Ja dat was fijn.quote:Op zondag 30 september 2012 21:28 schreef Samzz het volgende:
WT voerde me gewoon altijd dronken zodat we lekker konden kletsen over spoorlijnen en treintypes.
Bij mij ontschoot het ook in ene jaquote:Op zondag 30 september 2012 21:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, die informatie was me ontschoten
Bloed en leer is ook geen succesverhaalquote:Op zondag 30 september 2012 21:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien was haar tampon verzadigd dan. Hoe doet dat het op leer?
Een echte schipper vaart ook over de... uh...quote:
oevers van de hel.quote:Op zondag 30 september 2012 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een echte schipper vaart ook over de... uh...
Oiquote:Op zondag 30 september 2012 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
The valley of the shadow of death.quote:Op zondag 30 september 2012 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je op een gegeven moment een beetje moet opstaan omdat anders je billen vies worden.quote:Op zondag 30 september 2012 21:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met hoeveel bar ga je tekeer op de pot?
De kans dat er vermalen beest in zit is groot, jaquote:Op zondag 30 september 2012 21:38 schreef heloef het volgende:
[..]
The valley of the shadow of death.
Of dat wanneer je een beetje achterover gaat hangen je alles zo in het gat sprietstquote:Op zondag 30 september 2012 21:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat je op een gegeven moment een beetje moet opstaan omdat anders je billen vies worden.
Seks?quote:Op zondag 30 september 2012 21:41 schreef Samzz het volgende:
Laten we het over seks hebben, dan loopt het zo weer storm.
Dan heb ik niks meer te meldenquote:Op zondag 30 september 2012 21:41 schreef Samzz het volgende:
Wacht. Jij haalt er sprietsen bij ok.quote:Op zondag 30 september 2012 21:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of dat wanneer je een beetje achterover gaat hangen je alles zo in het gat sprietst
Hm Bossche term denk ikquote:Op zondag 30 september 2012 21:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wacht. Jij haalt er sprietsen bij ok.
Da's al veel te lang geleden.quote:Op zondag 30 september 2012 21:41 schreef Samzz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |