SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
[ Bericht 1% gewijzigd door Anonymous61 op 01-10-2012 02:00:03 ]
Wat een leuk begin weer van een nieuwe threadquote:Op maandag 1 oktober 2012 01:54 schreef pascal08 het volgende:
Doen jullie ook aan [ afbeelding ]?
Zet ook gelijk even je plaatje in de OP, tuurlijk. Goed bezig
Neem ff een avatar waar we je aan kunnen herkennen. Misschien deze leuke dansende koe ofzo?quote:
Jij kan niet lezen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 01:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Neem ff een avatar waar we je aan kunnen herkennen. Misschien deze leuke dansende koe ofzo?
[ afbeelding ]
Ik dacht meer aanquote:Op maandag 1 oktober 2012 01:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Neem ff een avatar waar we je aan kunnen herkennen. Misschien deze leuke dansende koe ofzo?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 oktober 2012 02:00 schreef Tim86 het volgende:
De geit is gemolken. Ik herhaal. De geit is gemolken.
[ afbeelding ]
Is de koe weggerendt?quote:Op maandag 1 oktober 2012 02:00 schreef Tim86 het volgende:
De geit is gemolken. Ik herhaal. De geit is gemolken.
[ afbeelding ]
Wat ben je ook een pannekoek.quote:Op maandag 1 oktober 2012 02:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hey, ben je er weer? Oh er is weer wat te halen natuurlijk.
Nou..quote:
5atbquote:Op maandag 1 oktober 2012 02:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nou..
[ afbeelding ]
Formatiekaarten zijn 3-4-2-1 en 5atb
Van de Ultimate Edition wel ja, zit in het doosjequote:Op maandag 1 oktober 2012 02:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
5atb
Moet je trouwens een code invullen voor die extra pakjes?
Zit in de oplader.quote:Op maandag 1 oktober 2012 02:12 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Volgens mij is zn autobuyer defect, ha das een pech
Nou ik pik er de hele avond al zoveel op, dat ik mag hopen dat ie hem uit heeft staanquote:Op maandag 1 oktober 2012 02:12 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Ja ik neem af en toe ook een kijkje, meestal pik ik er een paar mee van 5kquote:Op maandag 1 oktober 2012 02:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou ik pik er de hele avond al zoveel op, dat ik mag hopen dat ie hem uit heeft staan
Anders is er stront aan de knikker!
Locadia. Bij die van Mertens staat een hele vandermar rantquote:Op maandag 1 oktober 2012 02:14 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
This is definitly not where I parked my car. (Locadia of Mertens?)
Nu terug naar Jan-Joost in de studio.quote:Op maandag 1 oktober 2012 02:16 schreef Ramboetan het volgende:
14 schoten, 8 op doel. 1 gescoord. het staat 1-1
quote:Op maandag 1 oktober 2012 02:17 schreef Proxzor het volgende:
Denken jullie dat Benzema nog gaat zakken? Hij is vrij prijzig op het moment.
10kquote:Op maandag 1 oktober 2012 02:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb je 'm erop gezet?
de keeper van de tegenstander had 13 saves. ik heb er maar 1 gescoord. gelukkig schoot hij er in de penalty reeks 3! over.quote:Op maandag 1 oktober 2012 02:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu terug naar Jan-Joost in de studio.
Ik gebruik geen autobuyer.quote:Op maandag 1 oktober 2012 02:12 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Lucioquote:Op maandag 1 oktober 2012 02:29 schreef Anonymous61 het volgende:
ben nog bezig met mn team![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 oktober 2012 02:27 schreef Anonymous61 het volgende:
Beter dan mijn ut pakket die ik elke week ontvang
Hahhahaha Turken maar geen goudquote:Op maandag 1 oktober 2012 02:37 schreef GuRBuH het volgende:
[ link | afbeelding ]
Inspiratie gekregen van die Kazim-Kazim
Dat zei je gister ook...quote:Op maandag 1 oktober 2012 02:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zie dubbel, tijd om te gaan slapen.
Klopt het nou dat je een goud pakketje krijgt?quote:Op maandag 1 oktober 2012 03:01 schreef BDIL het volgende:
2e keer achter elkaar titel va Divisie 1 gewonnen
Er is maar 1 manier om daar achter te komenquote:Op maandag 1 oktober 2012 03:05 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Klopt het nou dat je een goud pakketje krijgt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
quote:Op maandag 1 oktober 2012 03:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Er is maar 1 manier om daar achter te komenDan zal ik er morgen is een paar 'farmen'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spot niet met mijn nieuwe ondertitel ik regel die eckte niggers zij geven jou pakkiequote:Op maandag 1 oktober 2012 07:40 schreef stoereboii het volgende:
hou eens op man jij bent echt triest
Baasquote:Op maandag 1 oktober 2012 02:37 schreef GuRBuH het volgende:
[ link | afbeelding ]
Inspiratie gekregen van die Kazim-Kazim
Tsjah, als Fener erin had gezeten...quote:Op maandag 1 oktober 2012 08:06 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Baas
Jammer van die Galatasaray spelers.
FUT11 had Fener sowieso hele goeie spelers.quote:Op maandag 1 oktober 2012 08:15 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Tsjah, als Fener erin had gezeten...
Ghehehequote:Op maandag 1 oktober 2012 02:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Locadia. Bij die van Mertens staat een hele vandermar rant
JUp. Donderdag ofzo.quote:Op maandag 1 oktober 2012 08:43 schreef vandermar het volgende:
De btw gaat vandaag omhoogde crisis zal nu wel snel opgelost zijn
waarom zou ie niet voor 2.3 uitkomen? 80% van de android gebruikers gebruikt 2.3quote:Op maandag 1 oktober 2012 07:28 schreef stoereboii het volgende:
Zit weer in de trein. hopelijk komt die android app snel, kan ik handelen! hopen dat hij voor 2.3 komt ook
Neehoor werkt prima..quote:
Dat heb ik met bronze packs, ik krijg zelden een wat duurdere bronze speler. Ik maak wel op elk pakje winst, maar hoop toch iedere keer op een knaller.quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat zijn mijn silver packs tot nu toe toch ongelooflijk slecht2x een bronze rare in 3 packs en er zit bijna nooit een goede kit in. Ook de 5k packs die ik tot nu toe heb geopend zijn heel slecht.
66 pace nog maar wtfquote:Op maandag 1 oktober 2012 09:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hé wieisboos, wat zei je ook alweer?
[ afbeelding ]
1k?quote:
Jammer dat 4-4-2 nog niet eens 3k waard is nu. En ik krijg vaak genoeg 3 66-rated spelers dus dit valt nog mee. Net kreeg ik eindelijk een redelijke speler in een 2.5k silver pack, een Cudicini in 4-2-31 (ongeveer 3-3.5k waard)quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:24 schreef DutchSL het volgende:
Die spelersmaar gelukkig een goedmakertje bij de consumables.
[ afbeelding ]
Voorlopig nog niet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:26 schreef KrAlex het volgende:
Gaat die IF Dzagoev meer waard worden dan de 17K die hij nu is? Anders koop ik er een stuk of 5 in.
17? Zie hier de meeste rond 12 staan ofzo...quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:26 schreef KrAlex het volgende:
Gaat die IF Dzagoev meer waard worden dan de 17K die hij nu is? Anders koop ik er een stuk of 5 in.
Laagste BIN op de PS3 is nu 15.000 en dat in 4-1-2-1-2. Staan er nu stuk of 6 in mn watchlist, maar ga denk ik een Ligue 1 team maken van de coins die ik heb.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:33 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
17? Zie hier de meeste rond 12 staan ofzo...
Er zijn nu inderdaad weinig koopjes, wel kan ik nu zonder problemen op de 59e minuut komen. Ik had alleen een Brown voor 2k tot nu toe.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:38 schreef Maver24 het volgende:
Zilveren markt is best wel saai eigenlijk, weinig koopjes , of ik zie ze gewoon niet, haha
alleen Rosinei voor 750 coins was een echte koopje tot nu toe
Denk dat er op de zilveren markt meer pro's aanwezig zijn die weten hoe alles in elkaar zit. Er zijn sowieso al weinig silver packs die geopent worden.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:38 schreef Maver24 het volgende:
Zilveren markt is best wel saai eigenlijk, weinig koopjes , of ik zie ze gewoon niet, haha
Definitiefquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:41 schreef Il-Migliore het volgende:
Geven de online pro boosts die je kan kopen definitieve of tijdelijke boosts?
Open bid...quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:38 schreef Maver24 het volgende:
Neequote:Op maandag 1 oktober 2012 10:47 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Dat is wel goed beginnen aan de dag.
Heb jij trouwens al bericht over die eredivisie bal?
Lees nu dit.quote:
Oud.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Na eten ook nog eens extra moeten betalen voor WC-bezoek
Is het normaal dat je dan pas op Dinsdag je item krijgt?quote:Voor 17:00 uur besteld, levering volgende werkdag
Ja, want op de zondag nacht worden er nooit dingen afgeleverd. Maandag is dan de eerste dag dat alles word gebracht naar de koerier. Daarom bestel ik altijd op ma/di/wo/do anders wacht je vaak langer op je pakket.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:52 schreef GuRBuH het volgende:
Als je op Zondag iets besteld waar dit bij staat:
[..]
Is het normaal dat je dan pas op Dinsdag je item krijgt?
Ik zeg dat open bid heel erg goed werktquote:
oh dat bedoel jequote:Op maandag 1 oktober 2012 10:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zeg dat open bid heel erg goed werkt
Ik heb de afgelopen dagen ook wel wat koopjes gehad, maar dat was vooral 's avonds (behalve die McClean voor 3.6k BIN, die was 's morgens)quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:56 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb heel wat zilveren koopjes gehad toen ik mijn team aan het bouwen was hoor, een Vargas voor 2k, een Kouyate voor 18k (en eentje van 15k gemist doordat de bid knop disabled was), een Odjidja-Ofoe voor 500c, een Almeback voor 3k, Vargas voor 2k, paar Safari's voor <1k, Braziliaanse CDM van Atletico Mineiro wiens naam me ontschoten is voor 200 BIN
Lukt me beter dan golds..
Als je op zondag bestelt dan duurt het net zo langs als op maandag bestellenquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:54 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ja, want op de zondag nacht worden er nooit dingen afgeleverd. Maandag is dan de eerste dag dat alles word gebracht naar de koerier. Daarom bestel ik altijd op ma/di/wo/do anders wacht je vaak langer op je pakket.
Er staat niet "Op een werkdag voor 17:00 besteld, bla bla" dus eigenlijk vind ik het ghey. Had het wel verwacht, daar niet van.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je op zondag bestelt dan duurt het net zo langs als op maandag bestellen
Wat een faalhaas ben jijquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je op zondag bestelt dan duurt het net zo langs als op maandag bestellen
Je begrijpt hem verkeerd. Hij bedoelt dat het resultaat hetzelfde is:quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:14 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Wat een faalhaas ben jijheb al een aantal keer besteld op zondag, kreeg het altijd op de dinsdag. Simpelweg omdat er op zondag vaak niet gewerkt wordt dus niks geleverd kan worden bij DHL/PostNL en al die andere bedrijven die het bezorgen.
Ah, okequote:Op maandag 1 oktober 2012 11:16 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Je begrijpt hem verkeerd. Hij bedoelt dat het resultaat hetzelfde is:
Bestel op Zondag: Dinsdag geleverd.
Bestel op Maandag: Dinsdag geleverd.
Wat was de prijs dan? En wat moest het zijn?quote:
Was het nietquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:23 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wat was de prijs dan? En wat moest het zijn?
Als het ook maar enigszins een reeele prijs was moeten ze het daar gewoon voor verkopen volgens de wet.
Hehe nee 99% korting lijkt me ook niet zo reeelquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:23 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Was het niet93 euro ongeveer
Later stond er 1095
Özil op LCAM en dan een LB van Real Madrid, maar je zal wel alleen Duitsers willen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:36 schreef Drolflap het volgende:
Godver wat speelt dit team fijn.
[ afbeelding ]
Wil denk ik alleen nog de LB veranderen.
geojen statistisen berekeningquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:25 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hehe nee 99% korting lijkt me ook niet zo reeel
Zit de behandeling er op?quote:
Ik zal er is naar kijken bedankt, alleen ik vind reus met zijn snelheid eingelijk wel fijn.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:38 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Özil op LCAM en dan een LB van Real Madrid, maar je zal wel alleen Duitsers willen.
Of CB's omdraaien (of CDMs) en dan Alaba LB.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:46 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Ik zal er is naar kijken bedankt, alleen ik vind reus met zijn snelheid eingelijk wel fijn.
Dan maar een ander laptopje tamperenquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:55 schreef Toefjes het volgende:
Bol.com, wat doe je? Geen laptop![]()
Wel deze snelle boy in mn gratis pakje [ afbeelding ]
Zoveel is 'ie niet waard toch?quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:55 schreef Toefjes het volgende:
Bol.com, wat doe je? Geen laptop![]()
Wel deze snelle boy in mn gratis pakje [ afbeelding ]
Ja, meestal wel.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:52 schreef GuRBuH het volgende:
Als je op Zondag iets besteld waar dit bij staat:
[..]
Is het normaal dat je dan pas op Dinsdag je item krijgt?
Zal ik toch nooit gebruiken, wacht dan wel een dag.quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:05 schreef byah het volgende:
[..]
maar nu niet meer
http://www.nu.nl/internet(...)-van-bestelling.html
Heb m voor 6900 verkocht.quote:
Bedankt, ik ga zeker is kijken naar die Alaba LB optie.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:49 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Of CB's omdraaien (of CDMs) en dan Alaba LB.
Season ticket. Krijg elke maandag een 7500 pack.quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
Krijgen jullie nog daily gifts? En free pack? Rudi, leg eens uit.
Ja want dat is de enige reden waarom mensen in aanmerking komen voor de langstudeerboetequote:
Wowquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:13 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moest toch weer even boven Vandermar komen he.
Adriano is al duur joh, en dat voor zo'n matige backquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:13 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb 2 Adriano's voor 20k? Wat is hij waard dan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Adriano is al duur joh, en dat voor zo'n matige back
LOL! Hoeveel was Kos?quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:13 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hoor, is niet de enigste reden, ik geef er gewoon één, weet er wel meer.quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja want dat is de enige reden waarom mensen in aanmerking komen voor de langstudeerboete
Ga jij je koppie eerst maar eens breken over hoe wij aan free packs komen voordat je je met grote mensen zaken gaat bemoeien.
Ah oké, nice.quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:13 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Season ticket. Krijg elke maandag een 7500 pack.
Geen idee wat ik er mee moet, misschien eens iets leuks makenquote:
27k ofzo. Eerst was hij 18quote:
Ik keek gisteren even, wilde hem misschien in een team, maar goedkoper dan 30k waren ze niet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb 2 Adriano's voor 20k? Wat is hij waard dan.
Hij speelt bij Barca en het is een Braziliaan. Dat maakt hem nog duurderquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Adriano is al duur joh, en dat voor zo'n matige back
Maar hij is in alles slechter dan Marcelo, behalve zijn weak footquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij speelt bij Barca en het is een Braziliaan. Dat maakt hem nog duurder
Is toch niet normaal, die prijzen van IF's.quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik keek gisteren even, wilde hem misschien in een team, maar goedkoper dan 30k waren ze niet.
2e account aanmaken en daar stallen. Over een paar maanden weer inloggen en verkopenquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Geen idee wat ik er mee moet, misschien eens iets leuks maken
[..]
27k ofzo. Eerst was hij 18
Klopt ja, ik heb er nu een voor 28kquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Geen idee wat ik er mee moet, misschien eens iets leuks maken
[..]
27k ofzo. Eerst was hij 18
Is hij zilver of goud?quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:15 schreef fetss het volgende:
Iemand die een dickie advocaat heeft? koop of ruil hem graag!
En inmiddels zit ie al rond de 40kquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:16 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Klopt ja, ik heb er nu een voor 28k
Volgens mij heb ik die wel gezien, ik kijk evenquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:17 schreef fetss het volgende:
[..]
ik dacht goud, maar weet het nu niet meer zeker
Kan me wel beheersen. Zo hou ik mijn aantal coins laag en ga ik niet te veel handelen terwijl ik iets nuttigs moet doenquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
2e account aanmaken en daar stallen. Over een paar maanden weer inloggen en verkopen
zilver, net tegengekomenquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die wel gezien, ik kijk even
Maduroquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:23 schreef JaafkeGB het volgende:
mijn eerste poging ooit tot FUT.
snap er nog niet heel veel van, heb gewoon wat spelers verkocht en ingekocht
iemand nog op/aanmerkingen?
[ afbeelding ]
iedereen is 4-3-3 op pieters en maduro na..
Heitinga, Fer, Emanuelson en de Huntquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:23 schreef JaafkeGB het volgende:
[ afbeelding ]
fer heb ik in de active trade staan (4-2-2-2)quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:25 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Heitinga, Fer, Emanuelson en de Hunt
In Ultimate Team draait veel om snelheid. Je kunt dus Maduro beter vervangen door iemand met een lagere (silver) rating maar meer pace.quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:23 schreef JaafkeGB het volgende:
[ afbeelding ]
heb mijn vd viel, net voor 1600 gekocht op xbox..quote:
ik zocht altijd naar gold players die er voor 150 staan.. verkoop automatisch voor 300+..quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:32 schreef Jimbo het volgende:
Iemand nog wat tips voor een beginner om wat coins te krijgen ? heb nu 1700 maar t wil niet echt opschieten.
heb al proberen mee te doen met die contractjes goedkoop kopen enzo maar dat loopt echt voor geen kut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:34 schreef wieisboos het volgende:
Ik had een Ajax VdWiel voor 1k.. maarja daar kan ik nu ook niet meer bij![]()
Heb nu wel twee vette teams al zeg ik het zelf.. 3-4-1-2
Je laatste team lijkt een beetje op die van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hahahahah rood skkltjequote:Op maandag 1 oktober 2012 12:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je laatste team lijkt een beetje op die van mij
[ afbeelding ]
dat proberen er veelquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:33 schreef JaafkeGB het volgende:
[..]
ik zocht altijd naar gold players die er voor 150 staan.. verkoop automatisch voor 300+..
gaat niet snel maar werkt wel
had em voor 80k gekochtquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:50 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
De goedkoopste BIN RvP. Hebben hier veel mensen een goede investering gedaan
Ik heb hem ook gekocht, gebruik hem eerst zelf wel... Dan merk ik het snel genoeg!quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:52 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb een IF Kosc gekocht ik vraag me af of het een goede investering wordt
Een vroege IF, ik denk het wel.quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:52 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb een IF Kosc gekocht ik vraag me af of het een goede investering wordt
Mertens maakte toch één met buitenkantje schoen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:53 schreef Maver24 het volgende:
Wajoo, ik maakte bijna een goal net zoals Eriksen dit weekend met de buitenkant van de schoen
Haal IF Hernanes danquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je laatste team lijkt een beetje op die van mij
[ afbeelding ]
oh ja lol, ik was even in de war, hahaquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:54 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Mertens maakte toch één met buitenkantje schoen?
Het was gewoon een mooie goal!quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
oh ja lol, ik was even in de war, haha
quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een Benzema op de TP. Wie wat bewaart, die heeft wat
quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:57 schreef Rijst het volgende:
Vinden jullie dit een goed team?
[ afbeelding ]
Fer-Douglasquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:57 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik moet kiezen tussen het duo:
Nigel en Heitinga of Fer en Douglas
in 352. Welke duo zal ik doen?
Ik had zoiets ook in gedachte,quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:00 schreef Rijst het volgende:
[..]![]()
Ik ga voor dit team sparenIk kan de voorhoede al betalen
Richards of Maicon lijken me ook beter ja, verder wel een sexy teamquote:
Cavani + Suarezquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Xavi is deze nacht nog onverwachts verkocht voor 125k, domme Amerikanen. Gister gingen er nog genoeg rond of onder de 100k.
Nu dus nog voor mijn tweede team 125k over, om welke topspeler (max 60k) zou ik een team gaan maken?
Thanks. Sagna vond ik in Fifa 12 ook al goed.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Richards of Maicon lijken me ook beter ja, verder wel een sexy team
Misschien dan maar ff wat ibra inslaan om weer door te verkopen XDquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:52 schreef Tim86 het volgende:
Jezus, Ibra nu al 100k gestegen in een paar dagen..tenminste, ik zag ze voor 230k gaan en nu zijn er bids die daar 100k boven zitten
Exact wat ik net af hebquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:01 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik had zoiets ook in gedachte,
Lavezzi - Remy - Ben Arfa/Menez.
Vooral de vleugels lijken me heldig om mee te spelen. Remy als spits omdat Aguero voorlopig iets te duur is.
Hey, zoiets heb ik vanochtend in Futhead inelkaar gezet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Exact wat ik net af heb![]()
[ afbeelding ]
Fransen/Argentijnen
Dat zou ook kunnen, maar ik wil het ongeveer gelijk verdeeld hebbenquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:07 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Hey, zoiets heb ik vanochtend in Futhead inelkaar gezet.met Mangala in de verdediging en op LB Evra.
Kreeg een mail dat het een fout was en blablabla.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:18 schreef Maver24 het volgende:
mijn bol.com bestelling is nog altijd niet geannuleerd, haha, las dat van iemand hier wel ?
Je zet je snelste aanvaller in het midden en de traagste aan de buitenkant.. ? Ik zou Aimar centraal zetten, Lopez op de flank en Pastore vervangen door iemand anders (of Pastore centraal en Aimar er uit).quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:12 schreef LinQ het volgende:
Ik zit aan het volgende team te denken:
[ afbeelding ]
Iemand nog opmerkingen/aanbevelingen?
Ik ook, 2 zelfs.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kreeg een mail dat het een fout was en blablabla.
Ik verkocht er gister 2 voor 105K.quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:50 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
De goedkoopste BIN RvP. Hebben hier veel mensen een goede investering gedaan
quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:42 schreef GuRBuH het volgende:
Ja rare he omdat iedereen hem discard uit pure walging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |