Okequote:Op zondag 30 september 2012 23:25 schreef Tamashii het volgende:
Heb de link verwijderd, maakt in principe niks uit voor je verhaal.
Dat laatste zinnetje is zo onsamenhangend met de rest van je verhaal.quote:Ik vraag me echter af wat dit doet met onze relatie. Ik merk dat het tussen ons beide meer gaat om de seks, dan de relatie. Hij zegt de laatste tijd minder dat hij van me houdt en ik merk dat hij vaker weg is en later thuis komt.
Dit begrijp ik niet helemaal.quote:Op zondag 30 september 2012 23:20 schreef tijdelijkaccount_100 het volgende:
Vanavond kwam hij thuis met zweepje en handboeien en zei dat hij het wat spannender wou.
[..]
We hebben het nu een paar keer gedaan, maar ik zou nu toch wel eens de grenzen willen opzoeken.Dit begint namelijk saai te worden.
Het gaat eigenlijk om de laatste zin, ja. We doen het nu al een tijdje, maar wat zijn de effecten op lange termijn? Ik zoek gewoon mensen die er ervaring mee hebben.quote:Op zondag 30 september 2012 23:28 schreef NanKing het volgende:
Ik snap niet precies waar je advies over zoekt? Over het feit hoe om te gaan met sm in een relatie, en de effecten hier van?
Of gaat het alleen over het laatste zinnetje?
[..]
Dat laatste zinnetje is zo onsamenhangend met de rest van je verhaal.
Mooie post. Kan me er helemaal in vinden.quote:Op zondag 30 september 2012 23:34 schreef Sunnywout het volgende:
Ik ga er maar even van uit dat je serieus bent, al vind ik je OP een beetje vreemd.
Ikzelf heb met mijn vriend al een tijdje SM. Nu is het door onze homoseksuele relatie natuurlijk misschien anders, maar ik deel het toch maar.
We hadden er last van dat we variatie misten. Ons ritueel was wakker worden, goedemorgen zeggen, onze dag hebben, seks hebben en daarna slapen. Dus zochten we iets om onze relatie neiuw leven in te blazen. We vonden ons antwoord bij SM. Het gaf ons nieuwe dingen om uit te proberen en te ontdekken.
Onze relatie is er beter op geworden. We begrijpen elkaar meer, zijn opener en het geeft ons meer afwisseling.
Je merkt dat hij vaker weg is en later thuis komt?quote:Ik vraag me echter af wat dit doet met onze relatie. Ik merk dat het tussen ons beide meer gaat om de seks, dan de relatie. Hij zegt de laatste tijd minder dat hij van me houdt en ik merk dat hij vaker weg is en later thuis komt.
Ik denk dat het geval dat hij minder zegt van je te houden en minder thuis is compleet losstaat van de sm die jullie doen, misschien is die sm voor hem wel een manier om te proberen weer een goede connectie te krijgen.quote:Op zondag 30 september 2012 23:30 schreef tijdelijkaccount_100 het volgende:
[..]
Het gaat eigenlijk om de laatste zin, ja. We doen het nu al een tijdje, maar wat zijn de effecten op lange termijn? Ik zoek gewoon mensen die er ervaring mee hebben.
Bedoelend?quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:15 schreef Isthea het volgende:
Domme vraag misschien, maar heb jij jouw bevindingen hierover al met hem besproken?
Ben zelf ook bekend met SM, maar sommige van mijn bedpartners zagen het alleen maar als machtspelletje en niet zozeer als iets wat je samen doet.
Precies dit.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:19 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik denk dat het geval dat hij minder zegt van je te houden en minder thuis is compleet losstaat van de sm die jullie doen
Kijk,neurtraal en toch informatief antwoord. Chapeau! TS doe je voordeel ermee.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:21 schreef jeroen25 het volgende:
Als ik het verhaal van TS goed begrijp dan is ze bang dat haar vriend minder interesse in haar als persoon heeft en dat dit misschien te maken heeft met dat ze met SM zijn begonnen.
Ik denk dat daar weinig algemeens over te zeggen valt en dat je dat ook niet zonder meer op jullie relatie kunt betrekken.
Het beste bespreek je dit met je vriend en vertel je hem over je zorgen.
quote:Op zondag 30 september 2012 23:20 schreef tijdelijkaccount_100 het volgende:
Vanavond kwam hij thuis met zweepje en handboeien en zei dat hij het wat spannender wou. Ik schrok stiekem een beetje.
Dit komt tegenstrijdig over, tenzij u bedoelde te zeggen dat u die avond een aantal sessies gedaan heeft. Maar goed, los daarvan: als jullie beide hier achterstaan dan zie ik niet wat het probleem is (tenzij hij steeds extremer wil en u niet, want dan wordt het wel een probleem). Anyway, bespreek de kwestie goed zou ik zeggen.quote:Op zondag 30 september 2012 23:20 schreef tijdelijkaccount_100 het volgende:
Ik zal verder niet op de details in gaan, maar het was eigenlijk best lekker. Iets dat ik nooit van mezelf verwacht had, omdat ik er altijd van gegruweld heb. We hebben het nu een paar keer gedaan, maar ik zou nu toch wel eens de grenzen willen opzoeken.Dit begint namelijk saai te worden.
Waarom zou je je wel zorgen moeten maken als je geen "lieve" seks meer hebt?quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:00 schreef ondeugend het volgende:
Natuurlijk kun je terug..
Tenminste als jullie naast BDSM ook nog 'lieve' seks bedrijven is er niets om je zorgen over te maken.
Dan gewoon lekker blijven ontdekken en hoef je ook niet terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |