Tering, das nog minder dan ikquote:Op zondag 30 september 2012 21:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die aanhalingstekens omschrijven het eigenlijk al wel. Iets van een maand, wat eigenlijk niks was, niks gebeurd ookGeen idee wat me bezielde.... was al blij dat ik iemand kon krijgen denk ik. En paar jaar later nog iets van een week dus
quote:
http://nooooooooooooooo.com/quote:Op zondag 30 september 2012 21:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Dan moet je het wel eerst lerenquote:Op zondag 30 september 2012 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is als fietsen, je verleert het niet.
Echt, mopquote:
Dat, en met jou natuurlijk.quote:Op zondag 30 september 2012 21:48 schreef Samzz het volgende:
Voor jou? Of bedoel je het onderwerp.
Domme vraag, dat laatste natuurlijk.
Ik had het graag anders gezien maarja...quote:Op zondag 30 september 2012 21:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tering, das nog minder dan ik
Vaker doenquote:Op zondag 30 september 2012 21:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan moet je het wel eerst leren
Ik vind mezelf nog lang niet uitgeleerd op dit vlak
Vertel eens een leuke anekdote danquote:
Ja man, ik heb alweer een panda.quote:
Wat maakt seks met jou leuker dan seks met een andere vrouw?quote:
Tuurlijk niet broeder. Ik weet wat jij wil en wat niet.quote:Op zondag 30 september 2012 21:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Toch vraag ik me af hoe dat kan. Je lijkt me een leukere en -vooral- makkelijkere partner dan ik bijvoorbeeld.quote:Op zondag 30 september 2012 21:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had het graag anders gezien maarja...
Op mijn werk zie ik ook dat alle pessimisten bazen zijn en de optimisten sukkels die niet weten waar ze het over hebben.quote:Op zondag 30 september 2012 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt, mop. Ik ben ook pessimistisch ingesteld, hoor. Maar haven't lost hope
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik ook.quote:Op zondag 30 september 2012 21:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt he.Ik heb gekkere dingen gedaan.
Ik squirt en ik kan je penis pletten met m'n bekkenbodemspieren.quote:Op zondag 30 september 2012 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja man, ik heb alweer een panda.
[..]
Wat maakt seks met jou leuker dan seks met een andere vrouw?
[..]
Tuurlijk niet broeder. Ik weet wat jij wil en wat niet.
quote:Op zondag 30 september 2012 21:51 schreef heloef het volgende:
Ik heb mijn hoop hervonden. Ik was hem lang kwijt.LADIES NIGHTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
Ach ik ben net 2 dagen achter elkaar met een leuke meid op pad geweest, maar *surprise* die heeft al 3 jaar een vriend blijkbaar.quote:Op zondag 30 september 2012 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt, mop. Ik ben ook pessimistisch ingesteld, hoor. Maar haven't lost hope
.
Doorgaan deel ik de bevelen uit.quote:
Je bent geen student.quote:Op zondag 30 september 2012 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja man, ik heb alweer een panda.
idd een beetje een dooddoener. Maar goed, toen het er was heb ik het wel erg veel gedaan en vanalles geprobeerd. Viel niet altijd in goede aarde maar goedquote:
My niggaquote:Op zondag 30 september 2012 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk niet broeder. Ik weet wat jij wil en wat niet.
Ah, dat is wel bagger, jaquote:Op zondag 30 september 2012 21:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach ik ben net 2 dagen achter elkaar met een leuke meid op pad geweest, maar *surprise* die heeft al 3 jaar een vriend blijkbaar.
En zo gaat het nou altijd
Niet zo mopperen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |