Geen probleemquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:50 schreef -Datdus- het volgende:
Ik zit veels te veel op school voor dat filmpje.
JA MAN EN ZEKER EEN MATJE LATEN STAAN/KAAL OPGESCHOREN ZIJKANTEN?quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:26 schreef Ame_thyst het volgende:
IK GA FF WAT BIER KOPEN VAN JOUW BELASTINGCENTEN
1 2 3 4 5 6 7 8 | $(function(){ $('#container').masonry({ itemSelector: '.item', columnWidth: 240 }); }); |
quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ code verwijderd ]
Doe ik dit goed?
1 2 3 4 5 6 7 | <?php if($komen === true){ echo "hihi je zei komen"; }else{ echo "nee, niks..."; } ?> |
IK BEN GEEN PART TIME KAPPER STYLISTquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Samenvattingsrepo:
persona's
Lorrelies, werkend, alleenstaande moeder, 29 jaar
bobber, schoolgaand, zoon van lorrelies, 9 jaar
mineraal, dorpsdokter, getrouwd, heeft een korte relatie gehad met lorrelies, 31 jaar
mender, runt samen met remlof een homobar, een relatie met remlof, buren van lor, 43 jaar
remlof check bovenstaande info, 45 jaar
Flodder, hang meestal bij de kerk beweert hem ontworpen te hebben, geef advies aan lor, 71 jaar
Armethyst, politiewoordvoerder, getrouwd 42 jaar
Aldie, burgemeester, getrouwd, 61 jaar
Loon is part-time kapper en stylist
Datdus, schrijft stukken voor de lokale krant, getrouwd, zoon verloren (verdronken). 32 jaar
Piek als dommekracht in dienst van de burgemeester
Soos als grootgrondbezitter
Tom als stadse arrogante kwal
Zweed als fractievoorzitter van de Nieuwe Sallandse Boerenpartij (NSB)
Kiwi is de zonderling die in een hutje op de hei woont
Trivia: Vogel mag geen seks hebben in dit verhaal, zie:
[..]
JONGE DAN COMBINEER JE DAT MET PROF ZIJNquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:30 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
IK BEN GEEN PART TIME KAPPER STYLIST
Ah, bedankt!quote:
IN WELKE BRANCH ZOEKT HIJ WERK?quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
EN HEB JE NOU AL WERK GEVONDEN?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |