Ik heb zoveel flava dat ik nu misselijk ben.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:22 schreef picodealion het volgende:
Ik wist niet dat jij ook die leipe mocro flavor hebt.
Echt... ik dacht dat die baby'tjes dat zelf maakten...quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:21 schreef picodealion het volgende:
Fopspenen worden ook door volwassenen gemaakt.
Oh ik dacht door kleine beertjes aan de loopband met een kwastje in hun pootjes.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:21 schreef picodealion het volgende:
Fopspenen worden ook door volwassenen gemaakt.
Nee die heb ik allemaal gekocht om balwarmers voor me te haken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:23 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh ik dacht door kleine beertjes aan de loopband met een kwastje in hun pootjes.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:25 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee die heb ik allemaal gekocht om balwarmers voor me te haken.
Lekker he, als ze zo onder je balzakken met hun kwastjes kietelen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:25 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee die heb ik allemaal gekocht om balwarmers voor me te haken.
Lego is cool. Ik heb op zolder ook nog een klein dorpje staan. Met trein natuurlijk, want tjoektjoeke tuuut tuuut!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:12 schreef sorcees het volgende:
Forever young![]()
Ben helemaaal into speelgoed, nu kan ik het betalen en heb ik er de ruimte voor, de kinderen zijn het huis uit en kijken er niet naar om, nu is alles voor mij, en mijn vrouw heeft er ook vrede mee.
Zij kijkt series, ik kijk films, speel met Lego en sport heel veel.
Hopelijk duurt het nog even voordat er kleinkinderen komen.
O ja, er blijft ook nog heel veel tijd over voor elkaar.
Werk je ook nog?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:12 schreef sorcees het volgende:
Forever young![]()
Ben helemaaal into speelgoed, nu kan ik het betalen en heb ik er de ruimte voor, de kinderen zijn het huis uit en kijken er niet naar om, nu is alles voor mij, en mijn vrouw heeft er ook vrede mee.
Zij kijkt series, ik kijk films, speel met Lego en sport heel veel.
Hopelijk duurt het nog even voordat er kleinkinderen komen.
O ja, er blijft ook nog heel veel tijd over voor elkaar.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:17 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Lego is cool. Ik heb op zolder ook nog een klein dorpje staan. Met trein natuurlijk, want tjoektjoeke tuuut tuuut!
Haterz gonna hatequote:
Legoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:17 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Lego is cool. Ik heb op zolder ook nog een klein dorpje staan. Met trein natuurlijk, want tjoektjoeke tuuut tuuut!
Kan die 5x om een kartonnen doos ja?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Lego![]()
Heb samen met mijn oom een complete treinset van Lego gekocht. Treinset kan na (vele) uitbreidingen inmiddels het huis 5x rond![]()
Wel 100xquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:52 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Kan die 5x om een kartonnen doos ja?
Op dinsdag 2 oktober 2012 12:19 schreef Sands het volgende:
FT?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:28 schreef sorcees het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 2 oktober 2012 12:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Werk je ook nog?
[..]
Ja, FT, op dit moment dus ook.
Bedankt voor de ongevraagde info.quote:
* Do not believe *quote:
Dat je toch nog de tijd heb om 2394 films te zienquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Vorig jaar ook nog een tijd 60 uur...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |