| 1 2 3 4 5 6 7 8 | $(function(){ $('#container').masonry({ itemSelector: '.item', columnWidth: 240 }); }); |
nee maar iemand die daar was; woonde in den haagquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ code verwijderd ]
Doe ik dit goed?
| 1 2 3 4 5 6 7 | <?php if($komen === true){ echo "hihi je zei komen"; }else{ echo "nee, niks..."; } ?> |
IK BEN GEEN PART TIME KAPPER STYLISTquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Samenvattingsrepo:
persona's
Lorrelies, werkend, alleenstaande moeder, 29 jaar
bobber, schoolgaand, zoon van lorrelies, 9 jaar
mineraal, dorpsdokter, getrouwd, heeft een korte relatie gehad met lorrelies, 31 jaar
mender, runt samen met remlof een homobar, een relatie met remlof, buren van lor, 43 jaar
remlof check bovenstaande info, 45 jaar
Flodder, hang meestal bij de kerk beweert hem ontworpen te hebben, geef advies aan lor, 71 jaar
Armethyst, politiewoordvoerder, getrouwd 42 jaar
Aldie, burgemeester, getrouwd, 61 jaar
Loon is part-time kapper en stylist
Datdus, schrijft stukken voor de lokale krant, getrouwd, zoon verloren (verdronken). 32 jaar
Piek als dommekracht in dienst van de burgemeester
Soos als grootgrondbezitter
Tom als stadse arrogante kwal
Zweed als fractievoorzitter van de Nieuwe Sallandse Boerenpartij (NSB)
Kiwi is de zonderling die in een hutje op de hei woont
Trivia: Vogel mag geen seks hebben in dit verhaal, zie:
[..]
JONGE DAN COMBINEER JE DAT MET PROF ZIJNquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:30 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
IK BEN GEEN PART TIME KAPPER STYLIST
Ah, bedankt!quote:
IN WELKE BRANCH ZOEKT HIJ WERK?quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
EN HEB JE NOU AL WERK GEVONDEN?
Dan is het eerder zoiets.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ah, bedankt!
Jammer dat dat niet zo te programmeren zal zijn dat ik dat automatisch post als hij het woordje "komen" ziet
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | <?php $found = strpos($post,'komen') if($found === true){ echo "hihi je zei komen"; }else{ echo "nee, niks..."; } ?> |
ALLEMACHIES ZIT HIJ HIER OOK OP MIJN KOSTEN TE NIKSENquote:
Ahja! Ik heb dit allemaal een jaar of twee geleden wel gehad met mijn opleiding, maar dat ben ik allang weer vergetenquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:32 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dan is het eerder zoiets.
[ code verwijderd ]
DUTCHOPITHECUS DAN?quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
OF MET EEN SCHEPJE IN HET ZAND GRAVEN EN DE SKELETTEN VAN AUSTRALOPITHECUS VINDEN
In nederland, ja
Tis mijn werk hequote:Op maandag 1 oktober 2012 14:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ahja! Ik heb dit allemaal een jaar of twee geleden wel gehad met mijn opleiding, maar dat ben ik allang weer vergeten
Nee, ik volg 3 dagen in de week colleges van mijn geldquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
ALLEMACHIES ZIT HIJ HIER OOK OP MIJN KOSTEN TE NIKSEN
IK KAN ER GEEN GOED WOORD VOOR OVERHEBBEN
Huh? Jij.. jij... was toch allang klaar?quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:34 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, ik volg 3 dagen in de week colleges van mijn geld
Ik heb mijn bachelor gehaald, zit nu in een premaster en daarna nog een master. Ik ben op zoek naar een bijbaan/parttime baan om dat laatste te bekostigen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Huh? Jij.. jij... was toch allang klaar?
IS PUTJESSCHEPPER ONDER WATER NIET WAT VOOR JE?quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:35 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik heb mijn bachelor gehaald, zit nu in een premaster en daarna nog een master. Ik ben op zoek naar een bijbaan/parttime baan om dat laatste te bekostigen.
NEE.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:37 schreef Sitethief het volgende:
[..]
IS PUTJESSCHEPPER ONDER WATER NIET WAT VOOR JE?
Nee man, ik ben zo dood als een pierquote:
Dat zou niet mijn eerste keus zijn qua richting eerlijk gezegd.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Marfo? Zoeken altijd mensen daar? In D-town zit ook nog een vetsmelter waar ze altijd vrachtwagenwassers zoeken en dat verdient gewoon GOED. Echt goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |