quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is een lokkertje..en 't heeft gewerkt!
ik was zeker m'n pi weer vergeten?quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet alles zo serieus nemen
Lang leve de lol!
Prima, sta op het punt m'n pc uit te zetten en weer 80 km verderop te gaan kijken. Drukke dag geweeestquote:
Ai, dan moeten we een nieuw lokkertje bedenken zodat je weer terug komtquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Prima, sta op het punt m'n pc uit te zetten en weer 80 km verderop te gaan kijken. Drukke dag geweeest
80 km verderopquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Prima, sta op het punt m'n pc uit te zetten en weer 80 km verderop te gaan kijken. Drukke dag geweeest
quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ai, dan moeten we een nieuw lokkertje bedenken zodat je weer terug komt
Jij houdt niet van tetten of?quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik hang sowieso wel dagelijks op Fok, is het niet hier dan wel bij 1 van de buren. Maar een goede TT werkt wel als een lokkertje
2x kutquote:
Hoe laat komt ze dan??quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
2x kutSnap waarom je afknapt op tieten
neeee dat is een aannamequote:
Iets voor 7 haal ik dr van de treinquote:
Tsja, k heb het er maar mee te doenquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
2x kutSnap waarom je afknapt op tieten
quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neeee dat is een aanname. Ik ben juist een tetten lover
quote:
Zal ik doen, 2xquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:09 schreef Evie het volgende:
[..]gelukkig maar dat je goede dingen weet te waarderen
[..]like a boss! Doe dr de groetjes en genietze
Geen tiet en veel bil is een slechte combiquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:10 schreef xFriendx het volgende:
Tieten! Hoewel nog liever billen. Maar beide voldoen
Andersom ookquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen tiet en veel bil is een slechte combi
Ik prefereer een stel strakke billen omdat die vaak iets meer over het figuur zeggen dan tieten. Ik hou van sportieve dames en dan zeggen die tieten niet zoveel, maar goed afgetraind is meestal strakke billen. Tot zover mijn persoonlijke analyse.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen tiet en veel bil is een slechte combi
Wrijf het er maar inquote:
quote:
Ik heb toch liever billen op een man dan tettenquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:10 schreef xFriendx het volgende:
Tieten! Hoewel nog liever billen. Maar beide voldoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |