hmm okee, jij zal het best weten.quote:Op zondag 30 september 2012 22:14 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik vond de universiteit meer een kwestie van hard werken, stampen en discipline dan toen op de hbo.
quote:Op zondag 30 september 2012 22:14 schreef leeell het volgende:
en die eerste en derde schort het hier zwaar aan vandaar de struggles
Op het hbo is het vooral met projectjes en dus gelijk de theorie toepassen, terwijl op uni het weken lang theorie was wat uiteindelijk alleen maar getoetst werd.quote:Op zondag 30 september 2012 22:15 schreef leeell het volgende:
[..]
hmm okee, jij zal het best weten.
maar ik heb nog nooit het idee gehad op mijn opleiding dat ik mijn kennis of intellectuele vermogen echt kon gebruiken / heb moeten gebruiken.
projectwerk is ook aids, heb 2 projecten zelf moeten maken omdat de andere groepsgenoten stopten/er niet waren/etcquote:Op zondag 30 september 2012 22:16 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Op het hbo is het vooral met projectjes en dus gelijk de theorie toepassen, terwijl op uni het weken lang theorie was wat uiteindelijk alleen maar getoetst werd.
Is bij mij toch wel. Ook al denken veel mensen bij verpleegkunde: 'ohh, billen wassen, daar moet je vier jaar over doen om dat te leren?quote:Op zondag 30 september 2012 22:15 schreef leeell het volgende:
[..]
hmm okee, jij zal het best weten.
maar ik heb nog nooit het idee gehad op mijn opleiding dat ik mijn kennis of intellectuele vermogen echt kon gebruiken / heb moeten gebruiken.
was dat het 1ste jaar?quote:Op zondag 30 september 2012 22:17 schreef leeell het volgende:
[..]
projectwerk is ook aids, heb 2 projecten zelf moeten maken omdat de andere groepsgenoten stopten/er niet waren/etc
MBO kan je nog op verschillende niveau's doen ook, dus je kan je geluk niet op danquote:Op zondag 30 september 2012 22:16 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Overigens denk ik maar dat ik ook nog een mbo studie moet gaan doen, dan ben ik all rounder.
ga het boerenleven inquote:Op zondag 30 september 2012 22:16 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Overigens denk ik maar dat ik ook nog een mbo studie moet gaan doen, dan ben ik all rounder.
Ik trok het ook niet meer hoor, daarom ook gestopt. Gezeik met sommige achterlijke mensen altijd.quote:Op zondag 30 september 2012 22:17 schreef leeell het volgende:
[..]
projectwerk is ook aids, heb 2 projecten zelf moeten maken omdat de andere groepsgenoten stopten/er niet waren/etc
yepquote:
het rare is, alleen maken vond ik nog veel fijner ook, gewoon die rompslomp met dat groepswerk is het kutste, zo inefficient.quote:Op zondag 30 september 2012 22:18 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik trok het ook niet meer hoor, daarom ook gestopt. Gezeik met sommige achterlijke mensen altijd.. Kwam nog maar amper aan slapen toe, mijn dag was opstaan -> naar college -> naar werk -> project thuis -> slapen.
niet zo heel vreemd, mensen komen erachter dat de studie niets voor hen is en doen er vervolgens niet mee en laten zo hun klasgenoten die er wel wat mee hebben zitten. 2e jaar zou dan beter moeten gaan in dat opzichtquote:
Oh hoi ik verwachtte een appje van je.quote:Op zondag 30 september 2012 22:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
MBO kan je nog op verschillende niveau's doen ook, dus je kan je geluk niet op dan
herkenbaar, op de meeste kan je toch niet vertrouwen ook al zeggen ze dat ze iets afhebben dit datquote:Op zondag 30 september 2012 22:19 schreef leeell het volgende:
[..]
het rare is, alleen maken vond ik nog veel fijner ook, gewoon die rompslomp met dat groepswerk is het kutste, zo inefficient.
godverdommequote:Op zondag 30 september 2012 22:19 schreef Triggershot het volgende:
Leeell is een hommmooooo, rent weg.
quote:
Alleen is zo'n project niet berekend voor 1 persoon binnen de gestelde tijd.quote:Op zondag 30 september 2012 22:19 schreef leeell het volgende:
[..]
het rare is, alleen maken vond ik nog veel fijner ook, gewoon die rompslomp met dat groepswerk is het kutste, zo inefficient.
retweetquote:Op zondag 30 september 2012 22:19 schreef Triggershot het volgende:
Leeell is een hommmooooo, rent weg.
3 of 4 dagen maarquote:Op zondag 30 september 2012 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]¿!
Maar sowieso, je werkte ook echt vet veel destijds, snap wel dat je op een gegeven moment stopte.
daarom heb ik ook maar 60 % afgekregen (was een verslag + applicatie)quote:Op zondag 30 september 2012 22:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Alleen is zo'n project niet berekend voor 1 persoon binnen de gestelde tijd.
Opflikkeren jij gehate-ex-trollmod-ex-ex-serieuze (as ifquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |