wetgevende bevoegdheid als het kabinet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |