abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117718716
Wat is je budget en hoelang ga je? En misschien ook wel handig om te weten, welke talen spreek je? Enig idee naar welke omgeving je wil gaan? Sommige landen/streken zijn makkelijker om te 'overleven' dan andere. Denk dat je voor jezelf eerst moet bepalen waar je heen wilt. Zelf ben ik voor mijn eerste reis alleen naar thailand gegaan. Alleen vliegticket geboekt en van te voren beetje de route gepland. En je wil zon, zee, winkelen en feesten? cherso/loret/albufeira oid?
  maandag 8 oktober 2012 @ 08:54:54 #27
201197 kabelhaspel
Keep on rollin'!
pi_117721938
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2012 22:18 schreef KaBuf het volgende:
Even dit topic volgen, ik zit eraan te denken om volgende zomer in m'n eentje met de auto ergens heen te gaan dus vandaar :)
Dat lijkt me dus wel echt saai... in je uppie in de auto...
Goed verhaal. Lekker kort.
pi_117722514
volgens mij best te doen. alleen met de auto. ik reis dan voor mijn werk erg veel met de auto, en ik kan er echt soms heerlijk tot rust komen. en soms vind je zo prachtige plaatsen niet ver van huis.

het zit hem er wel in, ga je twee weken rond reizen binnen europa heb je al snel 600 - 800 euro vertankt, voor dat geld vlieg je naar Thailand, en reis je daar rond met OV en taxi.
  maandag 8 oktober 2012 @ 10:28:18 #29
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_117723763
Naah, lease-autootje dus ook geen tankkosten O-)
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_117732426
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 10:28 schreef KaBuf het volgende:
Naah, lease-autootje dus ook geen tankkosten O-)
dan vraag ik me echt af, wil je dat wel ? persoonlijk zou ik dat niet zien zitten, de auto, is toch je werkplek, kan me voorstellen dat iemand hem mee naar de camping neemt, maar om er mee te gaan cruisen, zie ik niet zo zitten.
vakantie, dan wil ik er ook echt uit. en kilometers in de auto maken, dat kan ik vaak genoeg doen tijdens werktijd.
  maandag 8 oktober 2012 @ 15:52:50 #31
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_117734369
Het idee dat ik zelfs onafhankelijk ben van het openbaar vervoer trekt mij juist zo aan.
Lekker cruisen met m'n autootje en rijden waar en wanneer ik maar wil.
Ik zie mijn auto trouwens ook niet echt als werkplek, maar meer als onderdeel van mijn werk om van A naar B te komen hoor :)
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  maandag 8 oktober 2012 @ 17:06:11 #32
201197 kabelhaspel
Keep on rollin'!
pi_117737728
Don't get me wrong, ik ben gek op roadtrips maar niet alleen.
Goed verhaal. Lekker kort.
  maandag 8 oktober 2012 @ 18:04:04 #33
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_117740236
Ben in mijn eentje naar NY geweest dit jaar.

Je bent wel wat duurder uit omdat hotels niet echt 1 persoons kamers hebben, dus qua hotel/overnachting betaal je hetzelfde als met 2 personen.

Wel een beetje eng, nog nooit gevlogen, en dan ineens alleen vliegen.
Niet dat ik het vliegen eng vond, meer onzeker over de grote vliegvelden, waar te zijn en zo.

Maar dat ging allemaal vrij vanzelfsprekend, eenmaal in NY taxi naar hotel, beetje doen alsof je er al jaren komt en niet helemaal de nieuwe toerist uithangen omdat ze dan graag extra rondje gaan maken en je zit zo in een hotel.

Kortom het is me zeker meegevallen en een leuke 2 weken gehad in m'n eentje, in barretjes veel gesproken met lokale mensen, anders dan men denkt zijn ze vaak best aardig en vinden hun het ook leuk om eens met iemand uit NL een pilsje of whisky te drinken en een beetje te kletsen over alle vooroordelen.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')