Dat dus.quote:Op zondag 30 september 2012 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Los daarvan, het is niet heel sterk om een compliment te maken door andere af te zeiken. Of het nu in het voordeel of nadeel is van de één of ander.
Hoeft niet, voor hetzelfde geld was die vraag simpelweg nooit eerder in je opgekomen, vandaar dat ik het vroegquote:Op zondag 30 september 2012 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik dat wist, dan zou ik hier niet dit gesprek voeren, denk je wel?
Ik heb ooit een fantastisch gesprek gehad over metrolijnen.quote:Op zondag 30 september 2012 21:28 schreef Samzz het volgende:
WT voerde me gewoon altijd dronken zodat we lekker konden kletsen over spoorlijnen en treintypes.
Pff 13 in een dozijn fabrieksluchtjesquote:Op zondag 30 september 2012 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook geen rits mannen gehad, hoor. Ik heb vier relaties gehad die allemaal gigantisch mislukt zijn ook nog.
[..]
Als ik dat wist, dan zou ik hier niet dit gesprek voeren, denk je wel?
[..]
Nee, sorry niet mijn favo geur wanneer het de boventoon heeft. Ik ben dol op geuren als Boss Bottled, One Million van Paco Rabanne en de ultieme favoriet, Polo Black van Ralph Lauren.
Vroeger ging ik ook veel drinken om me los te voelen. Nu probeer ik dat zonder (met gematigd succesquote:Op zondag 30 september 2012 21:28 schreef Samzz het volgende:
WT voerde me gewoon altijd dronken zodat we lekker konden kletsen over spoorlijnen en treintypes.
Het is vast mogelijkquote:Op zondag 30 september 2012 21:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoeft niet, voor hetzelfde geld was die vraag simpelweg nooit eerder in je opgekomen, vandaar dat ik het vroeg
Wat doe je er aan om je zelfvertrouwen te herstellen?
Denk je dat het mogelijk is?
quote:Op zondag 30 september 2012 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb ooit een fantastisch gesprek gehad over metrolijnen.
Niet met WT maar goed.
Ik zou dat geen 13 in een dozijn luchtjes noemen... Maar goed, maakt ook niet uit. Ik vind dat lekker.quote:Op zondag 30 september 2012 21:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pff 13 in een dozijn fabrieksluchtjes
Wacht maar tot je me een keertje meet.... ik zal m'n vanilleluchtje dragen
Dat was eigenlijk een grapjequote:Op zondag 30 september 2012 21:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vroeger ging ik ook veel drinken om me los te voelen. Nu probeer ik dat zonder (met gematigd succes![]()
)
*kwijl*quote:Op zondag 30 september 2012 21:30 schreef Evie het volgende:
De volgende die kwijlt.. die gebruik ik als pleeborstel!
Wat eeuwig zonde van de Louboutinsquote:Op zondag 30 september 2012 21:30 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heef in haar rok gescheten.
Focus je anders op haar decolleté.quote:Op zondag 30 september 2012 21:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ow heloef, mag dat in een spoiler
Jeujquote:Op zondag 30 september 2012 21:30 schreef Samzz het volgende:
.
En ik zal wel even aan je snuffelen, hoor.
Bruiningscreme die uitloopt. Teh horror.quote:Op zondag 30 september 2012 21:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ow heloef, mag dat in een spoiler
Weet je hoe die meuk vlekt op leerquote:Op zondag 30 september 2012 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bruiningscreme die uitloopt. Teh horror.
Een grapje, ik ben ook te naief om dat weer te gelovenquote:Op zondag 30 september 2012 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is vast mogelijk. Ik denk dat ik er wel uit groei, het is namelijk al beter dan het was.
[..]
Dat was eigenlijk een grapje.
Ik dacht meteen dat ze ongesteld wasquote:Op zondag 30 september 2012 21:32 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij is dat overigens gewoon spray-tan dat aan het smelten is of zo.
Ja, dat weet ikquote:Op zondag 30 september 2012 21:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een grapje, ik ben ook te naief om dat weer te geloven
Maar goed, zolang je maar niet vergeet dat het nooit vanzelf gaat, je zult eraan moeten werken, er mee bezig zijn en zo.
Vanzelf lukt ook wel maar is een stuk slomer.
Maar dat wist je vast al.
Misschien was haar tampon verzadigd dan. Hoe doet dat het op leer?quote:Op zondag 30 september 2012 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je hoe die meuk vlekt op leer?
Slimme meidquote:Op zondag 30 september 2012 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar ik heb ook geen zin er iedere dag weer aan te werken. Al doe ik dat wel door kleding te dragen waar ik me goed in voel
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |