abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117448640
Hallo mede-FOK!kers,

Voor dit topic heb ik even een kloon aangemaakt, want ik wil dit niet in mijn PH hebben.

Ik heb dit topic geopend omdat ik graag wat serieus advies wil hebben omtrend de relatie met mijn vriend. Ik heb hem 4 jaar geleden leren kennen (ik ben 25 en hij is 29) en inmiddels wonen we samen. Mijn vriend en ik zijn inmiddels 4 jaar samen. Hij heeft me op seksgebied veel laten ontdekken en is steeds een stap verder gegaan. Vanavond kwam hij thuis met zweepje en handboeien en zei dat hij het wat spannender wou. Ik schrok stiekem een beetje. Op zich hebben we een erg krachtige relatie, en we kunnen veel van elkaar hebben. Maar dit is toch wel iets dat ik nooit van hem had verwacht. Affijn, ik zei dat ik het goed vond, omdat ik ergens toch ook wel een beetje nieuwsgierig was naar hoe het is om SM seks te hebben.

Ik zal verder niet op de details in gaan, maar het was eigenlijk best lekker. Iets dat ik nooit van mezelf verwacht had, omdat ik er altijd van gegruweld heb. We hebben het nu een paar keer gedaan, maar ik zou nu toch wel eens de grenzen willen opzoeken.Dit begint namelijk saai te worden.

Veel mensen verafschuwen het, maar we zouden graag een keer extreme SM seks willen. We hebben inmiddels latex kleding gekocht op internet, maar we willen het niet thuis doen. We willen voor ons beiden er een speciale dag/nacht van maken, en het nooit meer vergeten. Op internet zijn we de website ... tegen gekomen. Het lijkt ons ontzettend gaaf om dit een keer te doen. We willen graag een vakantiehuisje huren.

Ik vraag me echter af wat dit doet met onze relatie. Ik merk dat het tussen ons beide meer gaat om de seks, dan de relatie. Hij zegt de laatste tijd minder dat hij van me houdt en ik merk dat hij vaker weg is en later thuis komt.

Ik zou graag serieuze reacties willen, trollen doe je maar ergens anders.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tamashii op 30-09-2012 23:24:57 ]
pi_117448960
Heb de link verwijderd, maakt in principe niks uit voor je verhaal.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_117449090
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:25 schreef Tamashii het volgende:
Heb de link verwijderd, maakt in principe niks uit voor je verhaal.
Oke
pi_117449142
Ik snap niet precies waar je advies over zoekt? Over het feit hoe om te gaan met sm in een relatie, en de effecten hier van?
Of gaat het alleen over het laatste zinnetje?
quote:
Ik vraag me echter af wat dit doet met onze relatie. Ik merk dat het tussen ons beide meer gaat om de seks, dan de relatie. Hij zegt de laatste tijd minder dat hij van me houdt en ik merk dat hij vaker weg is en later thuis komt.
Dat laatste zinnetje is zo onsamenhangend met de rest van je verhaal.
ijs_beer fan!
pi_117449150
quote:
5s.gif Op zondag 30 september 2012 23:20 schreef tijdelijkaccount_100 het volgende:
Vanavond kwam hij thuis met zweepje en handboeien en zei dat hij het wat spannender wou.

[..]

We hebben het nu een paar keer gedaan, maar ik zou nu toch wel eens de grenzen willen opzoeken.Dit begint namelijk saai te worden.
Dit begrijp ik niet helemaal.
Hoi.
pi_117449282
quote:
11s.gif Op zondag 30 september 2012 23:28 schreef NanKing het volgende:
Ik snap niet precies waar je advies over zoekt? Over het feit hoe om te gaan met sm in een relatie, en de effecten hier van?
Of gaat het alleen over het laatste zinnetje?

[..]

Dat laatste zinnetje is zo onsamenhangend met de rest van je verhaal.
Het gaat eigenlijk om de laatste zin, ja. We doen het nu al een tijdje, maar wat zijn de effecten op lange termijn? Ik zoek gewoon mensen die er ervaring mee hebben.
pi_117449355
Ik kocht op de eerste date handboeien voor mijn vriendin. Dus het valt wel mee.

Oh en ik lees net dat jullie beide het idee hebben dat het meer om de sex gaat.. tja, dan geef je zelf al de conclusie. Je kunt best 'harde' sex hebben zonder dat het slecht is voor de relatie. Als beide personen er van genieten is het juist goed voor de relatie..

Maar als je het idee hebt dat het jullie beide meer om de sex gaat kun je beter individueel op ontdekkingstocht gaan (of een sexrelatie met hem beginnen, wat je eigenlijk dus al een soort van hebt).

Trouwens: Handboeien (die verkopen ze bij de V&D ook gewoon) en een zweepje i.c.m. latex kleding 'extreem' noemen is niet echt extreem. No offence.
pi_117449436
Ik lees morgen eventuele reacties, want ik meot nu echt slapen :7
pi_117449463
Ik bedoelde jouw laatste zinnetje, beetje krom verwoord, sorry.
Voel je je verward omdat je dingen doet en van dingen geniet wat je eerder niet als normaal had gezien, of niet voor mogelijk hield?
ijs_beer fan!
pi_117449529
Ik ga er maar even van uit dat je serieus bent, al vind ik je OP een beetje vreemd.

Ikzelf heb met mijn vriend al een tijdje SM. Nu is het door onze homoseksuele relatie natuurlijk misschien anders, maar ik deel het toch maar.

We hadden er last van dat we variatie misten. Ons ritueel was wakker worden, goedemorgen zeggen, onze dag hebben, seks hebben en daarna slapen. Dus zochten we iets om onze relatie neiuw leven in te blazen. We vonden ons antwoord bij SM. Het gaf ons nieuwe dingen om uit te proberen en te ontdekken.

Onze relatie is er beter op geworden. We begrijpen elkaar meer, zijn opener en het geeft ons meer afwisseling.
Hoi.
pi_117449648
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:34 schreef Sunnywout het volgende:
Ik ga er maar even van uit dat je serieus bent, al vind ik je OP een beetje vreemd.

Ikzelf heb met mijn vriend al een tijdje SM. Nu is het door onze homoseksuele relatie natuurlijk misschien anders, maar ik deel het toch maar.

We hadden er last van dat we variatie misten. Ons ritueel was wakker worden, goedemorgen zeggen, onze dag hebben, seks hebben en daarna slapen. Dus zochten we iets om onze relatie neiuw leven in te blazen. We vonden ons antwoord bij SM. Het gaf ons nieuwe dingen om uit te proberen en te ontdekken.

Onze relatie is er beter op geworden. We begrijpen elkaar meer, zijn opener en het geeft ons meer afwisseling.
Mooie post. Kan me er helemaal in vinden.
Ik denk overigens niet dat het anders is in een homo relatie tov een hetero relatie.
ijs_beer fan!
pi_117451752
Als ik het verhaal van TS goed begrijp dan is ze bang dat haar vriend minder interesse in haar als persoon heeft en dat dit misschien te maken heeft met dat ze met SM zijn begonnen.

Ik denk dat daar weinig algemeens over te zeggen valt en dat je dat ook niet zonder meer op jullie relatie kunt betrekken.

Het beste bespreek je dit met je vriend en vertel je hem over je zorgen.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_117453061
quote:
Je merkt dat hij vaker weg is en later thuis komt?
Dat klinkt sowieso al slecht.... Alsof jullie niks om elkaars leven bekommeren.

Maarja ik zou de relatie belangrijker vinden dat sowieso.... Probeer eens een activiteitje buiten seks om erbij te gooien.. Ff ouderwets een drankje doen in een cafetje...
Rustig aan.
pi_117460006
Domme vraag misschien, maar heb jij jouw bevindingen hierover al met hem besproken?

Ben zelf ook bekend met SM, maar sommige van mijn bedpartners zagen het alleen maar als machtspelletje en niet zozeer als iets wat je samen doet.
pi_117463641
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:30 schreef tijdelijkaccount_100 het volgende:

[..]

Het gaat eigenlijk om de laatste zin, ja. We doen het nu al een tijdje, maar wat zijn de effecten op lange termijn? Ik zoek gewoon mensen die er ervaring mee hebben.
Ik denk dat het geval dat hij minder zegt van je te houden en minder thuis is compleet losstaat van de sm die jullie doen, misschien is die sm voor hem wel een manier om te proberen weer een goede connectie te krijgen.

Op de langere termijn doet het hetzelfde als gewone seks, heb je het beide daarin erg naar je zin dan is het goed voor je relatie, zit er wat fout of scheef dan kan het zelfs heel erg veel kwaad doen voor je relatie.

Het lijkt me verstandig als je praat met je partner, zeker als je aan sm wil doen is het vrij belangerijk te weten wat er in de ander omgaat. Maar ook zonder je seksleven erbij te betrekken is dat belangerijk, doe leuke dingen met elkaar, in bed, maar zeer zeker ook daarbuiten. Heb je twijvels, gooi ze dan eens in de groep(praat met je partner).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_117463834
quote:
6s.gif Op maandag 1 oktober 2012 12:15 schreef Isthea het volgende:
Domme vraag misschien, maar heb jij jouw bevindingen hierover al met hem besproken?

Ben zelf ook bekend met SM, maar sommige van mijn bedpartners zagen het alleen maar als machtspelletje en niet zozeer als iets wat je samen doet.
Bedoelend?
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_117468023
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 14:19 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik denk dat het geval dat hij minder zegt van je te houden en minder thuis is compleet losstaat van de sm die jullie doen
Precies dit.

Praat er gewoon over met hem. Wij kunnen wel gaan zeggen hoe goed of slecht SM allemaal wel niet is voor je relatie, maar daar gaat je situatie niet van veranderen, of wel?
pi_117652443
ik zou eerst werken aan het vertrouwen in jullie relatie aangezien sm daarom draait. Als hij al minder thuis is. Heeft hij wel diepgaande interesse in jou als persoon ?
hi there good people
pi_117656701
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:21 schreef jeroen25 het volgende:
Als ik het verhaal van TS goed begrijp dan is ze bang dat haar vriend minder interesse in haar als persoon heeft en dat dit misschien te maken heeft met dat ze met SM zijn begonnen.

Ik denk dat daar weinig algemeens over te zeggen valt en dat je dat ook niet zonder meer op jullie relatie kunt betrekken.

Het beste bespreek je dit met je vriend en vertel je hem over je zorgen.
Kijk,neurtraal en toch informatief antwoord. Chapeau! TS doe je voordeel ermee.
pi_117667108
quote:
5s.gif Op zondag 30 september 2012 23:20 schreef tijdelijkaccount_100 het volgende:
Vanavond kwam hij thuis met zweepje en handboeien en zei dat hij het wat spannender wou. Ik schrok stiekem een beetje.
quote:
Ik zal verder niet op de details in gaan, maar het was eigenlijk best lekker. Iets dat ik nooit van mezelf verwacht had, omdat ik er altijd van gegruweld heb. We hebben het nu een paar keer gedaan, maar ik zou nu toch wel eens de grenzen willen opzoeken.Dit begint namelijk saai te worden.
Dit komt tegenstrijdig over, tenzij u bedoelde te zeggen dat u die avond een aantal sessies gedaan heeft. Maar goed, los daarvan: als jullie beide hier achterstaan dan zie ik niet wat het probleem is (tenzij hij steeds extremer wil en u niet, want dan wordt het wel een probleem). Anyway, bespreek de kwestie goed zou ik zeggen.
pi_117668735
Ik denk dat jullie nu een weg zijn ingegaan waarin je niet meer terug kunt. Beide hebben de wereld van SM ontdekt en willen verder experimenteren. Ik denk dat als je er mee zou stoppen, de nieuwsgierigheid naar wat er nog meer is alleen maar sterker wordt. Dit zou een probleem kunnen worden binnen de relatie.

Jullie hebben een gezamelijke interesse in SM. Als je deze interesse verder uitbouwd kan dit alleen maar in het voordeel zijn van je relatie. Om meer duidelijkheid te hebben wat je van elkaar verwacht en wil in de SM moet je namelijk met elkaar praten. Laat dit nu het belangrijkste zijn in een goede relatie...

Succes met jullie ontdekkingstocht in de wereld van de SM. Wellicht komen we elkaar een keer tegen.
  zondag 7 oktober 2012 @ 02:00:55 #22
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_117680974
Natuurlijk kun je terug..
Tenminste als jullie naast BDSM ook nog 'lieve' seks bedrijven is er niets om je zorgen over te maken.

Dan gewoon lekker blijven ontdekken en hoef je ook niet terug.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_117727698
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 02:00 schreef ondeugend het volgende:
Natuurlijk kun je terug..
Tenminste als jullie naast BDSM ook nog 'lieve' seks bedrijven is er niets om je zorgen over te maken.

Dan gewoon lekker blijven ontdekken en hoef je ook niet terug.
Waarom zou je je wel zorgen moeten maken als je geen "lieve" seks meer hebt?
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 8 oktober 2012 @ 12:51:16 #24
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_117728048
Is het niet een goed idee om het eerst met hem zelf te bespreken?
Kaleidoscopiklimax
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 14:03:34 #25
386288 Telefooncel
Call me maybe.
pi_117772776
Ik vroeg me altijd af sm leuk was, word ook maar eens tijd om t te proberen.

Lieve seks heb je meestal als je verliefd bent dacht ik?
Dames staan in de rij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')