quote:Op zondag 30 september 2012 21:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hebt toch een wankermotor of niet dan.
Ik raakte een beetje opgewonden.quote:Op zondag 30 september 2012 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
De kans dat er vermalen beest in zit is groot, ja.
Seks is vies en lekker tegelijkquote:
Zo voel ik me wel eigenlijk.quote:
Leuk onderwerp. Tis alleen alweer een beetje lang geleden, begin te vergeten hoe dat wasquote:Op zondag 30 september 2012 21:41 schreef Samzz het volgende:
Laten we het over seks hebben, dan loopt het zo weer storm.
Je hebt toch wel meer "relaties" gehad Faxman?quote:Op zondag 30 september 2012 21:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo voel ik me wel eigenlijk.
Maar ik ben het niet1 Weekje 'geluk' had, ook al was er totaal geen klik.
Jij gaat weer wat te snel in het onderwerp denk ik.quote:Op zondag 30 september 2012 21:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wacht maar heloef, jouw dag komt nog wel en dan schreeuw je het van alle daken!
Jij ook al? Ik weet er ook niks meer van.quote:Op zondag 30 september 2012 21:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Leuk onderwerp. Tis alleen alweer een beetje lang geleden, begin te vergeten hoe dat was
karrewatsquote:Op zondag 30 september 2012 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij gaat weer wat te snel in het onderwerp denk ik.
[ afbeelding ]
Dus jij denkt dat het voor arme Heloef nog heul lang gaat duren?quote:Op zondag 30 september 2012 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij gaat weer wat te snel in het onderwerp denk ik.
[ afbeelding ]
Slaap lekker Evie en veel plezier morgen!quote:Op zondag 30 september 2012 21:46 schreef Evie het volgende:
[..]
karrewatsik ga het bedje in! Have fun!
Het wordt Evie wat te heet onder de voeten geloof ik?quote:Op zondag 30 september 2012 21:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Maar niet op FOK!, anders komt Kaneel met een taart.quote:Op zondag 30 september 2012 21:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Seks is vies en lekker tegelijk![]()
Wacht maar heloef, jouw dag komt nog wel en dan schreeuw je het van alle daken!
quote:Op zondag 30 september 2012 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik weet er ook niks meer van.
Dan doe ik het op fb.quote:Op zondag 30 september 2012 21:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar niet op FOK!, anders komt Kaneel met een taart.
Trusten Eviequote:Op zondag 30 september 2012 21:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat voor taart?quote:Op zondag 30 september 2012 21:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Die aanhalingstekens omschrijven het eigenlijk al wel. Iets van een maand, wat eigenlijk niks was, niks gebeurd ookquote:Op zondag 30 september 2012 21:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt toch wel meer "relaties" gehad Faxman?
Hmz plezier is denk ik een lastig ietsquote:Op zondag 30 september 2012 21:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Slaap lekker Evie en veel plezier morgen!
Evie's wekker staat op 5 uurquote:Op zondag 30 september 2012 21:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het wordt Evie wat te heet onder de voeten geloof ik?
Slaap ze Evie
Voor jou? Of bedoel je het onderwerpquote:
Uiteraardquote:Op zondag 30 september 2012 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is seks met jou zo leuk dan?
Komt wel, johquote:Op zondag 30 september 2012 21:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo voel ik me wel eigenlijk.
Maar ik ben het niet1 Weekje 'geluk' had, ook al was er totaal geen klik.
Het is als fietsen, je verleert het nietquote:Op zondag 30 september 2012 21:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Leuk onderwerp. Tis alleen alweer een beetje lang geleden, begin te vergeten hoe dat was
En de kaarsen mag je niet uitblazen.quote:Op zondag 30 september 2012 21:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |