quote:oh ja joh. Er is toch duidelijk bewezen dat ze het niet gedaan kunnen hebben, of weet jij er meer van?
Op maandag 26 augustus 2002 23:26 schreef Argento het volgende:
Het vervelende is dat ze beide gewoon schuldig zijn.
quote:De vergoeding lag een aantal jar geleden op een bedrag tussen de 100 gulden en de 500 gulden ( door de rechter te bepalen)...
Op maandag 26 augustus 2002 18:17 schreef Gia het volgende:[..]
Volgens mij was het een paar jaar geleden 100 gulden per dag. Als ze nu 100 Euro krijgen, zit er al smartegeld bijgeteld, dus. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat de vergoeding voor onterecht zitten nu ineens verdubbeld is.
dás toch belachelijk...
quote:Ja maar, je moet er dan nog wel kost en inwoning van aftrekken!
Op maandag 26 augustus 2002 21:36 schreef ButcherBird het volgende:
Naar mijn mening moet er gekeken worden wat ze vóór hun tijd in de cel per jaar verdienden, en dat maal 7. Dan is hun inkomstenderving vergoedt en mag er van mij nog 100.000 Euro smartegeld bovenop.100 piek per dag is natuurlijk een hondefooi.
quote:[
En dat terwijl volgens mij de twee moordenaars onder veel blijdschap 2 jaar geleden weer vrij zijn gelaten..![]()
Waar rook is, is vuur, en ze hebben op een gegeven moment zelfs bekendquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:13 schreef Diepvriez het volgende:
¤ 100,00 voor je leven per dag........
En dan afvragen waarom er zoveel criminaliteit is. Als een mensen leven zo weinig waard is, ...waarom niet.
En niet vergeten dat je waarschijnlijk nooit meer over straat kan lopen zonder dat er over je geklets wordt, iedereen die naar je omkijkt. reputatie naar de klote, ...etc. etc.
ach ja...
Nou dat je iets bekend wat je niet hebt gedaan komt wel vaker voor als ik naar sommige interviews met de politie kijk en dit blijkt ook uit psychologische testen enzo. Toch ben ik met je eens dat het voor mij nog niet vast staat dat ze het niet gedaan hebben.quote:Op woensdag 16 maart 2005 08:43 schreef Taurus het volgende:
Waar rook is, is vuur, en ze hebben op een gegeven moment zelfs bekend![]()
" Tsja die druk he.. "
Als je er niets mee te maken hebt blijf je toch ontkennen !
Ik weet dat dit niet echt professioneel is, maar dat ben ik ook niet en 't werkt vooralsnog volgens mij het beste: ik vind ze gewoon rattenkoppen hebben. Ik zie ze er zo voor aan, ik vind ze echt niet overkomen als het 'zielige stel wat onterecht is veroordeeld'..quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:10 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nou dat je iets bekend wat je niet hebt gedaan komt wel vaker voor als ik naar sommige interviews met de politie kijk en dit blijkt ook uit psychologische testen enzo. Toch ben ik met je eens dat het voor mij nog niet vast staat dat ze het niet gedaan hebben.
quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:02 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik weet dat dit niet echt professioneel is, maar dat ben ik ook niet en 't werkt vooralsnog volgens mij het beste: ik vind ze gewoon rattenkoppen hebben. Ik zie ze er zo voor aan, ik vind ze echt niet overkomen als het 'zielige stel wat onterecht is veroordeeld'..
8 jaar in de bak, iedereen kijkt je raar aan...quote:Op maandag 19 augustus 2002 14:52 schreef Gia het volgende:
Tsjek eerste regelquote:Op donderdag 17 maart 2005 13:17 schreef Thieske het volgende:
[..]
Jij bent niet serieus te nemen als je het uiterlijk van mensen een rol laat spelen.
(in het strafrecht in ieder geval)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |