Als je zo bent, en je hebt zo'n hoog IQ. Dan moet je toch ook kunnen snappen dat je op alle vlakken meer succes kunt hebben als je ook wat aan je voorkomen doet? Ze snappen toch zelf ook wel dat ze er debiel bij lopen?quote:Op zondag 30 september 2012 22:57 schreef Apuleius het volgende:
Dat WIL je niet zijn. Je bent het, of niet.
Hipsters. nuff said.quote:Op zondag 30 september 2012 22:57 schreef Apuleius het volgende:
Dat WIL je niet zijn. Je bent het, of niet.
Dus iedereen die er niet als een door hun moeder geklede kleuter bijloopt is een meeloper?quote:Op zondag 30 september 2012 22:58 schreef Kyubey het volgende:
Sommigen geven niets om hun uiterlijk of willen geen meeloper zijn.
Gr gr
Dat ten eerste waarschijnlijk niet. Bovendien hebben ze denk ik gewoon geen interesse in dat soort dingen en/of geen zicht op hoe ze het zouden kunnen verbeteren.quote:Op zondag 30 september 2012 23:00 schreef kiezer het volgende:
[..]
Als je zo bent, en je hebt zo'n hoog IQ. Dan moet je toch ook kunnen snappen dat je op alle vlakken meer succes kunt hebben als je ook wat aan je voorkomen doet? Ze snappen toch zelf ook wel dat ze er debiel bij lopen?
Einstein had 7 pakken. Alle 7 precies hetzelfde. Zo hoefde hij er niet over na te denken wat ie aan moest trekken. Liep dus eigenlijk ook voor lul, wist het best, maar het kon hem niet schelen.quote:Op zondag 30 september 2012 23:00 schreef kiezer het volgende:
[..]
Als je zo bent, en je hebt zo'n hoog IQ. Dan moet je toch ook kunnen snappen dat je op alle vlakken meer succes kunt hebben als je ook wat aan je voorkomen doet? Ze snappen toch zelf ook wel dat ze er debiel bij lopen?
Nu wil ik wel een foto van jou zien.quote:Op zondag 30 september 2012 23:00 schreef kiezer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 september 2012 23:01 schreef kwiwi het volgende:
Niet iedereen wil met de massa meegaan. Zij zijn gewoon nog zichzelf, vind ik juist leuk.
Geen last, ik snap gewoon niet hoe zulke 'slimme' mensen niet inzien dat ze zo falen met uiterlijke verzorging/zichzelf kleden.quote:Op zondag 30 september 2012 23:01 schreef saaw het volgende:
[..]
Dat ten eerste waarschijnlijk niet. Bovendien hebben ze denk ik gewoon geen interesse in dat soort dingen en/of geen zicht op hoe ze het zouden kunnen verbeteren.
Ieder zn hobby toch, waarom heb jij er last van?
Dan zijn het geen nerds.quote:Op zondag 30 september 2012 23:02 schreef Plantagehouder het volgende:
De meeste nerds zijn overigens niet echt slim.
Blablabla. Het gaat niet om hoe je er van jezelf uitziet, maar om hoe je jezelf verzorgt en kleedt.quote:Op zondag 30 september 2012 23:02 schreef SomePerson het volgende:
[..]
Nu wil ik wel een foto van jou zien.
Misschien vind ik jouw kleding wel belachelijk?quote:Op zondag 30 september 2012 23:04 schreef kiezer het volgende:
[..]
Blablabla. Het gaat niet om hoe je er van jezelf uitziet, maar om hoe je jezelf verzorgt en kleedt.
Het interesseert ze gewoon niet.quote:Op zondag 30 september 2012 23:03 schreef kiezer het volgende:
[..]
Geen last, ik snap gewoon niet hoe zulke 'slimme' mensen niet inzien dat ze zo falen met uiterlijke verzorging/zichzelf kleden.
volgens mij gaat het er in het leven toch echt om wat voor persoon je bent maar goedquote:Op zondag 30 september 2012 23:04 schreef kiezer het volgende:
[..]
Blablabla. Het gaat niet om hoe je er van jezelf uitziet, maar om hoe je jezelf verzorgt en kleedt.
Het is wetenschappelijk aangetoond dat mensen die goed gekleed zijn, serieuzer genomen worden en meer succes op de werkvloer hebben. Logisch ook.. iemand die erbij loopt als een 14-jarige met HEMA-kleding van z'n moeder kun je op andere vlakken ook moeilijker serieus nemen.quote:Op zondag 30 september 2012 23:02 schreef rhubarbje het volgende:
Omdat het erg moeilijk is om mee te doen met
zo'n debiel spelletje als je het door ziet
wtf maken kleren nou uit als je goed bent in wat je doet
als je over dat soort dingen na gaat denken en de werled echt van een afstand kunt beschouwen word je er fucking depresief van en vergaat alle wil om mee te doen je meteen
Het zal ze vast best een beetje interesseren dat ze uitgelachen worden (ze zijn slim genoeg om dat door te hebben) en dat ze op hun 25e nog steeds geen vriendin hebben.quote:Op zondag 30 september 2012 23:05 schreef saaw het volgende:
[..]
Het interesseert ze gewoon niet.
Is een beetje zoals je afvragen waarom jij zo faalt in kernfysica.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |