Translate het eventjes.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:05 schreef dramatic het volgende:
Lightake is weer open zo te zien
status update Jiayu die ik niet kan lezen
[ afbeelding ]
Processing - Contact Us for Details (via HDHL)
Maar ja, de douane is ook niet gek. Als die precies een bedrag onder de 22 zien snappen die ook wel dat hier vast iemand invloed op heeftquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:13 schreef dramatic het volgende:
"Aanvraag van de douanewaarde schrijven 20 dollar"
ik had ooit gevraagd een niet te hoog bedrag erop te zetten![]()
nog niet verzonden dus, maar ze zijn wel weer actief!
Maar wat dan? vragen of ze er 50 van maken ofzo?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:15 schreef rene90 het volgende:
[..]
Maar ja, de douane is ook niet gek. Als die precies een bedrag onder de 22 zien snappen die ook wel dat hier vast iemand invloed op heeft
Printscreen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:12 schreef DeHeer het volgende:
Zojuist een mailtje ontvangen dat de telefoon is verstuurdDe link die erbij zit zegt helaas niet zoveel..
Ik heb ook een request gedaan maar kan ook nergens de status van dat request terug vinden.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:20 schreef Melkunie het volgende:
Heb een aantal dagen geleden een request gedaan aan Lightake of ze mijn bestelling konden splitsen, de telefoon en een boel andere troep die ik besteld heb dus. Kan dit echter nergens meer vinden, zou dat wel moeten kunnen?
Ik deed stiekem al de polonaise in mn eentjequote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:05 schreef dramatic het volgende:
[ afbeelding ]
360pquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:19 schreef rene90 het volgende:
Deze al bekend? Is er 5 uur geleden op gezet. Je ziet vrij weinig eigenlijk
360Pquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:19 schreef rene90 het volgende:
Deze al bekend? Is er 5 uur geleden op gezet. Je ziet vrij weinig eigenlijk
720P/1080P komt wanneer ik hem in handen hebquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:25 schreef Melkunie het volgende:
Echt hè. Elke fucking keer![]()
Waar blijft die 1080p filmpie?
Denk dat ze daar eerdaags wel op terug komen. Meestal doen ze daar niet heel moeilijk over.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:20 schreef Melkunie het volgende:
Heb een aantal dagen geleden een request gedaan aan Lightake of ze mijn bestelling konden splitsen, de telefoon en een boel andere troep die ik besteld heb dus. Kan dit echter nergens meer vinden, zou dat wel moeten kunnen?
Je liegt niet als je zegt dat het een Java phone is (zie aanklacht Oracle, die vonden het er op lijkenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:36 schreef Downstar het volgende:
Statussen zijn ook het zelfde, sommige hebben alleen een kanttekening bij hun order gekregen
waarbij staat dat de waarde op het pakketje lager moet worden aangeven dan dat het is..
Ik laat hem via DHL zenden, heb ook gewoon 30$ als waarde op mijn pakket gezet
er zijn genoeg telefoons die rond die prijs in china te koop zijn hoor
Staat bij mij exact hetzelfde, heb pas de 30e besteld. Maar dus geen collecting items...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:05 schreef dramatic het volgende:
[ afbeelding ]
Vaag, nemen ze geen pre-orders meer aan misschienquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:52 schreef eleganza het volgende:
[..]
Staat bij mij exact hetzelfde, heb pas de 30e besteld. Maar dus geen collecting items...
Iemand lightake al gecontact wat het betekent - 'contact us for details'?
Nick joholaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:07 schreef Meike26 het volgende:
Telefooncamera's zijn camera's om snelle en practische snapshots te maken, niet om uit een vliegtuig te springen als je een student fotografie bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |