Ik citeer van dezelfde pagina:quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:36 schreef tharonny het volgende:
Als jullie nou even goed kijken op de LT site
Ik citeer:
[..]
Staat onder de specificaties.
Kans is dus zeer groot dat die inderdaad gewoon met Jelly Bean wordt geleverd
Minimale aanpassingen (clean dusquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:46 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Komt er eigenlijk een cleane versie van Android op? Of past Jiayu hem, net als Samsung of HTC, hem wel aan?
Waarom denk je dat er bij breekbare dingen vaak zo'n overdosis bubbel plastic om zitquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:33 schreef Brawler7 het volgende:
Ik hoop niet dat mijn pre ordered G3 zo behandeld wordt .
Ik vind het wel eens weer wat anders. Deze verpakking kan je hergebruiken. Dat doe je met de verpakking van Samsung, Apple, HTC, etc nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:41 schreef rene90 het volgende:
[..]
Leuk filmpje wel. Ook mooi om te zien dat ze lekker bezuinigen op de verpakking.
Bij mij op het werk vliegt de post ook gewoon door de machine hoor. daarom zorg je dat je bubbelfolie of andere dingen gebruikt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:33 schreef Brawler7 het volgende:
Ik hoop niet dat mijn pre ordered G3 zo behandeld wordt .
2 x 1200mAh Batteryquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:12 schreef Pino112 het volgende:
Iemand nog op zoek naar een iPhone?
http://www.pandawill.com/(...)ra-black-p67873.html
Deze is iets goedkoper dan de G3, maar wel een kleiner scherm, mindere resolutie, minder RAM, dus de G3 is echt best goedkoop.
Wel een hoop humor met Google vertalen:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:16 schreef gz_robert het volgende:
Ik weet het niet, de vertaling is echt slecht.... Lijkt er wel op dat 'ie niet is gevallen en die Chinezen hopen op support van Jiayu...
quote:Het gezegde deze Nationale Dag opeenvolging ontvangen G3 fax machine heeft veel olie. De stemming kan worden omschreven als semi-hi half zorgen ah.
Laat bezorgd over de het Alice scherm "gebeurtenis van de openbare gebruikers Sarkozy spugen . ( vrij ernstig .)
[afbeeldingen..]
Echter, meer dan een G3, G2 dezelfde vrienden Tucao Depot nog Alice scherm .
quote:Coming to termen met de nationale dag, die er een heleboel olie ontvangen G3 machines zijn. Stemming was half blij en de helft zorgen over te maken.
Hier is een zorg die de netizens line-up voor, " Skip het scherm " evenement. ( Quite ernstige . )
Echter, meer dan G3, G2 is het dezelfde gebruiker sleuf snijden scherm zich nog steeds voordoet na het depot .
Hoewel de vermindering van de prijs van de domeinnaam, maar we willen niet zien volgen de daling in kwaliteit van de mobiele telefoon.
Willen beter veld aandacht problemen, het probleem oplossen, aandringen op kwaliteit , zelfs als de prijs van uw punt, het is aanvaardbaar.
Krijgt allen maar hoofdpijn van de vertaling van Google .quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:18 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wel een hoop humor met Google vertalen:
[..]
Verwaht dat het gewoon kan, het is geen Samsung/HTC/Iphone oid...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:41 schreef rene90 het volgende:
zulke fouten zouden niet kunnen toch...
Ik vertaal nooit een andere taal naar het Nederlands. Naar het Engels is vaak veel begrijpelijker.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:23 schreef Brawler7 het volgende:
[..]
Krijgt allen maar hoofdpijn van de vertaling van Google .
Nou bijvoorbeeld slechte compatibliteit met apps... Alleen begrijp ik nu dat deze persoon vooral veel teksten van Jiayu zelf heeft gekopieerd over waarschijnlijk een prototype of zo, en dat hij vooral kritiek heeft op de slechte siliconen bumper en goedkope screenprotector. Maar niet te veel waarde aan hechten dus...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:42 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Welke concrete kritiekpunten zien jullie dan staan?
Ik zie weinig specifieks.
Een enkele telefoon met wat hardware problemen gebeurt bij elke telefoon wel.
/wishful thinking:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:57 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik vertaal nooit een andere taal naar het Nederlands. Naar het Engels is vaak veel begrijpelijker.
Maar wel kudt.Vind het ergens ook jammer dat de G3 niet zoals de G2 een gehele glass-front heeft. Lijkt me niet dat je zoiets door een QC kan laten.
Ik denk niet dat het scherm ontworpen is om makkelijk te 'detachen'. Dat is in principe alleen voor de backcover zo.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
/wishful thinking:
Het lijkt er op dat de klipjes gewoon los zijn geschoten. Misschien is hij wel zo terug te duwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |