Had zo een post van heloef kunnen zijnquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik prefereer een stel strakke billen omdat die vaak iets meer over het figuur zeggen dan tieten. Ik hou van sportieve dames en dan zeggen die tieten niet zoveel, maar goed afgetraind is meestal strakke billen. Tot zover mijn persoonlijke analyse.
Ware het niet dat ik dames al lichamelijk ook geanalyseerd heb itt Heloef.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Had zo een post van heloef kunnen zijn
slettebakquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ware het niet dat ik dames al lichamelijk ook geanalyseerd heb itt Heloef.
Jawel, het Zalando-virus.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klote
Toch niet...ow laat maar
Ook dat zal ik doenquote:
Misselijk, overgeven.. griep denk ik. Dankjequote:
Ja, zelfde.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ware het niet dat ik dames al lichamelijk ook geanalyseerd heb itt Heloef.
Wat? Toch niet wat?quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klote
Toch niet...ow laat maar
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]En waar zou ik die van moeten hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love the life you live, live the life you love - Bob Marley
Is een beetje nutteloos, die zijn natuurlijk verschillend per hottie. Dus wat voor de één geldt, geldt niet voor de ander. Zie het maar als maatwerkquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:18 schreef Evie het volgende:
[..]
slettebak![]()
whehe
![]()
Mogen we niet meegenieten van je analyses?![]()
kweet nietquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:19 schreef Sammers het volgende:
[..]
En waar zou ik die van moeten hebben?
Sorryquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:19 schreef Evie het volgende:
[..]be carefull mijn gevoelens ja >MIJN ARME GEVOELENS<
Nog steeds wel leuk om te horen hoorquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Is een beetje nutteloos, die zijn natuurlijk verschillend per hottie. Dus wat voor de één geldt, geldt niet voor de ander. Zie het maar als maatwerk
Ik wil niet als laatstequote:Op maandag 1 oktober 2012 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Topic bijna vol. Iedereen een leuke tt bedenken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |