Als je echt nergens terecht kunt mag je hier wel komen logeren hoorquote:Op zondag 30 september 2012 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik er niet had gewoond, had het me echt koud gelaten wat hij deed. Maar ik moet straks bij hem in bed stappen. Ik heb ook geen tweede dekbed of zo, anders kon ik op de bank. Misschien wel warm aankleden of zo.
Dat is wel chill, maar ik zit eigenlijk met mijn hond.quote:Op zondag 30 september 2012 23:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je echt nergens terecht kunt mag je hier wel komen logeren hoor
Dat gaat een paar dagen goed, daarna gaat het lichaam protesteren. Gok ik zoquote:Op zondag 30 september 2012 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik er niet had gewoond, had het me echt koud gelaten wat hij deed. Maar ik moet straks bij hem in bed stappen. Ik heb ook geen tweede dekbed of zo, anders kon ik op de bank. Misschien wel warm aankleden of zo.
Echt?quote:Op zondag 30 september 2012 23:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, zodra ik dit biertje op heb toch maar eens gaan slapen
Wel een goed idee, anders ben je gesloopt morgen.quote:Op zondag 30 september 2012 23:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, zodra ik dit biertje op heb toch maar eens gaan slapen
Jij en welk leger?quote:Op zondag 30 september 2012 23:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik hang je aan je enkels aan de kapstok, als je niet oppast
Mehh, weet nietquote:
Ooh, heb aan 4 uurtjes slaap wel genoeg hoorquote:Op zondag 30 september 2012 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel een goed idee, anders ben je gesloopt morgen.
Zolang die met mijn katten over weg kan is die ook welkomquote:Op zondag 30 september 2012 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel chill, maar ik zit eigenlijk met mijn hond.
Tegen bankslapen? Ik kan redelijk goed slapen zo.quote:Op zondag 30 september 2012 23:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat gaat een paar dagen goed, daarna gaat het lichaam protesteren. Gok ik zo
Ja, bank is niet zo goed voor de rug enzo hequote:Op zondag 30 september 2012 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Tegen bankslapen? Ik kan redelijk goed slapen zo.
Thanks, ik durf dat echter niet te zeggen. Hij wil met katten spelen.quote:Op zondag 30 september 2012 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zolang die met mijn katten over weg kan is die ook welkom
Hmmm ... Nooit last van gehad eigenlijk.quote:Op zondag 30 september 2012 23:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, bank is niet zo goed voor de rug enzo he
Naja, kan ook zijn dat ik er gevoelig voor benquote:Op zondag 30 september 2012 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm ... Nooit last van gehad eigenlijk.
Ik kan het me wel voorstellen, een maand lang op de bank slapen.quote:Op zondag 30 september 2012 23:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Naja, kan ook zijn dat ik er gevoelig voor ben
Ja, dat is ook niet watquote:Op zondag 30 september 2012 23:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan het me wel voorstellen, een maand lang op de bank slapen.
Vriendin kan de hond kwijt hoor ik net.quote:
Ah mooiquote:Op zondag 30 september 2012 23:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Vriendin kan de hond kwijt hoor ik net.
Ha Giertje.quote:
Nog steeds bedankt voor je aanbod hoor, maar zij heeft geen andere huisdieren, dat scheelt.quote:
quote:Status Voltooid
Score 8 van de 10 punten
Verstreken tijd 13 minuten.
mijn 2 beste vrienden waren hier en een die had nog nooit op een console gespeeld maar hij deed het nog verdomd goed voor zijn eerste keerquote:
Dat zei hij zodat hij jullie kon verrassen met zijn skills.quote:Op zondag 30 september 2012 23:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn 2 beste vrienden waren hier en een die had nog nooit op een console gespeeld maar hij deed het nog verdomd goed voor zijn eerste keer
Wat zijn dat voor dingen?quote:Op zondag 30 september 2012 23:37 schreef kingtoppie het volgende:
Oeh oeh, weer 8 goed! Wat ben ik goed
[..]
TMI bro, TMI.quote:
nou nee ik ken em al 10 jaar en niet een keer heeft hij op een console gespeeldquote:Op zondag 30 september 2012 23:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zei hij zodat hij jullie kon verrassen met zijn skills.
dudequote:
Ik voeg me bij Knetter. Omdat het kan.quote:
jou wel, kruis is dichtbij voor m he, en je knieholtes ook. Mij kan hij niet aanquote:
Jou ook welquote:Op zondag 30 september 2012 23:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jou wel, kruis is dichtbij voor m he, en je knieholtes ook. Mij kan hij niet aan
Trouble. Lot's of it.quote:Op zondag 30 september 2012 23:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh god, vrouwelijke hormonen in een legertje.. What did I get myself into..
Opgelucht?quote:
You're screwed.quote:Op zondag 30 september 2012 23:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh god, vrouwelijke hormonen in een legertje.. What did I get myself into..
Daar blijf je af.quote:Op zondag 30 september 2012 23:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jou ook wel
Jouw knieholtes zitten nog lager![]()
Red?quote:
ik lach lief en jij smelt lieverdquote:Op zondag 30 september 2012 23:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jou ook wel
Jouw knieholtes zitten nog lager![]()
Ik zal u een compleet verslag toesturen van mijn korte expeditie richting en in het watercloset.quote:
Hell noquote:Op zondag 30 september 2012 23:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik lach lief en jij smelt lieverd
Ik kan u waarheidsgetrouw vermelden dat mijn interesse hiervoor het absolute nulpunt betreft.quote:Op zondag 30 september 2012 23:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zal u een compleet verslag toesturen van mijn korte expeditie richting en in het watercloset.
Neuh.quote:Op zondag 30 september 2012 23:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Juh.. Je was toch Rood/Rossig?
Dame, ik kan toch maar 1 keer smelten! Doe niet zo mal!quote:Op zondag 30 september 2012 23:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik lach lief en jij smelt lieverd
Uhm... Sorry schat maar ik wind jou om mijn vinger, en je zal het nog Fijn vinden ook. Hoe harder je Nee roept hoe liever je het wilquote:
Hoezo dat nou weer? moet iedereen hier op elkaar geilen ofzo?quote:
Ik zal u alleen de essentiele informatie dan verschaffen in een korte samenvatting van +- 1 A4'tje.quote:Op zondag 30 september 2012 23:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan u waarheidsgetrouw vermelden dat mijn interesse hiervoor het absolute nulpunt betreft.
Wat is er met jou aan de hand johquote:Op zondag 30 september 2012 23:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer? moet iedereen hier op elkaar geilen ofzo?
Blufquote:Op zondag 30 september 2012 23:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Uhm... Sorry schat maar ik wind jou om mijn vinger, en je zal het nog Fijn vinden ook. Hoe harder je Nee roept hoe liever je het wil
Bij deze wil ik u vriendelijk, doch dringend verzoeken mij dit document niet te verschaffen.quote:Op zondag 30 september 2012 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zal u alleen de essentiele informatie dan verschaffen in een korte samenvatting van +- 1 A4'tje.
Nou sorry maar iets teveel gescheld met het woord homo en iets te veel geslijm op elkaar. Ik ben dan ook pleitosss.quote:Op zondag 30 september 2012 23:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat is er met jou aan de hand joh
Jij reageert niet als jouzelf.
hihi ik weet dat je een zwak voor mij hebt... I will use itquote:
Lelijke kont.quote:Op zondag 30 september 2012 23:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Eerst Gitaartje en JJH afleiden..
[ afbeelding ]
niemand kan knetter weerstaan ik heb haar een keer ontmoet en ik heb er nachten van wakker gelegenquote:Op zondag 30 september 2012 23:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Uhm... Sorry schat maar ik wind jou om mijn vinger, en je zal het nog Fijn vinden ook. Hoe harder je Nee roept hoe liever je het wil
quote:Op zondag 30 september 2012 23:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij deze wil ik u vriendelijk, doch dringend verzoeken mij dit document niet te verschaffen.
Wat een klein kontje.quote:Op zondag 30 september 2012 23:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Eerst Gitaartje en JJH afleiden..
[ afbeelding ]
Zo gaat het toch altijd hier?quote:Op zondag 30 september 2012 23:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou sorry maar iets teveel gescheld met het woord homo en iets te veel geslijm op elkaar. Ik ben dan ook pleitosss.
Hallo zeg.quote:Op zondag 30 september 2012 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
* kingtoppie zoent fera vol passie
nachtmerries jongenquote:Op zondag 30 september 2012 23:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
niemand kan knetter weerstaan ik heb haar een keer ontmoet en ik heb er nachten van wakker gelegen
Echt niet, ik ben sterk endezo hoor!quote:Op zondag 30 september 2012 23:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi ik weet dat je een zwak voor mij hebt... I will use it
niet bepaaldquote:
In het echt durf je dat echt niet.quote:
Been there, done thatquote:Op zondag 30 september 2012 23:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
niemand kan knetter weerstaan ik heb haar een keer ontmoet en ik heb er nachten van wakker gelegen
quote:Op zondag 30 september 2012 23:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zie nu echt zo'n totaal verbijsterd iemand voor me
Keep dreaming.quote:Op zondag 30 september 2012 23:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zeg je dit om mij uit te dagen het te doen omdat je graag wilt?
Verbijsterd denk ik.quote:Op zondag 30 september 2012 23:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat zal jij raar kijken als hij dat doet als hij je ziet
Dat wordt een blauw ook voor KT dan denk ikquote:Op zondag 30 september 2012 23:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat zal jij raar kijken als hij dat doet als hij je ziet
is goed schatjequote:Op zondag 30 september 2012 23:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Echt niet, ik ben sterk endezo hoor!
How considerate.quote:Op zondag 30 september 2012 23:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee dan doe ik het maar niet... Voel me dan net een aanrander.
Hell no, ik wil blijven leven.quote:Op zondag 30 september 2012 23:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Verbijsterd denk ik.Hij mag het proberen hoor.
en daarna krijgt ie een knietje?quote:Op zondag 30 september 2012 23:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Verbijsterd denk ik.Hij mag het proberen hoor.
Ik doe niet aan dat soort geweld.quote:Op zondag 30 september 2012 23:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat wordt een blauw ook voor KT dan denk ik
No violence policy.quote:Op zondag 30 september 2012 23:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hell no, ik wil blijven leven.
Of ze zoent hem vol overgave terug, duiken samen het bed in, maken een kindje, gaan trouwen en leven dan nog lang en gelukkigquote:Op zondag 30 september 2012 23:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat wordt een blauw ook voor KT dan denk ik
Je kijkt te veel filmsquote:Op zondag 30 september 2012 23:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of ze zoent hem vol overgave terug, duiken samen het bed in, maken een kindje, gaan trouwen en leven dan nog lang en gelukkig
Arme Kaneel..quote:Op zondag 30 september 2012 23:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of ze zoent hem vol overgave terug, duiken samen het bed in, maken een kindje, gaan trouwen en leven dan nog lang en gelukkig
Net een Disney film.quote:Op zondag 30 september 2012 23:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed van jou. Maar soms moet je wel dingen durven.quote:Op zondag 30 september 2012 23:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben een berekenend type, ik zou dat nooit uit het niets doen.
Nee dan moeten er nog sprekende dieren bij.quote:
Ted.quote:Op zondag 30 september 2012 23:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dan moeten er nog sprekende dieren bij.
Misschien wel leuk om Winnie the pooh jullie te laten trouwen
Moedig je mij nu aan?quote:Op zondag 30 september 2012 23:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed van jou. Maar soms moet je wel dingen durven.
(niet dat ik je nu aanmoedig of zo)
of een chick flickquote:
Nu pas?quote:
Met betrekking tot andere aspecten in je leven wel ja.quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 23:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die regelt het vrijgezellenfeest van KT
Furry much?quote:Op zondag 30 september 2012 23:58 schreef kingtoppie het volgende:
Winnie the pooh... Jezus ik zie het al helemaal voor me dat ik later een vriend heb die standaard in zo een pak rondloopt...
Beterschap.quote:
Ik snap de boodschap welquote:Op zondag 30 september 2012 23:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Met betrekking tot andere aspecten in je leven wel ja.
ik ook niet eigenlijkquote:Op zondag 30 september 2012 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap de boodschap wel
Ik weet alleen wel perfect aan te voelen wanneer ik iemand kan zoenen.
Nooit afgewezen dit dat
Is ook niet moeilijk eigenlijk.quote:Op zondag 30 september 2012 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap de boodschap wel
Ik weet alleen wel perfect aan te voelen wanneer ik iemand kan zoenen.
Nooit afgewezen dit dat
Slaap lekker Gitaartje.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, ik ga eens slapen
Trusten ya'll
Vertel het maar aan tante Fera.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:00 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
dankje, maar heb morgen een probleem..
Ik zit er nog weleens naast andersquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Is ook niet moeilijk eigenlijk.Ik weet dat ook altijd.
slaap lekkerquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, ik ga eens slapen
Trusten ya'll
high five terugquote:
Jij bent acteur? Cameraman? Regisseur?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:02 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
ik moet morgen op de set staan voor een nieuwe film.
acteurquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent acteur? Cameraman? Regisseur?
Bekend?quote:
haha wat?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus alles wat je tegen mij zei was gelogen?
Ben jij Jack Wouterse?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:04 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
daar doe ik geen uitlatingen over.. Ik doe daarnaast ook modellenwerk..
Is goed hoor, snap ik wel.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:04 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
daar doe ik geen uitlatingen over.. Ik doe daarnaast ook modellenwerk..
Ja snap ik ook wel, met die kut series in nederlandquote:
Oké.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:06 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
nee, ik ben 18 jaar.. Niet ergens in de 50
quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja snap ik ook wel, met die kut series in nederland
(sorry, niet persoonlijk opnemen dit)
haha ik was vorige week nog druk met acteren voor een serie die volgende maand uitkomt.. Meer zeg ik niet.. XDquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja snap ik ook wel, met die kut series in nederland
Koud is lekkerder. Maar ik leg het weer weg, moet iets overblijven voor de hond.quote:
Ik keek net ook in de koelkast naar leftovers. Maar vrijdag soep, en gister en vandaag geen fatsoenlijk warm eten. Dus niets...quote:
Sure, why the hell not.quote:
Soep is toch wel chill?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik keek net ook in de koelkast naar leftovers. Maar vrijdag soep, en gister en vandaag geen fatsoenlijk warm eten. Dus niets...
Frituur even aan zettenquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik keek net ook in de koelkast naar leftovers. Maar vrijdag soep, en gister en vandaag geen fatsoenlijk warm eten. Dus niets...
Middernacht snacken.quote:
Kusjes.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:11 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik ga maar slapen in de hoop dat ik morgen beter ben. Welterusten allemaal!!!!
Dat valt te verklaren door gebruik van de 'quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Waarom komt dit zo sarcastisch over
Beterschap en slaap lekker!quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:11 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik ga maar slapen in de hoop dat ik morgen beter ben. Welterusten allemaal!!!!
Met jouw baan snap ik dat wel eigenlijk. Ben je ook vaak 's nachts op.quote:
Zal ik je maar niet gewoon niet zoenen dan?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat valt te verklaren door gebruik van de '' in combinatie met een overduidelijk onverschillige houding.
Die honderd en nog wat kilometer tussen ons zorgen daar wel voor.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zal ik je maar niet gewoon niet zoenen dan?
Ja, slaap bijna nooit voor een uur of 3quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Met jouw baan snap ik dat wel eigenlijk. Ben je ook vaak 's nachts op.
Nou nou, die aantrekkingskracht die ik voel, mwaowahhhhquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Die honderd en nog wat kilometer tussen ons zorgen daar wel voor.
sexksen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:06 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
nee, ik ben 18 jaar.. Niet ergens in de 50
I'd like to see that.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou nou, die aantrekkingskracht die ik voel, mwaowahhhh
Ben zo bij je.
Gevonden!quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Die honderd en nog wat kilometer tussen ons zorgen daar wel voor.
Nee, dat zou ik echt niet doen. Serieus niet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou ik niet, denk dat je me gewoon onder de brug laat slapen
Hey chick.quote:
Tussen jou en je ex in dan?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik echt niet doen. Serieus niet.
We hebben twee banken lieveschat.quote:
Ik zit op een paar kilometer verder door rijden en heb wel een bank over voor je hoorquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou ik niet, denk dat je me gewoon onder de brug laat slapen
Sexy foto van je bewbs, jwz.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:19 schreef Mirojack het volgende:
ik moet even een plaatje op me prof doen. Iemand briliante ideeën?
Dankje dankje, fijne heerquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit op een paar kilometer verder door rijden en heb wel een bank over voor je hoor
quote:
Was ooit wel anders.quote:
Niks hoor, ik loop te kutten.quote:
Dat mag je geloven.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mweh, ik geloof dat er wel een kern van waarheid in zit.
Nee.quote:
Dank je.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik vind dat Fera en Kaneel wel een kansje verdienen samen
Kaneel is tof, Fera ken ik niet maar lijkt me ook tof.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik vind dat Fera en Kaneel wel een kansje verdienen samen
Mag ook weleens gezegd wordenquote:
Dat klinkt al lief.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kaneel is tof, Fera ken ik niet maar lijkt me ook tof.
Dus ik keur dit goed
Awww ...quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mag ook weleens gezegd worden
Kaneel is een toffe gast, en jij bent ook een leuk meisje enzo..
We willen je ook wel de grond in stampen, maar dan liegen we..quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww ...Jullie maken mij echt vaak verlegen.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
We willen je ook wel de grond in stampen, maar dan liegen we..
Maar ik meende dus wat ik zeiquote:
Hier ben ik het wel mee eensquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar ik meende dus wat ik zei
Fuck de rest, fuck die jaloerse pubers die op je geilen en alles.. Gewoon doen wat je hart je ingeeft
Mee eensquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fuck de rest, fuck die jaloerse pubers die op je geilen en alles.. Gewoon doen wat je hart je ingeeft
Er is niemand die mij wat misgunt hoor, maar thanks.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dank je schat.quote:
En ik ben het er mee eens dat ik eens een rekening moet komen openen bij jouquote:
Ze zeggen het niet openlijk nee, maar er zijn er genoeg die jaloers zijn op Kaneel hoorquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Er is niemand die mij wat misgunt hoor, maar thanks.
Hmmm, ik snap wat je bedoeld, denk ik. Ik krijg er niet echt wat van mee of zo.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze zeggen het niet openlijk nee, maar er zijn er genoeg die jaloers zijn op Kaneel hoor
Er is vast wel weer een keer een meet bij mijquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En ik ben het er mee eens dat ik eens een rekening moet komen openen bij jou
quote:
Ik zie het omdat manquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm, ik snap wat je bedoeld, denk ik. Ik krijg er niet echt wat van mee of zo.
Gossie tochquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:43 schreef GSbrder het volgende:
Reken je op een warm welkom, krijg je dit.
Kritiek en uitgelachen worden.
/ktmode
Nee, ik vond je opmerking leuk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:43 schreef GSbrder het volgende:
Reken je op een warm welkom, krijg je dit.
Kritiek en uitgelachen worden.
/ktmode
Jaja, mensen, het is wat.quote:
quote:
FYI, ik nam het initiatief in deze, hij is eigenlijk heel netjes gebleven.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zie het omdat man
Ik had ook wel iets van:
[ afbeelding ]
Maar goed, hij was te snel en de rest te traag
Had ik ook wel verwacht stiekemquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:45 schreef Fera het volgende:
[..]
FYI, ik nam het initiatief in deze, hij is eigenlijk heel netjes gebleven.
Jaloers op kaneel?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze zeggen het niet openlijk nee, maar er zijn er genoeg die jaloers zijn op Kaneel hoor
Vind ik knap eigenlijk, hoe je dat had kunnen voorspellen. Ik zag het zelf niet eens aankomen.quote:
Hoezo kennen, hij heeft Fera gescoord.. Of zij hem, whatever..quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jaloers op kaneel?
Dan ken je kaneel niet...
Hmm, komt negatief over in deze zin, ik bedoel het positief:
Iedereen die kaneel kent, gunt kaneel heel veel![]()
Nou, 't hele gebeuren niet, maar dat jij en niet hij het initiatief zou nemenquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Vind ik knap eigenlijk, hoe je dat had kunnen voorspellen. Ik zag het zelf niet eens aankomen.
Ahwquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoezo kennen, hij heeft Fera gescoord.. Of zij hem, whatever..
Is er iets gebeurt ja? Met tongen enzo? Vuurwerk?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoezo kennen, hij heeft Fera gescoord.. Of zij hem, whatever..
Ook daar ben ik benieuwd naar eigenlijk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, 't hele gebeuren niet, maar dat jij en niet hij het initiatief zou nemen
Goed zo king, details willen wequote:Op maandag 1 oktober 2012 00:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is er iets gebeurt ja? Met tongen enzo? Vuurwerk?
Onder welke steen lag jij?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is er iets gebeurt ja? Met tongen enzo? Vuurwerk?
Kak.quote:
Ik heb vrij snel door hoe mensen zijn als ik ze gezien heb, en ik heb Kaneel dus ontmoet een aantal weken/maanden terug.. Ik wist dat hij wat netter was en alles..quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook daar ben ik benieuwd naar eigenlijk.
We zijn geen stel ...quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kak.
Da's dan geen cadeau voor het nieuwe paar.
Ah zo, je kent hem al.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb vrij snel door hoe mensen zijn als ik ze gezien heb, en ik heb Kaneel dus ontmoet een aantal weken/maanden terug.. Ik wist dat hij wat netter was en alles..
Helaas, dat heeft de Fok!-kliek al zo besloten. Vanaf nu zijn jullie een paarquote:
Netter?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb vrij snel door hoe mensen zijn als ik ze gezien heb, en ik heb Kaneel dus ontmoet een aantal weken/maanden terug.. Ik wist dat hij wat netter was en alles..
Graagquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moet ik alles voorkauwen? Koop voortaan Olvarit ofzo
quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moet ik alles voorkauwen? Koop voortaan Olvarit ofzo
Hemeltje.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Helaas, dat heeft de Fok!-kliek al zo besloten. Vanaf nu zijn jullie een paar.
Geen idee op basis van wat, soit.
Nog meer?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Graag.
En neem jij even wat kalmeringspillen, plaatjesdraaiert.
Spannend hèquote:
Nee, jullie gaan te snel.quote:
Je hebt me doorquote:
Nee, zorgwekkend.quote:
Nee we geinen maar wat johquote:
Laat me gewoon lekker stuiterennnnnn zo m'n bed in straks..quote:
Je maakt het er niet beter op zo. Voor Kaneel of Feraquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee we geinen maar wat joh
Ik weet van Kaneel een beetje hoe 't zit, no worries, geen gepush
Oh, zeker.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Laat me gewoon lekker stuiterennnnnn zo m'n bed in straks..
Whut. Nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee we geinen maar wat joh
Ik weet van Kaneel een beetje hoe 't zit, no worries, geen gepush
M'n rechterhand bedoel je?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, zeker.
Maar vind je vriendin dat net zo fijn als jij?
Geen idee.quote:
Daar was ik al bang voor.quote:
Niks bijzonders, gewoon dat het voorlopig is zoals 't is..quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niks bijzonders, gewoon dat het voorlopig is zoals 't is..
quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:59 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Je had echt beter je klep kunnen houden.
Hoezo, dit is wat de buitenwereld weet, wat jullie weten hoeft niet bij ons bekend te zijn etc..quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:59 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Je had echt beter je klep kunnen houden.
Nee, maar ... Laat ook maar.quote:Op maandag 1 oktober 2012 01:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoezo, dit is wat de buitenwereld weet, wat jullie weten hoeft niet bij ons bekend te zijn etc..
Dit soort dingen zijn niet echt jouw ding hè?quote:Op maandag 1 oktober 2012 01:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoezo, dit is wat de buitenwereld weet, wat jullie weten hoeft niet bij ons bekend te zijn etc..
Je hebt gewoon teveel gezegd, laten we het daar op houden.quote:Op maandag 1 oktober 2012 01:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik kan het ook niet zo best uitleggen nee..
Zie dmquote:Op maandag 1 oktober 2012 01:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt gewoon teveel gezegd, laten we het daar op houden.
Wel lekker, gevuld speculaas.quote:Op maandag 1 oktober 2012 01:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oi, die halve Gevulde Speculaas opeten was niet slim
Ja, dat wel..quote:
Inderdaad een beetje dom van je.quote:Op maandag 1 oktober 2012 01:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, dat wel..
Maar niet als
- Diabetes
- Binnen aanzienlijke tijd slapen
- Al hyper bent
Gewoon beetje insuline bijspuiten je weet zelf.quote:Op maandag 1 oktober 2012 01:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, dat wel..
Maar niet als
- Diabetes
- Binnen aanzienlijke tijd slapen
- Al hyper bent
Ik spuit geen Insulinequote:Op maandag 1 oktober 2012 01:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon beetje insuline bijspuiten je weet zelf.
Hmm of is mijn reactie ronduit beledigend..? Niet zo bedoelt overigens
Pillennnn hard gaan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 01:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik spuit geen Insuline
Ik slik pillen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |