SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
quote:Op zondag 30 september 2012 23:13 schreef Der_Rudi het volgende:
SIF the king please? Zou wel grappig zijn!
Maduroquote:Op zondag 30 september 2012 23:36 schreef Proxzor het volgende:
Ik zoek een nieuwe CB om naast pepe te staan, sergio ramos is nog een beetje te duur atm
[ afbeelding ]
Als je de coins hebt kun je ook Lahm + Boateng doen. Linken ook met Khedira op het middenveld.quote:Op zondag 30 september 2012 23:36 schreef Proxzor het volgende:
Ik zoek een nieuwe CB om naast pepe te staan, sergio ramos is nog een beetje te duur atm
[ afbeelding ]
EDIT: Verkocht voor 25k BINquote:Op zondag 30 september 2012 23:36 schreef dion_v_k het volgende:
Een klein uur geleden Kaka CM 4-3-3 gekocht voor 14k, met nog 3 minuten te gaan is er al 22k op geboden
Hmm dat word me te krapquote:Op zondag 30 september 2012 23:37 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Als je de coins hebt kun je ook Lahm + Boateng doen. Linken ook met Khedira op het middenveld.
En Neuer op doelquote:Op zondag 30 september 2012 23:37 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Als je de coins hebt kun je ook Lahm + Boateng doen. Linken ook met Khedira op het middenveld.
je naamquote:
Fagbonlahor.quote:Op zondag 30 september 2012 23:41 schreef Anonymous61 het volgende:
nice teampje toch? Vaz Te <3
http://www.futwiz.com/squad/2685
quote:Op zondag 30 september 2012 23:41 schreef Anonymous61 het volgende:
nice teampje toch? Vaz Te <3
http://www.futwiz.com/squad/2685
Jij loopt me een partij te kutten zeg.quote:Op zondag 30 september 2012 23:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[img]http://puu.sh/1abqq/img]
Erg standaard...
Ja idd..quote:Op zondag 30 september 2012 23:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij loopt me een partij te kutten zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onuoha is toch echt RB.quote:Op zondag 30 september 2012 23:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Erg standaard...
Ik kopieer dit ook maar uit zijn futwizje.quote:
Ik heb een mix van Pro League beesten en Braziliaanse beestenquote:Op zondag 30 september 2012 23:46 schreef KrAlex het volgende:
Denk dat mijn volgende team een silver word. De Belgen competitie heeft echt veel pacehoeren.
Vooral die verdedigers spreken me erg aan. Kouyate, Kanu, Almeback en Donk zijn toppers die in elke gold team niet zouden mis staan.
Misschien een leuk hybridje maken met de verdediging van Pro League en de aanval van Premier League.
quote:Op zondag 30 september 2012 23:46 schreef KrAlex het volgende:
Denk dat mijn volgende team een silver word. De Belgen competitie heeft echt veel pacehoeren.
Vooral die verdedigers spreken me erg aan. Kouyate, Kanu, Almeback en Donk zijn toppers die in elke gold team niet zouden mis staan.
Misschien een leuk hybridje maken met de verdediging van Pro League en de aanval van Premier League.
Screentje?quote:Op zondag 30 september 2012 23:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb een mix van Pro League beesten en Braziliaanse beesten
Kouyate en Almeback/Donk moeten sowieso in de verdediging. Zijn wel erg duur maar op termijn zou dat elftal gewoon moeten lukken.quote:
En bizar duur ook.quote:Op zondag 30 september 2012 23:47 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Screentje?dat zou ook een idee kunnen zijn. Wallyson is echt een beest heb ik begrepen.
quote:Op zondag 30 september 2012 23:47 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Screentje?dat zou ook een idee kunnen zijn. Wallyson is echt een beest heb ik begrepen.
Nergens voor nodig dit. Je kan hem ook gewoon KrAlex noemen.quote:Op zondag 30 september 2012 23:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar bedenk beter zelf iets andersis die Kazim niets voor jou? Turks beest.
quote:Op zondag 30 september 2012 23:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nergens voor nodig dit. Je kan hem ook gewoon KrAlex noemen.
Ik heb een haat tegen die neppe Turk. Misschien iets met Kerim Frei, Omer Toprak, Sinan Bolat en Sabri Sarioglu doen.quote:Op zondag 30 september 2012 23:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar bedenk beter zelf iets andersis die Kazim niets voor jou? Turks beest.
Tot?quote:
Ik vind elia maar tegenvallen..quote:Op zondag 30 september 2012 23:50 schreef dion_v_k het volgende:
Waar ik vorig jaar nog een hekel had aan teams met spelers uit de Bundesliga vind ik het dit jaar best tof met Alaba, Reus, Boateng, Elia etc.
Heldquote:Op zondag 30 september 2012 23:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nergens voor nodig dit. Je kan hem ook gewoon KrAlex noemen.
Ultimate Edition of wat?quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 23:53 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi, ik ben Andrej Rendla, 21 jaar en ik doe Frasier Crane na
Holy shit.quote:Op zondag 30 september 2012 23:53 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Andrej Robbenquote:Op zondag 30 september 2012 23:53 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig dat el shaarawy gold is ipv silverquote:Op zondag 30 september 2012 23:55 schreef Tim86 het volgende:
Jammer dat Pogba nu silver is..stats zijn vrij average nu..
quote:Op zondag 30 september 2012 23:55 schreef Tim86 het volgende:
En Nico Lopez ziet er uit als zo'n relturkje die bij het winkelcentrum rondhangt en iedereen uit loopt te dagen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 september 2012 23:55 schreef Tim86 het volgende:
En Nico Lopez ziet er uit als zo'n relturkje die bij het winkelcentrum rondhangt en iedereen uit loopt te dagen
[ afbeelding ]
Ogbonnaquote:Op zondag 30 september 2012 23:59 schreef Anonymous61 het volgende:
iemand gevaarlijke duo italiaanse serie a cb's? chiellini en?
Tzzz watzyou probleem danquote:Op zondag 30 september 2012 23:55 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Dit.quote:
quote:
ofnietquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:05 schreef KrAlex het volgende:
Het is 0:05 waar blijven de goldpacks EA
Die komen pas om 2.00.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:05 schreef KrAlex het volgende:
Het is 0:05 waar blijven de goldpacks EA
Vriend van mij heeft deze. Is wel een puik dingetje.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:02 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Die van jou maakt tenminste geen vliegtuig geluiden
quote:
ik heb alle tijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rijke tata.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:08 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nog geen 2 weken na de release van de web App
Early acces is 1 pack en dit ook, dus 2 packs dan lijkt mequote:Op maandag 1 oktober 2012 00:08 schreef Lindgren. het volgende:
En hoe zit het met de early access dinges? Krijgen we die ook nog? Wat was dat ook alweer voor actie?
Hmmm deze maand al genoeg besteed, misschien koop ik volgende maand wel 1tje.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft deze. Is wel een puik dingetje.
http://www.bol.com/nl/p/m(...)9730190aaab650000411
Ben je ook bezig met managers inslaan?quote:
Ik zit op ongeveer de helft van jou. Lekker bezig manquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:08 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nog geen 2 weken na de release van de web App
Volgende maand gewoon een keer niet naar de hoeren.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:10 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Hmmm deze maand al genoeg besteed, misschien koop ik volgende maand wel 1tje.
Castaignos volgens mij de beste spits in prijs/kwaliteit.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:11 schreef detennismaster het volgende:
Wat een bazenvoorhoede:
[ afbeelding ]
Klopt. Ben nu bezig mijn bazenplan uit te werken. Moet volgende week genoeg coins in het laadje brengen voor een Messi.quote:
Je wilt 2*?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:12 schreef Anonymous61 het volgende:
ik wou cavani kopen tot ik zijn skills zag 3
Ja, echt nietquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Volgende maand gewoon een keer niet naar de hoeren.
Niet echt, maar managers die ik nog niet heb stop ik sowieso in mijn club. Heb alleen Frank de Boer en Michael Laudrup gekocht, jood dat ik ben. Die coachen nu mijn 4321 en 352 teamsquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:10 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ben je ook bezig met managers inslaan?
[ afbeelding ]
Ja en die Cyriac heeft ook leuke stats:quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:12 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Castaignos volgens mij de beste spits in prijs/kwaliteit.
Dit.quote:
Poachter trait ook nog, nicequote:Op maandag 1 oktober 2012 00:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja en die Cyriac heeft ook leuke stats:
[ afbeelding ]
Fitness boeit mij niet want ik zet teams bij elkaar op de bank. Snap nog steeds niet waarom je dat niet doet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet echt, maar managers die ik nog niet heb stop ik sowieso in mijn club. Heb alleen Frank de Boer en Michael Laudrup gekocht, jood dat ik ben. Die coachen nu mijn 4321 en 352 teams
Zit op 12% bij contracten en 20 bij fitness.
Het kan wel eens lastig zijn met meerdere teams, en zilvers die je niet bij bronzes op de bank kan doen enzoquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Fitness boeit mij niet want ik zet teams bij elkaar op de bank. Snap nog steeds niet waarom je dat niet doet.
Ik zorg gewoon dat ik altijd ergens 2 teams van heb.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het kan wel eens lastig zijn met meerdere teams, en zilvers die je niet bij bronzes op de bank kan doen enzo
Heb ik al 100x uitgelegd. Als ik lekker bezig ben met een bepaald team dan wil ik daarmee blijven spelen en dan heb ik geen zin om met een ander team tussendoor te moeten spelen vanwege fitness..al helemaal niet nu je gasten met 88 fitness gewoon 2 wedstrijden rust moet geven om ze fit te krijgen. Als ik mijn fitness omhoog knal dan heb ik aan 1 squad fitness genoeg om alles met 86 op zijn laagst ofzo weer op 99 te krijgen. Die bronze kaartjes kom ik genoeg tegen in packs en zijn vaak toch wel als koopje te vinden..die coins boeien me dan weinig (behalve toen ik geen coins had, maar dat probleem is na dit weekend wel verholpen).quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Fitness boeit mij niet want ik zet teams bij elkaar op de bank. Snap nog steeds niet waarom je dat niet doet.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vanaf vandaag is sowieso alles 2% duurder.
Dat mag je hopen, stiekem hebben ze de prijzen ook nog is verhoogdquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vanaf vandaag is sowieso alles 2% duurder.
Ik kom wel eens wat meer in de knoeiquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zorg gewoon dat ik altijd ergens 2 teams van heb.
Jullie handelen toch ook vooral in golds?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:15 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dit.
Ik heb ongeveer hetzelfde nu: 350.188 coins.
+ ruim 100k op de tradepile en 3 teams.
Wie nu geen winst maakt kan het beste stoppen met FUT
Maar koop je ook echt iets dat je gebruikt?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:18 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Jullie handelen toch ook vooral in golds?
Het is dat ik nog niet echt veel heb getrade, anders had ik ook wel meer gehad dan mijn 200k ofzo van nu.
Ik ben trouwens ook donderdag pas echt begonnen met traden, dus 200k in vier dagen lijkt me top.
Dit heb ik dus ook, ik heb liever een compleet team met wissels zodat je kunt rouleren. Als ik zie dat er iemand <90 fitness is ga ik al wisselen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb ik al 100x uitgelegd. Als ik lekker bezig ben met een bepaald team dan wil ik daarmee blijven spelen en dan heb ik geen zin om met een ander team tussendoor te moeten spelen vanwege fitness..al helemaal niet nu je gasten met 88 fitness gewoon 2 wedstrijden rust moet geven om ze fit te krijgen. Als ik mijn fitness omhoog knal dan heb ik aan 1 squad fitness genoeg om alles met 86 op zijn laagst ofzo weer op 99 te krijgen. Die bronze kaartjes kom ik genoeg tegen in packs en zijn vaak toch wel als koopje te vinden..die coins boeien me dan weinig (behalve toen ik geen coins had, maar dat probleem is na dit weekend wel verholpen).
Best veel in 4 dagenquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:18 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Jullie handelen toch ook vooral in golds?
Het is dat ik nog niet echt veel heb getrade, anders had ik ook wel meer gehad dan mijn 200k ofzo van nu.
Ik ben trouwens ook donderdag pas echt begonnen met traden, dus 200k in vier dagen lijkt me top.
Niks mis mee voor een NL team, al hoop ik dat de verdediging het gaat overleven..die is in verhouding vrij matig en je formatie behoorlijk aanvallend. Ik zou iig Heitinga halen en dan met Boulah - Douglas - Heitinga spelen. Als je straks wat meer coins hebt kan je altijd nog upgradenquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:19 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Mijn team
Iemand tips? Ik moet mijn eerste potje nog spelen en heb nu nog maar 1000 coins.
Nee. Ik heb niks aan meerdere keren dezelfde spelerquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:19 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Maar koop je ook echt iets dat je gebruikt?
Daarom vraag ik ook of je iets koopt dat je gebruikt, zoals spelers voor je eigen team of ben je daar niet mee bezig?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:23 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Nee. Ik heb niks aan meerdere keren dezelfde speler.
is goedquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:24 schreef pascal08 het volgende:
Heeft iemand hier 20k te leen? Betaal het over een uurtje terug.
Ik probeerde om alle streepjes groen te krijgen, met Mathijssen in de verdediging kreeg ik dat meer dan met Vlaar. Is het belangrijk om zoveel mogelijk groene verbindingen te krijgen? Anders koop ik Heitinga welquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niks mis mee voor een NL team, al hoop ik dat de verdediging het gaat overleven..die is in verhouding vrij matig en je formatie behoorlijk aanvallend. Ik zou iig Heitinga halen en dan met Boulah - Douglas - Heitinga spelen. Als je straks wat meer coins hebt kan je altijd nog upgraden
Vertel nou maar gewoon welk leuk dealtje je hebt gespotquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:24 schreef pascal08 het volgende:
Heeft iemand hier 20k te leen? Betaal het over een uurtje terug.
Nee, zolang je individuele chem maar 9 is bij iedere speler.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:26 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
Ik probeerde om alle streepjes groen te krijgen, met Mathijssen in de verdediging kreeg ik dat meer dan met Vlaar. Is het belangrijk om zoveel mogelijk groene verbindingen te krijgen? Anders koop ik Heitinga wel
Nu niet, want mijn team is redelijk compleet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:24 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Daarom vraag ik ook of je iets koopt dat je gebruikt, zoals spelers voor je eigen team of ben je daar niet mee bezig?
IF Buttner kom echt precies 20k te kort.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:26 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Vertel nou maar gewoon welk leuk dealtje je hebt gespot
Pato. Hernandez is trouwens echt een hele goedkope baas.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:27 schreef Anonymous61 het volgende:
ik ga di natale halen 60kdoen of niet doen... pato miss?
IF Buttner voor 200kquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
IF Buttner kom echt precies 20k te kort.
waarom niet di natale? overpriced? wachten?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:29 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Pato. Hernandez is trouwens echt een hele goedkope baas.
Overpriced, zoals bijna elke speler op dit momentquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:29 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
waarom niet di natale? overpriced? wachten?
hmm dan ff op pato bieden @brb ff webapp veel handigerquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:30 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Overpriced, zoals bijna elke speler op dit moment
Hollaquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:31 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is de beste optie voor RCDM? Holla of Vormer?
Ook, maar ik zou voor Pato gaan of voor Hernandez.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:29 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
waarom niet di natale? overpriced? wachten?
Muriel, goedkoop en overpoweredquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:31 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
hmm dan ff op pato bieden @brb ff webapp veel handiger
heb je nog andere suggesties? spits serie A?
Die gozer op CDM in je eerste teamquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:28 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb eigenlijk maar 2 dagen echt fanatiek gehandeld en heb dit eraan overgehouden:
Heb nu nog 55k over en deze teams:
[ afbeelding ]
Kostte me 140k
[ afbeelding ]
Deze kostte me denk ik zo'n 50k.
[ afbeelding ]
Ongeveer 40k
[ afbeelding ]
En dit team kostte me 10k ofzo.
Dus ik denk dat ik ongeveer ook rond de 300k bezit.
Kljestan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die gozer op CDM in je eerste team![]()
Zou echt geniaal zijn als hij woensdag een IF krijgt, maar met al die hattrick's wordt dat wel lastig.quote:
Hij redde je leven? Que?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:35 schreef Anonymous61 het volgende:
Muriel heeft mijn leven gered en door hem 2x toernooi gewonnen pakket en coins
Dus ik koop wel Pato en Miccoli? Serie A dus geen andere sp
quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:38 schreef dion_v_k het volgende:
Wat zijn er toch kneuzen op de markt.
Er staat op de TP een Quintero voor 37,75k - 38k BIN met nog 8 uur te gaan.
Heeft er iemand 37,75k geboden![]()
![]()
Alleen daarom al zou ik hem kopen.quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:40 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
35k inclusief wissels
[ afbeelding ]
34k inclusief een paar wissels (excl. Proto en Kouyate)
[ afbeelding ]
10k inclusief wissels
[ afbeelding ]
18k inclusief 4 wissels ofzo
[ afbeelding ]
155k
Dus heb 252k in teams zitten al. Verder nog 118k in coins, voor ongeveer 22k op de tradepile en een totaal van 41 formatiekaarten om te verkopen als ze wat meer waard zijn
Haha heb season pass en UT edition maar had voor 7500 even pakje gekocht kon het niet latenquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:41 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
wow en nog 2 gouden contract! heb je pakket gekocht of ut edition?
Best wel bizar als je het zo op gaat tellen..had helemaal niet door dat het stiekem al voor zoveel coins was wat ik hadquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:40 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
35k inclusief wissels
[ afbeelding ]
34k inclusief een paar wissels (excl. Proto en Kouyate)
[ afbeelding ]
10k inclusief wissels
[ afbeelding ]
18k inclusief 4 wissels ofzo
[ afbeelding ]
155k
Dus heb 252k in teams zitten al. Verder nog 118k in coins, voor ongeveer 22k op de tradepile en een totaal van 41 formatiekaarten om te verkopen als ze wat meer waard zijn
No life.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Best wel bizar als je het zo op gaat tellen..had helemaal niet door dat het stiekem al voor zoveel coins was wat ik had
Je kan geluk hebben... met nadruk op kanquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Best wel bizar als je het zo op gaat tellen..had helemaal niet door dat het stiekem al voor zoveel coins was wat ik had
Autobuyerquote:
Dat noem ik niet klaarquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:44 schreef Doublepain het volgende:
Zo Eredivisie team klaar, alleen mis ik nog LW, ST en 2 CM... Ik ga ze woensdag halen
Ja, dat heb ik dus ook.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
10kquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:26 schreef dion_v_k het volgende:
Ben bang dat ik IF Rodriguez te duur heb gekocht, 19k.. wel in 4-3-3 formatie.
Ik heb hem in mijn club gezet met de hoop dat hij ooit duurder wordt maar ik vrees het ergste
Hahaha dat ziet er best baas uitquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:45 schreef Tim86 het volgende:
Rijst, blijf je wel FIFA spelen nu Inazuma Eleven Strikers uit is?
[ afbeelding ]
Voor een centrale positie heeft hij echt prima stats, voor op LW ontbrak echt de pace vorig jaar bij zijn IFquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
10khij gaat na woensdag wel stijgen, hij is CAM 4* skills en heel veel beter dan vorig jaar.
Net ook met Lavezzi, ik ben gelukkig niet doorgegaan.. Ik had al een bod van 31K uitgebracht en die mensen gingen door tot 35K.. Terwijl je hem al voor 27/28K buy now hebtquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:45 schreef Confetti het volgende:
Die prestigestrijdjes blijven leuk![]()
Ik dacht even een 5221 manager kaartje te kopen en ze bieden tot 4,000 terwijl er 5 seconden later eentje voor 150 weggaat
Soiweso ga ik overstappen. Bak er niks van deze Fifaquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:45 schreef Tim86 het volgende:
Rijst, blijf je wel FIFA spelen nu Inazuma Eleven Strikers uit is?
[ afbeelding ]
10kquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
10khij gaat na woensdag wel stijgen, hij is CAM 4* skills en heel veel beter dan vorig jaar.
Dat deed ik met Bounce, bazig nummerquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:53 schreef Lindgren. het volgende:
Geen idee waarom, maar ik blijf 'm repeaten.
Ik heb het ook zwaar.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:53 schreef vandermar het volgende:
Over 6 uur alweer op en pas 6 uur in de avond weer thuis
koop het met gevoel.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:51 schreef Proxzor het volgende:
Ik wil een pakje kopen maar ik durf niet
Net sa mekkerje.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:53 schreef vandermar het volgende:
Over 6 uur alweer op en pas 6 uur in de avond weer thuis
Scheelt wel wat coins, maar gezien zijn prijs nu is dat maar een fractie van het geheel..zou het gewoon doen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:56 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Heb dus deze, maar wil m eigenlijk in mn 4-2-2-2 team als CDM. Alleen verneuk ik dan zn waarde denk ik? Of zal dat voor zo'n IF niet zoveel uitmaken?
Houd m in de broek Horatio.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:58 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
dat meen je niet? heb je meer bewijs tijdstip etc
Rest van de week vrijquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb het ook zwaar.Ik moet al om 13:30 beginnen.
Paar daagjes, al heb ik wel FUT12 gespeeld hoor. Wist alleen niet dat er hier zo actief word over gesprokenquote:Op maandag 1 oktober 2012 01:00 schreef Tim86 het volgende:
Houden als je toevallig al een Spaans team had en je genoeg coins hebt, anders verkopen.
En ja je bent wel nieuw, je zit hier net een dag of ben je een kloon..mijn kloonalarm rinkelt wel al de hele dag
Meestal gaat het hier ook meer over randzaken..dat was de afgelopen 4 maanden tenminste het gevalquote:Op maandag 1 oktober 2012 01:00 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Paar daagjes, al heb ik wel FUT12 gespeeld hoor. Wist alleen niet dat er hier zo actief word over gesproken
Ja toen was er ook weinig meer te doen qua FUT.quote:Op maandag 1 oktober 2012 01:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Meestal gaat het hier ook meer over randzaken..dat was de afgelopen 4 maanden tenminste het geval
Nu al een maand een ontzettend leuk topic, daarvoor was het 4 maanden kut...quote:Op maandag 1 oktober 2012 01:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Meestal gaat het hier ook meer over randzaken..dat was de afgelopen 4 maanden tenminste het geval
140 topicsquote:Op maandag 1 oktober 2012 01:05 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nu al een maand een ontzettend leuk topic, daarvoor was het 4 maanden kut...
Dat vermoedde ik al jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 01:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die mensen zijn dom.quote:Op maandag 1 oktober 2012 01:08 schreef StijnDa het volgende:
Mensen die een mooi koopje vernaaien door er 5k overheen te bieden tot net iets boven normaal waarde
XXXX steekt vuurwerk afquote:Op maandag 1 oktober 2012 01:09 schreef Anonymous61 het volgende:
Jongensss oehhh blijf staan anders knalt ie misschien wel!! ohhh pas pas op!! mooi hee!!!!
Ik vind 'm wel leuk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 01:10 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
kutteam, volgens mij kan het zoveel beter, maar ik kan de oplossing niet vinden. Kan het ook makkelijk Eredivisie/Pro League maken maar een hybrid is wel wat leuker.
De voorste 4 wil ik sowieso, iemand?
Van Anholt voor Holla. Rest zo laten. Kanu was vorig jaar bij mij een beest op CDM.quote:Op maandag 1 oktober 2012 01:10 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
kutteam, volgens mij kan het zoveel beter, maar ik kan de oplossing niet vinden. Kan het ook makkelijk Eredivisie/Pro League maken maar een hybrid is wel wat leuker.
De voorste 4 wil ik sowieso, iemand?
Ik zou Maikon Leite op CDM doen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 01:12 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Van Anholt voor Holla. Rest zo laten. Kanu was vorig jaar bij mij een beest op CDM.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 01:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zou Maikon Leite op CDM doen.WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2012 01:14 schreef Anonymous61 het volgende:
holy shit maikon leite 500k fifa 12 150k
Dan verneuk je dat ook weer zeker?quote:Op maandag 1 oktober 2012 01:12 schreef Anonymous61 het volgende:
Ik heb mijn ulti verpest maarja komt goed want krijg elke week pakket en nog psn cards voor me bday
quote:Op maandag 1 oktober 2012 01:14 schreef Anonymous61 het volgende:
holy shit maikon leite 500k fifa 12 150k
quote:Op maandag 1 oktober 2012 01:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zou Maikon Leite op CDM doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee dan sell ik alles en bekijk wat ik het beste kan doenquote:Op maandag 1 oktober 2012 01:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan verneuk je dat ook weer zeker?
Heb me toen een lading van Persies, Falcaos enzo gediscard.quote:Op maandag 1 oktober 2012 01:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Echt fantastisch was dat! Ik moet er nu nog om lachen.
Ik wil wel je Junior Private Banker worden.quote:Op maandag 1 oktober 2012 01:16 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
nee dan sell ik alles en bekijk wat ik het beste kan doen
Junior*?quote:Op maandag 1 oktober 2012 01:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wil wel je Junoir Private Banker worden.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 01:17 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Heb me toen een lading van Persies, Falcaos enzo gediscard.
[ afbeelding ]
Vast niet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 01:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zou die gozer met die 590k gebanned zijn? Dat zou helemaal hilarisch zijn.
Het boeit ons niet vriend.quote:Op maandag 1 oktober 2012 01:25 schreef Anonymous61 het volgende:
wtf mn iphone staat op stil maar ik krijg ineens een timer geluid terwijl me ouders enz slapenfk apple
Vriend zoek je ruzie?quote:Op maandag 1 oktober 2012 01:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het boeit ons niet vriend.
Ga elders spammen.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 01:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het boeit ons niet vriend.
Ga elders spammen.
quote:
Ik quote je ff zodat ik de afbeelding-link krijg.quote:
Elke normale week had Holla een IF gekregen maar nu...quote:Op maandag 1 oktober 2012 01:38 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik quote je ff zodat ik de afbeelding-link krijg.
Tevens krijgt EA het moeilijk qua IFs. ZOveel hattricks
Druk op select danquote:Op maandag 1 oktober 2012 01:46 schreef pascal08 het volgende:
Ik mag niet schelden met k*****, maar wat een kankernummer is dit. Komt elke 20 minuten langs bij FIFA13.
geojen videjoquote:Op maandag 1 oktober 2012 01:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat gebeurd er dan?
Deze is wel chill.
[ ]
Dan slaat hij het nummer over en gaat hij naar de volgendequote:Op maandag 1 oktober 2012 01:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat gebeurd er dan?
Deze is wel chill.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 01:46 schreef pascal08 het volgende:
Ik mag niet schelden met k*****, maar wat een kankernummer is dit.
Gebeurt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 01:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat gebeurd er dan?
Deze is wel chill.
Thanksquote:Op maandag 1 oktober 2012 01:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan slaat hij het nummer over en gaat hij naar de volgende
Ik ben ruig, je weet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 01:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Gebeurt.
Dan skip je het nummer.
Wat een porum.quote:Op maandag 1 oktober 2012 01:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Thanks
Btw, dacht even dat ik Fellaini in m'n pakje had.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |