Dan is het eerder zoiets.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ah, bedankt!
Jammer dat dat niet zo te programmeren zal zijn dat ik dat automatisch post als hij het woordje "komen" ziet
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | <?php $found = strpos($post,'komen') if($found === true){ echo "hihi je zei komen"; }else{ echo "nee, niks..."; } ?> |
ALLEMACHIES ZIT HIJ HIER OOK OP MIJN KOSTEN TE NIKSENquote:
Ahja! Ik heb dit allemaal een jaar of twee geleden wel gehad met mijn opleiding, maar dat ben ik allang weer vergetenquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:32 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dan is het eerder zoiets.
[ code verwijderd ]
DUTCHOPITHECUS DAN?quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
OF MET EEN SCHEPJE IN HET ZAND GRAVEN EN DE SKELETTEN VAN AUSTRALOPITHECUS VINDEN
In nederland, ja
Tis mijn werk hequote:Op maandag 1 oktober 2012 14:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ahja! Ik heb dit allemaal een jaar of twee geleden wel gehad met mijn opleiding, maar dat ben ik allang weer vergeten
Nee, ik volg 3 dagen in de week colleges van mijn geldquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
ALLEMACHIES ZIT HIJ HIER OOK OP MIJN KOSTEN TE NIKSEN
IK KAN ER GEEN GOED WOORD VOOR OVERHEBBEN
Huh? Jij.. jij... was toch allang klaar?quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:34 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, ik volg 3 dagen in de week colleges van mijn geld
Ik heb mijn bachelor gehaald, zit nu in een premaster en daarna nog een master. Ik ben op zoek naar een bijbaan/parttime baan om dat laatste te bekostigen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Huh? Jij.. jij... was toch allang klaar?
IS PUTJESSCHEPPER ONDER WATER NIET WAT VOOR JE?quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:35 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik heb mijn bachelor gehaald, zit nu in een premaster en daarna nog een master. Ik ben op zoek naar een bijbaan/parttime baan om dat laatste te bekostigen.
NEE.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:37 schreef Sitethief het volgende:
[..]
IS PUTJESSCHEPPER ONDER WATER NIET WAT VOOR JE?
Nee man, ik ben zo dood als een pierquote:
Dat zou niet mijn eerste keus zijn qua richting eerlijk gezegd.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Marfo? Zoeken altijd mensen daar? In D-town zit ook nog een vetsmelter waar ze altijd vrachtwagenwassers zoeken en dat verdient gewoon GOED. Echt goed.
Gegeven paard -> bekquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:41 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat zou niet mijn eerste keus zijn qua richting eerlijk gezegd.
goddomme man, mijn server draait nogquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:52 schreef drumstickNL het volgende:
Komt er echt weer een server dan?
Ik heb een tof idee; iedereen krijgt voor beschreven vakken om in te bouwen en mag verder alleen omhoog bouwen. Sky city![]()
Of een stadje op een vliegend eiland?
Nee dat niet, zou welkom zijn dat wel.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Gegeven paard -> bek
Maar a la, dan zoek je toch zeker relevant werk?
Daar ben je mod, is het niet?quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:59 schreef Sitethief het volgende:
Ik speel al sinds begin dit jaar op mFOK, bevalt me prima.
Anyway, vanavondDexter
.
al 2 keer gebanned omdat ik aangaf crew bij fok te zijnquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:59 schreef Sitethief het volgende:
Ik speel al sinds begin dit jaar op mFOK, bevalt me prima.
Anyway, vanavondDexter
.
Yup, al meer als 7 maanden. En ja Stokstaart is er nogquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Daar ben je mod, is het niet?
Is dit Stokstaart daar ook nog?
Ik ben nog nooit in die burger king geweest, dus zou ken die hele gozer nietquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ga bij de burger king op station werken.
Die unibrow die daar werkt, wel eens op gelet? Alsjeblieft zeg, wat een kerel
Lijkt Recep Ivedik wel
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |