Als je echt nergens terecht kunt mag je hier wel komen logeren hoorquote:Op zondag 30 september 2012 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik er niet had gewoond, had het me echt koud gelaten wat hij deed. Maar ik moet straks bij hem in bed stappen. Ik heb ook geen tweede dekbed of zo, anders kon ik op de bank. Misschien wel warm aankleden of zo.
Dat is wel chill, maar ik zit eigenlijk met mijn hond.quote:Op zondag 30 september 2012 23:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je echt nergens terecht kunt mag je hier wel komen logeren hoor
Dat gaat een paar dagen goed, daarna gaat het lichaam protesteren. Gok ik zoquote:Op zondag 30 september 2012 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik er niet had gewoond, had het me echt koud gelaten wat hij deed. Maar ik moet straks bij hem in bed stappen. Ik heb ook geen tweede dekbed of zo, anders kon ik op de bank. Misschien wel warm aankleden of zo.
Echt?quote:Op zondag 30 september 2012 23:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, zodra ik dit biertje op heb toch maar eens gaan slapen
Wel een goed idee, anders ben je gesloopt morgen.quote:Op zondag 30 september 2012 23:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, zodra ik dit biertje op heb toch maar eens gaan slapen
Jij en welk leger?quote:Op zondag 30 september 2012 23:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik hang je aan je enkels aan de kapstok, als je niet oppast
Mehh, weet nietquote:
Ooh, heb aan 4 uurtjes slaap wel genoeg hoorquote:Op zondag 30 september 2012 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel een goed idee, anders ben je gesloopt morgen.
Zolang die met mijn katten over weg kan is die ook welkomquote:Op zondag 30 september 2012 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel chill, maar ik zit eigenlijk met mijn hond.
Tegen bankslapen? Ik kan redelijk goed slapen zo.quote:Op zondag 30 september 2012 23:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat gaat een paar dagen goed, daarna gaat het lichaam protesteren. Gok ik zo
Ja, bank is niet zo goed voor de rug enzo hequote:Op zondag 30 september 2012 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Tegen bankslapen? Ik kan redelijk goed slapen zo.
Thanks, ik durf dat echter niet te zeggen. Hij wil met katten spelen.quote:Op zondag 30 september 2012 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zolang die met mijn katten over weg kan is die ook welkom
Hmmm ... Nooit last van gehad eigenlijk.quote:Op zondag 30 september 2012 23:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, bank is niet zo goed voor de rug enzo he
Naja, kan ook zijn dat ik er gevoelig voor benquote:Op zondag 30 september 2012 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm ... Nooit last van gehad eigenlijk.
Ik kan het me wel voorstellen, een maand lang op de bank slapen.quote:Op zondag 30 september 2012 23:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Naja, kan ook zijn dat ik er gevoelig voor ben
Ja, dat is ook niet watquote:Op zondag 30 september 2012 23:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan het me wel voorstellen, een maand lang op de bank slapen.
Vriendin kan de hond kwijt hoor ik net.quote:
Ah mooiquote:Op zondag 30 september 2012 23:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Vriendin kan de hond kwijt hoor ik net.
Ha Giertje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |