Voortbestaan kan heel erg goed als de mensheid absoluut niet samen werkt, dus stelling verworpen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Voortbestaan kan alleen maar als de mensheid samen werkt. Als we vervallen in individualisme vormen we een grote set eenlingen in plaats van één grote samenwerkende entiteit.
Seks.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:02 schreef Rafeiro het volgende:
Meh ik wil slapen, maar zit vol met stress (morgen sollicitatiegesprek).
Iemand nog tips? Pak hangt klaar en blabla, maar meer voor het goed slapen.
Mijn schouders verkrampen nu echt al van de stress
En ja ik wil deze baan dus echt erg graag
Geluk maak je zelf.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:03 schreef benzin het volgende:
Maar eigenlijk maakt het voortbestaan van de wereld/mensheid me niet zoveel uit. Ik wil vooral zelf gewoon een beetje geluk. Dat is alles wat ik wil.
Zorg ervoor dat je het bedrijf Googlet zodat je meer weet en bereid een paar vragen voor voor als ze je vragen of jij nog vragen hebt. Je komt dat echt over als iemand die de baan wil en goed is voorbereid.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:02 schreef Rafeiro het volgende:
Meh ik wil slapen, maar zit vol met stress (morgen sollicitatiegesprek).
Iemand nog tips? Pak hangt klaar en blabla, maar meer voor het goed slapen.
Mijn schouders verkrampen nu echt al van de stress
En ja ik wil deze baan dus echt erg graag
Egoïsme is ook een slecht iets. Maar wel menselijk, dusja valt niet echt in je goed doen goed krijgen straatje.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:03 schreef benzin het volgende:
Maar eigenlijk maakt het voortbestaan van de wereld/mensheid me niet zoveel uit. Ik wil vooral zelf gewoon een beetje geluk. Dat is alles wat ik wil.
Hij heeft het de hele tijd over de mensheid, waarom haal je dan de aarde erbij? Daar gaat het niet over en Benzin heeft gewoon gelijk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Voortbestaan kan heel erg goed als de mensheid absoluut niet samen werkt, dus stelling verworpen.
Voortbestaan van de Aarde that is, de mensheid is vluchtig en niet relevant voor het voortbestaan.
Ik ben bijna altijd goed, sta altijd voor mensen klaar en ben er altijd voor aan het zorgen dat dingen soepel lopen. Ik vind niet dat ik egoïstisch ben, ik vind dat ik dat beetje geluk verdiend heb.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Egoïsme is ook een slecht iets. Maar wel menselijk, dusja valt niet echt in je goed doen goed krijgen straatje.
Ze geven je toch veel liefde terug?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:07 schreef Samzz het volgende:
Ik help katten. Die krengen doen alleen nooit iets voor mij. Ze willen niet eens beter worden
.
Ik gaf daarvoor al aan dat ik wat dat betreft uit mezelf redeneerde en mijn eigen 'ideaal' voor de wereld. Maar dat het ook onrealistisch is en niet iets wat ik perse ter vervanging van het nu wil en het gewoon loslaat om te leven in het nu. Het was dus anders bedoelt dan dat jij nu leest.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft het de hele tijd over de mensheid, waarom haal je dan de aarde erbij? Daar gaat het niet over en Benzin heeft gewoon gelijk.
Individualisme is niet goed voor een kuddedier.
Ik zie dat heel anders, nu wat?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben bijna altijd goed, sta altijd voor mensen klaar en ben er altijd voor aan het zorgen dat dingen soepel lopen. Ik vind niet dat ik egoïstisch ben, ik vind dat ik dat beetje geluk verdiend heb.
Je hebt recht op een mening.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zie dat heel anders, nu wat?
Egoisme is niet aardig he.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:03 schreef benzin het volgende:
quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben bijna altijd goed, sta altijd voor mensen klaar en ben er altijd voor aan het zorgen dat dingen soepel lopen. Ik vind niet dat ik egoïstisch ben, ik vind dat ik dat beetje geluk verdiend heb.
Gelukkig mag dat dan weer wel in jouw utopie.quote:
Ik speel fucknothingquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
spelen jullie nog wordfeut of drawsomething
Ik?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:09 schreef debeterebob het volgende:
Waarom zou je de aarde willen redden per se?
Met gedachten schaadt je niemand. Goed doen gaat puur om je acties waarbij andere mensen gevolgen merken van wat je doet. Je moet andere mensen goed behandelen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Gelukkig mag dat dan weer wel in jouw utopie.
Of ook niet? Mag je ook alleen goede dingen denken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |