quote:Op zondag 30 september 2012 18:02 schreef FL_Freak het volgende:
Mijn commentator, GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLL![]()
![]()
![]()
![]()
Laat ze lekker joh, het interesseert mij werkelijk geen ene reet.quote:Op zondag 30 september 2012 18:02 schreef mrstylo het volgende:
Mensen rustig. Simpele afmaker is niets slecht aan.
Val J0rdiii niet aan.
Ik pakte gewoon een Kleenex.quote:Op zondag 30 september 2012 18:02 schreef SjaakBauer het volgende:
Er worden heel wat PSV-toetsenbordjes vernield nu door vochtschade
quote:Op zondag 30 september 2012 18:03 schreef Doublepain het volgende:
HEUJ WAAROM IS MIJN LOCA LOCA LOCADIA WEG!!![]()
KUT BLAUWTJES
Mensen die zonder regenkleding kijkenquote:Op zondag 30 september 2012 18:02 schreef SjaakBauer het volgende:
Hoeveel heb jij er al versleten door BMI?quote:Op zondag 30 september 2012 18:02 schreef SjaakBauer het volgende:
Zijn zus Toivonen helaas nietquote:
Rond de 50quote:Op zondag 30 september 2012 18:03 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er al versleten door BMI?
Misschien moet hij wel gewoon eten.quote:Op zondag 30 september 2012 18:06 schreef mrstylo het volgende:
GGMM is weg nu.![]()
Hij kan er niet meer tegen.![]()
Afkorten naar HK is stoerder.quote:
Geen tegengoal, tot nu toe.quote:Op zondag 30 september 2012 18:07 schreef Geo4kant het volgende:
Psv wint uit..
Mertens speelt goed in een uit wedstrijd..
Psv speelt leuk..
Locadia mag minuten maken..
Van Bommel geen geel..
Laat me 1x blij zijn.quote:Op zondag 30 september 2012 18:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Misschien moet hij wel gewoon eten.
niet jinxenquote:Op zondag 30 september 2012 18:07 schreef Geo4kant het volgende:
Psv wint uit..
Psv speelt leuk..
Van Bommel geen geel..
Vast wel. Die dikke.quote:Op zondag 30 september 2012 18:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Misschien moet hij wel gewoon eten.
De wereld op z'n kop niet, gekte!quote:Op zondag 30 september 2012 18:07 schreef Geo4kant het volgende:
Psv wint uit..
Psv speelt leuk..
Van Bommel geen geel..
In een weekend waar Pelle 2x en Immers 3x scoort kan alles.quote:Op zondag 30 september 2012 18:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
De wereld op z'n kop niet, gekte!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |