Ondergewaardeerde Disneyfilmquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:00 schreef DragonFodder het volgende:
Frank en frey. Ik heb me de tranen uit mijn kop gejankt.
Dat kan ik niet beoordelen, ik was 4. Maar hij heeft toen behoorlijk wat indruk op me gemaakt.quote:
Nooit meer gekeken?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:19 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat kan ik niet beoordelen, ik was 4. Maar hij heeft toen behoorlijk wat indruk op me gemaakt.
Nee, maar ik krijg er spontaan weer zin in. Inhet engels heet hij the fox and the hound, toch?quote:
Das ook de eerste die ik me kan herinneren. Ik was toen 8, maar dat zou dan heten dat ik voor mijn 8ste niet in de bios ben geweest? Ik zou het niet meer weten...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:27 schreef The_Substitute het volgende:
De Kleine Zeemeermin was mijn eerste.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee, maar ik krijg er spontaan weer zin in. Inhet engels heet hij the fox and the hound, toch?
Dat gebeurd al snel als je het HD-plaatje post met een hogere resolutie.quote:
Mijnes ookquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:27 schreef The_Substitute het volgende:
De Kleine Zeemeermin was mijn eerste.
De dvd resolutie gaat dan ook niet hoger.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:32 schreef The_Substitute het volgende:
Disney-indoctrinatie.
[..]
Dat gebeurd al snel als je het HD-plaatje post met een hogere resolutie.
Ik weet niet of dat oud is of niet. Het lijkt zo oud en als ik dan naar me neefje kijk die dit jaar 7 word... die is al tig keer geweest... (komt dan ook wel door zijn vader/mijn broer... die ook graag tekenfilms kijkt een naar de bios gaatquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:55 schreef wyccie het volgende:
Pas op je 8e? Dat is toch een prima leeftijd?
Ik werd meegenomen door iemand anders dan mijn moeder, anders was mijn eerste keer pas toen ik 15 was.
Wij ook niet, de eerste beste film die ik me kan herinneren die ik daarna gezien heb is Mortal kombat en die is van 6 jaar later...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:58 schreef wyccie het volgende:
Misschien ben ik niet zo representatief. Wij hadden ook gewoon geen geld voor dat soort dingen.
Tijdloze klassieker, was geweldig bij de eerste meetquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wij ook niet, de eerste beste film die ik me kan herinneren die ik daarna gezien heb is Mortal kombat en die is van 6 jaar later...
Ze zijn rond die film begonnen met het echt controleren van leeftijden bij films... en toen mocht ik er niet alleen heen... Belachelijk... 16 jaar of ouder...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:03 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Tijdloze klassieker, was geweldig bij de eerste meet
Terecht,quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ze zijn rond die film begonnen met het echt controleren van leeftijden bij films... en toen mocht ik er niet alleen heen... Belachelijk... 16 jaar of ouder...
I know... zo lang het tegen mij is, dan is het terechtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |