quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nog niet binnen, zal deze week wel aankomen denk ik..
Gino is voor zijn 12jaar wel een behoorlijk dik klein oplichtertjequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Klopt, maar moet het wel echt geld zijn
Gino eerste idee was om met nep geld te betalen
Gino is niet de slimste van jullie twee geloof ik.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Klopt, maar moet het wel echt geld zijn
Gino eerste idee was om met nep geld te betalen
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Gino is niet de slimste van jullie twee geloof ik.
Klopt ja, alsof je dat niet ziet en dan word je toch wel opgepaktquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Gino is niet de slimste van jullie twee geloof ik.
Kijk, dat is nog eens mooi!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Mijne zorgt teminste voor de kinderen en heeft een geapdopteerd kind
Ik vond het al vreemd dat jij broodmager was en Gino zo dikquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja, maar het is een grote last en eerst hadden we een normaal inkomen maar paar dingen zijn gebeurdquote:
Ja dat is vervelend als dingen gebeuren, doe je soms niets aan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja, maar het is een grote last en eerst hadden we een normaal inkomen maar paar dingen zijn gebeurd
Klopt, klopt..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:32 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja dat is vervelend als dingen gebeuren, doe je soms niets aan.
Hier gebeuren ook constant dingen, niks tegen te doen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:32 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja dat is vervelend als dingen gebeuren, doe je soms niets aan.
Ja, Je broertje begon te eten als een olifant.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja, maar het is een grote last en eerst hadden we een normaal inkomen maar paar dingen zijn gebeurd
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja wie?quote:
Rustig aan met je preventief ruimen. Knijp voortaan maar eerst in een stressballetje of zo.quote:
Weet ik veel. Ik heb heel die topics niet gelezen. Ik ben gewoon voor het preventief ruimen van ramenlikkers. Helaas was geen enkele politieke partij ook voor, dus mijn stem zie ik als een verloren stemquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja wie?
Chris en Gino of de mensen die Chris en Gino in de zeik aan het nemen waren
Maar in België wordt er binnenkort toch weer gestemd?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik heb heel die topics niet gelezen. Ik ben gewoon voor het preventief ruimen van ramenlikkers. Helaas was geen enkele politieke partij ook voor, dus mijn stem zie ik als een verloren stem
Ik woon niet in dat derde wereld land.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar in België wordt er binnenkort toch weer gestemd?
Limburgquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik woon niet in dat derde wereld land.
Hey. Niet zo he.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |