Hahaquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik weet het :":( anders had ik niet zoveel kledingstukken met bloemen
oeeee leeeeeeeeeukquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:20 schreef Bloempje. het volgende:
Werkelijk, wtf:
[ afbeelding ]
Wie draagt dat nou serieus?
tofquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:20 schreef Bloempje. het volgende:
Werkelijk, wtf:
[ afbeelding ]
Wie draagt dat nou serieus?
quote:
Ik ookquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:09 schreef Omdatappel het volgende:
Ik heb echt onwijze kledingkoopdrang, maar het mag nietttt.
herkenbaarrrrquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:09 schreef Omdatappel het volgende:
Ik heb echt onwijze kledingkoopdrang, maar het mag nietttt.
Wat leukquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
herkenbaarrrr
13 oktober ga ik winkelen
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:10 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ookIk mag alleen het mooie blauwe bloesje kopen, omdat ik dat toch al wilde en mijn Harry Potter box niet doorging
.
Nice.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
herkenbaarrrr
13 oktober ga ik winkelen
Niet haten jongen. Ik heb al zat kleding eigenlijkquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:11 schreef Woelrat het volgende:
Harry Potter-box?
Nou, kleding of `magisch` sprookje `dat je meeneemt in een wereld vol toverkunst en avontuur`. Ik knal die kleding. En dat zeg ik zelfs als jongen!
JA, ik ook!quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat leuk
Ik ben alle kleding die ik had een beetje zatIk heb al jaren ongeveer hetzelfde aan. Ik wil allemaal nieuws
Mooie bloesjes en vestjes en shirtjes zonder heel veel print en toffe leggings en broeken en laarzen en ohjee.
Insert haters gonna hate.jpg.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:11 schreef Woelrat het volgende:
Harry Potter-box?
Nou, kleding of `magisch` sprookje `dat je meeneemt in een wereld vol toverkunst en avontuur`. Ik knal die kleding. En dat zeg ik zelfs als jongen!
Ja, maar hij was niet leverbaar meerquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Waarom ging de HP box niet door?
Die wilde je toch al suuuperlang?
[..]
Nice.
Ik heb een hele leuke webshop gevonden, waar ik stiekem al weer over jurkjes zit te kwijlen.
Niets kopen, beloofd.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat leuk
Ik ben alle kleding die ik had een beetje zatIk heb al jaren ongeveer hetzelfde aan. Ik wil allemaal nieuws
Mooie bloesjes en vestjes en shirtjes zonder heel veel print en toffe leggings en broeken en laarzen en ohjee.
quote:
adfiedgknnbgujsvquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, maar hij was niet leverbaar meerHoop dat ie alsnog nog een keer komt.
Eigenlijk moet het dan wel. Toch? Als het mooie dingen zijn, die ik vast nog heel lang zal dragenquote:
Ja echtquote:
Daarom, oude kleertjes naar leger des heils of polen of een ander arm land en de kast vullen met nieuwe dingetjes.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Eigenlijk moet het dan wel. Toch? Als het mooie dingen zijn, die ik vast nog heel lang zal dragen.
Inloopkast heb ik alquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:13 schreef Omdatappel het volgende:
Zullen we met z'n drieën de loterij winnen en onszelf dan trakteren op duizenden kledingstukken, inclusief inloopkast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |