abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin zondag 17 september 2000 @ 19:16:09 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_346054
Op de website werd er al wel melding van gemaakt, maar in de tv-uitzendingen is er nog met geen woord over het BB-Lied gerept. Zouden ze deze door Ali vooraf ingestudeerde 'hit' toch een beetje een gemaakte indruk vinden hebben ? Proberen ze misschien nog even te wachten en het doen lijken alsof de hit over een dag of wat pas bedacht is zodat het wat spontaner overkomt ?
Of zou het BB-Lied een van de aankomende weekopdrachten zijn en hadden de producers een geheel andere melodie in gedachten ?
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 17 september 2000 @ 19:23:40 #2
862 Arcee
Look closer
pi_346062
Boeit 't? Na 3 dagen al een BB-lied. Lekker spontaan Wat mij betreft doen ze 't gewoon NIET.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 17 september 2000 @ 19:26:28 #3
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_346068
Ik denk dat het lied van de bewoners samen met de tune van Gordon op één singletje uitgebracht wordt, maar natuurlijk pas als de populariteit van BB2 op een hoogtepunt is. De poll op de officiële BB site toont al aan dat de meeste kijkers het lied 'te gemaakt' vinden. Bovendien is de initiator van het lied, Mohammed Ali, op dit moment bepaald niet de populairste bewoner.

Aangezien de kans groot is dat Ali, de componist van de melodie, er bij de eerstvolgende nominatieronde uitvliegt, zou het mij niet verbazen als VOO de overgebleven bewoners een nieuw lied laat verzinnen.

[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 17-09-2000 19:33]

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  zondag 17 september 2000 @ 19:26:34 #4
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_346069
Tis inderdaad een beetje vaag. Ik denk dat Veronica niet er goed om mee wist te gaan. Het is inderdaad netjes om Fok! ter vermelden bij het lied. Maar ik denk dat ze er verder niets op uit zullen doen. Maar ik denk dat we het de komende dagen in de gaten moeten houden. Misschien dat er toch nog een commercieel gewin van gemaakt kan worden.

Er zal vast ergens in het contract staan: de rechten van alle verzonnen items tijdens het verblijf in het bigbrother huis, zijn per definitie het eigendom van Endemol

Offtopic... dit is de enige vorm van internet die ik momenteel heb. ICQ, IRC en streams liggen er vanaf dat ik thuis ben, uit

[Dit bericht is gewijzigd door Havoc op 17-09-2000 19:27]

I'm getting too old for this....
  zondag 17 september 2000 @ 19:31:13 #5
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_346076
"Topic: Waarom doet Veronica nog niks met het BB-Lied?"

Waarom doet Veronica niets met de gebeurtenissen in het huis?

Ik heb in de uitzending 3 regels zang gehoord, niet veel van de irritaties gemerkt en geen Ali in de tuin gezien!

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')