Maar ik geef mijn lul geen naam. Zou niet weten waar dat goed voor is.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ridders gaven hun zwaarden ook namen...
Hoi Snarf!quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:12 schreef marbasnarf het volgende:
[ afbeelding ]
ff heeeeeeeeeeeeerlijk op t strand geweest
ooow.. moet dat nu, keb hoofdpijnquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi Snarf!
Het gaat over seks, dat je dat vast weet
Ik ook niet. Mijn tieten heten gewoon mijn tieten. Of iedere andere naam die iemand eraan geeft.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar ik geef mijn lul geen naam. Zou niet weten waar dat goed voor is.
Een klassieker!quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ooow.. moet dat nu, keb hoofdpijn
"Links" en "Rechts"quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mijn tieten heten gewoon mijn tieten. Of iedere andere naam die iemand eraan geeft.
True, maar om nu origineel te zijn en Excalibur te gaan gebruiken...quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ridders gaven hun zwaarden ook namen...
En nu is het Florida?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had een vriendje die mijn doosch Virginia noemde
En idd, ik was toen nog maagd
Ja, want je bent jarig!quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ooow.. moet dat nu, keb hoofdpijn
Wel eens gehoord dat iemand ze 'vleesbergen' noemde.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mijn tieten heten gewoon mijn tieten. Of iedere andere naam die iemand eraan geeft.
Florida heeft trouwens ook een beetje de vorm van een lul (om het maar effe on-topic te houden)quote:
Ik ben van het vriendje af. Dus ze is naamloosquote:
gheheh ja, ook IK ben eens per jaar jarigquote:
Gefeliciteerd meid!quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gheheh ja, ook IK ben eens per jaar jarig
nee, ik vier t niet... misschien half oktober een keertje, afgelopen weekend en komend weekend geen tijdquote:
Nou vooruit dan. Omdat het moet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gheheh ja, ook IK ben eens per jaar jarig
Ahh, ik wilde je al een cadeautje geven.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, ik vier t niet... misschien half oktober een keertje, afgelopen weekend en komend weekend geen tijd
ghehe danksquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou vooruit dan. Omdat het moet.
Gefeliciteerd!!!
mja.. helaasquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahh, ik wilde je al een cadeautje geven.
Niet iedereen vindt LEGO leuk hè?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahh, ik wilde je al een cadeautje geven.
Hater.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hater.
Ik wilde haar iets anders geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |