Maar goed, je leert ook alleen maar van proberen en veel doen, dat is toch logisch?quote:Op zondag 30 september 2012 21:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
idd een beetje een dooddoener. Maar goed, toen het er was heb ik het wel erg veel gedaan en vanalles geprobeerd. Viel niet altijd in goede aarde maar goed
Ik zie mezelf nog een beetje als een beginnerling. ...een beetje
Ik mopper niet, ik informeer.quote:
Ik kan wel aan de stille kant zijn soms, maar verder ben ik wel makkelijk in de omgang volgens mij.quote:Op zondag 30 september 2012 21:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af hoe dat kan. Je lijkt me een leukere en -vooral- makkelijkere partner dan ik bijvoorbeeld.
Gek...
Heel logisch. Kan alleen geen gewillig slachtoffer vinden om mijn talenten op te botvierenquote:Op zondag 30 september 2012 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar goed, je leert ook alleen maar van proberen en veel doen, dat is toch logisch?
Don't know if I want.quote:Op zondag 30 september 2012 21:51 schreef Samzz het volgende:
Ik squirt en ik kan je penis pletten met m'n bekkenbodemspieren..
Nee? Ik studeer nog!quote:
White men can't jumpquote:
Je ken die shit toch kopen.quote:Op zondag 30 september 2012 21:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heel logisch. Kan alleen geen gewillig slachtoffer vinden om mijn talenten op te botvieren
Ik kan 'm nu wel inkoppen, maar dat doe ik maar nietquote:Op zondag 30 september 2012 21:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heel logisch. Kan alleen geen gewillig slachtoffer vinden om mijn talenten op te botvieren
Aah, dat heb ik ook ja. Mijn beste vriendin heeft een hele leuke vriend en al heel lang een relatie en ik ben daar zo stikjaloers op he, ik wil dat ookquote:Op zondag 30 september 2012 21:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan wel aan de stille kant zijn soms, maar verder ben ik wel makkelijk in de omgang volgens mij.
Nouja oke soms heb ik een pestbui, maar da's vooral als ik weer stelletjes hand in hand heb zien lopen enzo
Die pestbuien heb ik ook gehad, maar niet meer zo sinds ikzelf een aantal korte relaties heb gehad.quote:Op zondag 30 september 2012 21:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan wel aan de stille kant zijn soms, maar verder ben ik wel makkelijk in de omgang volgens mij.
Nouja oke soms heb ik een pestbui, maar da's vooral als ik weer stelletjes hand in hand heb zien lopen enzo
Dat deed ik zojuist, ik informeerde je dat ik doorgaans degene ben die de bevelen geeft.quote:
Oh jaquote:Op zondag 30 september 2012 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat deed ik zojuist, ik informeerde je dat ik doorgaans degene ben die de bevelen geeft.
Ben nu wel benieuwd hoe je 'm wou inkoppenquote:Op zondag 30 september 2012 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan 'm nu wel inkoppen, maar dat doe ik maar niet.
Neem een hoerquote:Op zondag 30 september 2012 21:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben nu wel benieuwd hoe je 'm wou inkoppen
Oh, ik dacht alleen leraar.quote:Op zondag 30 september 2012 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee? Ik studeer nog!
[..]
White men can't jump
Ja, het is ook geen serieus adviesquote:Op zondag 30 september 2012 21:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Uh, neen
Voor reden zie boven
Huh wat jij hebt toch een vent?quote:Op zondag 30 september 2012 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan 'm nu wel inkoppen, maar dat doe ik maar niet.
[..]
Aah, dat heb ik ook ja. Mijn beste vriendin heeft een hele leuke vriend en al heel lang een relatie en ik ben daar zo stikjaloers op he, ik wil dat ook.
Des te mooier is het als dan iemand voor je nadenkt en je gewoon vertelt wat je moet doen.quote:Op zondag 30 september 2012 21:57 schreef Samzz het volgende:
Oh ja.
Sorry, ben een beetje in de war vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |