Vertel eens even hoe jij aan de universiteit bent afgestudeerd.quote:
maar mocht iemand toch op andere manieren komen of niet gaan is faaluser de eerste die mee magquote:
niet, daarom doe ik hbo, gwn verkansie immer tokquote:Op zondag 30 september 2012 22:07 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Vertel eens even hoe jij aan de universiteit bent afgestudeerd.
gwn een rij toch idd.quote:Op zondag 30 september 2012 22:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
maar mocht iemand toch op andere manieren komen of niet gaan is faaluser de eerste die mee mag
wie het best sucky sucky doet jeweetquote:
quote:Op zondag 30 september 2012 22:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wie het best sucky sucky doet jeweet
Dan win ik met gemak.quote:Op zondag 30 september 2012 22:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wie het best sucky sucky doet jeweet
Al was ie aan de universiteit afgestuurdquote:Op zondag 30 september 2012 22:07 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Vertel eens even hoe jij aan de universiteit bent afgestudeerd.
iel zou het denk ook wel goed doenquote:
ik zou wel een natuurtalent zijn ja, helaas nooit uitgeprobeerd.quote:Op zondag 30 september 2012 22:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
iel zou het denk ook wel goed doen
ik doe zelf hbo hoor, vandaar dat ik wellicht wel objectief kan/mag zijnquote:Op zondag 30 september 2012 22:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Al was ie aan de universiteit afgestuurdHad ik het vanmiddag nog over, zo sneu die mensen die de uni veel en veel beter vinden en beweren dat je als je hbo doet, niet echt studeert
. Wat doe ik dan, slapen?
als je niet ergens in denemarken wil eindigen moet je toch je best doen over 2 wekenquote:Op zondag 30 september 2012 22:09 schreef leeell het volgende:
[..]
ik zou wel een natuurtalent zijn ja, helaas nooit uitgeprobeerd.
iddquote:Op zondag 30 september 2012 22:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Al was ie aan de universiteit afgestuurdHad ik het vanmiddag nog over, zo sneu die mensen die de uni veel en veel beter vinden en beweren dat je als je hbo doet, niet echt studeert
. Wat doe ik dan, slapen?
Dan is het goedquote:Op zondag 30 september 2012 22:10 schreef leeell het volgende:
[..]
ik doe zelf hbo hoor, vandaar dat ik wellicht wel objectief kan/mag zijn
dat mag, slechte zaak.quote:Op zondag 30 september 2012 22:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Mag ik trouwens hier een klacht indienen over het 20 seconden filmpje voordat pas je berichten kan zien op gay.nl? In die 20 seconden had ik een date kunnen regelen..
ok sryquote:Op zondag 30 september 2012 22:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
als je niet ergens in denemarken wil eindigen moet je toch je best doen over 2 weken
Dat mag je doen, of het zin heeft weet ik niet.quote:Op zondag 30 september 2012 22:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Mag ik trouwens hier een klacht indienen over het 20 seconden filmpje voordat pas je berichten kan zien op gay.nl? In die 20 seconden had ik een date kunnen regelen..
klacht wordt mee naar achter genomenquote:Op zondag 30 september 2012 22:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
nja, het is meer dat het niet echt moeilijk is, het is wel druk, en zwaar en alles.quote:Op zondag 30 september 2012 22:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dan is het goedMaar sommige hbo-studies zijn inderdaad echt kut. Maar er zijn er toch ook veel waar je echt wel iets moet doen om het te halen
Het is niet overal hetzelfde als de middelbare school.
Dat ligt toch echt aan je studie hoorquote:Op zondag 30 september 2012 22:11 schreef leeell het volgende:
[..]
nja, het is meer dat het niet echt moeilijk is, het is wel druk, en zwaar en alles.
maar de hoeveelheid intellect die het vereist is nihil, met discipline kan je er ook gewoon komen.
ik vind ergo echt pittig men, op de pabo, qua stof was dat echt niksquote:Op zondag 30 september 2012 22:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dan is het goedMaar sommige hbo-studies zijn inderdaad echt kut. Maar er zijn er toch ook veel waar je echt wel iets moet doen om het te halen
Het is niet overal hetzelfde als de middelbare school.
ik heb een opleiding die volgens panels en tests in de zwaarste categorie ligt.quote:Op zondag 30 september 2012 22:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan je studie hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |