Klote man.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:47 schreef drumstickNL het volgende:
bohh; is zo'n gast waar ik eve online mee heb gespeeld overleden in libië, doodgeschoten in een protest tegen dat domme filmpje.
dom geitenvolk ook die moslims
sorry; beetje boos![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs
jeuj! Zo ff kijken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh en Voxelsniper schijnt er al een paar dagen op te staan
wil ik wel een rol, dat is de vraag...quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
MSCHOL WELKE ROL WIL JIJ?
Dat is geen vraag, dat staat vast. Maar hey, nu kun je nog kiezen!quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:12 schreef mschol het volgende:
[..]
wil ik wel een rol, dat is de vraag...
als jou dat gelukkig maaktquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat is geen vraag, dat staat vast. Maar hey, nu kun je nog kiezen!
Een winkeltje in lederwaren, is dat een idee?
dorpsgek die er van overtuigd is dat zombies zn hersens hebben opgegeten.quote:
hier, een render:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:34 schreef mschol het volgende:
[..]
hier, een render:Je maggem niet hotlinken, maar mooie render wel. Alleen niet helemaal de render die ik in gedachten hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |