Dit!quote:Op zondag 30 september 2012 10:43 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk dat ik voor alle zekerheid het zo zou doen:
Parkeerplaats
Geopend:
Koopavond vanaf 16:00 uur
Zaterdag vanaf 8:30 uur
Koopzondag vanaf 11:30 uur
Uitrijden uiterlijk 02:00 uur!
Dagtarief ¤ 6.50
Vanaf 14 uur ¤ 4.50
Koopavond ¤ 4.50
Private Parking Service
Veilig en zorgeloos parkeren
Ik kom een keer voor de lol bij je parkeren en dan neem ik stroopwafels mee; gaan we dat hele pakje er in 4 uur doorheen jassenquote:Op zondag 30 september 2012 10:53 schreef stoeltafel het volgende:
Scherp.
Alle mensen die geholpen hebben mogen natuurlijk de eerste keer gratis parkeren bij mij in Apeldoorn
ps: hoe plak ik een logo in photoshop
Daar is dit topic juist voor maar dan krijg ik hoofdletter, kleine letter en hoofdletter?quote:Op zondag 30 september 2012 11:00 schreef missbehavin het volgende:
Even muggenziften, maar ik zou er 'vanaf 14:00 uur' van maken, net als de overige tijden.
Apeldoorn, daar kom ikweleens:Yquote:Op zondag 30 september 2012 10:53 schreef stoeltafel het volgende:
Scherp.
Alle mensen die geholpen hebben mogen natuurlijk de eerste keer gratis parkeren bij mij in Apeldoorn
ps: hoe plak ik een logo in photoshop
Vraag het even in een ander topic (geen idee welk overigens) en zo'n bord moet je volgens mij laten maken in Illustrator oidquote:Op zondag 30 september 2012 11:00 schreef stoeltafel het volgende:
Done! Het logo gaat me niet lukken maar vraag wel wat stickers bij het pinbedrijf.
Nee, vanaf ook met hoofdletter natuurlijk, sorryquote:Op zondag 30 september 2012 11:01 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Daar is dit topic juist voor maar dan krijg ik hoofdletter, kleine letter en hoofdletter?
Neequote:Op zondag 30 september 2012 11:01 schreef stoeltafel het volgende:
Daar is dit topic juist voor maar dan krijg ik hoofdletter, kleine letter en hoofdletter?
InDesignquote:Op zondag 30 september 2012 11:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vraag het even in een ander topic (geen idee welk overigens) en zo'n bord moet je volgens mij laten maken in Illustrator oid
Ja, die!quote:
Ga je feedback direct veranderen, thnx.quote:Op zondag 30 september 2012 11:04 schreef Ynske het volgende:
Je tekst staat niet goed verdeeld over t vlak, rechts minder ruimte dan links, ziet er slordig uit. Spatie bij ! Weg, en maar 1 plaatsen. Die slagboom maat die bij uitrijden automatisch open?
wat als ik op zaterdag om 22 uur aan kom, kan ik dan nog parkeren? Of om 00 uur? Is er altijd iemand aanwezig?
Toch geen14:00 uur?quote:
Zal weer is kijken. Had al eens gebeld maar was mijn klantgegevens kwijt.quote:Op zondag 30 september 2012 11:14 schreef Erasmo het volgende:
Veilig en zorgeloos parkeren klinkt beter imho.
Bij www.pin.nl kun je gratis een hele zut aan promotiemateriaal bestellen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |