Dan zou stevenmac26 dus getrolled zijn, da's dan wel weer mooi !quote:Op zondag 30 september 2012 18:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar hoop ik stiekem wel op, dat TS gewoon even 2 buurjongetjes van de straat heeft geplukt.
Geen mooie foto;s met bordjesquote:Op zondag 30 september 2012 19:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Daarvoor waren er ook al foto's, van het zadel bijv.
Bordjes are overrated.quote:Op zondag 30 september 2012 19:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geen mooie foto;s met bordjes
Wacht wat?! is OmgevallenFlat het broertje van die jongenquote:Op zondag 30 september 2012 18:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij gelooft het nog niet helemaal
Zijn broertje ziet er de lol van in
[..]
Je hebt een relatie, sorryquote:Op zondag 30 september 2012 19:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Bordjes are overrated.![]()
Tenzij lekkere mannen met bordjes!
Nee, andersomquote:Op zondag 30 september 2012 19:03 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Wacht wat?! is OmgevallenFlat het broertje van die jongen?
Omdat je een relatie hebtquote:Op zondag 30 september 2012 19:04 schreef mootie het volgende:
[..]
En ik heb nog heul geen foto van jou met bordje gezien.
quote:Op zondag 30 september 2012 19:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, andersom
Die bolle is het broertje van omgevallenflat
Dan is het wel duidelijk wie de borden leeg likt na het eten.quote:Op zondag 30 september 2012 19:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, andersom
Die bolle is het broertje van omgevallenflat
Huilenquote:Op zondag 30 september 2012 17:45 schreef kazing het volgende:
Omg, die kinderen hadden ws al lijstjes gemaakt met welke spellen ze zouden kopen, welke sportschool ze zouden gaan en hoe ze hun moeder zouden helpen.
Gelukkig krijgen ze 50 euro en een kaartje voor een museum waar ze ws nooit komen
Omgquote:Op zondag 30 september 2012 19:23 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dan is het wel duidelijk wie de borden leeg likt na het eten.
Dat is alleen maar sportief te noemen. Mooi gebaar van Steven en consorten.quote:Op zondag 30 september 2012 19:28 schreef Faux. het volgende:
[..]
Huilen
Steven en de rest zijn zo sportief om die jochies vijftig euro (!!!) te geven en alsnog zeik je? Lees de topics nog een keer door en lach, dat maakt het leven zo veel leuker
Precies! Jochie opent topic op FOK!, maakt een paar foto's en krijgt vijftig euro toegestuurd. Daar droom ik vanquote:Op zondag 30 september 2012 19:31 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat is alleen maar sportief te noemen. Mooi gebaar van Steven en consorten.
Ik hou je niet tegen om ook eens een poging te wagen.quote:Op zondag 30 september 2012 19:32 schreef Faux. het volgende:
[..]
Precies! Jochie opent topic op FOK!, maakt een paar foto's en krijgt vijftig euro toegestuurd. Daar droom ik van
Ik heb helaas geen fietsen in de aanbiedingquote:Op zondag 30 september 2012 19:32 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik hou je niet tegen om ook eens een poging te wagen.
Dan houd het op.quote:Op zondag 30 september 2012 19:33 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen fietsen in de aanbieding
quote:Op zondag 30 september 2012 19:34 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dan houd het op.Dan maandag maar weer als loonslaaf aan het werk.
Dat kan ook nogquote:
Middelbareschoolkundequote:Op zondag 30 september 2012 19:36 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat kan ook nogWelke studie doe je?
Owquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |