SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Ik zei dat mods, forumadmins, administrators nergens op slaat. Malcolm X en Martin Luther King hebben juist gevochten tegen zo een repressief systeem waarbij je niet mocht zeggen wat je echt vind en doen wat je wilt doen, toen kreeg ik waarschuwingen, maar ik weigerde me te onderwerpen aan het systeem. Nu heb ik mij vrijgevochten, los van de hypocriete tirannie der onderdrukking.quote:
Mijn oprechte excuses. Ik zal in het vervolg normaal Nederlands typen.quote:Op zondag 30 september 2012 20:33 schreef EL_Presidente het volgende:
die Amenth haalt het bloed onder mijn nagels vandaan.. praat normaal am. k...
Waarom volgde jij dit topic uberhauptquote:
ja sowieso goed gehandeld abi gewoon eerlijk zijn maar wat wat er mis met die tori dan, admins doen gwn werk tochquote:Op zondag 30 september 2012 20:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zei dat mods, forumadmins, administrators nergens op slaat. Malcolm X en Martin Luther King hebben juist gevochten tegen zo een repressief systeem waarbij je niet mocht zeggen wat je echt vind en doen wat je wilt doen, toen kreeg ik waarschuwingen, maar ik weigerde me te onderwerpen aan het systeem. Nu heb ik mij vrijgevochten, los van de hypocriete tirannie der onderdrukking.
Offfff, ze weten de algorithme voor waar zo een bevestigingsmail uit bestaat en hebben het zelf opgesteld.quote:Op zondag 30 september 2012 20:35 schreef Bortecinem het volgende:
zarGon, dat is niet mogelijk. Of ja, je kunt een profiel aanmaken maar niet gebruiken zonder je email te bevestigen. Weet je zeker dat ze jouw adres hebben gebruikt? Want als dat zo is, dan hebben ze ook het ww van je mail.
iyi affettim, gedraag je een beetje normaal.quote:Op zondag 30 september 2012 20:34 schreef amenth het volgende:
[..]
Mijn oprechte excuses. Ik zal in het vervolg normaal Nederlands typen.
Deal! Jouw taarten zien er altijd lekker uitquote:Op zondag 30 september 2012 20:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Inderdaad!
Oh en maak morgen een foto van je vis, dan maak ik foto van mijn taart die ik nog moet maken.
wil je mijn creampie taart zien?quote:Op zondag 30 september 2012 20:36 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Deal! Jouw taarten zien er altijd lekker uit![]()
.
ik volgde doordat ik terechte TT zei, maar ik zet het erachter om verwarring te voorkomen jaquote:Op zondag 30 september 2012 20:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom volgde jij dit topic uberhaupt?
Tevens weet ik dat je van mij houd dus onzin wat je zegt.
Dan maak ik foto's van mijzelf.quote:Op zondag 30 september 2012 20:36 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Deal! Jouw taarten zien er altijd lekker uit![]()
.
quote:Op zondag 30 september 2012 20:37 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
wil je mijn creampie taart zien?
Verhalen als Turkije is niet altijd goed bezig enzo, je weet wel, echt het hart raken.quote:Op zondag 30 september 2012 20:36 schreef amenth het volgende:
[..]
ja sowieso goed gehandeld abi gewoon eerlijk zijn maar wat wat er mis met die tori dan, admins doen gwn werk toch
Tijdens het registreren kun je elk adres gebruiken, zolang je het achteraf ook het mailadres maar bevestigt.quote:Op zondag 30 september 2012 20:35 schreef Bortecinem het volgende:
zarGon, dat is niet mogelijk. Of ja, je kunt een profiel aanmaken maar niet gebruiken zonder je email te bevestigen. Weet je zeker dat ze jouw adres hebben gebruikt? Want als dat zo is, dan hebben ze ook het ww van je mail.
Zo, opgelost. Weg ermee.quote:Permanently Delete Account
Your account has been deactivated from the site and will be permanently deleted within 14 days. If you log into your account within the next 14 days, you will have the option to cancel your request.
Duidelijk!!!quote:Op zondag 30 september 2012 20:37 schreef leeell het volgende:
[..]
ik volgde doordat ik terechte TT zei, maar ik zet het erachter om verwarring te voorkomen ja
scheelt toch weer een offtopic post
Anladiysam Arab olayim.quote:Op zondag 30 september 2012 20:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Offfff, ze weten de algorithme voor waar zo een bevestigingsmail uit bestaat en hebben het zelf opgesteld.
en nu volg ik dit topic weer, heb je nu je zinquote:
Kusje.quote:Op zondag 30 september 2012 20:38 schreef leeell het volgende:
[..]
en nu volg ik dit topic weer, heb je nu je zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |