Het punt lijkt mij duidelijk.quote:
Een vraagteken insinueert meestal een vraag.quote:Op zondag 30 september 2012 18:00 schreef APK het volgende:
[..]
Het punt lijkt mij duidelijk.
Jij gaat even bepalen dat het afgelopen is.
Zal je zelf wel niet snappen als je zo bazig in het leven staat
Problemen met mensen die ingrijpen? Of ben jij zo'n type dat alleen maar meeloopt en lacht zolang jij maar niet de klos bent?quote:Op zondag 30 september 2012 18:00 schreef APK het volgende:
[..]
Het punt lijkt mij duidelijk.
Jij gaat even bepalen dat het afgelopen is.
Zal je zelf wel niet snappen als je zo bazig in het leven staat
Ik zie één vraagteken en verder een hoop statements zonder de toevoeging 'vind ik', 'in mijn opinie' oid.quote:Op zondag 30 september 2012 18:03 schreef TwentyFourr het volgende:
Een vraagteken insinueert meestal een vraag.
Jaartje groep 3 overgeslagen?
Haha briljantquote:Op zondag 30 september 2012 15:22 schreef kazing het volgende:
hahahaha, die foto's die ze moesten plaatsen ookL
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de slachtoffers zelf:
[ afbeelding ]
fotosoepen:
[ afbeelding ]
Ik zie alleen maar een paar meningen.quote:Op zondag 30 september 2012 18:05 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie één vraagteken en verder een hoop statements zonder de toevoeging 'vind ik', 'in mijn opinie' oid.
Woef, woef.quote:Op zondag 30 september 2012 18:05 schreef xSanjay het volgende:
Problemen met mensen die ingrijpen? Of ben jij zo'n type dat alleen maar meeloopt en lacht zolang jij maar niet de klos bent?
Ik vond het wel genoeg ja, net als meerdere mensen. En dat zeg ik dan ook expliciet. Ik zie niet in waarom Je dat zou associëren met de eigenschap 'bazig zijn'.
En dat hebben ze gedaanquote:Op zondag 30 september 2012 18:07 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar een paar meningen.
Bazig zou zijn als er stond: ik ga er een einde aan maken, ik vertel het hem.
Dus ja, dan is het vrij bazigquote:
Nou en? Man, dit is toch prachtig. De naïviteit spat van die 2 dombo's af. De hele verkoop kun je onmogelijk serieus nemen, dat die dombo's dat wel doen is naïef en mooi tegelijk.quote:Op zondag 30 september 2012 15:30 schreef kazing het volgende:
[..]
Man, op een gegeven moment moet je kappen.
Dat kind rekent zichzelf al helemaal rijk, hij is heeft geen schijn van kans tegen jullie.
Dit dusquote:Op zondag 30 september 2012 18:14 schreef cvboer het volgende:
[..]
Nou en? Man, dit is toch prachtig. De naïviteit spat van die 2 dombo's af. De hele verkoop kun je onmogelijk serieus nemen, dat die dombo's dat wel doen is naïef en mooi tegelijk.
Dit ja. Belangrijke levensles hebben ze geleerd.quote:Op zondag 30 september 2012 18:14 schreef cvboer het volgende:
[..]
Nou en? Man, dit is toch prachtig. De naïviteit spat van die 2 dombo's af. De hele verkoop kun je onmogelijk serieus nemen, dat die dombo's dat wel doen is naïef en mooi tegelijk.
Dat is inderdaad waar.quote:Op zondag 30 september 2012 18:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit ja. Belangrijke levensles hebben ze geleerd.
Dat is het ook. Ik zal dan wel weer een vent zijn, maar dat maakt het ook deels leuk.quote:Op zondag 30 september 2012 18:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik zal wel weer een wijf zijn, maar ik vind het wel een beetje sneu voor die knul
Wijfquote:Op zondag 30 september 2012 18:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik zal wel weer een wijf zijn, maar ik vind het wel een beetje sneu voor die knul
Het is ook wel humorquote:Op zondag 30 september 2012 18:23 schreef cvboer het volgende:
[..]
WijfDit soort pareltjes is humor in zijn puurste vorm. Een aantal mensen hebben er enorm om gelachen en 2 andere jongetjes hebben wat geleerd, wat wil je nog meer. Fok!, vol humor en leerzame momenten. Ik heb er om dubbel gelegen.
Wat vind je sneu?quote:Op zondag 30 september 2012 18:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |