Mits behaard uiteraard, anders is het gayquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Eckte mannen zijn niet vies van een beetje broederliefde.
Checkquote:
* controleert...quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:07 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Echte mannen hebben een piemol.
De rimpels lukken al wel, maar die snoer moet ik nog even aan werken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:13 schreef detandenfee het volgende:
Ramiz Karaeski meldt zich
[ afbeelding ]
Alleen als je kunt ontvangen zoals mannen dat doen.quote:
Dit kan ik beamenquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:42 schreef Omdatappel het volgende:
Echte mannen houden van konijnen knuffelen.
en voor ontbijt kauwen ze op een levende koequote:Op maandag 1 oktober 2012 15:12 schreef datismijnmening het volgende:
Echte mannen drinken bij ontbijt een smoothie van bakstenen en steaks
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vegetariër zijn is voor vrouwen en eco-mietjes met een verlaagde testosteron behoefte
ik weet niet welke emo meer toepasselijk is:quote:
Ik denkquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:38 schreef mc-lovin het volgende:
[..]
ik weet niet welke emo meer toepasselijk is:of
quote:
Mag ik de linker of de rechter zijn?quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:40 schreef mc-lovin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kijk een foto van roislecxe gevonden![]()
[ afbeelding ]
Echte mannen worden door niemand een watje, miet of wijf genoemd.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Echte mannen geven neuk of ze als echte mannen worden beschouwd.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:59 schreef Flippiee het volgende:
Echte mannen kijken voetbal met stevenmac26
Doel je nou weer op mijquote:
I see what you did there.quote:
Stinkende zwetende kut gespot.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:48 schreef LovingMe het volgende:
Echte mannen houden van stinkende zwetende kutten
quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:21 schreef -supergirl- het volgende:
echte mannen betalen alles voor de vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betaalde seks is anders, meestal, geen compliment.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
Je snapt me wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:56 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]Betaalde seks is anders, meestal, geen compliment.
Ja, zo is het.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:37 schreef -supergirl- het volgende:
Het topic het 'echte mannen topic' en het gaat nu over zwetende kutten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |