abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117458464
Hallo mensen,

Hierbij dus een topic over alles wat te maken heeft met het vastleggen van gameplay tot en met het bewerken van filmpjes en het maken van montages.
Ik weet niet in hoeverre we al een topic hebben waarin we tips en tops aan elkaar geven m.b.t. dit soort onderwerpen. Dus open ik er zelf één.....:')

Plaats hier je gameplay in vorm van montages of wat anders en geef elkaar tips voor allerlei programma's die hierbij aan te pas komen.
youtube --> iamclanhq :')
pi_117458534
Ik speel mijn games (halo, battlefield etc.) op m'n xBox en capture het sindskort met Avermedia AverTV Dark Crystal HD.

en gebruik het programma Vegas Pro om het een en ander te bewerken. Ik ben nog een GROENTJE, dus ik heb eerder tips nodig dan dat ik ze kan geven :')...
pi_117459613
Up
pi_117466752
up\
  maandag 1 oktober 2012 @ 15:55:24 #5
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_117467039
Lekker je topic heel de dag bumpen in de hoop dat er iemand een reactie op geeft :')

Misschien vinden mensen het wel niet interessant en reageren ze daarom niet.
pi_117571851
Haha... niet veel mensen weten wat het is,
pi_117572282
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:18 schreef deVerdeler het volgende:
Haha... niet veel mensen weten wat het is,
Niet veel mensen weten wat het is? Je komt net kijken.

Tegenwoordig doen zoveel mensen montages en commentaries en het nu veel moeilijker om "bekend" te worden en dat je videos vaak bekeken worden.

Meeste montages van nu zijn sniper clips. Alsof we die niet eerder hebben gezien, er zullen vast wel unieke edits zijn. Ik kijk nu ook niet meer naar montages omdat het zo eentonig werd. ;)
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_117572499
Zijn dat van die sneue filmpjes van zoldernerds die zichzelf filmen terwijl ze een computerspelletje spelen? :') Die dan de hele dag spelen en uiteindelijk zoveel er tussen uit knippen dat het net lijkt als of ze er heel goed in zijn? Vaak dan ook nog met een of ander gaar kutliedje eronder wat alleen degene die het maakt leuk kan vinden.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_117573027
quote:
7s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Zijn dat van die sneue filmpjes van zoldernerds die zichzelf filmen terwijl ze een computerspelletje spelen? :') Die dan de hele dag spelen en uiteindelijk zoveel er tussen uit knippen dat het net lijkt als of ze er heel goed in zijn? Vaak dan ook nog met een of ander gaar kutliedje eronder wat alleen degene die het maakt leuk kan vinden.
Zoiets ja:
pi_117574954
quote:
Mijn ogen wtf. Pure oog en oorkanker dat.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_117728735
quote:
7s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ja :').... Alleen ben ik geen nerd of iets... Gamen vind ik leuk..
pi_117728815
quote:
Wtf..... Nah.. Ik zat meer hieraan te denken qua muziek:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')