Dit keer gelukkig nietquote:Op zondag 30 september 2012 14:24 schreef MissExpert het volgende:
Wie heeft er problemen met whatsapp?
Jijquote:Op zondag 30 september 2012 14:24 schreef MissExpert het volgende:
ik........ denk ik O.oquote:Op zondag 30 september 2012 14:24 schreef MissExpert het volgende:
Ik wel de 'laatst gezien' functie staat niet bij contacten. Zit mezelf helemaal op te vreten hier. Grrmllquote:
mooi, ik ben dus niet de enige.. nu denk ik steeds dat berichtjes niet aankomen bij mequote:Op zondag 30 september 2012 14:26 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik wel de 'laatst gezien' functie staat niet bij contacten. Zit mezelf helemaal op te vreten hier. Grrmll
smooth mawfakkaquote:Op zondag 30 september 2012 14:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Welnee joh, zal ik je even whatSappen?
Laat die waterval los danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zat ik net in gesprek met een leuke jongen. Dacht dat hij me negeerde. Ligt whatsapp eruit..quote:Op zondag 30 september 2012 14:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mooi, ik ben dus niet de enige.. nu denk ik steeds dat berichtjes niet aankomen bij me
quote:Op zondag 30 september 2012 14:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Laat die waterval los danok ok ff soppen :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik durf niet opnieuw te installeren.. straks ben ik alle geschiedenis kwijtquote:Op zondag 30 september 2012 14:28 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Zat ik net in gesprek met een leuke jongen. Dacht dat hij me negeerde. Ligt whatsapp eruit..
App al opnieuw geinstaleerd, telefoon opnieuw opgestart.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Bij mij doet hij het weerquote:Op zondag 30 september 2012 14:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mooi, ik ben dus niet de enige.. nu denk ik steeds dat berichtjes niet aankomen bij me
Wellicht dat iedereen je negeertde op whatsapp?quote:Op zondag 30 september 2012 14:28 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Zat ik net in gesprek met een leuke jongen. Dacht dat hij me negeerde. Ligt whatsapp eruit..
App al opnieuw geinstaleerd, telefoon opnieuw opgestart.
ik hou t ff in de gatenquote:Op zondag 30 september 2012 14:29 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Bij mij doet hij het weerbij jou?
HELEMAAL NIET!!!quote:Op zondag 30 september 2012 14:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wellicht dat iedereen je negeertde op whatsapp?
Kan je instellen... Als je opnieuw instaleerd na je nummerinvoer krijg je menu keuze van geschiedenis herstellen of niet. Maar vaak krijg je dan de gesprekken terug tot paar uur geleden..quote:Op zondag 30 september 2012 14:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ok ok ff soppen :$
[..]
ik durf niet opnieuw te installeren.. straks ben ik alle geschiedenis kwijt
Fucking lenig ben je danquote:Op zondag 30 september 2012 14:30 schreef JJH het volgende:
Ik ga mezelf een schop onder mijn kontje geven en uit bed klimmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Niemand doet dat nooit bij mijquote:Op zondag 30 september 2012 14:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wellicht dat iedereen je negeertde op whatsapp?
hmmm.. ff mailen naar m'n pc eerst dan ofzo.. ik kan het niet lijen andersquote:Op zondag 30 september 2012 14:31 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Kan je instellen... Als je opnieuw instaleerd na je nummerinvoer krijg je menu keuze van geschiedenis herstellen of niet. Maar vaak krijg je dan de gesprekken terug tot paar uur geleden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |