Lijken me ook stofjes idd.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:23 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Hij had z'n scherm wel even mogen schoonmaken voordat hij die foto's ging maken. Ligt het aan mij of lijkt het zo dat er was stofjes zitten op het scherm bij de bovenste twee foto's?
Vrij groot. Net geen S3, maar het scheelt niet veel.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:12 schreef David_ het volgende:
Playstore staat er wel tussen.
Hopelijk schieten die Chinezen ook nog wat pica's met de JY-G3 () in vergelijking tot Galaxy's en HTC's. Ik wil wel eens zien hoe groot de telefoon nou eigenlijk is.
De handen op die foto's zien er behoorlijk Westers uit. Zijn het wel Chinezen handen? (Zo nee, dan zijn ze nog enormer!)quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:55 schreef Downstar het volgende:
jia joe
mooie pics inderdaaden zeker in die kleine Chinese handjes lijkt deze telefoon enorm
![]()
Klopt, alleen zijn dan volgens mij updates niet gelinked. En dat wil je. Dus, gewoon een appstore, geen moeilijk gedoe.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
apk's kan je er sowieso altijd opgooien.
125.3 mm (4.93 in) Hquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:34 schreef Downstar het volgende:
De Playstore staat er wel op, maak je daar maar niet druk om
het gaat mij er alleen om dat bij sommige de playstore gewoonweg niet compleet was op de G2.
zo onbraken de NS app en buienradar etc, zo is de NS app niet zomaar als APK file te vinden..
en krijg je dan idd geen updates automatisch..
De S2 is qua formaat ook wel te vergelijken met de G3..
dus beetje dit gevoel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb uit een stuk papier 135x65 mm geknipt en in mijn hand gelegd, komt aardig overeen met de foto's.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:26 schreef Phaelanx_NL het volgende:
135x65x10.8 mm
Die handen zijn dus gewoon klein.
Gezellig toch.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:39 schreef tharonny het volgende:
Mohge, kijk ff dag geen fok, hebben die mafkezen hier al weer een hele nieuwe topic opgen gelult![]()
Mooie foto's
haha ik ga dat als ik straks thuiskom van het sporten, ook maar eens doenquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:44 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Ik heb uit een stuk papier 135x65 mm geknipt en in mijn hand gelegd, komt aardig overeen met de foto's.
(Misschien heb ik wel kleine handen.)
Dit ding zal een koelkast zijn in vergelijking met een Wildfire, je went er wel aanquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:46 schreef Downstar het volgende:
[..]
haha ik ga dat als ik straks thuiskom van het sporten, ook maar eens doen
gewoon weg even kijken hoeveel het scheelt met huidige tel( htc wildfire
)
Donequote:Op maandag 1 oktober 2012 17:22 schreef RobertNL het volgende:
Ebbao, kan je de huidige faq voor ons vervangen door de faq die in post nummer #266 in het vorige topic staat? Alvast bedankt!
hij is wel een tikkie dikker geloof ikquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:46 schreef Downstar het volgende:
[..]
)
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:46 schreef Downstar het volgende:
[..]
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |