Dan kan je als nog maar beperkt het beeld aanpassen Niet zoals met COD MW 3 daar kan je balkjes plaatsen zeg maarquote:Op zondag 30 september 2012 15:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dat kan wel SaxoPower. Ergens in het menu moet er video calibration staan (heb hem op Engels).
Seasons staat op Normal. Ultimate Team staat op Fast. Ik heb het dan over de Game Speed. Weet niet welke je speelt. Ik zelf vind Normal wel prima..quote:Op zondag 30 september 2012 14:34 schreef Stringer het volgende:
Vind het speltempo vaak te snel, FIFA 12 on steroids...
Seasons,quote:Op zondag 30 september 2012 15:17 schreef emokid het volgende:
[..]
Seasons staat op Normal. Ultimate Team staat op Fast. Ik heb het dan over de Game Speed. Weet niet welke je speelt. Ik zelf vind Normal wel prima..
FUT gaat helemaal nergens over, wedstrijden die in 7-6 eindigenquote:Op zondag 30 september 2012 15:41 schreef Stringer het volgende:
[..]
Seasons,
FUT is altijd wel wat pacier, maar ik vind seasons soms al te veel ping pong. Je hebt er zelf weliswaar ook een hand in hoe je speelt, maar i.c.m. het strak inspelen gaat het wel heel snel.
Dat is waar. Die steekballen slaan soms nergens op. Ik speel zelf met alles op semi en manual, en baal best wel als ik verlies van iemand die alles op Auto heeft. Maar goed, ik moet niet zeiken, want het is immers mijn eigen keuze.quote:Op zondag 30 september 2012 15:41 schreef Stringer het volgende:
[..]
Seasons,
FUT is altijd wel wat pacier, maar ik vind seasons soms al te veel ping pong. Je hebt er zelf weliswaar ook een hand in hoe je speelt, maar i.c.m. het strak inspelen gaat het wel heel snel.
Je hoeft die streepjes niet in te voerenquote:Op zondag 30 september 2012 20:42 schreef Apekoek het volgende:
Snap er niks van, net fifa gekocht. Doet de online pass het niet, wie heeft meer dit probleem? En hoe op te lossen?
Wereldklasse is behoorlijk lastig inderdaad. Heel veel ballen worden onderschept en soms zien de dingen die de computer doet er onmogelijk uit. Ook is de Cpu heel verdedigend ingesteld, dat maakt offline speler er nou niet bepaald leuker op. Mede omdat de passen al wat minder snel gaan door die moeilijkere aannames en je er daarom minder snel doorheen komt, vind ik offline spelen erg saai geworden.quote:Op zondag 30 september 2012 20:49 schreef emokid het volgende:
Al vijf wedstrijden op rij in Career Mode 2-2 gespeeld (op World Class), en bij elke wedstrijd kwam ik terug van achterstand, waarna de cpu met een onmogelijke afstandsschot of kopbal buiten de 16 gelijk maakt. Vijf van zulke wedstrijden. I'm calling scripted bullshit. Kan geen toeval zijn.
Ik vind de cpu echt klote. Onmogelijk correcte tackles ook vaak. Ik heb alleen net te traag internet om lagvrij online te kunnen. (Blame mijn studentenflat) Wil toch heel graag Career mode doen.quote:Op zondag 30 september 2012 21:26 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Wereldklasse is behoorlijk lastig inderdaad. Heel veel ballen worden onderschept en soms zien de dingen die de computer doet er onmogelijk uit. Ook is de Cpu heel verdedigend ingesteld, dat maakt offline speler er nou niet bepaald leuker op. Mede omdat de passen al wat minder snel gaan door die moeilijkere aannames en je er daarom minder snel doorheen komt, vind ik offline spelen erg saai geworden.
Ik ben het 100% met je eens. Waarschijnlijk is het ook gewoon een kwestie van oefenen. Op het veld gebeuren er veel meer realistische dingen dan in FIFA 12, maar ook veel dingen die heel irritant zijn en waarvan je denkt: dat hadden ze er best uit mogen halen. Het is ook veel lastiger om er door te komen, ze staan bijna altijd allemaal in de verdediging, en ze tackelen ook alles als je te dichtbij komt. Dan is het erg saai om een beetje rond te tikken. Meestal heb ik een hoge bal nodig als ik alleen op de keeper af wil gaan, steekballetjes lukken nooit meer. Dat vind ik jammer en maakt het spelen tegen de Cpu saai.quote:Op zondag 30 september 2012 21:33 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik vind de cpu echt klote. Onmogelijk correcte tackles ook vaak. Ik heb alleen net te traag internet om lagvrij online te kunnen. (Blame mijn studentenflat)
Staat er ook goed bij dat het maar 1x kanquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:56 schreef emokid het volgende:
Ga je die rijke investeerder nog inhuren? Hij komt dan met zo'n 48 miljoen naar je toe. Ik weet niet of je dat leuk vindt, maar ik heb dat bij Swansea gedaan. Later met Atletico verder gegaan, omdat mijn aankoop van 35 miljoen (Suarez) direct 4 maanden geblesseerd was, en kan die optie niet meer inlichten. Blijkbaar kan het maar één keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |